Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko vielä minua, vaikka kauan sitten melkein tutustuimme?
Tottakai muistan, miten olisin voinut unohtaa sinut? Miten hyvin itse muistat minut?
En juurikaan muista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi suudelma on se, mitä sinulta kaipaan, saanko sen?
Minä annan sinulle rakkaani aivan mitä sinä tahdot. Ja tämä on lupaus.
Tämän pidän mielessä. Ehkä haluan toisenkin suudelman, voi olla etten voi lopettaa ollenkaan.
Otan oikein mielelläni sellaisen riskin. Ajatus siitä, ettet voisi lopettaa suutelemista ollenkaan, tuntuu suoraan sanottuna onnen täyttymykseltä.
Ehkä hän on löytänyt jonkun Cosmopolitania lukevan, hihittelevän blondin.
Semmonen kitisee välillä, mutta on taas tyytyväisenä hiljaa kun ostaa sille uuden laukun jota se voi sitten hehkuttaa instassa.:D
Sinulle käy paremmin sellainen joka ei ajattele niin syvällisesti asioita ja on nopealiikkeinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on koko päivän tuntunut siltä, että sinä ajattelet minua. Onko meillä jokin aivan merkillinen keskinäinen yhteys vai olenko minä vain sekaisin rakkaudesta sinuun?
Tulet ajatuksiini jatkuvasti, eikä kyse todellakaan ole siitä, että olisin vain ihastunut ulkonäköösi. Tämä on jotain aivan muuta, paljon syvempää.
Ja vastaus kysymykseen, olenko avioliitossani onnellinen: Tunnustan, etten ole onnellinen avioliitossani. Syitä en täällä kerro, enkä syytä vaimoani mistään.
Mitä sinä tunnet tällä hetkellä? (naiselle)
Sulla on niin voimakkaita nämä viestit. Ei kukaan uskalla vastata, kun et laita mitään vihjettä. Jos laitat yhden vihjeen, ja jos se osuu, vastaan rehellisesti kysymyksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai muistan, miten olisin voinut unohtaa sinut? Miten hyvin itse muistat minut?
Muistan sinut aina. Enkä koskaan pääse sinusta yli. <3 Jos vain voisin jotenkin muuttaa menneisyyden...
Ajattelen sinua taas, monen vuoden jälkeen ja koen tuskaa siitä mitä tapahtui. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon kuin sinua. Siksi pimahdin. Toivon että olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi suudelma on se, mitä sinulta kaipaan, saanko sen?
Minä annan sinulle rakkaani aivan mitä sinä tahdot. Ja tämä on lupaus.
Tämän pidän mielessä. Ehkä haluan toisenkin suudelman, voi olla etten voi lopettaa ollenkaan.
Otan oikein mielelläni sellaisen riskin. Ajatus siitä, ettet voisi lopettaa suutelemista ollenkaan, tuntuu suoraan sanottuna onnen täyttymykseltä.
Milloin voisimme tämän toteuttaa? Vain me kaksi...
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua taas, monen vuoden jälkeen ja koen tuskaa siitä mitä tapahtui. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon kuin sinua. Siksi pimahdin. Toivon että olet onnellinen.
Anteeksi, että olen suuttunut sinulle monta kertaa... 😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä aika?
Todella pitkä
Vierailija kirjoitti:
Minusta on koko päivän tuntunut siltä, että sinä ajattelet minua. Onko meillä jokin aivan merkillinen keskinäinen yhteys vai olenko minä vain sekaisin rakkaudesta sinuun?
Tulet ajatuksiini jatkuvasti, eikä kyse todellakaan ole siitä, että olisin vain ihastunut ulkonäköösi. Tämä on jotain aivan muuta, paljon syvempää.
Ja vastaus kysymykseen, olenko avioliitossani onnellinen: Tunnustan, etten ole onnellinen avioliitossani. Syitä en täällä kerro, enkä syytä vaimoani mistään.
Mitä sinä tunnet tällä hetkellä? (naiselle)
Juuri tällaisten viestien vuoksi käyn edelleen tässä ketjussa. Kuvittelen että just se mun kaipaama tyyppi kirjoittelisi täällä mulle näin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen suuttunut sinulle monta kertaa... 😩
Oletko, en tiennytkään, sinulla on kaikki oikeus. Toivon että voit antaa anteeksi, love always
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Taidan olla rakastunut työkaveriini. Ei tässä näin pitänyt käydä :(
Mieheen vai naiseen?
Naiseen...
Miksi olet surullinen asiasta?
En tiedä mitä hän ajattelee minusta ja hän luultavasti lähtee pois kesän jälkeen.
muutenhan hän on aivan ihana, älykäs ja kaunis :)
Nimienne alkukirjaimet? Toivon niin kovasti että tää olisi mulle...
Tämä on järjettömän terapeuttinen ketju :D