Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko onnellinen elämässäsi mies? Tätä mietin usein..
Usein tuntuu, että voisin olla onnellisempikin. Tuntuu, että elämä menee jotain raidetta pitkin eteenpäin, eikä ole omissa käsissä.
Tämä voisi olla sinun vastauksesi. Minä olen huomannut, että olenditä onnellisempi mitä vähemmän ajattelen itseäni ja omaa elämääni. Tai oikeastaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli shokki kuulla se, en ole päässyt yli enkä koskaan pääse.
Minkä siis kuulit?
En pysty kertomaan siitä.
Liittyykö se meihin?
Kyllä se liittyy sillä tavalla, että en tule koskaan pääsemään yhdestä ajatuksesta pois.
Onkohan sulla tiukka alapää?!?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan enää kysele juttelumahdollisuuksien perään. Oon viimein ymmärtänyt mikä tää juttu on. Sä tykkäät vain flirttailla ja saada ihmiset ihastumaan. Tykkäät positiivisesta huomiosta siis. Saat siitä elinvoimaa. Sitten tykkäät juoruilusta. Semmosesta pienestä kohusta, jota voi kertoa ystäville. Silläkin saat huomiota, vaikka esim. sillä että joku on ihastunut sinuun. ( kun oot ensin pitkään tarkoituksella flirttailut sille, mutta sitä et toki ystäville kerro. Eihän se ois enää niin "omg, et usko mitä on tapahtunu"-juttu sitten.)
Ketä sää ajattelet kun näin tällai kirjoittelet?
Nuku hyvin rakkaani. Olit koko päivän mielessäni. Ajattelin kaikkea, mitä me voisimme tehdä yhdessä. Joku siinä on, että haluaisin tehdä melkein mitä vaan juuri sinun kanssasi. Rakastan sinua. Mielessäni on ajatus sinusta sylissäni. Minä kaipaan sinun läheisyyttäsi, koska sinun kanssasi on niin hyvä olla. Rakastava suudelma sinulle. Hyvää yötä. Toivottavasti näen unta sinusta. (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Minkänäköinen tämä kaivattusi on?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alat näköjään jo lämpenemään vauvalle. Tietenkin, kun kyseessä on elämäsi rakkaus.
Sanoin, että ehkä jonain päivänä monen vuoden päästä! 😄 Siihen on vielä pitkä aika.
Kauniita unia ihastuttavan aidolle ja teeskentelemättömälle porrasräyhääjälle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko onnellinen elämässäsi mies? Tätä mietin usein..
En ole, mutta kai tämä menettelee. En usko, että pystyn koskaan olla oikeasti onnellinen ilman sinua.
Entä jos minä ajattelen samoin? Tuntuu tuhlaukselta kaikki tämä..
Tuntuu tämä minustakin tuhlaukselta, mutta en tiedä voiko asialle tehdä mitään. Etkä kuitenkaan ole hän, jota kaipaan, joten turhaa tänne on kirjoitella. Pitäisi yrittää olla lukematta näitä viestejä, kun ne pitää yllä vain turhaa toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksessä löystyi , minultahan sää tätä kysyit :D
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ihastuttavan aidolle ja teeskentelemättömälle porrasräyhääjälle <3
Mistä porrasräyhääjä -nimi tulee? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vähän löysä, pitää olla sitte jalat ristissä ettei vauveli putoa ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle mieheltä kirjoitti:
Muistelen aikaa kun ihastumiseni sinuun teki minut lähes maaniseksi. Pyörit mielessäni autotoistolla ja hyvä oli kun sain edes vähän nukutuksi. Tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni kun näin tapahtui ja sitä voi tosiaan ihmetellä, sillä en ole enää niin nuori.. Tätä vaihetta kesti varmaan vuoden verran. Maanisuuden vuotta 2016 seurasi epätoivo, jota kesti seuraavan vuoden ajan. Tänä epätoivon vuotena olit edelleen jatkuvasti mun mielessä, mutta sävy oli toinen. Mielessäni valmistauduin varmaankin susta luopumiseen, vaikket mun koskaan edes ollut. Nyt elän aikaa jossa tunteet eivät enää elämääni hallitse, mutta sinun olemus on jotenkin elämässäni läsnä. En enää juurikaan kertaa sinuun liittyviä tapahtumia tai kohtaamisia mielessäni, jotka toki kaikki muistan tarkasti, enkä pyri hakemaan kasvojasi muistikuviin sinusta. Sinä vain olet ja annan sinun olla siinä, koska olit mulle tärkeä ja sitä olet edelleen.
Millaisessa yhteydessä tapasit hänet ihan ekan kerran? Onko se myös vuonna 2016 vai aiemmin, vaiko paljon paljon aiemmin?
Tapasin hänen ensimmäisen kerran loppukesästä 2015.
Alkaako hänen etunimensä H:lla?
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Olit koko päivän mielessäni. Ajattelin kaikkea, mitä me voisimme tehdä yhdessä. Joku siinä on, että haluaisin tehdä melkein mitä vaan juuri sinun kanssasi. Rakastan sinua. Mielessäni on ajatus sinusta sylissäni. Minä kaipaan sinun läheisyyttäsi, koska sinun kanssasi on niin hyvä olla. Rakastava suudelma sinulle. Hyvää yötä. Toivottavasti näen unta sinusta. (naiselle)
Hyvää yötä myös sinulle. Minäkin olen koko päivän sinua miettinyt, mieleen on myös tullut että toivottavasti sinulla on kaikki hyvin? Rakastan sinua niin paljon ja toivoisin että voisimme joskus tavata ja tehdä niitä kaikkia ihania asioita yhdessä joista olemme haaveilleet. Haluaisin nukahtaa sinun kädet ympärilläni ja herätä aamulla vierestäsi. (miehelle)
Hyvää yötä kaivatulleni. Ikävä on ollut kova, mutta huomenna nähdään. Toivottavasti olet nauttinut lomasta ja näistä ilmoista. Olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen aikaa kun ihastumiseni sinuun teki minut lähes maaniseksi. Pyörit mielessäni autotoistolla ja hyvä oli kun sain edes vähän nukutuksi. Tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni kun näin tapahtui ja sitä voi tosiaan ihmetellä, sillä en ole enää niin nuori.. Tätä vaihetta kesti varmaan vuoden verran. Maanisuuden vuotta 2016 seurasi epätoivo, jota kesti seuraavan vuoden ajan. Tänä epätoivon vuotena olit edelleen jatkuvasti mun mielessä, mutta sävy oli toinen. Mielessäni valmistauduin varmaankin susta luopumiseen, vaikket mun koskaan edes ollut. Nyt elän aikaa jossa tunteet eivät enää elämääni hallitse, mutta sinun olemus on jotenkin elämässäni läsnä. En enää juurikaan kertaa sinuun liittyviä tapahtumia tai kohtaamisia mielessäni, jotka toki kaikki muistan tarkasti, enkä pyri hakemaan kasvojasi muistikuviin sinusta. Sinä vain olet ja annan sinun olla siinä, koska olit mulle tärkeä ja sitä olet edelleen.
Millaisessa yhteydessä tapasit hänet ihan ekan kerran? Onko se myös vuonna 2016 vai aiemmin, vaiko paljon paljon aiemmin?
Tarkoittaakohan yläpeukku, että osui oikeaan vai miksi yläpeukku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaakohan yläpeukku, että osui oikeaan vai miksi yläpeukku?
H = Hamsteri? 😏
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että tiukahko. Pitipä tuohonkin vastata...
Mä en ainakaan enää kysele juttelumahdollisuuksien perään. Oon viimein ymmärtänyt mikä tää juttu on. Sä tykkäät vain flirttailla ja saada ihmiset ihastumaan. Tykkäät positiivisesta huomiosta siis. Saat siitä elinvoimaa. Sitten tykkäät juoruilusta. Semmosesta pienestä kohusta, jota voi kertoa ystäville. Silläkin saat huomiota, vaikka esim. sillä että joku on ihastunut sinuun. ( kun oot ensin pitkään tarkoituksella flirttailut sille, mutta sitä et toki ystäville kerro. Eihän se ois enää niin "omg, et usko mitä on tapahtunu"-juttu sitten.)