Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Ihastumiskuviot on ihan sekavia ja pitäisi niitä näillä kirjainleikeillä sitte sekoittaa lisää. :D
On kyllä todella sekavaa elämää tuollainen vauvapalstalla kirjaimilla iloittelu......
Kaipaatkohan enää minua? Ovatkohan tunteesi minua kohtaan kuolleet , tai ainakin kylmenneet?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan enää minua? Ovatkohan tunteesi minua kohtaan kuolleet , tai ainakin kylmenneet?
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Molli <3
Meidän lypsikki. 😊
Outoa...tänään iltapäivällä näin sut kaukaa vahingossa ja loin sekunnin katseen ja sen katseen aikana mulle tuli tunne kuin haluaisit sanoa jotain tai odottaisit että tulisin sanomaan jotain. Tosin varmasti tämä oli oikeasti taas vain mun kuvitelmaa.
Taas syötiin silmillämme toisiamme kun nähtiin, etkä olis halunnu lähtee.. Mä tuun hulluksi sun kanssa kun kaikki näkee et haluat mua mutta et silti tee mitään
Mä jotenkin tunnen miten tää tulee meneen; aivan kuten aina ennenkin.
Olen edelleen huonolla tuulella, mutta lähden nyt vähäksi aikaa ulos. 😟
Sun halauksessa oli hyvä olla <3
Vierailija kirjoitti:
Outoa...tänään iltapäivällä näin sut kaukaa vahingossa ja loin sekunnin katseen ja sen katseen aikana mulle tuli tunne kuin haluaisit sanoa jotain tai odottaisit että tulisin sanomaan jotain. Tosin varmasti tämä oli oikeasti taas vain mun kuvitelmaa.
Ei ollut kuvitelmaa, totta joka sana😊
Vierailija kirjoitti:
Taas syötiin silmillämme toisiamme kun nähtiin, etkä olis halunnu lähtee.. Mä tuun hulluksi sun kanssa kun kaikki näkee et haluat mua mutta et silti tee mitään
Tänään?
Tai ei välttämättä kun voi hyvin olla, ettei kuulu enää koskaan mitään eikä edes törmää missään.
Vierailija kirjoitti:
Tai ei välttämättä kun voi hyvin olla, ettei kuulu enää koskaan mitään eikä edes törmää missään.
Niin. 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. 😮
Ei liity taas sinuun mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. 😮
Jutellaanko illalla?
H o r o ? 😁