Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1481/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska päivä. Miksi edes ikävöisin ketään, kun se on ihan hukkaan heitettyä energiaa? Suljen vain sydämeni, taas. Vois lopettaa tällä palstalla käymisenkin...

Mä tiedän että sä oot sulken sun sydämen ja se särkee mun sydämen. Etten pystynyt antamaan sulle mitään kun halusin antaa sulle just sen mitä tarvitset. 

Vierailija
1482/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska päivä. Miksi edes ikävöisin ketään, kun se on ihan hukkaan heitettyä energiaa? Suljen vain sydämeni, taas. Vois lopettaa tällä palstalla käymisenkin...

Mä tiedän että sä oot sulken sun sydämen ja se särkee mun sydämen. Etten pystynyt antamaan sulle mitään kun halusin antaa sulle just sen mitä tarvitset. 

Onko sulla mahdollisuutta kertoa tuota sille, ketä ajattelet? Hän olis varmaan onnellinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen haluaa jotain muuta ja toista kuin minua, niin sitten pitää vaan niillä korteilla mennä ja älytä luovuttaa. Sydän ei tunne enää ikävää. Terveisiä hänelle, joka kosketti enemmän kuin kukaan koskaan aiemmin.

Toi on yksi viisauden laji: että osaa ja ymmärtää luovuttaa, kun sen aika on.

Vierailija
1484/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ikävöi. Ota yhteyttä.

Miksi? Jos kaivattuni kaipaisi, ottaisi hän itse yhteyttä tai vastaisi edes paremmin. On hänen vuoronsa.

Vierailija
1485/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jos kaivattuni kaipaisi, ottaisi hän itse yhteyttä tai vastaisi edes paremmin. On hänen vuoronsa.

Koodi keväälle?

Vierailija
1486/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koodi keväälle?

??? Mitä??

Vierailija
1487/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilolan alepan vaaleahiuksinen nuori kassa, kivoja pikku vihjeitä olet lähettänyt viime kerroilla. Kunpa kysyisit suoraan, antaisit kuitin mukana puhelinnumeron tai joskus pääsisi puhumaan ettei jonossa ole useaa eri ihmistä, koska vaikka olen joka kauppareissu enemmän varma kiinnostuksestasi niin en halua nolata itseäni usean ihmisen katseiden alla.

Olet herättänyt kiinnostukseni hitaasti mutta varmasti, ja nyt viime kerralla jäit vihdoinkin niin kovasti mieleen että olen lueskellut jotain vauvafoorumia jos vaikka bongaisin sinun kirjoittavan tänne. Alkanut vaivaamaan kuin jotain pikkupoikaa.

Kevättä rinnassa.

vantaa?

Siinähän lukee Ilola, eli Vantaa kyseessä?

Porvoossakin on Ilola 😊

Vierailija
1488/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin puhua sun kanssa pisteen tälle jutulle, koska salaa toivon, että kertoisitkin rakastavasi mua.

Vierailija
1489/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin puhua sun kanssa pisteen tälle jutulle, koska salaa toivon, että kertoisitkin rakastavasi mua.

Niinhän mä rakastankin. Oon luullut, että se on sulle itsestäänselvää.

Vierailija
1490/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Kertoisin rakastavani sua, vaikka siinä ei olekaan mitään järkeä.

Vierailija
1491/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sen musta, että rakastan sua?

Kiusallisen hyvin.

Vierailija
1492/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Kertoisin rakastavani sua, vaikka siinä ei olekaan mitään järkeä.

Miksi ei ole järkeä?

Vierailija
1493/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka näin tänään: ihan kuin katseessasi olisi ollut häivähdys välittämistä ja näkemisen iloa. Siis enemmän kuin mitä työkavereilla yleensä..

Vierailija
1494/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilolan alepan vaaleahiuksinen nuori kassa, kivoja pikku vihjeitä olet lähettänyt viime kerroilla. Kunpa kysyisit suoraan, antaisit kuitin mukana puhelinnumeron tai joskus pääsisi puhumaan ettei jonossa ole useaa eri ihmistä, koska vaikka olen joka kauppareissu enemmän varma kiinnostuksestasi niin en halua nolata itseäni usean ihmisen katseiden alla.

Olet herättänyt kiinnostukseni hitaasti mutta varmasti, ja nyt viime kerralla jäit vihdoinkin niin kovasti mieleen että olen lueskellut jotain vauvafoorumia jos vaikka bongaisin sinun kirjoittavan tänne. Alkanut vaivaamaan kuin jotain pikkupoikaa.

Kevättä rinnassa.

vantaa?

Vantaan Ilola, kyllä. Käyn ehkä pari kertaa viikossa, vaikka onkin lähikauppa. Lähinnä viikonloppuisin ja arkisin ehkä hakemassa kahvimaitoa tai heittämässä pitkävedon.

Kevättä rinnassa.

Alkaako rintaasi kasvaa aina keväisin karvoja merkiksi keväästä? Kevättä rinnassa täälläkin! T. Kielitohtori

Vierailija
1495/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Túossa sulle piste tälle "jutulle" jota ei ole ollutkaan muualla  kuin sun harhaisessa kuupassasi.

Vierailija
1496/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas oot mielessä. Sä oot ihana, lämmin rutistus sulle. Rakastan sua.

Vierailija
1497/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole enää kauaa aikaa täällä maan päällä. Olen pahoillani kaikesta ja toivon sulle onnea ja kaikkea hyvää. Toivon että et järkyty pahasti kun tämä uutinen jonkin ajan kuluttua, mutkien kautta epäilemättä tavoittaa sutkin. 

Vierailija
1498/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen tavoittaa ainakin niin, ettei vastausta viesteihin tule.

Vierailija
1499/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sen musta, että rakastan sua?

Kiusallisen hyvin.

Ai kun kiva. Mistä sen näkee?

Vierailija
1500/4145 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule näkemään minua enää koskaan. Muutan pois täältä.

Ketju on lukittu.