tinder pettymys - varoitus muille
Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.
Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.
Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.
Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.
Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.
Kommentit (181)
Tämän aloituksen tarkoitushan on saada naiset valitsemaan rumia miehiä ja pidättäytymään seksistä sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.
Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.
Tämähän on vähän sama kuin sanoisi että mitäs miehet valitsevat kauniita naisia, ja sitten ihmettelevät että he osoittautuvatkin tyhmiksi kuin saappaat. Missä on miesten realismi?
Tämän aloituksen tarkoitushan on saada naiset valitsemaan rumia miehiä ja pidättäytymään seksistä siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen tarkoitushan on saada naiset valitsemaan rumia miehiä ja pidättäytymään seksistä siihen asti.
Juu ja saada tasokeskustelu käyntiin. 1/5 ranking nyt tälle, terkkuja vaan Porvooseen!
Vaihtoehto Hanna ei ole, että seksissä oli jotain vikaa? Jos miehen kanssa harrastaisi seksiä 10 eri naista yhden kerran ja sen jälkeen tulisi pakit jokaiselta naiselta niin mitähän leikkaisitte mitä syyksi ehdoteltaisiin? Ei ainakaan huonoja sänkytaitoja tai pientä munaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan erilainen kokemus. Olin muutama vuosi sitten, vähän alle nelikymppisenä kaksi viikkoa Tinderissä. Minulla oli hyvät ja tuoreet kuvat, selkeä kiinnostava teksti.
Maanantai
Liityin Tinderiin, olin suunnitellut sitä jo hetken hengailtuani deittipalstoilla jo jonkin aikaa. Matcheja pläjähti heti runsaasti, joidenkin kanssa alkoi keskustelut, toisten kanssa ei.Keskiviikko
Joka päivä tulee muutama match. Jatkan juttelua, jos mies vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kirjoitellaan elämästä, harrastuksista, seksistä, ruuanlaitosta, politiikasta. Osa vaikenee nopeasti, osa vaikuttaa kiinnostuneilta.Lauantai
Viikon mittaan on ollut seitsemän matchia, joiden kanssa on kirjoiteltu paljon. Parhaan kanssa olisin voinut tavata nopeastikin, mutta nyt viikonloppuna hänen kirjoituksensa saivat ikävän sävyn. Ilmeisesti kuppi maistuu. Ei jatkoon.Maanantai
Match Herra A:n kanssa. 37 v, asuu naapurikaupungissa, kahden lapsen isä, komea, mukava, erittäin kiinnostunut minusta. Hänestä löytyy paljon tietoa netistä työn ja harrastuksen puitteissa, joten hän on oikeasti olemassa. Kirjoittelemme kaikesta maan ja taivaan välillä. Öisin aika lailla seksijuttuja, hänellä on pari kk edellisestä suhteesta ja minullakin jo yli 2 viikkoa fuckbuddyn tapaamisesta, joten puutetta on ilmassa. Suunnittelemme tapaamista ja ihan selvää on, että seksiä ei tulla odottelemaan kolmansille treffeille. 😈Torstai
Tapaaminen Herra A:n kanssa sovittu hänen lapsensa harrastuksen ajaksi, joten meillä on pari tuntia aikaa jutella livenä kahvikupin äärellä! Jos ensitreffit menee hyvin, viikonloppuna mahdollisuus yön yli treffeihin ilman lapsia. Iltapäivällä tulee viesti, että lapsi oksentaa. Lapsi on jo 11 v eli pärjäisi kyllä isosiskon kanssa kotona, mutta päätämme silti siirtää treffejä.Perjantaina
Herra A ja molemmat lapset yrjötaudissa. Whatsapp laulaa silti, tavataan heti kun tauti on ohi.Omat lapseni lähtevät isälleen viikoksi.
Tinderissä Match Herra B:n kanssa. Hänellä on todella kiva tilannekuva profiilissaan, ja se saa mielenkiintoni syttymään! Hän on ikäiseni, lapseton ja saamme heti aikaan vilkkaan keskustelun, sillä tunnemme useita samoja henkilöitä. Piirit ovat pienet, ja ihmettelemme miksi emme ole livenä tavanneet, vaikka meillä on paljon yhteistä.
Lauantai
Herra A:n lapset eivät lähteneetkään vielä äidilleen mahataudin takia. Viesteilemme whatsappilla ja alamme Fb-kavereiksi.Herra B:n kanssa on viesteily siirtynyt myös whatsappiin ja hän pyytää lenkkiseuraksi. Ajan hänen luokseen autolla ja käymme pirteässä pakkassäässä kävelyllä. Sen jälkeen istumme pitkään keittiön pöydän ääressä syömässä, teetä juomassa, juttelemassa ja nauramassa. Juttelemme niin arkisista jutuista kuin syvällisistäkin aiheista, omista toiveistamme ja seksistä. "Yksi asia johtaa toiseen" eli päädymme alastomina olohuoneen lattialle. Jään yöksi Herra B:n kainaloon.
Sunnuntai
Käyn kotona hakemassa vaihtovaatteita, hammasharjan ja käsilaukkuni. Vietän koko lapsettoman viikon Herra B:llä ja käyn töissä hänen luotaan.Kerron Herra A:lle, että olen tavannut miehen, jonka kanssa haluan katsoa kortitvlopouun saakka. Herra A toivottaa onnea matkaan! Hän haluaa pysyä kaverinani, ja se touteutuu, pidämme yhteyttä vielä vuosien jälkeen.
Herra B:n kanssa poistimme Tinder-profiilit heti ensimmäisenä yhteisenä sunnuntaina. Vuoden päästä matchistamme menimme naimisiin. Sillä tiellä ollaan. ❤
Mukava kun naiset puhuu kaikkien miesten puolesta. Kyllä minua ainakin miehenä turhauttaa, että pitää olla heti panemassa. Torjuakaan ei voi kun se on käytännössä ohi sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan erilainen kokemus. Olin muutama vuosi sitten, vähän alle nelikymppisenä kaksi viikkoa Tinderissä. Minulla oli hyvät ja tuoreet kuvat, selkeä kiinnostava teksti.
Maanantai
Liityin Tinderiin, olin suunnitellut sitä jo hetken hengailtuani deittipalstoilla jo jonkin aikaa. Matcheja pläjähti heti runsaasti, joidenkin kanssa alkoi keskustelut, toisten kanssa ei.Keskiviikko
Joka päivä tulee muutama match. Jatkan juttelua, jos mies vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kirjoitellaan elämästä, harrastuksista, seksistä, ruuanlaitosta, politiikasta. Osa vaikenee nopeasti, osa vaikuttaa kiinnostuneilta.Lauantai
Viikon mittaan on ollut seitsemän matchia, joiden kanssa on kirjoiteltu paljon. Parhaan kanssa olisin voinut tavata nopeastikin, mutta nyt viikonloppuna hänen kirjoituksensa saivat ikävän sävyn. Ilmeisesti kuppi maistuu. Ei jatkoon.Maanantai
Match Herra A:n kanssa. 37 v, asuu naapurikaupungissa, kahden lapsen isä, komea, mukava, erittäin kiinnostunut minusta. Hänestä löytyy paljon tietoa netistä työn ja harrastuksen puitteissa, joten hän on oikeasti olemassa. Kirjoittelemme kaikesta maan ja taivaan välillä. Öisin aika lailla seksijuttuja, hänellä on pari kk edellisestä suhteesta ja minullakin jo yli 2 viikkoa fuckbuddyn tapaamisesta, joten puutetta on ilmassa. Suunnittelemme tapaamista ja ihan selvää on, että seksiä ei tulla odottelemaan kolmansille treffeille. 😈Torstai
Tapaaminen Herra A:n kanssa sovittu hänen lapsensa harrastuksen ajaksi, joten meillä on pari tuntia aikaa jutella livenä kahvikupin äärellä! Jos ensitreffit menee hyvin, viikonloppuna mahdollisuus yön yli treffeihin ilman lapsia. Iltapäivällä tulee viesti, että lapsi oksentaa. Lapsi on jo 11 v eli pärjäisi kyllä isosiskon kanssa kotona, mutta päätämme silti siirtää treffejä.Perjantaina
Herra A ja molemmat lapset yrjötaudissa. Whatsapp laulaa silti, tavataan heti kun tauti on ohi.Omat lapseni lähtevät isälleen viikoksi.
Tinderissä Match Herra B:n kanssa. Hänellä on todella kiva tilannekuva profiilissaan, ja se saa mielenkiintoni syttymään! Hän on ikäiseni, lapseton ja saamme heti aikaan vilkkaan keskustelun, sillä tunnemme useita samoja henkilöitä. Piirit ovat pienet, ja ihmettelemme miksi emme ole livenä tavanneet, vaikka meillä on paljon yhteistä.
Lauantai
Herra A:n lapset eivät lähteneetkään vielä äidilleen mahataudin takia. Viesteilemme whatsappilla ja alamme Fb-kavereiksi.Herra B:n kanssa on viesteily siirtynyt myös whatsappiin ja hän pyytää lenkkiseuraksi. Ajan hänen luokseen autolla ja käymme pirteässä pakkassäässä kävelyllä. Sen jälkeen istumme pitkään keittiön pöydän ääressä syömässä, teetä juomassa, juttelemassa ja nauramassa. Juttelemme niin arkisista jutuista kuin syvällisistäkin aiheista, omista toiveistamme ja seksistä. "Yksi asia johtaa toiseen" eli päädymme alastomina olohuoneen lattialle. Jään yöksi Herra B:n kainaloon.
Sunnuntai
Käyn kotona hakemassa vaihtovaatteita, hammasharjan ja käsilaukkuni. Vietän koko lapsettoman viikon Herra B:llä ja käyn töissä hänen luotaan.Kerron Herra A:lle, että olen tavannut miehen, jonka kanssa haluan katsoa kortitvlopouun saakka. Herra A toivottaa onnea matkaan! Hän haluaa pysyä kaverinani, ja se touteutuu, pidämme yhteyttä vielä vuosien jälkeen.
Herra B:n kanssa poistimme Tinder-profiilit heti ensimmäisenä yhteisenä sunnuntaina. Vuoden päästä matchistamme menimme naimisiin. Sillä tiellä ollaan. ❤
Mukava kun naiset puhuu kaikkien miesten puolesta. Kyllä minua ainakin miehenä turhauttaa, että pitää olla heti panemassa. Torjuakaan ei voi kun se on käytännössä ohi sillä.
Väärä lainaus, piti 20 lainata.
Joku porvoolaisten oma Tinder? Oli kyllä niin läpinäkyvästi kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ns.normaalit on varattuja, ja heidän vastakohdat sinkkuja.
Naisten kohdalla et kuitenkaan ole samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.
Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.Tämähän on vähän sama kuin sanoisi että mitäs miehet valitsevat kauniita naisia, ja sitten ihmettelevät että he osoittautuvatkin tyhmiksi kuin saappaat. Missä on miesten realismi?
Tarkemmin kun mietin niin ymmärrät, että logiikkasi on aivan paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.Tämähän on vähän sama kuin sanoisi että mitäs miehet valitsevat kauniita naisia, ja sitten ihmettelevät että he osoittautuvatkin tyhmiksi kuin saappaat. Missä on miesten realismi?
Ei kai kukaan mies oikeasti ihmettele tuota?
Aika sinnikkäitä jätkiä! Itse en halua niin paljon seksiä, että lasken rimaa ja odottelen viikko tolkulla saadakseni seksiä joltakin, jota en halua. Minä koitan valita sellaisia naisia, jotka saisivat minut myös seksin jälkeen pitää, jos vain toimeen tullaan. Toki näillä kriteereillä voi olla, että seksini on tämän elämän osalta harrastettu. Mahdotonta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkemmin kun mietit, niin minä ymmärrän? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkemmin kun mietit, niin minä ymmärrän? :D :D :D
Piti olla mietit.
Miks hyppäät sänkyyn noin nopeasti? Itse juttelin nykyiselle poikaystävälleni tinderissä 3kk ennen kuin edes tavattiin ja tapailtiin sitten vielä 3kk ennen seksiä ja sitten seurusteltiinkin jo.
Ei suhdetta,ei seksiä? Ainakin kunnon tapailua pohjalle että tuntee sen toisen.
Koska et vaikuta siltä että haet seksisuhdetta vaan suhdetta!
Vierailija kirjoitti:
Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.
Jos on komea niin haluaa vaan seksiä? Kyllähän ulitkin vinkuu jatkuvasti juuri seksin perään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun miehet etsii vain seksiä he valitsevat sellaisen naisen, joka näyttää helpolta saada. Sinä olit sellainen, joten syytä vain itseäsi.
Eli siinä ei ole mitään väärää jos mies vaan esittää kiinnostunutta saadakseen seksiä??
Kurja homma, ainoa mikä pistää silmään on tuo "valitsin vain todella komeat", miksi? Ehkä kannattaisi kokeilla myös niitä ok-näköisiä jatkossa. Siis sellaisia minkä näköisen kanssa voisit kuvitella olevasi parisuhteessa jos on hyvä tyyppi muuten. Mitään viemärihirviöitä ei tietenkään tarvitse tavata.
Vinkkinä vaan että Todella komeat kannattaa valikoida vain jos on itse todella kaunis...todella hyväkroppaiset, jos on itse samanlainen.
Hyvännäköinen mies voi olla myös hyvä ja kunnollinen mies. Eivät ne ole vaihtoehtoisia ominaisuuksia. Kyseiset miehethän olivat myös vakuuttaneet ja antaneet ap:n ymmärtää niin. Ei ketään pidä ulkonäön takia ennakkoon tuomita vilpilliseksi. Mitäänsanomaton, tavallinen tai ruma mies ei myöskään ole automaattisesti hyvä mies.