Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedetään siis jo, että Meiju ja Iiro eroavat. Sekin tiedettiin jo ennen aikojaan, että Tia ja Janne eroavat ja että Janne alkoi seukata Jonnan kanssa Suomeen paluun jälkeen. Voisivatkohan Atso ja Lotta ja Juho ja Jeninakin spoilata lopputuloksen, niin ei tarvitsisi katsoa viimeistä iltanuotiota, huoh.
Kuulun siihen koulukuntaan, joka ei haluaisi spoilauksia, koska ne vievät mielenkiinnon sarjasta. No, oma vika, kun seuraan tätä palstaa.
En ihan tajua tätä. Jos pariskunta on tällä hetkellä yhdessä tai eronnut, eihän se kerro mitään sarjan lopputuloksesta. Kyllähän he voivat poistua saarelta yhdessä vaikka sittemmin olisivatkin eronneet. Eivät kai he ole sarjalle tilivelvollisia siitä, mitä ohjelman jälkeen suhteessaan tekevät.
Eihän esim. Bachelorkaan saa spoilata ennen sarjan ulostuloa uutta suhdettaan, vaikka olisikin valinnut ohjelmassa jonkun naisen.
No ei tietenkään, jos siinä paljastuu, kuka se nainen on. :D
Mikähän minua vaivaa, kun en vieläkään osaa ajatella, että Atso ja Lotta ovat pari. Koko ajan ajattelen, että Atso ja Jöbis ovat pari ja Lotta ja Juho. Sitten aina hämmästyn, kun katsovat ihan vääriä videoita. Sopisivat paljon paremmin parit näin päin minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedetään siis jo, että Meiju ja Iiro eroavat. Sekin tiedettiin jo ennen aikojaan, että Tia ja Janne eroavat ja että Janne alkoi seukata Jonnan kanssa Suomeen paluun jälkeen. Voisivatkohan Atso ja Lotta ja Juho ja Jeninakin spoilata lopputuloksen, niin ei tarvitsisi katsoa viimeistä iltanuotiota, huoh.
Kuulun siihen koulukuntaan, joka ei haluaisi spoilauksia, koska ne vievät mielenkiinnon sarjasta. No, oma vika, kun seuraan tätä palstaa.
En ihan tajua tätä. Jos pariskunta on tällä hetkellä yhdessä tai eronnut, eihän se kerro mitään sarjan lopputuloksesta. Kyllähän he voivat poistua saarelta yhdessä vaikka sittemmin olisivatkin eronneet. Eivät kai he ole sarjalle tilivelvollisia siitä, mitä ohjelman jälkeen suhteessaan tekevät.
Kyllä monissa muissakin tosi-tv-sarjoissa osallistujat joutuvat olemaan hiljaa kuvausten jälkeisestä elämästään. Esim. Bachelorissa eivät saa kertoa suhdestatustaan ennen kuin kaikki jaksot (tai se jakso missä itse tippuu) on näytetty telkkarissa. Myös Huippumalli haussa -ohjelmassa kilpailijat joutuvat pitämään suunsa kiinni töistään siihen asti, että voittaja on paljastettu. Jos joku ilmoittaisi olevansa kilpailevan mallitoimiston leivissä ennen viimeistä jaksoa, niin siitähän katsojat arvaisivat, ettei ainakaan se tyyppi ole voittaja.
Mielestäni näihin ohjelmiin osallistujien pitää pystyä olemaan neutraaleja somessa ja haastatteluissa siihen asti, että kaikki jaksot on näytetty. Se on sitten eri asia, jos joku näkee pariskunnan kaupassa tms. niin kuin ohjelman tuotantotiimiin kuuluva henkilö sanoi Iltalehden haastattelussa, mutta esim. Jonnan hölösuisuus on pilannut jännityksen jo ennen aikojaan. Hän sietäisi saada kunnon rapsut toiminnastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän esim. Bachelorkaan saa spoilata ennen sarjan ulostuloa uutta suhdettaan, vaikka olisikin valinnut ohjelmassa jonkun naisen.
No ei tietenkään, jos siinä paljastuu, kuka se nainen on. :D
Bachelor ei saa lainkaan paljastaa suhdestatustaan ennen kuin sarja on näytetty tv:ssä. Tähänastiset ovat puhuneet haastatteluissa kryptisesti ennen lopputuloksen paljastumista. He ovat sanoneet esim. olevansa onnellisia, mutta eivät ole tarkentaneet johtuuko se sarjasta löydetystä kumppanista vai jostain ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monissa muissakin tosi-tv-sarjoissa osallistujat joutuvat olemaan hiljaa kuvausten jälkeisestä elämästään. Esim. Bachelorissa eivät saa kertoa suhdestatustaan ennen kuin kaikki jaksot (tai se jakso missä itse tippuu) on näytetty telkkarissa. Myös Huippumalli haussa -ohjelmassa kilpailijat joutuvat pitämään suunsa kiinni töistään siihen asti, että voittaja on paljastettu. Jos joku ilmoittaisi olevansa kilpailevan mallitoimiston leivissä ennen viimeistä jaksoa, niin siitähän katsojat arvaisivat, ettei ainakaan se tyyppi ole voittaja.
Mielestäni näihin ohjelmiin osallistujien pitää pystyä olemaan neutraaleja somessa ja haastatteluissa siihen asti, että kaikki jaksot on näytetty. Se on sitten eri asia, jos joku näkee pariskunnan kaupassa tms. niin kuin ohjelman tuotantotiimiin kuuluva henkilö sanoi Iltalehden haastattelussa, mutta esim. Jonnan hölösuisuus on pilannut jännityksen jo ennen aikojaan. Hän sietäisi saada kunnon rapsut toiminnastaan.
Niin no tuota juuri tarkoitinkin, että pitää voida käydä kaupassa tai postata esimerkiksi kuva baarista, jossa ei kuitenkaan näy sitä toista osapuolta. Tuon tietysti ymmärrän, ettei tahallaan huudella pitkin poikin ihan nimillä ja tarkoilla juonenkäänteillä. Ja tuo parisuhdestatuskin on vähän tulkinnanvaraista, kun se pelkästään ei kerro oikein mitään ohjelman varsinaisesta lopputulemasta ja kenen kanssa siinä parisuhteessa sitten ollaan ja onko se status edes ajan tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kyllästyttää nuo "tempteissön islandin legendaariset treffit" apinalauman sekaan, ananasfarmille, vesijetteilemään jne. En jaksanut katsoa kunnolla kun noita treffejä näytettiin, siivosin siinä samalla ja seurailin sivusilmällä. Johan nuo samat paikat on näytetty miljoona kertaa.
Eihän paikasta väliä vaan kyseessä on siitä mitä he "keskustelevat"....
Vierailija kirjoitti:
Se oli eeliksen storyssa.
Outo jätkä? Kellään lisätietoa???
Siis mitä siellä storyssa ollu? Kuka on outo jätkä? Mitä mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän minua vaivaa, kun en vieläkään osaa ajatella, että Atso ja Lotta ovat pari. Koko ajan ajattelen, että Atso ja Jöbis ovat pari ja Lotta ja Juho. Sitten aina hämmästyn, kun katsovat ihan vääriä videoita. Sopisivat paljon paremmin parit näin päin minusta.
Mulla on aivan sama! Mielestäni Atso & Jöbis ja Juho & Lotta.
No ei Iiro ja Meijukaan mikään match musta ole.
Juuso ilmeisesti haluaa antaa itsestään ihan pellen kuvan, katsoin vähä matkaa hänen Q&A videota(oli liian tylsä et ois loppuun jaksanu kattoo), ja todella erikoinen tyyppi kyllä hän on.
Haluaa olla joku meme-kunkku, ja päivittelee itsekin omia reaktioita. Ja postaa instassa itsestään jotain "oispa kaljaa" meemejä...
Vierailija kirjoitti:
On vähän muuttunut..
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Wow, onpas ollut upea! Mitäköhän on tapahtunut? Ehkä sen takia Vilma hakee jatkuvasti hyväksyntää ja kehuja tuolla saarellakin...
Vierailija kirjoitti:
Atso on huikea tyyppi. Tulee mieleen hyvin tasapainoisessa kodissa kasvanut seurakuntapoika, joka on kypsymässä luotettavaksi herrasmieheksi ja perheenisiksi. Harva samanikäinen mimmi kuitenkaan tajuaa Atson arvoa... sääli. Juttu Lottaan tuskin kestää.
Iiro on melskaaja. Osaa varmaan olla tarvittaessa ihan hurmaava ja sanoa naisille oikeita asioita ja sen takia siis saa mimmejä.
Juusolla kasvuprosessi aika pahasti kesken. Ei ehkä olisi kantsinut lähteä temppareihin toista kertaa. Varmaan ihan hyvä tyyppi, mutta tarvitsee aikaa kypsyä.
Juha jäänyt etäiseksi.
Naisista Meiju on ehdoton suosikki: aivan hiton tyylikkäästi kantaa itsensä ja tunteensa. Hallittu, vahva ja kypsä.
Juha on todellakin jäänyt kyllä etäiseksi :/
Vierailija kirjoitti:
Iiro on oksettava. Mikä ihmeen oikee hällä on muka olla vihanen? Hyi.
Ja tuo TT. Miten voi olla noin vastenmielinen nainen? Toivon niin että Atso ei tuohon sorru. TTstä tulee mieleen joku pohjoisen tuppukylään kaikkien yhteinen vaikka on ihan susiruma.
Jotain rajaa näihin haukkuihin kuitenkin jooko
Vierailija kirjoitti:
Juuso ilmeisesti haluaa antaa itsestään ihan pellen kuvan, katsoin vähä matkaa hänen Q&A videota(oli liian tylsä et ois loppuun jaksanu kattoo), ja todella erikoinen tyyppi kyllä hän on.
Haluaa olla joku meme-kunkku, ja päivittelee itsekin omia reaktioita. Ja postaa instassa itsestään jotain "oispa kaljaa" meemejä...
Ei hyvä luoja.. menin selaamaan sen instaa ja selkeästi yrittää samaa kuin bile-dani. :D Bile-danihan silloin hottisten aikaan myös postasi itsestään jotain meemikuvia ja -videoita. Yrittää näköjään "brändätä" itsensä noilla "oispa kaljaa, psykoosit tulilla". Paino sanalla yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli eeliksen storyssa.
Outo jätkä? Kellään lisätietoa???Siis mitä siellä storyssa ollu? Kuka on outo jätkä? Mitä mitä?
Ei se Eelis ainakaan voi täyspäinen tapaus olla jos menee Jonnan näköistä telinettä painamaan.
Eipä tuo Juuso ainakaan instan puolella halua julkisuutta, kun on näköjään laittanut tilinsä yksityiseksi.
Huhut Meijua pahoinpidelleestä puolisosta kuumenee.
Sattumoisin Tonilla insta storyssa just "Oon joutunu olla semmoses parisuhteessa, missä riidellään tosi paljon. Oon joutunu kuunnella et mä teen kaiken väärin, vaikka toinen tekee täysin samoin. Haluan kertoa enemmän mutta pitää kasaa aivoja että pystyn täysjärkisesti keskustella" ja "Mulle tärkee ihminen lähti siihe pisteesee et keksii valehtelutarinat, et mun jutut menis vituiks, eli arvosti omaa julkisuutta mitä haki". Sekä uusimman kuvan kuvateksti "Oikeet frendit auttaa tuulettuu ja purkaa ajatuksii. Stay in tune. Ihminen ketä piti mua täällä pystys teki mulle tosi väärin ja vääristelee asiat vain sen takia että saa itellensä paremman kuvan"
Jännää.
Vierailija kirjoitti:
Huhut Meijua pahoinpidelleestä puolisosta kuumenee.
Sattumoisin Tonilla insta storyssa just "Oon joutunu olla semmoses parisuhteessa, missä riidellään tosi paljon. Oon joutunu kuunnella et mä teen kaiken väärin, vaikka toinen tekee täysin samoin. Haluan kertoa enemmän mutta pitää kasaa aivoja että pystyn täysjärkisesti keskustella" ja "Mulle tärkee ihminen lähti siihe pisteesee et keksii valehtelutarinat, et mun jutut menis vituiks, eli arvosti omaa julkisuutta mitä haki". Sekä uusimman kuvan kuvateksti "Oikeet frendit auttaa tuulettuu ja purkaa ajatuksii. Stay in tune. Ihminen ketä piti mua täällä pystys teki mulle tosi väärin ja vääristelee asiat vain sen takia että saa itellensä paremman kuvan"
Jännää.
Ja muutama päivä sit Toni kommentoi Meijun kuvaan vähättelevästi ja Meiju vastaa siihen sävyyn että kuulostaa siltä että näiden kahden välillä jotai ongelmia on/on ollut...
Katso temppareiden ig ja sieltä ennen kauden alkua postatuista yhteiskuvista pitäis löytyä tägäykset