Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2861/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko kanssani lapsen mies?

Minä en periaatteessa enää haluaisi lapsia, mutta olisihan se ihan mieletöntä olla sinun lapsesi äiti. Ja nähdä meidät molemmat yhdessä ihmisessä. Uskon, että saisimme tosi fiksun ja suloisen lapsen. Tuskin tulee tapahtumaan kuitenkaan, ihastuneen päiväunia..

En ole valmis vielä, mutta ehkä jonain päivänä. 😊

Vierailija
2862/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana sexihelle tänäänkin. Sää ñiin minun makuuni. Ah, aah! :)

;*)

Olen ihan hikinen 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, voisitko kertoa minulle että sinulla ei ole enää tunteita minua kohtaan? Sitten olisi helpompi palata siihen normaaliin elämään taas.

Miksi olet noin epäluuloinen? 😒 Olen sanonut monta kertaa, että on tunteita!

Ai, kysyin tätä ensimmäistä kertaa.

Vierailija
2864/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, voisitko kertoa minulle että sinulla ei ole enää tunteita minua kohtaan? Sitten olisi helpompi palata siihen normaaliin elämään taas.

Miksi olet noin epäluuloinen? 😒 Olen sanonut monta kertaa, että on tunteita!

Ai, kysyin tätä ensimmäistä kertaa.

Anteeksi. Saa tottakai kysyä. 😌

Vierailija
2865/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en periaatteessa enää haluaisi lapsia, mutta olisihan se ihan mieletöntä olla sinun lapsesi äiti. Ja nähdä meidät molemmat yhdessä ihmisessä. Uskon, että saisimme tosi fiksun ja suloisen lapsen. Tuskin tulee tapahtumaan kuitenkaan, ihastuneen päiväunia..

Noin ajatuksen tasolla, kyllä haluaisin!

Vierailija
2866/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on taas tuttu sekoilu päällä täälläkin. :/

Vierailija
2867/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Kihis mies vai nainen? Kun vastaa sekä miehille että naisille suunnattuihin viesteihin.

Vierailija
2868/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Kihis mies vai nainen? Kun vastaa sekä miehille että naisille suunnattuihin viesteihin.

Nainen, mutta kun se uskoo vakaasti että kaikki viestit täällä on sille. Vaikka joku kirjoittais miehelle, niin se kääntää sen niin että se hänen A:nsa siinä silti kirjoittelee hänelle.

Vierailija
2869/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu... 😊

Vierailija
2870/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, mutta kun se uskoo vakaasti että kaikki viestit täällä on sille. Vaikka joku kirjoittais miehelle, niin se kääntää sen niin että se hänen A:nsa siinä silti kirjoittelee hänelle.

Miksi ihmeessä, en tajua...? Olen tänä viikonloppuna kirjoittanut kaksi viestiä kaipaamalleni miehelle ja molempiin tuo Kihis on vastannut.

Vierailija
2871/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mutta joskus myöhemmin! 😄 Pitää olla ensin useamman vuoden yhdessä ennen kuin sellaista voi suunnitella tarkemmin. Ja sitten myös varma siitä, että voi sitoutua toiseen pitkäksi aikaa. Ainakin siihen asti, että lapsi on aikuinen. 

Jos haluan lapsen joskus, olisin myös hieman vanhempi ensisynnyttäjä. 😮 Minun pitäisi pysyä terveenä. Kunto on tällä hetkellä ihan hyvä, mutta voisi olla parempikin. Sen kehittämiseen menee aikaa.

Vierailija
2872/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis kuka vaan voi olla kihis?

Vierailija
2873/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mutta joskus myöhemmin! 😄 Pitää olla ensin useamman vuoden yhdessä ennen kuin sellaista voi suunnitella tarkemmin. Ja sitten myös varma siitä, että voi sitoutua toiseen pitkäksi aikaa. Ainakin siihen asti, että lapsi on aikuinen. 

Jos haluan lapsen joskus, olisin myös hieman vanhempi ensisynnyttäjä. 😮 Minun pitäisi pysyä terveenä. Kunto on tällä hetkellä ihan hyvä, mutta voisi olla parempikin. Sen kehittämiseen menee aikaa.

Haluan myös lukea kaiken mahdollisen jo monta vuotta ennen kuin olen raskaana enkä vasta sitä mukaa kuin raskaus etenee. 😲 Haluan olla etukäteen hyvin valmistautunut, koska tilanne on sitten paremmin hallussani eikä tule paniikkia. 😊 

Vierailija
2874/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva nähdä huomenna pitkästä aikaa mies. Ikävä on ollut.. Yritetäänkö järjestää kahdenkeskisiä hetkiä ensi viikolle?

Vierailija
2875/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan myös lukea kaiken mahdollisen jo monta vuotta ennen kuin olen raskaana enkä vasta sitä mukaa kuin raskaus etenee. 😲 Haluan olla etukäteen hyvin valmistautunut, koska tilanne on sitten paremmin hallussani eikä tule paniikkia. 😊 

Eli katsotaan vauva-asiaa vasta joskus monen vuoden päästä tarkemmin. Menee varmasti 5 vuotta. Luulen, että voin saada lapsen/lapsia myöhemminkin ja äitini on sanonut joskus samaa. Mm. sen takia, koska hänellä ei ole ollut vaikeuksia tulla raskaaksi. Minulla keho toimii säästeliäämmin ja kuukautiset tulevat yli 30 pv:n välein. Olen muuten ok, paitsi hemoglobiini on varmaan alhainen.

Vierailija
2876/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva nähdä huomenna pitkästä aikaa mies. Ikävä on ollut.. Yritetäänkö järjestää kahdenkeskisiä hetkiä ensi viikolle?

Näen ystävääni juhannuksena. 🤗

Vierailija
2877/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli katsotaan vauva-asiaa vasta joskus monen vuoden päästä tarkemmin. Menee varmasti 5 vuotta. Luulen, että voin saada lapsen/lapsia myöhemminkin ja äitini on sanonut joskus samaa. Mm. sen takia, koska hänellä ei ole ollut vaikeuksia tulla raskaaksi. Minulla keho toimii säästeliäämmin ja kuukautiset tulevat yli 30 pv:n välein. Olen muuten ok, paitsi hemoglobiini on varmaan alhainen.

Eikö niin? 

Vierailija
2878/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä voit tulla isäksi myöhemmin myös?

Vierailija
2879/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ok?

Vierailija
2880/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky ikävä vaan.

Ketju on lukittu.