Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, et yrittääkö yp tuolla chatilla saada ihmiset ikään kuin rekkautumaan, jolloin voi pyörittää peliään palstalla paremmin.
Kaikki vähänkin käyneet tajuaa, että koko palsta on yhden sekopään leikkikenttä, peluutuksen määristä lähtien.
Tuon chatin avulla juuri voi varmistaa, ettei käy harhaista vuoropuhelua jonkun sekopään kanssa.
Siis sinnehän pitäisi sattua samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en chattaile. Enkä koskaan avaa täällä olevia linkkejä.
En mäkään, mutta tuolla käväisin. En tosin jättänyt sitä auki, joku roti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin chattailla ja nähdä ystäväni eli kaivattuni. 🤗
Ei me tarvita chattailuun tuollaista anonyymia chattia, jossa toinen voi olla kuka vain. Me voidaan hyvin chattailla vaikka messengerissä tai instagramissa. Laitat vain ekan viestin, niin olen mukana.
Tein meille tunnukset ja lähetin ne sähkäriisi. 😊
Sori mutta tuo viesti ei ollut sulle. Olen nainen.
Kaipaan sinua rakas, koska taas näemme?
Huomaan, että sinulla on tänään paha päivä. Olit jokin aika sitten erilainen, hyväntuulinen.
On ehkä parempi, että nyt selvitellään ajatuksia ja jutellaan myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi asettaa salasanaksi sana, jonka vain kyseiset henkilöt tietää, niin kateelliset vaanijat ei pääse stalkkaamaan.
Kyllä: ja vihaiset, kyttäävät puolisot...
Ehkä koko chatti on kyttäävän it-miehen ansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tää sun rakas?
Onkohan sulle moni sanonut, että sä olet jotenkin poikkeuksellinen? Se on jotain tietynlaista karismaa, mutta sekään ei selitä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että sinulla on tänään paha päivä. Olit jokin aika sitten erilainen, hyväntuulinen.
On ehkä parempi, että nyt selvitellään ajatuksia ja jutellaan myöhemmin?
Ja kerätään rohkeutta juhannusta varten? 🧡
Minua ei haittaa, jos ujostuttaa ja hermostuttaa. Olen itse todella kova jännitämään. 🤯
Vierailija kirjoitti:
Muutan pois täältä, eikä me tulla enää näkemään. Jos olisit halunnut nähdä, olisit ottanut jo yhteyttä. Meidän ei olisi ikinä pitänyt tavata. Rikoit sydämeni ja olen nyt masentunut.
Voi voi. Mitä ruikutusta ja marttyyrimaista ajattelua! Sopis erääseen, jonka jätin pikimmiten kun huomasin just noi piirteet kaiken muun paskamaisuutensa lisäksi. Ei hyvä kumppaniksi lainkaan tollanen ruikuttaja, ja marttyyri.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olen odottanut näkemistäsi liian pitkään jo. Olen jo luopumassa toivosta enkä millään haluaisi vielä luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutan pois täältä, eikä me tulla enää näkemään. Jos olisit halunnut nähdä, olisit ottanut jo yhteyttä. Meidän ei olisi ikinä pitänyt tavata. Rikoit sydämeni ja olen nyt masentunut.
Voi voi. Mitä ruikutusta ja marttyyrimaista ajattelua! Sopis erääseen, jonka jätin pikimmiten kun huomasin just noi piirteet kaiken muun paskamaisuutensa lisäksi. Ei hyvä kumppaniksi lainkaan tollanen ruikuttaja, ja marttyyri.
Millainen tyyppi oli kyseessä? Ehdittekö tuntea kauan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olen odottanut näkemistäsi liian pitkään jo. Olen jo luopumassa toivosta enkä millään haluaisi vielä luovuttaa.
Ei luovuteta. Ollaan päästy jo aika pitkälle. 💚
Mies, voisitko kertoa minulle että sinulla ei ole enää tunteita minua kohtaan? Sitten olisi helpompi palata siihen normaaliin elämään taas.
Haluaisitko kanssani lapsen mies?
Minä en periaatteessa enää haluaisi lapsia, mutta olisihan se ihan mieletöntä olla sinun lapsesi äiti. Ja nähdä meidät molemmat yhdessä ihmisessä. Uskon, että saisimme tosi fiksun ja suloisen lapsen. Tuskin tulee tapahtumaan kuitenkaan, ihastuneen päiväunia..
Ihana sexihelle tänäänkin. Sää ñiin minun makuuni. Ah, aah! :)
;*)
Vierailija kirjoitti:
Mies, voisitko kertoa minulle että sinulla ei ole enää tunteita minua kohtaan? Sitten olisi helpompi palata siihen normaaliin elämään taas.
Miksi olet noin epäluuloinen? 😒 Olen sanonut monta kertaa, että on tunteita!
Tuon chatin avulla juuri voi varmistaa, ettei käy harhaista vuoropuhelua jonkun sekopään kanssa.