Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tinder pettymys - varoitus muille

Vierailija
26.04.2018 |

Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.

Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.

Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.

Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.

Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa lievästi ylipainoinen vallan mainiosti, kasvoiltaan nätti on ulkonäöllisistä jutuista mulle tärkeämpi... mutta omasta komeudesta en tiedä. On joku sentään joskus kehunut- muukin kuin äiti.

Tinderissä olen etsinyt ja ihan nettideiteissä, mutta ne ovat melko kuolleita ainakin alle 35vuotiaissa, enkä kovin puumaa etsisi.

m30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla