Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!
Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?
Kommentit (350)
Avaatko vielä vähän tota ajattelua ja kerrot miksi? Vai luuletko että ilmasta seksiä olis tarjolla ja naisten pitäisi huudella kaduilla ohikulkeville miehille sugar sugar, lähetäänkö *aneskelemaan. Ei kiitos. Lisäksi kutne ylemäpänä jo kommentoitiin niin kuvitteletko että sua lähestyvät olis sun unelmanaisia, jotain timmejä salibeibejä? Vahvasti epäilen, eiköhän susta kiinostuvat olis lähinnä niitä joita nimittelet siiderrivalaiksi ja suohirviöiksi. Take you pick XD
Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä, tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.
Seuraava kysymys!
Naisena haluan olla rauhassa miehiltä. En todellakaan lähesty heitä ja odotan, etteivät hekään lähesty minua.
Naisena haluan olla rauhassa entisiltä työnantajilta.
Ei ole tarvinnut, seuraa löytynyt silti.
Vierailija kirjoitti:
Lesbona ei kiinnosta miehet.
Mua ei kiinnosta miehet ihan näin heteronakaan.
Mistä teillä on käsitys, että joku arkailisi? Mitäs jos ei vaan halua lähestyä ja haluaa että menet pois ja jätät rauhaan?
En kyllä lähesty. Miehet tulkitsevat kaiken väärin.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D
Miten tämä eroaa siitä, että mies lähestyy naisia? Kaikki miehet ovat saaneet pakkeja monet monet kerrat. Jotkut jopa jokaiselta naiselta. Silti miehet lähestyvät naisia. Miksi tämä ei toimi toisinpäin?
En koe mitään tarvetta lähestyä miehiä. Viihdyn paremmin sinkkuna. En tarvitse huonompaa sukupuolta elämääni. 🤗😊
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Niiten tekee meili lähestyä vain geelinhajuista pashtua ja joraavaa jorubaa
Vierailija kirjoitti:
Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä, tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.
Seuraava kysymys!
Seuraava kysymys kuuluu näin. Miksi naiset eivät LÄHESTY miehiä. Eleet eivät ole lähestymistä. Yhteydenotto joko kasvokkain tai puhelimella on lähestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Eikö tasa-arvo koskekaan tätä asiaa? Nainen istuu jalat sievästi ristissä odotellen milloin hänen ihailemansa mies saapuu hänen luokseen ja vie valkoisella ratsulla pois. Sen sijaan, että menisi itse miehen luo vaikka juttelemaan.
Naiset ovat liiam pitkiä nykyisin. Heidän pitäisi kulkea polvillaan tahi kyykyssä niin näyttäisivät lähestyttävämmiltä, t: matalapoika
Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D