tinder pettymys - varoitus muille
Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.
Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.
Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.
Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.
Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen tarkoitushan on saada naiset valitsemaan rumia miehiä ja pidättäytymään seksistä siihen asti.
Juuri näin. Kutsun itse näitä "opetusviesteiksi". Lassukat esiintyvät naisina ja yrittävät opettaa, kuinka ei pidä käyttäytyä tai menee maine ja kunnia ja joutuu pettymään.
Juuri näin. Tuo "vain komeimmat miehet" todistaa koko jutun keksityksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti toisista ei päällepäin tiedä, mitä ovat miehiään. Kun minä liityin Tinderiin, juttelin lyhyeksi jääneen Tinder-urani aikana yhteensä yhden miehen kanssa parina päivänä, ja sitten kutsuin hänet tulevana viikonloppuna käymään (asuin toisessa kaupungissa). Mies oli todella komea, fiksu, ihana herrasmies, hyvässä asemassa työelämässä jne. Treffien kestettyä muutaman tunnin kutsuin hänet yöksi, ja treffit venyivätkin sitten la-ilta päivästä varhaiseen ma-aamuun. Seksiä harrastettiin pariin kertaan. Seuraavalla näkemisellä eli viikon päästä aloimme seurustella, ja tuossahan tuo on edelleen vieressä ja on maailman ihanin kultakimpale kaikin puolin. Joskus käy tuuri.
Tällaiset stoorit aiheuttavat saman kuin kuninkaallisen miehen avioituminen rahvaan naisen kanssa: tuhannet ja taas tuhannet perusnaiset jäävät mieluummin odottamaan sitä omaa kuninkaallistaan kuin tyytyvät niihin oikeasti hyviin (tavallisiin) miehiin.
Miksi ei niin komeat miehet kuvittelevat automaattisesti olevansa jotenkin parempia ja mukavampia ihmisiä kuin komeat?
Ei PAREMPIA, vaan vähintään yhtä kykeneviä perhe-elämään ja parisuhteeseen kuin komeakin. Niitä komeita kun ei riitä kaikille, ja aivan sama onni olisi tarjolla sen vähemmänkin komean kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti toisista ei päällepäin tiedä, mitä ovat miehiään. Kun minä liityin Tinderiin, juttelin lyhyeksi jääneen Tinder-urani aikana yhteensä yhden miehen kanssa parina päivänä, ja sitten kutsuin hänet tulevana viikonloppuna käymään (asuin toisessa kaupungissa). Mies oli todella komea, fiksu, ihana herrasmies, hyvässä asemassa työelämässä jne. Treffien kestettyä muutaman tunnin kutsuin hänet yöksi, ja treffit venyivätkin sitten la-ilta päivästä varhaiseen ma-aamuun. Seksiä harrastettiin pariin kertaan. Seuraavalla näkemisellä eli viikon päästä aloimme seurustella, ja tuossahan tuo on edelleen vieressä ja on maailman ihanin kultakimpale kaikin puolin. Joskus käy tuuri.
Tällaiset stoorit aiheuttavat saman kuin kuninkaallisen miehen avioituminen rahvaan naisen kanssa: tuhannet ja taas tuhannet perusnaiset jäävät mieluummin odottamaan sitä omaa kuninkaallistaan kuin tyytyvät niihin oikeasti hyviin (tavallisiin) miehiin.
Miksi ei niin komeat miehet kuvittelevat automaattisesti olevansa jotenkin parempia ja mukavampia ihmisiä kuin komeat?
Ei PAREMPIA, vaan vähintään yhtä kykeneviä perhe-elämään ja parisuhteeseen kuin komeakin. Niitä komeita kun ei riitä kaikille, ja aivan sama onni olisi tarjolla sen vähemmänkin komean kanssa.
Miten vaikea voi olla ymmärtää, että jokainen haluaa seksi- ja parisuhdekumppanin, joka on omissa silmissä puoleensavetävä eli kaunis/komea?
Vierailija kirjoitti:
Sinä sentään sait seksiä itseäsi parempitasoisilta miehiltä, ja vielä kehtaat valittaa.
Koeta laihduttaa ja kehittää juttusi iloisemmaksi niin ehkä joku kiinnostuu sinusta. Turha täällä esittää loukattua neitsytprinsessaa kun et sellainen ole.
Kokemusta myös että ne vähemmän kasvoista komeat ON pelkän pillun perässä myös. Ei heitäkään kiinnosta suhde vaan pelkkä pano ja omat harrastukset elämässä. Ei muu. Älkää olko niin tyhmiä että tinderistä haette suhdetta.. Ei mulle kelpais mies enää joka on jyystänyt satoja naisia tottumuksesta jo.
Alkakaa vaatia seurustelua kunnolla ensin niin ainoa tapa erottaa jyvät akanoista.
Vierailija kirjoitti:
No eikö sitä voi sanoo että en halua pelkkää seksiseuraa, niin karisee turhakkeet pois heti alussa?
Ei noin helposti karsiudu. Pitää vaatia seurustelua ensin.
Muuten turhake yrittää heti virittää fwb tyylistä parisuhdetta kliseisin verukkein. "Katsotaan" jne.
Tässäkin on muuten yksi syy miksi lapsia ei synny:
Miehet haluu vaan lentää kukasta kukkaan ja naiset tekee sen mm.tinderin avulla helpoksi: ei muisteta vaatia seurustelua vaikka nainen haluaisikin seurustella ja perheen eikä vain panna.Heitä koskien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikea voi olla ymmärtää, että jokainen haluaa seksi- ja parisuhdekumppanin, joka on omissa silmissä puoleensavetävä eli kaunis/komea?
Ei komea vaan riittävän miellyttävän näköinen. On miehissäkin aste-eroja: vaihtoehtoja on enemmän kuin 1) lähibaarin 140-kiloinen Pera ja 2) mittatilauspukua Oscar-gaalassa käyttävä Brad Pitt.
Valitettavasti niitä oikein komeita ei riitä kaikille, ja se toiseksi, kolmanneksi, neljänneksi, viidenneksi ja vielä kuudenneksikin komein pystyy (halutessaan) tarjoamaan saman onnen kuin se komeinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole kasvoistaan komea mutta teinkin tietoisen valinnan: pettäminen vaikeutuu ja luonne on hyvä hänellä. En löytänyt luotettavaa enää kolmekymppisenä. En löytänyt.Joku oli kirpputorilta valittava.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että näin monella on kokemusta miehistä, jotka haluavat pelkkää seksiä? Kuka siitä tekee ongelman?
Olin sinkkuna muutaman vuoden ja miehiä tuntui riittävän jonoksi asti. Kukaan ei ollut "pelkkää seksiä" eli kaikkien kanssa tapailtiin enemmänkin. Kukaan ei ghostannut tai kohdellut huonosti. Käyttäydyin avoimesti ja ystävällisesti miehiä kohtaan, joten siksikö sain samanlaista kohtelua heiltä?
En ymmärrä myöskään miksi seksi on semmoinen mörkö? Kaikki kai olemme aikuisia ja kaipaamme seksiä? Joku epäili, että ap olisi huono seksikumppani. Luottakaa naiset itseenne! Itsevarma ja seksistä nauttiva nainen on paras seksikumppani, jota kukaan mies ei feidaa vaan haluaa aina vaan lisää. Hyvän ja rennon seksin tuoksinassa mies ei suo ajatustakaan minun selluliiteilleni tai riippurinnoilleni, miksi siis pitäisi minunkaan?
Terv. Nelikymppinen ylipainoinen täti
Siten että nämä "naiset" ovat palstamiehiä yrittämässä uskotella naisille, että nämä menevät seksissä pilalle.
T. Seksistä pitävä nainen, joka tietää, että tuo väite on ulien katkeraa toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tuossa väitettiin, että naiset odottavat mieluummin kuninkaallista kuin tyytyvät OIKEASTI HYVIIN miehiin. Eli nämä kuninkaalliset sun muut komeat eivät sitten mitenkään voi olla vielä hyviä miehiäkin ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä sänkyyn jos huvittaa. Jos suhteesta tulee parisuhde, se ei kaadu tuollaiseen.
Ap on mies joka esittää naista. Propagandana saada naiset uskomaan, että seksi = olet kelpaamaton parisuhteeseen.
Olen itse nainen, joka päätyi parisuhteeseen mentyään ekatreffeillä sänkyyn. Mies on 8 v minua nuorempi komistus. Olen yli 40-vuotias. Palstan "totuuksien" mukaan tämä yhtälö on kaikin tavoin mahdoton: olen liian vanha ja siveetön. Kukaan mies ei kiinnostu.
Sori siitä että elämä ei mene kuten luulette. :)
Ja tämäkin siis mies, pienellä m:llä.
Siis olen mies, koska haluan seksiä? Kannattaa varmaan hankkiutua tälle vuosisadalle kohtapuoleen. :D
sex is a test too kirjoitti:
Tai johtuisiko siitä, että seksi sinun kanssa ei vain ole syystä tai toisesta niin hyvää, että sitä haluttaisiin uudestaan?
Yleensä parisuhteen perusta ei ole hyvä seksi, vaan rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
sex is a test too kirjoitti:
Tai johtuisiko siitä, että seksi sinun kanssa ei vain ole syystä tai toisesta niin hyvää, että sitä haluttaisiin uudestaan?
Yleensä parisuhteen perusta ei ole hyvä seksi, vaan rakkaus.
Niin siis jatkan, paitsi köyhälistöstä polveutuvilla junteilla.
Kauhean suuren arvon jotkut laittavat ulkonäölle. Itse ihastun aina ensin luonteeseen, ja sen jälkeen ulkonäkökin alkaa miellyttää. Toki voin joistakin ihmisistä ajatella, että onpas komea tai kaunis, mutta ei se mitään kiinnostusta parisuhteeseen herätä. Kunhan ihminen on aidosti välittävä, mukava, luotettava ja fiksu eikä katkera ja vihainen, kiinnostus herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että näin monella on kokemusta miehistä, jotka haluavat pelkkää seksiä? Kuka siitä tekee ongelman?
Olin sinkkuna muutaman vuoden ja miehiä tuntui riittävän jonoksi asti. Kukaan ei ollut "pelkkää seksiä" eli kaikkien kanssa tapailtiin enemmänkin. Kukaan ei ghostannut tai kohdellut huonosti. Käyttäydyin avoimesti ja ystävällisesti miehiä kohtaan, joten siksikö sain samanlaista kohtelua heiltä?
En ymmärrä myöskään miksi seksi on semmoinen mörkö? Kaikki kai olemme aikuisia ja kaipaamme seksiä? Joku epäili, että ap olisi huono seksikumppani. Luottakaa naiset itseenne! Itsevarma ja seksistä nauttiva nainen on paras seksikumppani, jota kukaan mies ei feidaa vaan haluaa aina vaan lisää. Hyvän ja rennon seksin tuoksinassa mies ei suo ajatustakaan minun selluliiteilleni tai riippurinnoilleni, miksi siis pitäisi minunkaan?
Terv. Nelikymppinen ylipainoinen täti
Siten että nämä "naiset" ovat palstamiehiä yrittämässä uskotella naisille, että nämä menevät seksissä pilalle.
T. Seksistä pitävä nainen, joka tietää, että tuo väite on ulien katkeraa toiveajattelua.
Joojoo, niinhän ne miehet haluavat uskotella että naisten kannattaa jaella toosaansa kaikille joten ne esiintyvät täällä naisina jotka pitävät seksistä ja antavat "hyviä" neuvoja sitten kanssasisarilleen. Totuus kuitenkin on se ettei mikään jakorasia oikeasti kelpaa kellekään. Korkeintaan pääsee jonkun pettäjän sivupanoksi.
Eipä ole kukaan koskaan kysynyt monenko kanssa olen ollut. Ja onnellisesti parisuhteessa tällä hetkellä, vaikka kokemuksia on kertynytkin merkittävästi enemmän kuin kahden käden sormilla tai edes lisäksi varpailla laskettu määrä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean suuren arvon jotkut laittavat ulkonäölle. Itse ihastun aina ensin luonteeseen, ja sen jälkeen ulkonäkökin alkaa miellyttää. Toki voin joistakin ihmisistä ajatella, että onpas komea tai kaunis, mutta ei se mitään kiinnostusta parisuhteeseen herätä. Kunhan ihminen on aidosti välittävä, mukava, luotettava ja fiksu eikä katkera ja vihainen, kiinnostus herää.
Tinderissä?
Olen hoikka, koulutettu ja ulkoisesti varmastikkin potentiaalinen. Silti sänkypuuhien jälkeen ei miehestä kuulu. En uhriudu. Tinderissä on moneen junaan ihmisiä. Jotkut hakevat itsetunnolle buustia, jotkut seksiä tai seksisuhdetta, toiset vain ajankuluksi. Ei pidä syyllistää. Se ei tee heistä huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei komea vaan riittävän miellyttävän näköinen. On miehissäkin aste-eroja: vaihtoehtoja on enemmän kuin 1) lähibaarin 140-kiloinen Pera ja 2) mittatilauspukua Oscar-gaalassa käyttävä Brad Pitt.
Valitettavasti niitä oikein komeita ei riitä kaikille, ja se toiseksi, kolmanneksi, neljänneksi, viidenneksi ja vielä kuudenneksikin komein pystyy (halutessaan) tarjoamaan saman onnen kuin se komeinkin.
Ymmärrätkö sanaa puoleensavetävä? Tai omissa silmissä komea?
En tiedä millaisessa maailmassa sinä elät, mutta itselläni ei ole koskaan ollut tilannetta, jossa olisin "joutunut" valitsemaan komeimman, toiseksi komeimman jne väliltä. On vain ollut ihmisiä, jotka joko ovat herättäneet kiinnostuksen tai sitten ei. En edes tiedä kehen minun olisi pitänyt tuota nykyistäni verrata, kun hänestä kiinnostuin, jotta olisin tiennyt monenneksiko komein hän on.
Olisittepa ruma mies niin ei olisi tälläistä ongelmaa. Saa ihan rauhassa olla. On se helppoa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö sitä voi sanoo että en halua pelkkää seksiseuraa, niin karisee turhakkeet pois heti alussa?
Ei noin helposti karsiudu. Pitää vaatia seurustelua ensin.
Muuten turhake yrittää heti virittää fwb tyylistä parisuhdetta kliseisin verukkein. "Katsotaan" jne.
Tässäkin on muuten yksi syy miksi lapsia ei synny:
Miehet haluu vaan lentää kukasta kukkaan ja naiset tekee sen mm.tinderin avulla helpoksi: ei muisteta vaatia seurustelua vaikka nainen haluaisikin seurustella ja perheen eikä vain panna.Heitä koskien.
Miten ihmeessä vaaditaan seurustelua?? :-o
Ja siihen onneksi jokaisella on oikeus. Itse kuulun siihen koulukuntaan, joka ei ymmärrä, miksi pitäisi tyytyä johonkuhun. En halunnut parisuhdetta parisuhteen vuoksi vaan ihmisen, johon rakastuin.