Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan yksi elämäsi tärkeitä kohtaamisia ja ihmisiä? Sinä olet minun.
Olet. Muistelen sua edelleen.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska sä oot mulle se ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö sen musta, että rakastan sua?
Kiusallisen hyvin.
Ai kun kiva. Mistä sen näkee?
Tuijotat minua aina niin palvovasti ja läähätät huomiotaherättävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska sä oot mulle se ainoa.
Niin säkin mulle <3
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen haluaa jotain muuta ja toista kuin minua, niin sitten pitää vaan niillä korteilla mennä ja älytä luovuttaa. Sydän ei tunne enää ikävää. Terveisiä hänelle, joka kosketti enemmän kuin kukaan koskaan aiemmin.
Mitä sinä teit siinä vaiheessa kun tajusit että toinen koskettaa sua kovin?
Vierailija kirjoitti:
Jos touhuan nuo tympeät jutut tässä kuussa, voidaan nähdä loppukuusta. 🌞
Tai ehkä kuitenkin vasta kesäkuun lopulla? Tai paremminkin heinäkuun lopulla?
Ei jäänyt mitään. Ei edes ystävyyttä. Ei kaipausta. Ei rakkautta. Ei haikausta. On ihan sama mitä teet.
Olen niin kipeä etten saa enää mitään aikaiseksi. Unohdin loputkin ystäväni ja ajattelin aloittaa taas puhtaalta pöydältä, silloin kun olen taas terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen pihaltani sun talon katon. Koomista kuin monta tuntia olen sitäkin tuijottanut ja lähettänyt turhaan telepaattisia viestejä sulle. Tai jos sun poskia oudosti kuumottaa niin se on vaan mä👋
Siltikään et taida tietää kuin pahasti silloin kerran sait mut rakastumaan itsees.Katon väri ja materiaali?
Koska rakastuit?
Vierailija kirjoitti:
Rakas oot mielessä. Sä oot ihana, lämmin rutistus sulle. Rakastan sua.
Minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole enää kauaa aikaa täällä maan päällä. Olen pahoillani kaikesta ja toivon sulle onnea ja kaikkea hyvää. Toivon että et järkyty pahasti kun tämä uutinen jonkin ajan kuluttua, mutkien kautta epäilemättä tavoittaa sutkin.
Millainen sinun tilanteesi on, mistä tiedät ettei sulla ole enää kauaa aikaa täällä?
Jos kertoisin sinulle että rakastan sinua, mitenhän sinä reagoisit.... en voi säikyttää ihmistä hengiltä noin!
En oikeasti tiedä, mitä täällä vielä haikailen. Minua myös pelottaa tehdä itsestäni idiootti silmissäsi, kun joudutaan töitäkin tekemään yhdessä. Kysyn kuitenkin, onko sinulla halua selvitellä näitä asioita ja puhua kanssani? Jos on, niin kerro minulle, mistä tämä meidän juttu alkoi? Muuten en uskalla sinua lähestyä, enhän voi olla varma luetko näitä edes.
Jos kertoisin sinulle että rakastan sinua ja sinä sanoisitkin rakastavasi ja kaipaavasi erästä toista. Voi v---- tätä!
Vierailija kirjoitti:
Rakas oot mielessä. Sä oot ihana, lämmin rutistus sulle. Rakastan sua.
Minäkin rakastan sua niin paljon. Halaus sinulle.
kollegalle kirjoitti:
En oikeasti tiedä, mitä täällä vielä haikailen. Minua myös pelottaa tehdä itsestäni idiootti silmissäsi, kun joudutaan töitäkin tekemään yhdessä. Kysyn kuitenkin, onko sinulla halua selvitellä näitä asioita ja puhua kanssani? Jos on, niin kerro minulle, mistä tämä meidän juttu alkoi? Muuten en uskalla sinua lähestyä, enhän voi olla varma luetko näitä edes.
Nyt vähän tunnisteita.... naiselle, miehelle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole enää kauaa aikaa täällä maan päällä. Olen pahoillani kaikesta ja toivon sulle onnea ja kaikkea hyvää. Toivon että et järkyty pahasti kun tämä uutinen jonkin ajan kuluttua, mutkien kautta epäilemättä tavoittaa sutkin.
Millainen sinun tilanteesi on, mistä tiedät ettei sulla ole enää kauaa aikaa täällä?
Olen masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masentunut.
Miten pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoisin sinulle että rakastan sinua, mitenhän sinä reagoisit.... en voi säikyttää ihmistä hengiltä noin!
Kerro vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masentunut.
Näetkö sä yhtään ns valoa vai onko kaikki vain pimeää?