Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Järkky ikävä vaan.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Järkky ikävä vaan.
Ensi kuussa nähdään? 😊 Vai onko sinulla jotain muita suunnitelmia juhannukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva nähdä huomenna pitkästä aikaa mies. Ikävä on ollut.. Yritetäänkö järjestää kahdenkeskisiä hetkiä ensi viikolle?
Hyvältä kuulostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kanssani lapsen mies?
Minä en periaatteessa enää haluaisi lapsia, mutta olisihan se ihan mieletöntä olla sinun lapsesi äiti. Ja nähdä meidät molemmat yhdessä ihmisessä. Uskon, että saisimme tosi fiksun ja suloisen lapsen. Tuskin tulee tapahtumaan kuitenkaan, ihastuneen päiväunia..
Noin ajatuksen tasolla, kyllä haluaisin!
Ei vielä mutta joskus myöhemmin! 😄 Pitää olla ensin useamman vuoden yhdessä ennen kuin sellaista voi suunnitella tarkemmin. Ja sitten myös varma siitä, että voi sitoutua toiseen pitkäksi aikaa. Ainakin siihen asti, että lapsi on aikuinen.
Jos haluan lapsen joskus, olisin myös hieman vanhempi ensisynnyttäjä. 😮 Minun pitäisi pysyä terveenä. Kunto on tällä hetkellä ihan hyvä, mutta voisi olla parempikin. Sen kehittämiseen menee aikaa.
Haluan myös lukea kaiken mahdollisen jo monta vuotta ennen kuin olen raskaana enkä vasta sitä mukaa kuin raskaus etenee. 😲 Haluan olla etukäteen hyvin valmistautunut, koska tilanne on sitten paremmin hallussani eikä tule paniikkia. 😊
Eli katsotaan vauva-asiaa vasta joskus monen vuoden päästä tarkemmin. Menee varmasti 5 vuotta. Luulen, että voin saada lapsen/lapsia myöhemminkin ja äitini on sanonut joskus samaa. Mm. sen takia, koska hänellä ei ole ollut vaikeuksia tulla raskaaksi. Minulla keho toimii säästeliäämmin ja kuukautiset tulevat yli 30 pv:n välein. Olen muuten ok, paitsi hemoglobiini on varmaan alhainen.
Eikö niin?
Tuo vauvaviestihän oli miehelle. Jos puhut kuukautiskierroista jne niin tuskin olet mies. Eli viesti ei ollut sinulle......
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla huono hetki?
Luin nyt tarkemmin tuon yhden viestin. Sinulla on siis ikävä! 😊
Vierailija kirjoitti:
Minä en periaatteessa enää haluaisi lapsia, mutta olisihan se ihan mieletöntä olla sinun lapsesi äiti. Ja nähdä meidät molemmat yhdessä ihmisessä. Uskon, että saisimme tosi fiksun ja suloisen lapsen. Tuskin tulee tapahtumaan kuitenkaan, ihastuneen päiväunia..
Onko sulla jo ennestään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva nähdä huomenna pitkästä aikaa mies. Ikävä on ollut.. Yritetäänkö järjestää kahdenkeskisiä hetkiä ensi viikolle?
Kuinka kauan oot ollut erossa ja mistä tiedät että näette? Mitkä on sun pukeutumisen tuntomerkit huomiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
En ole vihainen, että sinulla on ennestään. Saat tietysti nähdä niitä ja viettää aikaa yhdessä.
En ole kysellyt hirveästi, koska toisten perheasiat eivät kuulu minulle.
Enkä ole innokas tunkeutumaan toisten perheeseen. Luulen, etteivät lapset haluaisi tavata minua ja saattaisivat jopa luulla, että vanhempien ero johtuu minusta ym ihan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan aitouttasi <3
Kiitos 🧡
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko minulle, mutta tarvetta olisi selventää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko minulle, mutta tarvetta olisi selventää asioita.
Mitä haluaisit eniten selvittää?
Hoy despertamos como cada día pero más fuertes y más unidos. Y aunque nos encante de sol de sur, contigo nunca voy a perder el norte. Te quiero, mi amor!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Oletko onnellinen elämässäsi mies? Tätä mietin usein..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin ajatuksen tasolla, kyllä haluaisin!
Ei vielä mutta joskus myöhemmin! 😄 Pitää olla ensin useamman vuoden yhdessä ennen kuin sellaista voi suunnitella tarkemmin. Ja sitten myös varma siitä, että voi sitoutua toiseen pitkäksi aikaa. Ainakin siihen asti, että lapsi on aikuinen.
Jos haluan lapsen joskus, olisin myös hieman vanhempi ensisynnyttäjä. 😮 Minun pitäisi pysyä terveenä. Kunto on tällä hetkellä ihan hyvä, mutta voisi olla parempikin. Sen kehittämiseen menee aikaa.
Haluan myös lukea kaiken mahdollisen jo monta vuotta ennen kuin olen raskaana enkä vasta sitä mukaa kuin raskaus etenee. 😲 Haluan olla etukäteen hyvin valmistautunut, koska tilanne on sitten paremmin hallussani eikä tule paniikkia. 😊
Anteeksi mutta mua nyt naurattaa tää sun viesti... tilanne paremmin hallussani... Aika paljon minulle ainakin tuli yllättäviä seikkoja raskauden aikana ja synnytyksen aikana, vaikka olinkin lukenut raskausasioista ja synnytyksestä paljon, ja saanut vertaistukea paljon.
Ammattikorkeasta.