Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tinder pettymys - varoitus muille

Vierailija
26.04.2018 |

Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.

Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.

Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.

Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.

Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jollekin voi olla ihan sama kenen kanssa on ja pyyhkäisee kaikki oikealle? Pitäisi ehkä kunnioittaa itseään ja muita vähän enemmän...

Jos niitä matcheja ei tule ollenkaan, niin mitä hyötyä on valita kohteita. Kaikki vaan oikealle ja toivotaan parasta

Mitä iloa on matchista naisen kanssa, jota ei halua edes tavata?

Vierailija
62/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valitsit huonosti vain pelureita ja syytät tinderiä. Tuurisi ei muutu jos et myönnä omaa vastuuta valinnoistasi. Hylkäsit ne, jotka sinusta olisi tykänneet ja valitsit väärät.

Niinhän palstan miehetkin tekevät: he tykkäävät kaikista ja valittavat sitten, kun matcheja tulee vain kaikkein alatasoisimpien naisten kanssa, joita he eivät halua lähteä edes tapaamaan.

Mutta kun ei tule matcheja kenenkään kanssa, niin miksi pitäisi pyyhkiä osa vasemmalle. Oikeastaan tinderiin pitäisi saada beetamies ominaisuus, joka hyväksyisi kaikki naiset valitulta alueelta. Säästäisi paljon aikaa beetamiehitä, kun ei tarvitsisi turhaan pyyhkiä kuvia. Voisi vaan muutaman kk välein avata ohjelman ja katsoa onko yhtään matchia tullut.

Mitä iloa on matchista naisen kanssa, jota ei halua edes tavata? Kukaan ei toistaiseksi ole pystynyt tätä minulle selittämään.

Pointtihan oli se, että matcheja ei tule yhtään, joten miksi tuhlaisi aikaa turhaan valintaprosessiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jollekin voi olla ihan sama kenen kanssa on ja pyyhkäisee kaikki oikealle? Pitäisi ehkä kunnioittaa itseään ja muita vähän enemmän...

Jos niitä matcheja ei tule ollenkaan, niin mitä hyötyä on valita kohteita. Kaikki vaan oikealle ja toivotaan parasta

Sinulle ei tule matcheja, koska pyyhit kaikki oikealle. Tinderin algoritmi pistää kaltaisesi tyypit jonon hännille, etkä todennäköisesti näy yhdellekään naiselle. Eli matcheja ei voi tullakaan tuolla surkealla taktiikalla.

Vierailija
64/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin tinderissä ja mulla on aivan erilainen kokemus tinderistä. Voi toki olla sen takia, että omaan makuuni ei ole yhtään pelimiehen näköiset miehet vaan pidän ihan tavallisista hieman nörtihtävistä miehistä ja en mennyt sänkyyn kenenkään treffikumppanin kanssa. Matcheja tuli jonkin verran ja neljän kanssa kävin treffeillä. En saanut yhtään seksiehdotuksia ja kaikki tapaamani miehet oli kunnollisia ja tuntuivat aidosti, että haluaisivat tutustua minuun. Parin kanssa kävin muutamilla treffeillä, mutta yhden kanssa enemmän ja hän on nykyään mieheni. En voi tietenkään tiedää, että jos olisin mennyt sänkyyn, niin olisivatko nämä miehet kaikonneet sen jälkeen. Pari heistä tunnusti ihastuneensa minuun ja heitä harmitti, kun ilmoitin, että olen tavannut mieheni ja en tästä syystä luonnollisesti voi enää jatkaa tapailua. Mun kokemuksen mukaan tinderistä voi löytyä kivoja ja kunnollisia miehiä ja oma miehenikin jaksoi odottaa minua 4kk ennen kuin lopulta päädyimme sänkyyn. 

Vierailija
65/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei tule matcheja, koska pyyhit kaikki oikealle. Tinderin algoritmi pistää kaltaisesi tyypit jonon hännille, etkä todennäköisesti näy yhdellekään naiselle. Eli matcheja ei voi tullakaan tuolla surkealla taktiikalla.

Vai että oikein tinderin algoritmi! Kiristääkö foliohattu päätäsi?

Vierailija
66/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois.  Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.

Pitäisiköhän minunkin kokeilla, mitä vaimo tykkää, jos rinnastaisin hänet koiranpaskaan?

Ei kannata. Saattaa sen jälkeen vaimo lähteä liukkaasti kuin ripuli peräaukosta.

Vierailija
67/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin varsin pian poikaystävän, kun lopetin netistä etsimisen. Odotin turhan kauan.

Vierailija
68/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein tinderin algoritmi! Kiristääkö foliohattu päätäsi?

https://www.swipehelper.com/2016/11/16/tinder-algorithm/

Luuletko oikeasti että yksikään ohjelma toimii ilman algoritmeja 😂?! Sulla ei varmasti päätä kiristä, kun on tyhjää täynnä!

Vierailija
69/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmoinen nainen on, jota ei halua tavata? En minä yhden kuvan perusteella voi päätellä millainen ihminen on. Tavatessa selviää jo hieman enemmän. Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset. Ruma ja mukava nainen on paljon parempi kuin nalkuttava päävammainen missi.

Vierailija
70/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valitsit huonosti vain pelureita ja syytät tinderiä. Tuurisi ei muutu jos et myönnä omaa vastuuta valinnoistasi. Hylkäsit ne, jotka sinusta olisi tykänneet ja valitsit väärät.

Niinhän palstan miehetkin tekevät: he tykkäävät kaikista ja valittavat sitten, kun matcheja tulee vain kaikkein alatasoisimpien naisten kanssa, joita he eivät halua lähteä edes tapaamaan.

Mutta kun ei tule matcheja kenenkään kanssa, niin miksi pitäisi pyyhkiä osa vasemmalle. Oikeastaan tinderiin pitäisi saada beetamies ominaisuus, joka hyväksyisi kaikki naiset valitulta alueelta. Säästäisi paljon aikaa beetamiehitä, kun ei tarvitsisi turhaan pyyhkiä kuvia. Voisi vaan muutaman kk välein avata ohjelman ja katsoa onko yhtään matchia tullut.

Mitä iloa on matchista naisen kanssa, jota ei halua edes tavata? Kukaan ei toistaiseksi ole pystynyt tätä minulle selittämään.

Pointtihan oli se, että matcheja ei tule yhtään, joten miksi tuhlaisi aikaa turhaan valintaprosessiin.

Miksi siis olla Tinderissä? Ai niin, koska "eihän sitä koskaan tiedä... viimeisten seitsemän vuoden aikana ei ole tullut ainuttakaan tykkäystä, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka heti huomenna tulisi. Ei tavallisen miehen kannata mennä baareihin eikä yrittää tutustua naisiin missään muualla". No, jatka kaikin mokomin, jonakin päivänä saattaa kaduttaa kun nuori aikuisuus jäi elämättä ja kokematta, mutta ainakaan ei tarvitse harmitella, että ehkä tuli lopetettua Tinderin käyttö liian aikaisin.

Mutta ihan vinkiksi: ihan kohta on vappu. Ihmiset ovat iloisia ja juhlatuulella. Kannattaa mennä joukkoon juhlimaan kevättä, raksutti se Tinder samaan aikaan taskussa tai ei.

Vierailija
71/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmoinen nainen on, jota ei halua tavata? En minä yhden kuvan perusteella voi päätellä millainen ihminen on. Tavatessa selviää jo hieman enemmän. Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset. Ruma ja mukava nainen on paljon parempi kuin nalkuttava päävammainen missi.

Sitten sinä olet erilainen kuin ne palstamiehet, jotka myöntävät saavansa matcheja eivätkä kuitenkaan halua edes tavata kyseisiä naisia, koska nämä ovat heille liian alhaisia tasoltaan. Ja eilenköhän se oli vai toissapäivänä, kun yksi mies ohjeisti naisille, että profiilissa pitäisi olla yksi selkeä kasvokuva (mahdollisimman vähän laitettu eli ymmärsin niin, ettei saisi olla liikaa meikkiä) ja sitten pitää olla hyvä kokovartalokuva. Että ette te ole pinnallisia, ette todellakaan :-DDD

Vierailija
72/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.

Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.

Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.

Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.

Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.

Heh heh klassikko... mulla ihan sama systeemi :)

Tinder on kyllä hyvä , kun on edes komeahko ja osaa kirjoittaa..

Vierailija
73/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tinder on ainoastaan seksiseuran hakua varten, vaikka te naiset muuta kuvittelette.

Vierailija
74/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti toisista ei päällepäin tiedä, mitä ovat miehiään. Kun minä liityin Tinderiin, juttelin lyhyeksi jääneen Tinder-urani aikana yhteensä yhden miehen kanssa parina päivänä, ja sitten kutsuin hänet tulevana viikonloppuna käymään (asuin toisessa kaupungissa). Mies oli todella komea, fiksu, ihana herrasmies, hyvässä asemassa työelämässä jne. Treffien kestettyä muutaman tunnin kutsuin hänet yöksi, ja treffit venyivätkin sitten la-ilta päivästä varhaiseen ma-aamuun. Seksiä harrastettiin pariin kertaan. Seuraavalla näkemisellä eli viikon päästä aloimme seurustella, ja tuossahan tuo on edelleen vieressä ja on maailman ihanin kultakimpale kaikin puolin. Joskus käy tuuri.

Tällaiset stoorit aiheuttavat saman kuin kuninkaallisen miehen avioituminen rahvaan naisen kanssa: tuhannet ja taas tuhannet perusnaiset jäävät mieluummin odottamaan sitä omaa kuninkaallistaan kuin tyytyvät niihin oikeasti hyviin (tavallisiin) miehiin.

Vierailija
75/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulit luulevat että kaikki heidän nielestään komeat miehet ovat jotain pelimiehiä :D

Vierailija
76/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti toisista ei päällepäin tiedä, mitä ovat miehiään. Kun minä liityin Tinderiin, juttelin lyhyeksi jääneen Tinder-urani aikana yhteensä yhden miehen kanssa parina päivänä, ja sitten kutsuin hänet tulevana viikonloppuna käymään (asuin toisessa kaupungissa). Mies oli todella komea, fiksu, ihana herrasmies, hyvässä asemassa työelämässä jne. Treffien kestettyä muutaman tunnin kutsuin hänet yöksi, ja treffit venyivätkin sitten la-ilta päivästä varhaiseen ma-aamuun. Seksiä harrastettiin pariin kertaan. Seuraavalla näkemisellä eli viikon päästä aloimme seurustella, ja tuossahan tuo on edelleen vieressä ja on maailman ihanin kultakimpale kaikin puolin. Joskus käy tuuri.

Tällaiset stoorit aiheuttavat saman kuin kuninkaallisen miehen avioituminen rahvaan naisen kanssa: tuhannet ja taas tuhannet perusnaiset jäävät mieluummin odottamaan sitä omaa kuninkaallistaan kuin tyytyvät niihin oikeasti hyviin (tavallisiin) miehiin.

Miksi ei niin komeat miehet kuvittelevat automaattisesti olevansa jotenkin parempia ja mukavampia ihmisiä kuin komeat?

Vierailija
77/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinä olet erilainen kuin ne palstamiehet, jotka myöntävät saavansa matcheja eivätkä kuitenkaan halua edes tavata kyseisiä naisia, koska nämä ovat heille liian alhaisia tasoltaan. Ja eilenköhän se oli vai toissapäivänä, kun yksi mies ohjeisti naisille, että profiilissa pitäisi olla yksi selkeä kasvokuva (mahdollisimman vähän laitettu eli ymmärsin niin, ettei saisi olla liikaa meikkiä) ja sitten pitää olla hyvä kokovartalokuva. Että ette te ole pinnallisia, ette todellakaan :-DDD

Kiitos, mutta ei minua tarvitse teititellä.

Vierailija
78/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluita seuratessa tulee väistämättä ajatus, että naisissa JA miehissä on

äärimmäisen nirsoja parisuhteen metsästäjiä, jotka eivät välttämättä itse täytä omia kriteerejään.

Sukupuolella ei tässä näytä olevan mitään merkitystä. Tähän ihmistyyppiin kuuluvat toivovat, että vastakkainen sukupuoli, (siis oikeasti KOKO vastakkainen sukupuoli, koska näiden mielestä vika on aina joko kaikissa miehissä tai kaikissa naisissa), laskisi kriteerejään ja antaisi mahdollisuuden "vaikka on vähän ylipainoa" tai "vaikka en ole mikään adonis". Jos taas näille ihmisille vihjaa, että omaa rimaa voisi vähän laskea alkaa nyyhkytys siitä, ettei missään nimessä ole oikein mennä treffeille jonkun sellaisen kanssa, joka ei heti valokuvan perusteella sytytä. Muiden pitäisi tämä kuitenkin tehdä. Koska onhan sitä kuitenkin joskus komeaksi/kauniiksi kehuttu.

Vierailija
79/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois.  Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.

Pitäisiköhän minunkin kokeilla, mitä vaimo tykkää, jos rinnastaisin hänet koiranpaskaan?

Ei kannata. Saattaa sen jälkeen vaimo lähteä liukkaasti kuin ripuli peräaukosta.

Mutta sitten sitä voi ainakin verrata liukkaaseen ripuliin.

Vierailija
80/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sitä voi sanoo että en halua pelkkää seksiseuraa, niin karisee turhakkeet pois heti alussa?