Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2901/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen elämässäsi mies? Tätä mietin usein..

En ole, mutta kai tämä menettelee. En usko, että pystyn koskaan olla oikeasti onnellinen ilman sinua.

Vierailija
2902/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ Lauri ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut vastata sun yhteen tunnisteelliseen viestiin että ikävöin sua yhtä paljon kuin sinä minua. Mutta tämä on jo varmaan liian myöhäistä.

Vierailija
2904/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva nähdä huomenna pitkästä aikaa mies. Ikävä on ollut.. Yritetäänkö järjestää kahdenkeskisiä hetkiä ensi viikolle?

En tiedä oliko minulle, mutta tarvetta olisi selventää asioita. 

Mitä haluaisit eniten selvittää?

Selvitetään nyt ensin se, miten voidaan puhua tunteistamme ilman tätä v*tun palstaa. 

Vierailija
2905/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta kai tämä menettelee. En usko, että pystyn koskaan olla oikeasti onnellinen ilman sinua.

Entä jos minä ajattelen samoin? Tuntuu tuhlaukselta kaikki tämä..

Vierailija
2906/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko kanssani lapsen mies?

Minä en periaatteessa enää haluaisi lapsia, mutta olisihan se ihan mieletöntä olla sinun lapsesi äiti. Ja nähdä meidät molemmat yhdessä ihmisessä. Uskon, että saisimme tosi fiksun ja suloisen lapsen. Tuskin tulee tapahtumaan kuitenkaan, ihastuneen päiväunia..

Olen miettinyt tuota ja kuvitellut useammankin kerran, miltä meidän lapsemme näyttäisi. Voisin kuvitella, että meidän lapsemme olisi varmaan todella ihana ja fiksu. Jos me molemmat haluaisimme yhteisen lapsen, niin miksei. Asiaa pitäisi pohtia.

Vierailija
2907/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva nähdä huomenna pitkästä aikaa mies. Ikävä on ollut.. Yritetäänkö järjestää kahdenkeskisiä hetkiä ensi viikolle?

Aiotkohan kertoa että sinulla ja sillä yhdellä on suhde (josta et ole suostunut puhumaan), olet rakastunut häneen ja olette suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta, yhteen muuttoa, eli haluat sittenkin jatkaa hänen kanssaan.

Vierailija
2908/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat näköjään jo lämpenemään vauvalle. Tietenkin, kun kyseessä on elämäsi rakkaus.

Vierailija
2909/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen aikaa kun ihastumiseni sinuun teki minut lähes maaniseksi. Pyörit mielessäni autotoistolla ja hyvä oli kun sain edes vähän nukutuksi. Tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni kun näin tapahtui ja sitä voi tosiaan ihmetellä, sillä en ole enää niin nuori.. Tätä vaihetta kesti varmaan vuoden verran. Maanisuuden vuotta 2016 seurasi epätoivo, jota kesti seuraavan vuoden ajan. Tänä epätoivon vuotena olit edelleen jatkuvasti mun mielessä, mutta sävy oli toinen. Mielessäni valmistauduin varmaankin susta luopumiseen, vaikket mun koskaan edes ollut. Nyt elän aikaa jossa tunteet eivät enää elämääni hallitse, mutta sinun olemus on jotenkin elämässäni läsnä. En enää juurikaan kertaa sinuun liittyviä tapahtumia tai kohtaamisia mielessäni, jotka toki kaikki muistan tarkasti, enkä pyri hakemaan kasvojasi muistikuviin sinusta. Sinä vain olet ja annan sinun olla siinä, koska olit mulle tärkeä ja sitä olet edelleen.

Vierailija
2910/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua selvittää enää mitään. Kaikki on ihan selvää.

Vierailija
2911/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein tuntuu, että voisin olla onnellisempikin. Tuntuu, että elämä menee jotain raidetta pitkin eteenpäin, eikä ole omissa käsissä.  

Vierailija
2912/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle mieheltä kirjoitti:

Muistelen aikaa kun ihastumiseni sinuun teki minut lähes maaniseksi. Pyörit mielessäni autotoistolla ja hyvä oli kun sain edes vähän nukutuksi. Tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni kun näin tapahtui ja sitä voi tosiaan ihmetellä, sillä en ole enää niin nuori.. Tätä vaihetta kesti varmaan vuoden verran. Maanisuuden vuotta 2016 seurasi epätoivo, jota kesti seuraavan vuoden ajan. Tänä epätoivon vuotena olit edelleen jatkuvasti mun mielessä, mutta sävy oli toinen. Mielessäni valmistauduin varmaankin susta luopumiseen, vaikket mun koskaan edes ollut. Nyt elän aikaa jossa tunteet eivät enää elämääni hallitse, mutta sinun olemus on jotenkin elämässäni läsnä. En enää juurikaan kertaa sinuun liittyviä tapahtumia tai kohtaamisia mielessäni, jotka toki kaikki muistan tarkasti, enkä pyri hakemaan kasvojasi muistikuviin sinusta. Sinä vain olet ja annan sinun olla siinä, koska olit mulle tärkeä ja sitä olet edelleen.

Millaisessa yhteydessä tapasit hänet ihan ekan kerran? Onko se myös vuonna 2016 vai aiemmin, vaiko paljon paljon aiemmin?

Vierailija
2913/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli shokki kuulla se, en ole päässyt yli enkä koskaan pääse.

Vierailija
2914/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä siis kuulit?

Vierailija
2915/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisit eniten selvittää?

Selvitetään nyt ensin se, miten voidaan puhua tunteistamme ilman tätä v*tun palstaa. 

Kenen kanssa haluat selvittää, pystytkö irl ja onko sinulla yhteystietoja?

Vierailija
2916/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni on paljon asioita, jotka tekevät minut onnelliseksi. Olen ollut vähintäänkin onnekas, tai ehkä osaan olla vähästäkin onnellinen, mutta sinä sait aikaan sen tuntemuksen, että elämästäni puuttuu se tärkein tekijä.

Vierailija
2917/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä siis kuulit?

En pysty kertomaan siitä.

Vierailija
2918/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pyytänyt sitä naista treffeille, jos tunsit noin?

Vierailija
2919/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä siis kuulit?

En pysty kertomaan siitä.

Liittyykö se meihin?

Vierailija
2920/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa yhteydessä tapasit hänet ihan ekan kerran? Onko se myös vuonna 2016 vai aiemmin, vaiko paljon paljon aiemmin?

Tapasin hänen ensimmäisen kerran loppukesästä 2015.

Ketju on lukittu.