Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
361/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen rakastunut sinuun. Hyvää yötä. ❤️

Vierailija
362/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ja minussa oli taikaa, toista sellaista taikaa en tule koskaan kokemaan 

Sanot että oli. Voisiko meillä edelleen olla?

Tiedän etten kelpaa sinulle enää, mutta toivon että olet onnellinen kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Taidan olla rakastunut työkaveriini. Ei tässä näin pitänyt käydä :(

Mieheen vai naiseen?

Naiseen... 

Miksi olet surullinen asiasta?

En tiedä mitä hän ajattelee minusta ja hän luultavasti lähtee pois kesän jälkeen.

muutenhan hän on aivan ihana, älykäs ja kaunis :)

Nimienne alkukirjaimet? Toivon niin kovasti että tää olisi mulle...

Epäilen suuresti. Here goes nothing; M sekä S. 

Vierailija
364/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuuuu...............

Vierailija
365/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuneeeeeeen.......

Vierailija
366/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla elää. Pakko elää kumminkin. Sun vierelläni mun ois vaan helpompi elää ja olla. Ei meistä vaan taida koskaan tulla me, vaikka sopisimme toisillemme varmaan tosi hyvin. En tiiä, tuunko koskaan tapaamaan samankaltaista ihmistä kuin sinä. Ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla. En tiedä edes, jaksanko yrittää etsiä sellaista. On vaan niin vaikeaa päästää ketään lähelle. Monelle moni asia menneisyydestäni olisi liikaa, eikä moni huolisi mua sellaisena kuin olen.

Mulla on just sama tilanne, tuntuu että en löydä ketään nyt enää, ajattelen vaan häntä

Oletko nainen vai mies?

Nainen, ei varmaan mies näin kirjottaisi :)

Vierailija
367/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin halunnut tehdä sinut onnelliseksi, tiedän että sinulla ei mene tällä hetkellä kaikilta osin ihan hyvin,  toivon että voisin auttaa

Vierailija
368/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Hyvää yötä.

Vierailija
369/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. En minä ole tänäänkään oikeastaan mitään muuta kuin sinua ajatellut. Sinun ajattelemisestasi tulee aina sellainen perhosia vatsassa fiilis tai hellät ajatukset sinua kohtaan. Toisinaan taas haluan sinua aivan järjettömän paljon tai sitten kaipaan, niin että sekoan. Rakkautta tää on, ei siitä mihinkään pääse. Tajunnanräjäyttävä järjettömän pitkä suudelma sinulle. Kohteen saat valita ja lupaan toteuttaa sen joskus, jos sä tahdot niin. Hyvää yötä. (naiselle)

Vierailija
370/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on koko päivän tuntunut siltä, että sinä ajattelet minua. Onko meillä jokin aivan merkillinen keskinäinen yhteys vai olenko minä vain sekaisin rakkaudesta sinuun?

Tulet ajatuksiini jatkuvasti, eikä kyse todellakaan ole siitä, että olisin vain ihastunut ulkonäköösi. Tämä on jotain aivan muuta, paljon syvempää.

Ja vastaus kysymykseen, olenko avioliitossani onnellinen: Tunnustan, etten ole onnellinen avioliitossani. Syitä en täällä kerro, enkä syytä vaimoani mistään.

Mitä sinä tunnet tällä hetkellä? (naiselle)

Olen ajatellut sua/ häntä tässä jo muutaman päivän erittäin intensiivisesti, vaikka jo monta vuotta joka päivä olet ainakin kerran mielessäni käväissyt. Sellainen sinä olet, ihana valloittaja. Saisinpa hetkeni kanssasi, mieluiten koko viikonlopun noin aluksi :) Hyvän yön silityset ja suukotukset sinulle minulta. Hyvää yötä.

Vierailija
371/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ja minussa oli taikaa, toista sellaista taikaa en tule koskaan kokemaan 

Sanot että oli. Voisiko meillä edelleen olla?

Tiedän etten kelpaa sinulle enää, mutta toivon että olet onnellinen kuitenkin

Kelpaat 😊

Vierailija
372/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. En minä ole tänäänkään oikeastaan mitään muuta kuin sinua ajatellut. Sinun ajattelemisestasi tulee aina sellainen perhosia vatsassa fiilis tai hellät ajatukset sinua kohtaan. Toisinaan taas haluan sinua aivan järjettömän paljon tai sitten kaipaan, niin että sekoan. Rakkautta tää on, ei siitä mihinkään pääse. Tajunnanräjäyttävä järjettömän pitkä suudelma sinulle. Kohteen saat valita ja lupaan toteuttaa sen joskus, jos sä tahdot niin. Hyvää yötä. (naiselle)

Joo 🤩 Hyvää yötä. Nyt vähän väsyttää. 

Vierailija
373/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat vähissä, ja haluaisin vaan tuijottaa sua. Otaniemessä olis kai se 3D-tulostin, et viittis kipasta?

Vierailija
374/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua aina vaikka sinun rakkautesi haihtuikin

Miksi ajattelet niin että rakkauteni sinuun haihtuisi?

No kun käyttäydyit niin torjuvasti sillon kun viimeksi nähtiin ja kun ymmärsin ettei meistä lopulta kaiken sen jälkeen tulisi mitään, sydämeni särkyi lopullisesti eikä tule koskaan parantumaan

Entä jos syy torjuvaan käytökseen johtuikin ihan muusta kuin sinusta?

Vierailija
375/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin niin halunnut tehdä sinut onnelliseksi, tiedän että sinulla ei mene tällä hetkellä kaikilta osin ihan hyvin,  toivon että voisin auttaa

Ole sellainen tavallinen itsesi kuin olet niin silloin on paras. Nämä kaikki Fitness avovaimo sun muu nykyajan hömppä jutut ei innosta minua yhtään niin turhaan yrität tehdä minua mustasukkaiseksi. Olet fiksu nainen, mutta nyt niin täynnä itseäsi. Se aikaisempi sinä oli jotain ihan muuta. Mutta elä sellaista elämää kuin itse parhaaksi näet ja hyvältä tuntuu niin on kaikkien kannalta parasta, etenkin sinun itsesi. Tosiaan hyvää kesän jatkoa ja viimeisenä toiveena, että voitko nyt jättää minut rauhaan. 

Vierailija
376/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että sinäkin olet siellä jossain kilpesi suojassa, edes vähän heart broken

Nii, todellakin olen :<

Vierailija
377/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T<3

Vierailija
378/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupuneeeeeeen.......

Hamsteriiiiii... Hyvää yötä <3

Vierailija
379/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupuneeeeeeen.......

Hamsteriiiiii... Hyvää yötä <3

En ole hamsteri :(

Vierailija
380/4145 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, mun edellinen viesti sulle taitaa olla sivulla 19 ja oon taas täällä. Ehkä koska aattelin ettet sä kuitenkaan nuku ja luet varmaan taas näitä. Onnistuin olemaan tän illan miettimättä sua, mutta nyt palasit taas mieleni laitamille. Hassua miten en vieläkään uskalla snäpätä tai laittaa viestiä, vaan puran turhaumaani tänne.

Mutta ethän sä taida olla musta kiinnostunut. Oon liian insecure erottaan vaikka oisitkin. Sä käyt lenkillä niiden muiden tyyppien kanssa ja hymyilet kun ne kehuu sun paitaa. Ei siinä, haluan että sä hymyilet koska ei tää elämä taida olla turhan helpolla sua päästänyt. Voi kun mä voisin jotenkin auttaa. Mulla ois niin paljon sanottavaa jos vaan uskaltaisin.

Ketju on lukittu.