Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virheostokset

tyhmä olo
24.04.2018 |

Tulipa ostettua kengät, jotka sitten käytössä kuitenkin osoittautuivat liian isoiksi. Ilmeisesti sitä kaupassa kävelee jotenkin eri tavalla kuin kadulla, kun näin pääsi käymään. Ei auta pohjalliset eikä paksummat sukat. Kylläpä harmittaa! Etenkin, kun rahasta on muutenkin tiukkaa, eikä kyseessä ollut mikään heräteostos, vaan harkittu päätös. Tiedostan, että itseni soimaaminen ei auta mitään, mutta silti hirveän epäonnistunut ja syyllinen olo.

En kaipaa mitään kettuilua, vaan kertomuksia siitä, että muutkin tekevät virheostoksia, ja ennen kaikkea vinkkejä siihen, kuinka olette päässeet harmituksesta yli.

Kommentit (198)

Vierailija
141/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät. Kaikki paitsi kahdet jotka ovat talvikenkiä. Kesäkenkiä olen ostanut joka ikinen kesä usean vuoden ajan noin kaksi paria, hinta 50–100 €. Kaikki kengät joko hiertää tai ei pysy jalassa. Koko on 36 ja 37 välistä, 36 vähän painaa ja 37 ei pysy jalassa millään. 36 ei myöskään takaa sitä että kenkä pysyisi jalassa. Bonuksena vielä kapea jalka maailmassa jossa lähes kaikissa kengissä on leveä lesti. Koska en kehtaa kulkea koko kesää kumisaappaissa tai talvikengissä on vain pakko sietää rakkoja ja hankaamista. Olen sovittanut tuhansia kenkiä ja vaikka kaupassa tuntuisi ok:lta, niin kotona kun kävelee ne jalassa hetkenkin on jo rakot tuloillaan. Laastarit, teipit, suihkeet, sukat, venyttäminen tai muu ei ole auttanut. Kenkiä pitäisi jotenkin saada pehmeämmiksi ilman että ne liiemmin venyvät. Suutarilla olen käyttänyt seitsemää paria ja niistä kaikki venyivät niin etteivät pysy jalassa kunnolla ja hankaavat silti edelleen. Joskus olen saanut ystäviltäni käytettyjä kenkiä ja niissä on olleet monet hyvät kun eivät ole niin tolkuttoman kovat. Ostaisin kenkäni kirppikseltä jos sieltä löytyisi siistejä, kauniita kenkiä. Aina tulee vaan vastaan risoja, rikkinäisiä halpiskenkiä 10 € hintaan.

Nimimerkillä viime kesänä ruiskulla ja neulalla 1,5 ml nestettä pois jalkapohjaan tulleesta jättirakosta.

Ostathan nahkakenkiä? Hyvät kyllä muotoutuu aika pian. Tekokuitukengät ei muotoudu, vaan hankaa ja hiostaa. Joskus myös kenkäongelma onkin oikeasti sukkaongelma. Jos käytät halvimpiä vähän löysiä puuvillaisia tennissukkia, niin varmasti saa rakkoja. Katso, että sukissasi on kunnon kantavahvikkeet, eikä saumoja väärissä paikoissa, ja että ne on napakat. Silloin sukka ottaa vastaan hankauksen, eikä sinun ihosi. Minulla on yhdet Falken kesävaellussukat, joilla kävelin vuonna 2002 noin 200 kilometrin vaelluksen (pesin iltaisin) ja käytän niitä edelleen. Ei rakon rakkoa, eikä reiän reikää sukissa. Sukissa on paljon eroja. Minulla ei ole rakkoja oikeasti ikinä kun ostan kunnon kenkiä ja kestäviä sukkia.

Vierailija
142/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät. Kaikki paitsi kahdet jotka ovat talvikenkiä. Kesäkenkiä olen ostanut joka ikinen kesä usean vuoden ajan noin kaksi paria, hinta 50–100 €. Kaikki kengät joko hiertää tai ei pysy jalassa. Koko on 36 ja 37 välistä, 36 vähän painaa ja 37 ei pysy jalassa millään. 36 ei myöskään takaa sitä että kenkä pysyisi jalassa. Bonuksena vielä kapea jalka maailmassa jossa lähes kaikissa kengissä on leveä lesti. Koska en kehtaa kulkea koko kesää kumisaappaissa tai talvikengissä on vain pakko sietää rakkoja ja hankaamista. Olen sovittanut tuhansia kenkiä ja vaikka kaupassa tuntuisi ok:lta, niin kotona kun kävelee ne jalassa hetkenkin on jo rakot tuloillaan. Laastarit, teipit, suihkeet, sukat, venyttäminen tai muu ei ole auttanut. Kenkiä pitäisi jotenkin saada pehmeämmiksi ilman että ne liiemmin venyvät. Suutarilla olen käyttänyt seitsemää paria ja niistä kaikki venyivät niin etteivät pysy jalassa kunnolla ja hankaavat silti edelleen. Joskus olen saanut ystäviltäni käytettyjä kenkiä ja niissä on olleet monet hyvät kun eivät ole niin tolkuttoman kovat. Ostaisin kenkäni kirppikseltä jos sieltä löytyisi siistejä, kauniita kenkiä. Aina tulee vaan vastaan risoja, rikkinäisiä halpiskenkiä 10 € hintaan.

Nimimerkillä viime kesänä ruiskulla ja neulalla 1,5 ml nestettä pois jalkapohjaan tulleesta jättirakosta.

Kokeile Rieker 37:aa. Pieni malli, itse tykkään kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin parin vuoden välein päätän vihdoin kokeilla löytyiskö kaupasta mukavia farkkuja. Kyselen myyjiltä pehmeimpiä mahdollisia malleja ja sovittelen pitkään... Joo, taisi kerrankin löytyä mukavat! Sata euroa ja risat. Ensimmäisen noissa farkuissa vietetyn työpäivän jälkeen (piereskelyä, turvotusta, ahdistavaa oloa, nappi auki...) tiedän jo itsekin, että en tule niitä koskaan enää pitämään. Nytkin on kaapissa hienot curve levikset ja macin ihmeellisen pehmeä malli... Minun pitäisi jo uskoa että farkkuja ei nyt vaan mun kannata ostaa.

Vierailija
144/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin parin vuoden välein päätän vihdoin kokeilla löytyiskö kaupasta mukavia farkkuja. Kyselen myyjiltä pehmeimpiä mahdollisia malleja ja sovittelen pitkään... Joo, taisi kerrankin löytyä mukavat! Sata euroa ja risat. Ensimmäisen noissa farkuissa vietetyn työpäivän jälkeen (piereskelyä, turvotusta, ahdistavaa oloa, nappi auki...) tiedän jo itsekin, että en tule niitä koskaan enää pitämään. Nytkin on kaapissa hienot curve levikset ja macin ihmeellisen pehmeä malli... Minun pitäisi jo uskoa että farkkuja ei nyt vaan mun kannata ostaa.

Millaisia farkkuja ostat? Niitä on todella eri mallisia.

Itse suosin korkeavyötäröisiä. Matalia olen joskus erehtynyt ostamaan, kun korkeavyötäröisiä ei ollut saatavilla, ja ovat seistessä vielä ok, mutta kun tekee istumatyötä niin kaikki pursuaa vyötäröstä ulos! 

Lisäksi pitää olla strech-farkut. Tavalliset eivät jousta ollenkaan.

Parikymppisenä pidin Leviksiä, mutta vartalotyyppi on muuttunut sen jälkeen, vaikka painoa ei ole tullut juuri lisää.

Vierailija
145/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin työpaikan liikuntaseteleitä. Itse maksetaan osa. Viimeksi siivotessa löysin parin sadan euron edestä niitä vanhentuneina kummasta jemmasta. Arvaa harmittiko. Ei sovi luonteeseeni tuommoiset.

Mulla on aikoinaan tapahtunut ihan sama juttu! Oli silloin tosi paha työputki menossa, enkä ehtinyt liikkumaan. Kyllä harmitti, kun ne löytyi, ja huomasin, että oli jäänyt käyttämättä. Niissä taitaa olla vielä niin - tai aikaisemmin ainakin oli- että jos ovat huomaat esim.tammikuussa, että ovat jääneet käyttämättä, niin on mahdollisuus käyttää jonkun aikaa. Mutta mun löytämät oli yli vuoden vanhoja.

Vierailija
146/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen tosiaan aikamoinen hamsteri ja mm. vaatteita on kertynyt satoja kappaleita. Nyt olen ajatellut pitää pian totaalisen ostoboikotin vaatteille, etten osta enää mitään vuosiin. Koska vähän on pakko, koska ne eivät mahdu päälle. Niitäkin tullut ostetuksi alennuksista. Muistan vielä kun joskus 2005 tuli työkkärin kurssiuhka ja totesin, ettei minulla ollut edes päälle mahtuvia housuja kurssille mennäkseni. Ehkä sitä on sitten arvioinut kokonsa väärin vaatteita hankkiessaan . Ja pidän kyllä kovasti vaatteista.. nyt on tuloja enemmän ja suurinpiirtein eniten kuluttanut vaatteisiin.

Muita suosikkikohteita ovat kosmetiikka, hajuvedet (joita kymmeniä) ja sisustustarvikkeet. Ja koruja tietysti on niin paljon, etteivät mahdu mihinkään. Niidenkin suhteen olen päättänyt, etten enää osta mitään.

Paljon mietin sitä että kapeat käytävät ja tavaraa kerroksissa joka puolella. Mutta koen itseni ihan hillittömäksi tavaran suhteen.

Olisiko vinkkejä ostohimon hillitsemiseksi?

lopeta suklaan mässytys , niin mahdut niihin ostamiisi vaatteisiin

Edellinen kirjoittaja ei maininnut suklaasta mitään, joten viestisi oli asiaton.

edellinen kirjoittaja mainitsi ettei mahdu vaatteisiinsa joita kaapit pullollaan

ja sinun asiallinen neuvosi olisi?

Esimerkiksi ostaa sopivan kokoisia vaatteita. Joka tapauksessa on typerää kuvitella, että kaikkien kilot tulevat suklaasta tai muustakaan kovin epäterveellisestä ruoasta. Joillakin ongelmana on annoskoko, joillakin jotain muuta. Muutenkin ketju oli hutiostoksista, ei laihdutuksesta.

Vierailija
147/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans tulee virheostoksia ja useimmin juuri ne on kenkiä.  Mulla lienee sellanen jalka, että on vaikea löytää juuri sopivia.  Yhdet nätit vaaleat ns. kävelykengät oli sellaiset, että ei mitkään laastarit ja muut konstit auttaneet, molemmat kengät hankasi kantapään yläpuolelle ihan veriset haavat.  Ne kengät hiersi ne laastaritkin riekaleiksi.  Kai niissä oli niin kova reuna siellä takana sitten.  Sitkeesti yritin, että jos ne pehmenisi, mutta ei.

Ja just tuo ongelma mullakin, että pienempi koko puristaa ja seuraava isompi koko taas on liian väljä.  Mitään avokkaita en enää pidäkään, kesällä mulla on aina sandaalit, joiden remmiä voi säätää.

Mutta onhan näitä muitakin, olin menossa hautajaisiin ja ostin pienen mustan suht edullisen käsilaukun.  Kun olin sitten kotoa lähdössä, niin käsilaukun hihna irtosi toisesta päästä.  En ollut kaupassa katsonut, miten hihna oli kiinnitetty.  Se oli vain ommeltu kiinni laukun syrjään, ei siis mitään metallirengasta, mihin sen olisi voinut jollain vippaskonstilla vaikka vielä kiinnittää.  Ompeleet oli tosi heikot toisessakin reunassa.  Ei muuta kuin vanha kulunut ja turhan iso laukku otettava mukaan, muuta mustaa laukkua kun ei ollut.

Kerran tilasin Hobby Hallista ihanan nätin ruusukuvioisen maton.  Sen kanssa meinasin tulla hulluksi, se oli aina likaisen näköinen, koska se keräsi joka ikisen pienimmänkin karvan ja hiuksen ja roskan ja tomuhiukkasen ja oikein kuin imi ne sisäänsä.  Siis jotain hemmetin tekokuitua pelkästään.

Avainkaappi, kun se oli niin nätti.  Koskaan siinä ei tullut pidettyä avaimia. 

Koiralle on tullut ostettua kaikki mahdolliset nappularuuat, kuitenkaan sille ei kelpaa kuin se yksi merkki.  Kuinkahan monet pussit on viety naapurin koirille, joille kaikki kelpaa.

Kaikenlaisia hetken hurmassa ostettuja sisustusjuttuja, jotka sitten kuitenkin jää jonnekin kaapin perille lojumaan.

Mulla on tainnut olla tuo sama Hobby Hallin ruusu matto. Aivan hirveä roskan kerääjä, kyllä meni hermot sen kans. Eikä siitä saanu millään niitä roskia irti. Ei ollu kauaa ku lensi roskiin 😁

Vierailija
148/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään ostat vaan kenkiä, mulla tuntuu auto olevan aina yks iso virheostos ja rahaa palaa "hieman" enemmän. Vaikka miten on tarkasti katsovinaan kaikki ostotilanteessa, niin tulee joku paska ylläri ja auto onkin loppujenlopuksi täys romu. Nytkin kaduttaa, että miksi lähdin autoa vaihtamaan silloin 2-3 autoa sitten, ei se loppujenlopuksi niin kauhea ollutkaan ja rahaa olisi säästynyt valtavasti jos vieläkin kituuttaisin sillä samalla.

Vierailija
149/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin liian isot eccon gore tex -vaelluskengät. Olivat alessa ja numeroa pienemmät kuin vanhat saman merkkiset. Jotenkin en edes osannut epäillä etteivätkö olisi sopivat, kun koko ei mitenkään olis voinut numeron puolesta olla pienempi. Harmittaa vieläkin, koska oli kalliit, vaikka alehinta olikin. Yli vuosi sitten ostin.. Onneksi tyttärellä on himpun verran isompi jalka kuin itselläni, jos vaikka innostuisi käyttämään.

Ostin uudet juoksulenkkatit alesta. Oli hyvät jalassa ja kokeilin juostakin kaupassa niillä eikä mitään vikaan. Ekalla käyttökerralla huomasin, että varpaat osuvat kärkeen..... onneksi toisella tyttärelläni on himpun verran pienempi jalka kuin minulla ja hän lupasi käyttää lenkkareitani. Tykkäsi onneksi niiden ulkonäöstä.

No, kätevää sentään, kun perheestä löytyy jalat kokoa 37, 38 ja 39 :-)

Vierailija
150/198 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähiviikkoina edessä vaelluskenkien osto ja pelkään, että ostan sittenkin huonot. Sellaisiin kenkiin kun investoi lähemmäs kolmesataa euroa (iso raha minulle), niin niiden toivoisi olevan nappiostos.

Vierailija
151/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, suurin osa ostoksista on turhaa ja varallisuus on lähinnä mielentila. Länsimainen elämä on jo hyvin kaukana ihanteellisesta omavaraisuus elämästä.

Äläpä yleistä. Kehitysmaissakin on rikkaita ja hulvatonta energian ja luonnonvarojen tuhlaamista. Paljonko olisikaan, jos heillä olisi varaa liikalisääntymisestään huolimatta niin tehdä?

Toisaalta köyhiä ja vähällä toimeentulevia ihmisiä on länsimaissakin paljon.

Vierailija
152/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös suuresti miksi pitää valmistaa kenkiä, jotka kopisevat hulluna kovalla lattialla. Kaupoissa kun on vielä melkein aina kokolattiamatto, niin ei pääse kokeilemaan kopinaa. Tosi kiva töissä maisemakonttorissa, jossa kaikki yrittävät keskittyä hommiinsa. Joskus kuulen korkojen kopinaa jopa yläkerroksesta! Ärsyttää mennä kalliille suutarille laitattamaan heti uusiin kenkiin uudet korkolaput:(

Minä taas mieluiten ottaisin aina kopisevat kengät - pienenä ihmisenä kopinalla saa edes vähän liikkumatilaa vaikka kadulla, kun kopina saa ne isommat ihmiset hieman havahtumaan ja jopa väistämään :) Mutta olen kyllä saanut myös kuulla kopinasta, 'natsikorko tulee' jne (ei haittaa:)) Monasti on harmittanut kun korkolappujen vaihdon yhteydessä myös kopina on kadonnut, kun uudet ovat pehmeää kumia tms. Ps. en sentään ole maisemakonttorissa töissä, mutta sori silti :)

Vierailija
153/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Rieker 37:aa. Pieni malli, itse tykkään kovasti.

Riekerin kenkiä taitaa olla neljä kappaletta jo, niistä yhdet on sellaiset ettei koko kesän käyttökään auttanut. Koko itseasiassa juuri tuo 37.

Tosiaan kaikki kengät ovat joko nahkaa tai puuvillaa. Pitäisi muokkautua mutta kun eivät muokkaudu. Se kovuus on mielestäni isoin ongelma. Pitäisi palkata joku käyttämään kenkiä pari kesää ja sitten ottaa käyttöön. :D Sukkapuoli on kunnossa, samoin kaikenlainen laastarointi. Epäilen että ongelma on herkkä iho, materiaalinsa vuoksi kova kenkä ja hikoilevat jalat. Talvikengät on monet ok, mutta jostain syystä kesäkenkien mallit ei sovi yhtään. Hauskasti siinä missä saman merkin saman koon varrelliset talvilenkkarit on ok, hiertää sitten kesäjuoksukengät joissa ei ole vartta.

Vierailija
154/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku rakenteellinen vika mulla varmaan kantapäässä on, kun saan siihen aina rakkoja. Minusta näyttää että se itse kantapää on jotenkin tylpempi kuin naisilla keskimäärin, jolloin nilkka ja kantapään kärki ovat lähempänä suoraa linjaa. Nilkan alaosa ja kantapään yläosa ovat aina rakoilla. Ja sitten nahkakenkien nahka on usein huonolaatuista ja venyy pilalle yhden kauden aikana, vaikak kengillä hintaa 150e... 

Pyrin palauttamaan aina kun voin. Valitettavasti juuri kenkien ja rintaliivien sopivuus tulee esiin vasta käytön jälkeen, jolloin tuotetta ei tietenkään voi palauttaa. Tietäispä mistä tuo äärimmäinen rakkoalttius johtuu :(

Sama ongelma - rakot tulee kantapäähän todella usein, jopa vanhoissa kengissäkin kauden vaihtuessa. Antaisin kans aika paljon, jos tietäisi miksi näin on! Ehkä meillä on kantapäissä muita ohuempi iho...? Mutta lohduttaa että on muita jotka kärsii samasta.

Vierailija
155/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vinkkejä ostohimon hillitsemiseksi?

Itselläni samaa vikaa, tosin ostan nykyään kaiken vaatteen ym. minkä vaan voin käytettynä, jolloin rahaa ei kulu liikaa - mutta tavaraa kyllä kertyy. Itselläni toimii seuraavat shoppailuvimman iskiessä:

1. "Shoppaile" omassa vaatekaapissasi: sovittele, kaivele, kokeile uusia yhdistelmiä, löydä jo unohtuneita vaatekappaleita. Usein huomaa että uuden himo menee ohi jo sillä. Tai katsele muotisivuja netistä tai lehdistä - sellaisia, mistä et voi kuitenkaan suoraan ostaa mitään.

2. Lähde kauppakierrokselle ilman lompakkoa. Sovittele rauhassa, sillä et voi ostaa. Usein ostovimma on hävinnyt jo minuutti kaupasta poistumisen jälkeen.

3. Älä osta heti, vaan varaa. Ehdit miettiä ja vimma kadota turhan ostamiseen.

4. Lähde kaupasta ennen ostopäätöstä, varaamatta tuotetta. Usein itse huomaan että vaate (minulla siis kirppisvaate) unohtuu jo kohta eikä sen ostaminen enää tunnukaan tärkeältä vaan lähinnä huonolta idealta.

5. Jos ostat ja tuleekin morkkis, palauta! Nettikaupoista saa aina palauttaa ilman syytä ja monissa muissakin kaupoissa saa.

6. Ennen heräteostosta kannattaa miettiä, "onko minulla oikeasti varaa laittaa juuri nyt X euroa tähän ostokseen?" ja "jos on varaa, haluanko todella laittaa nämä X euroa juuri tähän ostokseen?". Itselläni usein vastaus on ei jo ensimmäiseen ja viimeistään tuohon toiseen kysymykseen.

7. Laita turhat kierrätykseen. Toisen roska on toisen aarre. Väljemmässä vaatekaapissa on helpompi "shoppaillakin", ja joskus liika vaan on liikaa. Terveisin kokemusta on :)

..ja kyllä, minullakin on edelleen ihan liikaa kaikkea. Mutta sentään käytettynä ostettua :)

Vierailija
156/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ongelmia täällä! Itse ajan uusia kenkiä sisään pitämällä niitä jalassa ensin kotosalla, että venyvät ja pehmenevät ennen oikeaa käyttöä. Sukan käyttö saattaa usein auttaa myös. Tosin ei tietty varvassandaaleissa ehkä sit kuitenkaan ;)

Vierailija
157/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni varmasti se kaikkein turhin ostos on, kun joskus muinoin ostin joltain reissulta vuorikiipeilykengät. En todellakaan harrasta kiipeilyä vaan minulla on itse asiassa korkean paikan kammo :D

Vierailija
158/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös suuresti miksi pitää valmistaa kenkiä, jotka kopisevat hulluna kovalla lattialla. Kaupoissa kun on vielä melkein aina kokolattiamatto, niin ei pääse kokeilemaan kopinaa. Tosi kiva töissä maisemakonttorissa, jossa kaikki yrittävät keskittyä hommiinsa. Joskus kuulen korkojen kopinaa jopa yläkerroksesta! Ärsyttää mennä kalliille suutarille laitattamaan heti uusiin kenkiin uudet korkolaput:(

Missä kaupoissa on kokolattiamatto?

Asun pääkaupunkiseudulla eikä tule mieleen yhtäkään kauppaa.

Vierailija
159/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät ovat yksi hankalimpia ostaa.

Kokeilen kaupassa - hyvät ovat.

Kävelen niillä puoli tuntia - hyvä ovat edelleen.

Sitten puolen tunnin jälkeen alkaa jokin kohta kuitekin hiertää ja useimmissa kengissä se on oikean jalan akillesjänteen kohta. Vika ei ehkä ole kengisä vaan jalassani? Mutta miksi aina oikea jalka? En ole ihan päässyt perille jalasta tai kengistä, missä vika lopulta on.

Mulla on usein tuo sama ongelma akillesjänteen kohdalla, ja suutari vinkkasi sellasia kantapään alle tulevia korokkeita, jotka on toiminut hyvin. :)

Vierailija
160/198 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunari kirjoitti:

Olen miettinyt että kouluttauduin turhaa lisää ammattikorkeakoulussa kolmen ja puolen vuoden tutkinnon. Kuluja tuli opintovapaasta , materiaaleista jne. Samaa perustason työtä teen edelleen, ei ole työnantajalla ( Kaupunki) antaa muuta. Vituttaa!!!. kuitenkin koulutustani hyödynnetään työssäni, palkkaa vaan en saa yhtään enempää!!! Turhaan kävin koulun!!!

Ja miksi ihmeessä et etsi uutta työpaikkaa?