Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Näemmä addasin sut snapchatissa vaan jotta voisin todeta että sulla on sosiaalinen elämä. Outoa, se olinkin minä, jolla ei ole. Oon oikeestaan perjantain jälkeen miettinyt vaan sua ja sitä, millä hitolla voisin puhua sulle jostain vähän olennaisemmasta kuin linnuista tai koulusta. Mun on koko helvetin vuoden ajan pitänyt tehdä tälle jotain, mutta oon niin saamaton ettei siitä oo mitään tullut.
Oot upea. Lähde mun kanssa kahville tai anna mun valokuvata sua tai jotain. En oo hetkeen kiinnostunut kestään, joten tää on lähinnä outoa. Enhän mä hitto edes tiedä tykkäätkö sä tytöistä. Outoa.
Anyhow, oon aika tuskissa tän kanssa. Osaisinpa sanoa sen sulle jossain muuallakin kuin täällä, käytännössä anonyymisti, ihan liian pienellä todennäköisyydellä siihen että esim lukisit tän. Musta tuntuu että tälläkin on suurempi todennäköisyys päätyä sun luettavaks kuin mun oikeilla sanoilla. Sori. En osaa tutustua mut ehkä mä viel tän lukion aikana opin. Oisit varmaan sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onnellinen avioliitossasi?
En niin onnellinen kuin sun kanssa olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua itkettää tämä tekotodellisuus. Miksi joku joka kaipaa mua ei kirjoita sitä omalla nimellään. Mun olis helpompi vain unohtaa ja jatkaa. En halua muistella tunteita jotka oli, koska ne satuttavat liikaa.
Ainoa ero sille mikä silloin oli on se, että nyt mä olen vapaa. Sä hidastat mun tulevaa elämää kaipaamalla mua vaikka oikeasti vain leikit.
Mitäs perseilit ihmissuhteissasi!
Karma käy niin että nurkissa vinkuu:)Ei enempää simaa sulle. (sivusta)
En ole juonut simaa vielä tänä vuonna!
Odotan valmistuvaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua itkettää tämä tekotodellisuus. Miksi joku joka kaipaa mua ei kirjoita sitä omalla nimellään. Mun olis helpompi vain unohtaa ja jatkaa. En halua muistella tunteita jotka oli, koska ne satuttavat liikaa.
Ainoa ero sille mikä silloin oli on se, että nyt mä olen vapaa. Sä hidastat mun tulevaa elämää kaipaamalla mua vaikka oikeasti vain leikit.
Karma käy niin että nurkissa vinkuu:)
Huh huh! Mun poikakin toivoo että karma tuo taas äitiä hakkaavan isän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma käy niin että nurkissa vinkuu:)Huh huh! Mun poikakin toivoo että karma tuo taas äitiä hakkaavan isän?
Mitä sössötät?
Joku sääti jonkun kanssa vaikka ei ollut vapaa = perseili ihmissuhteissaan—> karma käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma käy niin että nurkissa vinkuu:)Huh huh! Mun poikakin toivoo että karma tuo taas äitiä hakkaavan isän?
Mitä sössötät?
Joku sääti jonkun kanssa vaikka ei ollut vapaa = perseili ihmissuhteissaan—> karma käy
No ei pettänyt kuin vain kateellisen paskapään mielikuvituksessa.
Kiitos viimekertaisesta. Oletin, että saan jakaa kanssasi vain pienen hetken, mutta sainkin yllätyksekseni koko illan. Tunnen siitä suurta kiitollisuutta ja iloa. En ajatellut, että voisin olla niin onnekas, että sinäkin haluat viettää aikaa juuri minun kanssani. Olet huomioonottava, älykäs ja kiehtova ihminen, jonka seurassa on levollista ja helppoa olla. Kiitos ystävyydestäsi. Annat minulle inspiraatiota tehdä elämässäni pieniä, mutta silti suuria muutoksia. Toivottavasti näemme taas pian :) Hyvää vappua!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viimekertaisesta. Oletin, että saan jakaa kanssasi vain pienen hetken, mutta sainkin yllätyksekseni koko illan. Tunnen siitä suurta kiitollisuutta ja iloa. En ajatellut, että voisin olla niin onnekas, että sinäkin haluat viettää aikaa juuri minun kanssani. Olet huomioonottava, älykäs ja kiehtova ihminen, jonka seurassa on levollista ja helppoa olla. Kiitos ystävyydestäsi. Annat minulle inspiraatiota tehdä elämässäni pieniä, mutta silti suuria muutoksia. Toivottavasti näemme taas pian :) Hyvää vappua!
Suutelitko hänen varpaitaan?
Mun poika toivoo, että karma tuo äitiä pettävän isän ja isää hakkaavan äidin.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle? Naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Milloin toi viimekertainen oli?
Joku puhui tunteilla leikkimisestä, minkä vuoksi täytyy sanoa, meidän kohdalla sellaisesta ei ole kyse. Kyse on rakastumisesta ihmiseen, kehen ei ole mahdollisuuksia elämäntilanteitten takia. Olisinkin tavannut sinut vuosia sitten, niin en olisi aikaillut sinun lähestymisessä.
Jos ihmisen jokainen kumppani on ”hakkaaja”, niin onkohan todellisuus aina sitä miltä näyttää?
Minusta on koko päivän tuntunut siltä, että sinä ajattelet minua. Onko meillä jokin aivan merkillinen keskinäinen yhteys vai olenko minä vain sekaisin rakkaudesta sinuun?
Tulet ajatuksiini jatkuvasti, eikä kyse todellakaan ole siitä, että olisin vain ihastunut ulkonäköösi. Tämä on jotain aivan muuta, paljon syvempää.
Ja vastaus kysymykseen, olenko avioliitossani onnellinen: Tunnustan, etten ole onnellinen avioliitossani. Syitä en täällä kerro, enkä syytä vaimoani mistään.
Mitä sinä tunnet tällä hetkellä? (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisen jokainen kumppani on ”hakkaaja”, niin onkohan todellisuus aina sitä miltä näyttää?
Vastaan sulle. Olen 40 v. Minulla on kaksi lasta kahdesta suhteesta. Ensimmäisen lapsen isä ei lyönyt koskaan. Toisen lapsen isä löi niin että sai siitä ehdonalaisen tuomion. Heidän välissä oli suhteita eikä kukaan mies lyönyt. Minua on lyönyt ainoastaan yksi mies ja monta kertaa. Hassua sikäli että yksi ja ainoa löi jatkuvasti eikä kukaan muu koskaan.
Jäi traumat. Ja pahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sössötät?
Joku sääti jonkun kanssa vaikka ei ollut vapaa = perseili ihmissuhteissaan—> karma käyNo ei pettänyt kuin vain kateellisen paskapään mielikuvituksessa.
Tämä on aivan käsittämätöntä. Minut voisi laittaa vaikka valheenpaljastuskokeeseen ja selvittää etten pettänyt. Ihmiset tosiaankin haluavat toisilleen pahaa.
Liisaa kaivataan tässäkin ketjussa! kaipaus ei vaan katoa, meillä olisi ollut hyvä yhteinen tulevaisuus jos vain olisit antanut meille mahdollisuuden.
T: Mies
Ei enempää simaa sulle. (sivusta)