Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
2041/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Jännä, kun Juuso varmasti noudattaa kohtuullisen tiukkaa ruokavaliota, kun ei ole paljoa läskiä ja hirveän isot lihakset, mutta Vilma kai kotona syö eri ruokaa, kun on vähän läskiä ympäri kehoa

Tosin ei ne asu yhdessä ymmärtääkseni. 

Vierailija
2042/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä sarjaahan seuraa ihan käsittämätön määrä ihmisiä ja lisäksi moni tiilaa Ruutu+:n tän sarjan takia. Pitäisikö laittaa pystyyn adressi, ettei enää vanhoja pareja, eikä liian nuoria tai vain hetken seurustelleita? Oon kyllä ihan varma, että vaikka Suomi onkin pieni maa niin kyllä mukaan saataisiin kiinnostavampaa porukkaa. Lisäksi, jos joku castingissä miettisi oikein herkullista paria ja vaikka maksaisi sille parille osallistumisesta. Toivottavasti TIS 6 edes pääsisi lähelle kausia 1-4.

Tälläisessä sarjassa casting on ehkä tärkein yksittäinen asia, ja siihen käytetään varmasti tosin paljon paukkuja, ja siellä aika tarkkaan mietitään ketkä saisi eniten tunteita heräämään (joista negatiiviset ovat melkeinpä tärkeimmät). Harmi toki katsojan kannalta, mutta ei siellä välttämättä parin mielenkiintoisuus ole ekana mielessä. Myös pidempään yhdessä olleet parit ottaisivat tuon varmaan enemmän lomailuna, eli tulisi vielä vähemmän actionia Ruudulle.[/

Onko action sitten parempaa kuin se, että seurattaisiin jonkun käännöskohdassa olevan parin pohdiskelua ja toimintaa, ovatko toisilleen oikeita? Onko kännisekoilut Suomessa samaistuttavampia? Toki ohjelma kaipaisi "puhdistuksen", jotta sinkut olisivat kiinnostavampia. Mä ainakin olisin kiinnostuneempi aidosta pohdiskelusta ja sen mukaan toimimisesta tuli sitten ero tai ei. Nykyinen formaatti on melkein jonkun baarimikon silmin kuvattua töistä "pari, joka ollut hetken aikaa yhdessä ja nyt juovat ja eivät olekaan enää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TT kyllä vaikuttaa iha tosi tyrkyltä.

Muuten kyllä mielestäni vaikutti ihan kivalta tyypiltä, ja et on sinut itsensä kanssa ja muutenki maanläheinen.

Jännä et yhtäkkiä heittäytyiki noin tyrkyksi o.O

Ihmettelen vähän tätä kun kaikki täällä on sitä mieltä että siitä tuli "tyrkky". Minun mielestäni on ihan älyttömän hieno ominaisuus osata tunnustaa jos on ihastunut. Itse olen ollut ihastunut samaan henkilöön 4 vuotta enkä vaan yksinkertaisesti uskalla sanoa mitään. :D Osaisinpa myös sanoa suoraan.

Vierailija
2044/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä on kattonu Meijun instastoryn? Avautu siellä kuinka ei kannata mennä väkivaltaiseen parisuhteeseen, koska vaikeeta päästä pois. Lisäksi tarkensi, että on nyt viikon ollut täyttä helvettiä.

Iirosta vaikeeta uskoo, eli vissii ei oo yhes enää😳

Aiemmin puhuttiin, että Tonin kanssa olisi. Harmi, Meiju on symppis.

Vierailija
2045/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilmalle antaisin neuvon että laihdu ja eroa Juusosta.

Mitäs jos sillä on joku sairaus/lääkitys joka lihottaa? Et ehkä tullut ajatelleeksi sitä. Jos ihminen on lihava/ylipainoinen niin se voi johtua monesta syystä joista osalle voi tehdä jotain itse ja osalle ei voi.

Itseni mielestä Vilmasta voisi kadota jotain "Vilmamaista" jos hän kohta olisikin joku Fitness-tähti jolla olisi tiukempi kroppa kuin keskiverto-urheilijalla. 

Täähän on aina kätevä selitys ylipainolle. "Syön vaan salaattia ja urheilen, en tajuu miks painan sata kiloa". Suklaalevyvälipaloja ja penkkiurheilua.

Vierailija
2046/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on aika floppi. Viime kauden Eve ollut castingissä mukana ja parien kierrätys ei ihme. Ens vuonna en kyllä tilaa plussaa, jos julkaistaan taas kierrätyspari. Jos ei muuten löydy hyviä pareja niin säästäkää ja viekää ne bachelor-tyyliin Turkkiin ja maksakaa osallistujille. Casting parien suhteen floppas pahasti tänä vuonna. Aiemmin ollut hauskaa seurata tätä keväisin. Nyt menee sivusilmällä.

Vierailija
2047/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän toi meijun ig stoorin juttu oli? Pahalta tuntuu hänen puolesta...😲

Vierailija
2048/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku Toni oli ensin menossa pariskuntana saarelle mutta ero tuli ennen kuvauksia niin menikin sinkkuna.

Ja meno vaan kovenee.. 😉

Vierailija
2049/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju siis spoilasi ettei ole enää Iiron kanssa yhdessä, rivien välistä pystyy lukemaan ettei hänen insta stooreissa ole kyse Iirosta

Vierailija
2050/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että parien ei kuulu hehkuttaa suhdettaan tai eroaan, etteivät spoilaa mitään. Niinkuin heidän sopimuksissaankin varmasti on. Mutta jos katsojat itse seuraavat heidän somejaan ja analysoivat joka julkaisun läpi löytäen oikean vastauksen niin ihan katsojan omaa syytähän se on. Ei se ole mikään spoilaus, että Meijun kotia on kuvattu ja Tonin instasta löytyy kuva jossa näkyy sama seinä. Ihan järjetöntä eka itse ettiä kieli poskella vastauksia kysymyksiin ja sitten valittaa spoilauksista.

Toki näitä saa harrastaa ja mustakin mielenkiintosta toisten löydökset, mutta kun jollain tuntuu aina menevän tunteisiin. Kaikesta on hyvä valittaa nykyään.

Vierailija
2051/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että parien ei kuulu hehkuttaa suhdettaan tai eroaan, etteivät spoilaa mitään. Niinkuin heidän sopimuksissaankin varmasti on. Mutta jos katsojat itse seuraavat heidän somejaan ja analysoivat joka julkaisun läpi löytäen oikean vastauksen niin ihan katsojan omaa syytähän se on. Ei se ole mikään spoilaus, että Meijun kotia on kuvattu ja Tonin instasta löytyy kuva jossa näkyy sama seinä. Ihan järjetöntä eka itse ettiä kieli poskella vastauksia kysymyksiin ja sitten valittaa spoilauksista.

Toki näitä saa harrastaa ja mustakin mielenkiintosta toisten löydökset, mutta kun jollain tuntuu aina menevän tunteisiin. Kaikesta on hyvä valittaa nykyään.

Hyvä pointti. Pitäähän heillä voida olla silti elämä. Mitä ilmeisimmin sopparissa ei myöskään ole sanottu, että esim. somessa kaiken pitää olla lukkojen takana ja/tai sometilejä ei saa olla. 

Tuotanto kuitenkin jossain IS:n jutussa muistutti sohvastakin, joka oli näkynyt sekä Even että Danin tileillä. Noh, ei kai nuo ihan voi pysäyttää elämää ja syynätä suurennuslasilla jokaista kuvaa. Sitä paitsi tuotantohan oikeasti on kuitenkin onnessaan, kun näitä vihjeitä annetaan. 

Vierailija
2052/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijun tilanne vaikuttaa aika pahalta. Tsempit sinne. Tuntuu hullulta että noin vahvalta vaikuttava ihminen onnistutaan tainuttamaan ja polkemaan väkivaltaisesti alas ja vielä pyytelemään anteeksi. Rohkea mimmi kun tuo asiaa julkisuuteen niin rehellisesti kun tässä tilanteessa voi.

Vierailija
2053/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä mielestäni vaikutti ihan kivalta tyypiltä, ja et on sinut itsensä kanssa ja muutenki maanläheinen.

Ihmettelen vähän tätä kun kaikki täällä on sitä mieltä että siitä tuli "tyrkky". Minun mielestäni on ihan älyttömän hieno ominaisuus osata tunnustaa jos on ihastunut. GItse olen ollut ihastunut samaan henkilöön 4 vuotta enkä vaan yksinkertaisesti uskalla sanoa mitään. :D Osaisinpa myös sanoa suoraan.

Mä en usko että tuolla tyrkkymäisyydellä tarkoitetaan vaan tuota ihastumisen tunnustamista. Ja itse luulen että ihan leikkauksella on saatu sellanen kuva et TT on kokoaja Atson kimpussa ja tuo itseään kokoajan tykö. Mut sellanen kuva katsojalle kyllä välittyy. Vaikea kyllä sanoa onko oikeesti tyrkky, ku en oo ollu paikalla näkemässä.

Vierailija
2054/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedetään siis jo, että Meiju ja Iiro eroavat. Sekin tiedettiin jo ennen aikojaan, että Tia ja Janne eroavat ja että Janne alkoi seukata Jonnan kanssa Suomeen paluun jälkeen. Voisivatkohan Atso ja Lotta ja Juho ja Jeninakin spoilata lopputuloksen, niin ei tarvitsisi katsoa viimeistä iltanuotiota, huoh.

Kuulun siihen koulukuntaan, joka ei haluaisi spoilauksia, koska ne vievät mielenkiinnon sarjasta. No, oma vika, kun seuraan tätä palstaa.

Vierailija
2055/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tän kauden juju onkin siinä,että kaikki parit eroavat tai vielä joku muukin pari jättää leikin kesken..

Vierailija
2056/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjia käänteitä.

Vierailija
2057/6337 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän tätä kun kaikki täällä on sitä mieltä että siitä tuli "tyrkky". Minun mielestäni on ihan älyttömän hieno ominaisuus osata tunnustaa jos on ihastunut. Itse olen ollut ihastunut samaan henkilöön 4 vuotta enkä vaan yksinkertaisesti uskalla sanoa mitään. :D Osaisinpa myös sanoa suoraan.

Jos kutsuu varattua miestä muutaman päivän tuntemisen jälkeen "kultamussukaksi" nii kyllä mulla ainaki pieni tyrkky-viba tulee ihan väkisin...

Vierailija
2058/6337 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kenen mielestä Juuso on komea. Ulkonäöstä tulee mieleen lähinnä Kippari-Kalle.

Vierailija
2059/6337 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijun ylähuulen potoksi epäonnistunut ja silmäräpsyt huh mutta mitä suoltaa suustaan niin aika normi tekstiä.

Vierailija
2060/6337 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän tätä kun kaikki täällä on sitä mieltä että siitä tuli "tyrkky". Minun mielestäni on ihan älyttömän hieno ominaisuus osata tunnustaa jos on ihastunut. GItse olen ollut ihastunut samaan henkilöön 4 vuotta enkä vaan yksinkertaisesti uskalla sanoa mitään. :D Osaisinpa myös sanoa suoraan.

Mä en usko että tuolla tyrkkymäisyydellä tarkoitetaan vaan tuota ihastumisen tunnustamista. Ja itse luulen että ihan leikkauksella on saatu sellanen kuva et TT on kokoaja Atson kimpussa ja tuo itseään kokoajan tykö. Mut sellanen kuva katsojalle kyllä välittyy. Vaikea kyllä sanoa onko oikeesti tyrkky, ku en oo ollu paikalla näkemässä.

Etkö tiedä mikä tämän idea on? Sinkkujen tulee olla muka kiinnostunut varatuista. Ei sun mielestä tyrkky kuka onkaan oo tuskin kiinnostunut lapsenkasvoisesta. Siitähän niille maksetaan.