Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle naiselta kirjoitti:
Ota minuun yhteyttä tällä viikolla niin jutellaan tästä jutusta mikä meidän välillä on ollut. Muuten se vaivaa meitä molempia aina.
Minä otan mielelläni yhteyttä sinuun, kun varmistetaan ensin haluatko juuri minulta viestiä. Eli kysymys, josta kukaan ei voi tunnistaa meitä, mutta joka varsin suurella todennäköisyydellä kertoo, tunnetaanko me toisemme.
Eli vastaisitko kahdella numerolla minulle:
Monentenako minun (ei siis sinun) sukunimessäni lopusta laskien kuudentena oleva kirjain on minun etunimessäni, etunimen lopusta laskien?
Monentenako tämä sama kirjain on sinun sukunimessäsi sukunimen alusta laskien?
Kahta lukua siis pyydän sinulta varmistukseksi, jotta tiedän otanko sinuun yhteyttä.
Lue nyt miten pyysit jonkun kirjaimen joka lasketaan sekä etu -että sukunimen lopusta.
Toihan on mainio tapa tunnistaa täältä jokuista joku riittävällä tasolla.
Luit viestini yhtä huonosti kuin minä sinun.
Mitä tarkoitat tuolla että laske nimi etu -ja sukunimen lopusta? Saan 4 numeroa jos kuuluu laskea myös omat nimet.
Kirjoitit kummallisesti ohjeet, koita jotenkin toisin. En ymmärrä mitä kuuluu laskea etunimesi kirjainko?Ihan selvä ohjehan tuo on. Kuvitellaan, että kaipaamasi on Risto Räppääjä.
6. kirjain sukunimen lopusta on p. No sitä ei nyt ole etunimessä. Itse olet Nelli Nuudelipää. Sukunimesi alusta laskien p on 8. kirjain.Sivusta tässä vain avitan. Oma tulos meni kyllä melkein samoin kuin tuossa esimerkissä.
Pelle. Kun ei kirjaimet riitä 😉 Mutta ei olla selvästi toisistamme kiinnostuneita!
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan yksi elämäsi tärkeitä kohtaamisia ja ihmisiä? Sinä olet minun.
Olet todellakin tärkein kohtaaminen. Se on yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle naiselta kirjoitti:
Ota minuun yhteyttä tällä viikolla niin jutellaan tästä jutusta mikä meidän välillä on ollut. Muuten se vaivaa meitä molempia aina.
Minä otan mielelläni yhteyttä sinuun, kun varmistetaan ensin haluatko juuri minulta viestiä. Eli kysymys, josta kukaan ei voi tunnistaa meitä, mutta joka varsin suurella todennäköisyydellä kertoo, tunnetaanko me toisemme.
Eli vastaisitko kahdella numerolla minulle:
Monentenako minun (ei siis sinun) sukunimessäni lopusta laskien kuudentena oleva kirjain on minun etunimessäni, etunimen lopusta laskien?
Monentenako tämä sama kirjain on sinun sukunimessäsi sukunimen alusta laskien?
Kahta lukua siis pyydän sinulta varmistukseksi, jotta tiedän otanko sinuun yhteyttä.
Lue nyt miten pyysit jonkun kirjaimen joka lasketaan sekä etu -että sukunimen lopusta.
Toihan on mainio tapa tunnistaa täältä jokuista joku riittävällä tasolla.
Luit viestini yhtä huonosti kuin minä sinun.
Mitä tarkoitat tuolla että laske nimi etu -ja sukunimen lopusta? Saan 4 numeroa jos kuuluu laskea myös omat nimet.
Kirjoitit kummallisesti ohjeet, koita jotenkin toisin. En ymmärrä mitä kuuluu laskea etunimesi kirjainko?Ihan selvä ohjehan tuo on. Kuvitellaan, että kaipaamasi on Risto Räppääjä.
6. kirjain sukunimen lopusta on p. No sitä ei nyt ole etunimessä. Itse olet Nelli Nuudelipää. Sukunimesi alusta laskien p on 8. kirjain.Sivusta tässä vain avitan. Oma tulos meni kyllä melkein samoin kuin tuossa esimerkissä.
Jos Nuudelipää on sukunimi, alusta luettuna on kirjain L eikä P.
Mä näen pihaltani sun talon katon. Koomista kuin monta tuntia olen sitäkin tuijottanut ja lähettänyt turhaan telepaattisia viestejä sulle. Tai jos sun poskia oudosti kuumottaa niin se on vaan mä👋
Siltikään et taida tietää kuin pahasti silloin kerran sait mut rakastumaan itsees.
Ihastumiskuviot on ihan sekavia ja pitäisi niitä näillä kirjainleikeillä sitte sekoittaa lisää. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä näen pihaltani sun talon katon. Koomista kuin monta tuntia olen sitäkin tuijottanut ja lähettänyt turhaan telepaattisia viestejä sulle. Tai jos sun poskia oudosti kuumottaa niin se on vaan mä👋
Siltikään et taida tietää kuin pahasti silloin kerran sait mut rakastumaan itsees.
Voi Lennart. Voi Rauha Räppääjä.
Otetaan huomenna taas numeropäivä. :)
Ketä sinä kirjainjahtaaja kaipaat? Anna vähä kaivatustasi vihjeitä, voisi auttaa paremmin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä sinä kirjainjahtaaja kaipaat? Anna vähä kaivatustasi vihjeitä, voisi auttaa paremmin asiassa.
Jos tiedät hänen puhelinnumeronsa, syntymäaikansa, erityispiirrettä... niin sieltä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät hänen puhelinnumeronsa, syntymäaikansa, erityispiirrettä... niin sieltä jotain.
Kenenkään puhelinnumero tms suoria tunnisteita ei saa laittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vtttttu te ootte tylsiä
Ja sunkin pitää täällä vielä käydä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vtttttu te ootte tylsiä
Sinä ihana täällä! Miten sattuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vtttttu te ootte tylsiä
Vttttu että oli sua ikävä. Kullanmurunen.
Hei, nainen jonka tunsin kauan sitten. Ota etunimesi kolmas kirjain. Lisää tähän Suomen pisimmän joen toiseksiviimeisen kirjaimen numeroarvo kerrottuna kolmella, jaettuna neliöjuurella.
Jos tykkäät tästä, tavataan tänään illalla siellä missä ensin suudeltiin. Paitsi siitä kaksi kilometriä pohjoiseen. Odotan viitassa. Mies, jota kohtelit huonosti, mutta joka tulee ikuisesti etsimään sinua vauva.fi-foorumeilta.
T viiksi-vallu latino-lover, salarakkaasi
Millainen tunnelma silloin oli, kun kohtasitte hänet?
Vierailija kirjoitti:
Hei, nainen jonka tunsin kauan sitten. Ota etunimesi kolmas kirjain. Lisää tähän Suomen pisimmän joen toiseksiviimeisen kirjaimen numeroarvo kerrottuna kolmella, jaettuna neliöjuurella.
Jos tykkäät tästä, tavataan tänään illalla siellä missä ensin suudeltiin. Paitsi siitä kaksi kilometriä pohjoiseen. Odotan viitassa. Mies, jota kohtelit huonosti, mutta joka tulee ikuisesti etsimään sinua vauva.fi-foorumeilta.
T viiksi-vallu latino-lover, salarakkaasi
Onko sillä iso perse?
Onko postinumero 64740 missä nähtiin ensimmäisen kerran ja suudeltiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltikään et taida tietää kuin pahasti silloin kerran sait mut rakastumaan itsees.Voi Lennart. Voi Rauha Räppääjä.
Hmm ehkä kuitenkin Pakastaja-Elvi
Siis ajattelet, että on todella tunnistettavaa ja erikoista, jos nimessä on enemmän kuin kuusi kirjainta?
Vai mitä implikoit?