Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1461/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teem_ <3

Vierailija
1462/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkona nyt ja sitten touhuan. 

Mukavaa päivää sinulle ✨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teem_ <3

Haluatko ostaa vokaalin?

Vierailija
1464/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teem_ <3

Haluatko ostaa vokaalin?

Jos ilmaseksi sais.

Vierailija
1465/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E <3

Vierailija
1466/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen pihaltani sun talon katon. Koomista kuin monta tuntia olen sitäkin tuijottanut ja lähettänyt turhaan telepaattisia viestejä sulle. Tai jos sun poskia oudosti kuumottaa niin se on vaan mä👋

Siltikään et taida tietää kuin pahasti silloin kerran sait mut rakastumaan itsees.

Katon väri ja materiaali?

Koska rakastuit?

Vierailija
1467/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin tunnen miten tää tulee meneen; aivan kuten aina ennenkin.

Eli miten?

Vierailija
1468/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin tunnen miten tää tulee meneen; aivan kuten aina ennenkin.

Eli miten?

Siten, ettei sillä ole merkitystä.

Niin sanotusti savuna ilmaan

Vierailija
1469/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa...tänään iltapäivällä näin sut kaukaa vahingossa ja loin sekunnin katseen ja sen katseen aikana mulle tuli tunne kuin haluaisit sanoa jotain tai odottaisit että tulisin sanomaan jotain. Tosin varmasti tämä oli oikeasti taas vain mun kuvitelmaa.

Ei ollut kuvitelmaa, totta joka sana😊

Varmaan aika monet luoneet sekunnin katseita. Annan lisätuntomerkkejä: hän istui ja hänellä oli samanvärinen vaatteiden yläosa kuin mulla.

Vierailija
1470/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana, mutta menee aikaa, että pystyy taas luottamaan eikä kokonajan pelkää kuulevansa jotain, mitä ei halua. Kiva oli silti nähdä....

Vierailija
1471/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska päivä. Miksi edes ikävöisin ketään, kun se on ihan hukkaan heitettyä energiaa? Suljen vain sydämeni, taas. Vois lopettaa tällä palstalla käymisenkin...

Vierailija
1472/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja linnut laulaa! <3

Vierailija
1473/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska päivä. Miksi edes ikävöisin ketään, kun se on ihan hukkaan heitettyä energiaa? Suljen vain sydämeni, taas. Vois lopettaa tällä palstalla käymisenkin...

Älä ikävöi. Ota yhteyttä.

Vierailija
1474/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana, mutta menee aikaa, että pystyy taas luottamaan eikä kokonajan pelkää kuulevansa jotain, mitä ei halua. Kiva oli silti nähdä....

Tapasit sä tänään hänet?

Vierailija
1475/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen haluaa jotain muuta ja toista kuin minua, niin sitten pitää vaan niillä korteilla mennä ja älytä luovuttaa. Sydän ei tunne enää ikävää. Terveisiä hänelle, joka kosketti enemmän kuin kukaan koskaan aiemmin.

Vierailija
1476/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle muuten myös siitä, että osaltasi havahdutit todellisuuteen!

Siihen ihanaan, jossa ollaan jo niin ”isoja”, että ”markkinoilla” ikätovereiden joukossa alkaa olla kaikenmaailman kusettajia, avoliittopettereitä ja muita säätäjiä - eli aika siirtyä pysyvästi 5-7v nuorempiin.

Eikä niissä mitään vikaa ole, päinvastoin.

Miehillähän on testot korkeimmillaan 18-20v eli seksuaalisesti parhaita (tämä toki makuasia, mutta omaan makuun näin), komeita ja sopivan aggressiivisia ja kuitenkin jumaloivia, kohteliaita, saman huumorin jakavia, positiivisia jne.

Vähän jäi kyllä traumat, mutta onneksi alkaa tää kesä olla tulilla, niin on taas puistot ja rantsut täynnä kuumia ja nälkäsiä, piristämistaitoisia jonneja.

Vierailija
1477/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiks vetovoiman laki näissä jutuissa?

Vierailija
1478/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ihanaan, jossa ollaan jo niin ”isoja”, että ”markkinoilla” ikätovereiden joukossa alkaa olla kaikenmaailman kusettajia, avoliittopettereitä ja muita säätäjiä - eli aika siirtyä pysyvästi 5-7v nuorempiin.

Miehillähän on testot korkeimmillaan 18-20v eli seksuaalisesti parhaita (tämä toki makuasia, mutta omaan makuun näin), komeita ja sopivan aggressiivisia ja kuitenkin jumaloivia, kohteliaita, saman huumorin jakavia, positiivisia jne.

Vähän jäi kyllä traumat, mutta onneksi alkaa tää kesä olla tulilla, niin on taas puistot ja rantsut täynnä kuumia ja nälkäsiä, piristämistaitoisia jonneja.

Samat mietteet, oman ikäisilläni on kaljamahat ja erektio-ongelmat, ja negatiivinen asenne muutenkin. Onneksi me naiset voimme harrastaa hyvää seksiä läpi elämämme, nuorissa miehissä on paljon heitä, jotka haluavat vanhempia naisia, ja arvostavat meitä korkeammalle kuin oman ikäisiään.

Vierailija
1479/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ikävöi. Ota yhteyttä.

Ei ole ketään, kehen ottaa yhteyttä... Kaipaan ystävää, joka kuoli vähän aikaa sitten (ainoa ketä kannattaa ikävöidä). Kaipaan yhteyttä ja kohtaamista puolison kanssa, mutta tajusin taas tänään, että rikon vain itseni, jos yritän. Yhteyttä ei ole eikä tule. Kaipaan myös elämäni rakkautta, jota en saanut, mutta siitäkin sain taas muistutuksen, ettei kannata. Ei mitään uutta eikä dramaattista, mutta kaiken muun jälkeen reagoin vähän hassusti. Ja muistin, että olen luultavasti hänelle vain joku tyyppi menneisyydestä, jolla ei ole sen suurempaa merkitystä. Mikään ei todista muusta.

Vierailija
1480/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat mietteet, oman ikäisilläni on kaljamahat ja erektio-ongelmat, ja negatiivinen asenne muutenkin. Onneksi me naiset voimme harrastaa hyvää seksiä läpi elämämme, nuorissa miehissä on paljon heitä, jotka haluavat vanhempia naisia, ja arvostavat meitä korkeammalle kuin oman ikäisiään.

Joo antaa paatuneiden possujen eltaantua liemissään

Ketju on lukittu.