Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua taas, monen vuoden jälkeen ja koen tuskaa siitä mitä tapahtui. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon kuin sinua. Siksi pimahdin. Toivon että olet onnellinen.
Anteeksi, että olen suuttunut sinulle monta kertaa... 😩
Oletko, en tiennytkään, sinulla on kaikki oikeus. Toivon että voit antaa anteeksi, love always
Annatko sinä anteeksi? 😮
Rakastan sinua aina vaikka sinun rakkautesi haihtuikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko vielä minua, vaikka kauan sitten melkein tutustuimme?
Kuinka pitkä aika?
Todella pitkä
Onko kymmenen, parikymmentä... vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua taas, monen vuoden jälkeen ja koen tuskaa siitä mitä tapahtui. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon kuin sinua. Siksi pimahdin. Toivon että olet onnellinen.
Oletko, en tiennytkään, sinulla on kaikki oikeus. Toivon että voit antaa anteeksi, love always
Annatko sinä anteeksi? 😮
Tottakai, sinulle annan ja olisin antanut aivan mitä vaan haluat
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet niin että rakkauteni sinuun haihtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko vielä minua, vaikka kauan sitten melkein tutustuimme?
Kuinka pitkä aika?
Todella pitkä
Onko kymmenen, parikymmentä... vuotta sitten?
parikymmentä, sillon oltiin nuoria ja nättejä :)
Voidaanko lopettaa ihan yhteisestä tahdosta tää juttu ja vaikka kaikki keskustelut aiheesta. Ja se henkinen väkivalta myös. Ihmiset osaa olla aika raadollisia toisilleen. Mitäs sanot?
En uskalla elää. Pakko elää kumminkin. Sun vierelläni mun ois vaan helpompi elää ja olla. Ei meistä vaan taida koskaan tulla me, vaikka sopisimme toisillemme varmaan tosi hyvin. En tiiä, tuunko koskaan tapaamaan samankaltaista ihmistä kuin sinä. Ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla. En tiedä edes, jaksanko yrittää etsiä sellaista. On vaan niin vaikeaa päästää ketään lähelle. Monelle moni asia menneisyydestäni olisi liikaa, eikä moni huolisi mua sellaisena kuin olen.
Yritän olla juttelematta sinulle enää, joten hyvää kesän jatkoa vaan kuomaseni. Enkä jää kantamaan mitään kaunoja sen enempää joten toivottavasti et sinäkään :)
Vierailija kirjoitti:
En uskalla elää. Pakko elää kumminkin. Sun vierelläni mun ois vaan helpompi elää ja olla. Ei meistä vaan taida koskaan tulla me, vaikka sopisimme toisillemme varmaan tosi hyvin. En tiiä, tuunko koskaan tapaamaan samankaltaista ihmistä kuin sinä. Ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla. En tiedä edes, jaksanko yrittää etsiä sellaista. On vaan niin vaikeaa päästää ketään lähelle. Monelle moni asia menneisyydestäni olisi liikaa, eikä moni huolisi mua sellaisena kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi suudelma on se, mitä sinulta kaipaan, saanko sen?
Minä annan sinulle rakkaani aivan mitä sinä tahdot. Ja tämä on lupaus.
Tämän pidän mielessä. Ehkä haluan toisenkin suudelman, voi olla etten voi lopettaa ollenkaan.
Otan oikein mielelläni sellaisen riskin. Ajatus siitä, ettet voisi lopettaa suutelemista ollenkaan, tuntuu suoraan sanottuna onnen täyttymykseltä.
Milloin voisimme tämän toteuttaa? Vain me kaksi...
Milloin sulle vaan käy. Olen aina valmis rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just sama tilanne, tuntuu että en löydä ketään nyt enää, ajattelen vaan häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet niin että rakkauteni sinuun haihtuisi?
No kun käyttäydyit niin torjuvasti sillon kun viimeksi nähtiin ja kun ymmärsin ettei meistä lopulta kaiken sen jälkeen tulisi mitään, sydämeni särkyi lopullisesti eikä tule koskaan parantumaan
Sinussa ja minussa oli taikaa, toista sellaista taikaa en tule koskaan kokemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko sinä anteeksi? 😮
Tottakai, sinulle annan ja olisin antanut aivan mitä vaan haluat
Kiitos 💛
Vierailija kirjoitti:
Sinussa ja minussa oli taikaa, toista sellaista taikaa en tule koskaan kokemaan
Sanot että oli. Voisiko meillä edelleen olla?
Tiedän että sinäkin olet siellä jossain kilpesi suojassa, edes vähän heart broken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just sama tilanne, tuntuu että en löydä ketään nyt enää, ajattelen vaan häntä
Oletko nainen vai mies?
Kauniita unia viime aikoina paljon puheissa olleelle porrasräyhääjälle <3
Rakastan ja haluan sinua mies, niin paljon. Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle rakkain.