tinder pettymys - varoitus muille
Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.
Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.
Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.
Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.
Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.
Kommentit (181)
Olen kirjoitellut reilut 2kk miehen kanssa ja tavattu kahviloissa muutaman kerran. Olen jo vanhempi nainen ja lapset isoja , sinkkuaikaa jo takana. Mitään hätiköityä en halua tehdä, vaan tutustua mieheen ajan kanssa. Mitään seksijuttuja en ole valmis tekemään tuntemattomien kanssa. Ellei tämä kehkeydy suhteeksi, jatkan sinkkuna. Mitään pakollista parinmuodostusta ei tarvitse muokkailla.
Tavallaan ihmiseen kiintyy jo kirjoitellessa ja sellaisenkin päättyminen koskee hetken. Jos mukana on fyysinen suhde, niin ainakin itselläni on jo niin vahvat tunteet pelissä, että kaipaan jonkinlaista varmuutta suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois. Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.
Pitäisiköhän minunkin kokeilla, mitä vaimo tykkää, jos rinnastaisin hänet koiranpaskaan?
Siinähän sen näkee, mitä suhde kestää. Meillä kestää tuonkin vertauksen, eikä mies enkä minä hyppää seinille.
Mutta itse olen huomannut, että moni suhde kaatuu siihen seksiin tai sen aloittamiseen, tai jotain. Minä kerroin reilusti, että sitä haen ja sillä aloitetaan. Myös tämä suhde on seksillä aloitettu, siitä se syveni ja nyt ollaan toisiimme aika liimautuneita. Sitä edesauttaa todellakin se, että molemmilla on samanlaiset halut ja niistä puhutaan avoimesti. Jos nyt ei huvita, niin hetken päästä onkin tilanne toinen..
Miten on mahdollista, että näin monella on kokemusta miehistä, jotka haluavat pelkkää seksiä? Kuka siitä tekee ongelman?
Olin sinkkuna muutaman vuoden ja miehiä tuntui riittävän jonoksi asti. Kukaan ei ollut "pelkkää seksiä" eli kaikkien kanssa tapailtiin enemmänkin. Kukaan ei ghostannut tai kohdellut huonosti. Käyttäydyin avoimesti ja ystävällisesti miehiä kohtaan, joten siksikö sain samanlaista kohtelua heiltä?
En ymmärrä myöskään miksi seksi on semmoinen mörkö? Kaikki kai olemme aikuisia ja kaipaamme seksiä? Joku epäili, että ap olisi huono seksikumppani. Luottakaa naiset itseenne! Itsevarma ja seksistä nauttiva nainen on paras seksikumppani, jota kukaan mies ei feidaa vaan haluaa aina vaan lisää. Hyvän ja rennon seksin tuoksinassa mies ei suo ajatustakaan minun selluliiteilleni tai riippurinnoilleni, miksi siis pitäisi minunkaan?
Terv. Nelikymppinen ylipainoinen täti
Minä olin Tinderissä sellaisena 39-vuotiaana eli palstalassukoiden mukaan parasta ennen -päiväyksen ohittaneena naisena. Puoli vuotta treffailin aktiivisesti todella mukavia miehiä, joista ehkä yksi olisi ollut sellainen hyväksikäyttäjä-tyyppinen, mutta hänen kanssaan en edennyt yksiä treffejä pidemmälle. Kaikki muut vaikuttivat aidosti sydämellisiltä ja rehellisiltä, luotettavilta kunnon miehiltä.
Valitsin Tinderistä juuri sen miehen, johon kaikkein eniten ihastuin ja myöhemmin rakastuin, ja nyt olemme menossa naimisiin (miehen aloitteesta).
Siinä ilmiselvästi miespuoliselle ap:lle annos realismia.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois. Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.
Niin kai sä tiedät tehneesi itse päätöksen parisuhteeseen ryhtymisestä? Vai ase ohimollako olet 3 vuotta elellyt?
Onneksi olen biseksuaali ja aina mahdollista olla naisen kanssa jos haluan yläpäällään ajattelevan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmasti pidättäytyä siihen asti, kunnes sovitte seurustelusta. Kyllä minullakin oli vuosien ajan kymmeniä treffejä, joissa miehet loppujen lopuksi halusivat vain seksiä.
T. 3 vuotta ilman seksiä ennen nykyistä kumppania
:-DDD Jos tuota sääntöä noudattaisin, olisin neitsyt. En ole ikinä sopinut kenenkään kanssa seurustelusta. Onnellisesti parisuhteessa sen sijaan olen tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.
Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.
Miksi sinä valitset vain naisia, joiden kanssa haluaisit seksiä ja parisuhteen? Miksi sinulle ei kelpaa massiivisen obeesi tai paljon itseäsi vanhempi nainen? Haluaisitko naisen, joka tyytyy sinuun parisuhdekumppanina, mutta ei koskaan halua seksiä kanssasi, koska ei pidä sinua haluttavana?
Vierailija kirjoitti:
Eli valitsit huonosti vain pelureita ja syytät tinderiä. Tuurisi ei muutu jos et myönnä omaa vastuuta valinnoistasi. Hylkäsit ne, jotka sinusta olisi tykänneet ja valitsit väärät.
Niinhän palstan miehetkin tekevät: he tykkäävät kaikista ja valittavat sitten, kun matcheja tulee vain kaikkein alatasoisimpien naisten kanssa, joita he eivät halua lähteä edes tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen tarkoitushan on saada naiset valitsemaan rumia miehiä ja pidättäytymään seksistä siihen asti.
Juuri näin. Kutsun itse näitä "opetusviesteiksi". Lassukat esiintyvät naisina ja yrittävät opettaa, kuinka ei pidä käyttäytyä tai menee maine ja kunnia ja joutuu pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehesi on siis kuin leviävä koiranpaska. Tämä selvä.
Tinderissä nainen valitsee. Normimies pyyhkii kaikki oikealle ja toivoo, että joku nainen kelpuuttaisi. Eli turha syyllistää muita kun on itse miehensä valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valitsit huonosti vain pelureita ja syytät tinderiä. Tuurisi ei muutu jos et myönnä omaa vastuuta valinnoistasi. Hylkäsit ne, jotka sinusta olisi tykänneet ja valitsit väärät.
Niinhän palstan miehetkin tekevät: he tykkäävät kaikista ja valittavat sitten, kun matcheja tulee vain kaikkein alatasoisimpien naisten kanssa, joita he eivät halua lähteä edes tapaamaan.
Mutta kun ei tule matcheja kenenkään kanssa, niin miksi pitäisi pyyhkiä osa vasemmalle. Oikeastaan tinderiin pitäisi saada beetamies ominaisuus, joka hyväksyisi kaikki naiset valitulta alueelta. Säästäisi paljon aikaa beetamiehitä, kun ei tarvitsisi turhaan pyyhkiä kuvia. Voisi vaan muutaman kk välein avata ohjelman ja katsoa onko yhtään matchia tullut.
No eihän tämä tarina totta ollut. Samaa mieltä muutaman kanssa, että se oli opettavainen tarina naisille. Älä tavoittele liian kivoja, kivannäköisiä miehiä. Annat nyt vaan niille sinun mielestäsi rumemmillekin ja rupeat kiltisti parisuhteeseen niiden kanssa.
Mä en vaan osaa leikkiä tätä nykydeittailua. Kokeilin Tinderiä, sain kuukaudessa ehkä 15 matchia. Aloitin jokaisen kanssa keskustelun, n. puolet vastasi. Näistä puolet alkoi puhua seksijuttuja tokassa viestissä.
Jäljelle jääneet 4 vaikuttivat mukavalta ja kirjoittelivat. Kun kysyin voidaanko tavata, 3 feidasi. Yhden kanssa käytiin treffeillä, hän ei tykännyt musta siinä mielessä eikä nähty enää.
Tämä siis kun tykkäsin tavallisista miehistä joilla kuvissa paita päällä, ehkä koira, ehkä harrastus ja joku lyhyt teksti. Mitään "komeimpia ja suosituimpia" en todellakaan halua.
Vieressä muilla on 100 matchia viikossa, treffit joka illalle, 2 vk ilman seksiä on puutteessa olemista, ja uusi suhde (tai seksisuhde) löytyy heti päättyneen perään.
Eli en oikein tiedä kumpi on parempi - saada paljon huomiota pelureilta vai olla täysi seinäkukkanen niin kuin minä. Ehkä kuitenkin tämä jälkimmäinen sopii minulle.
Miten jollekin voi olla ihan sama kenen kanssa on ja pyyhkäisee kaikki oikealle? Pitäisi ehkä kunnioittaa itseään ja muita vähän enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei tule matcheja kenenkään kanssa, niin miksi pitäisi pyyhkiä osa vasemmalle. Oikeastaan tinderiin pitäisi saada beetamies ominaisuus, joka hyväksyisi kaikki naiset valitulta alueelta. Säästäisi paljon aikaa beetamiehitä, kun ei tarvitsisi turhaan pyyhkiä kuvia. Voisi vaan muutaman kk välein avata ohjelman ja katsoa onko yhtään matchia tullut.
Mitä iloa on matchista naisen kanssa, jota ei halua edes tavata? Kukaan ei toistaiseksi ole pystynyt tätä minulle selittämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin voi olla ihan sama kenen kanssa on ja pyyhkäisee kaikki oikealle? Pitäisi ehkä kunnioittaa itseään ja muita vähän enemmän...
Jos niitä matcheja ei tule ollenkaan, niin mitä hyötyä on valita kohteita. Kaikki vaan oikealle ja toivotaan parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.
Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.Jos on komea niin haluaa vaan seksiä? Kyllähän ulitkin vinkuu jatkuvasti juuri seksin perään.
Jos törmää komeaan mieheen tinderissä niin on 99.9% todennäköisyys että se on pelimies joka on hankkimassa mahdollisimman monta panoa. Komea mies joka on oikeasti parisuhdetta etsimässä ja jolle kelpaa muukin kuin se yksi sadasta 20v hotti fitnessmisu menee heti kaupaksi ja poistuu markkinoilta. Jäljelle jäävät sitten ne rumat, mt-ongelmaiset ja tavikset joihin naiset tyytyvät sitten joskus 30 vuotiaina kun kello tikittää sekä tietenkin pelimiehet.
Pelimiehet kalastavat panoja syöttämällä tavisnaisille sitä valheellista unelmaa että he muka kelpaisivat parisuhteeseen itseänsä paremman tasoisen miehen kanssa. Tämä on menestysresepti koska tavisnaiselle on helpompi pitää yllä uskoa olevansa tasokas nainen kuin niellä ylpeys ja hyväksyä se ettei se ole mikään kaunotar eikä sillä oikeasti ole mahiksia varakkaaseen ja komeaan mieheen. Sitten ne tulevat tännekin kuorossa voivottelemaan että kylläpä kaikki miehet ovat kus**päitä ja pettäjiä.
Samalla tavalla veikkauskin saa köyhät lottoamaan kun laittavat iltasanomat tekemään juttuja lottovoittajista. Hölmöt sitten uskovat että "kyllä toi oikeasti voisi minullekin voi tapahtua..." kun oikein lehdestä lukevat että jollekin samanlaiselle luuserille kuin itse ovat on käynyt niin. Mutta, kun ei sitä oikeasti voi tapahtu. Ei ne sitä lottovoittoa vaan koskaan ikinä tule voittamaan. Helpompi olisi hyväksyä se ja jatkaa elämää.
Tämäkin olisi vältetty jos ei oltaisi oltu pinnallisia ja kelpuutettu vain komeat miehet.