Mies ei halua mua ja itseluottamukseni rapistuu
Olen niin raivostunut ja surullinen että pakko avautua tästä jonnekin, nimittäin tunnen itseni niin rumaksi. Olen normaali painoinen, mutta tuntuu että tarvitsisin saada reisistä hoikemmat, lisäksi olen lähes täysin rinnaton ja lääkityksen vuoksi tukkakaan ei kasva. Yritän pitää itsestäni huolta, mutta ulkonäössäni on vain liikaa noita asioita joille en voi mitään vaikka kuinka yrittäisin, tuntuu etten riitä.
Mies ihailee salaa rintavia ja kauniita naisia, seksiä on enää vain harvoin ja minä en uskalla tehdä yhtäkään aloitetta torjutuksi tulemisen pelossa...en vain kestäisi sitä enää.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Miksi reisistäsi pitäisi saada hoikemmat? Sittenkö sinä ja miehesi olisitte onnellisia erikseen ja yhdessä, jos ne olisi muutaman sentin pienemmät? Huomaatko itsekin, miten käsittämmättömän tyhmä ja pinnallinen ja väärä ajatus tuo on. "Sitten kun sentti sieltä ja hiustupsu täältä, niin olisin onnellinen".
Voin kertoa: muutaman sentin pienemmän reidet EI tee sinua oikeasti onnelliseksi!
Siksi kun ovat miehen mielestä liian paksut muuhun vartaloon nähden...ja ovathan ne. Vaikka hieman on reisirakoa kunnon työstöväli kai puuttuu ja löysää läskiäkin niissä on. Tiedän ettei kapeammat reidet tee loppupeleissä onnelliseksi, mutta mitä muutakaan voin kuin haaveilla niistä?...laihduttaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisissa sytyttävät elämänasenne ja ryhti. Siinä ei ehdi persettä ja tissejä liikaa tuijottaa, jos hymyilee, on positiivinen ja ryhdikäs. Ei auta pakarat eikä hinkit, jos nainen kieriskelee itsesäälissä, naama naarasnorsun välineellä.
Jep, minulta puuttu isojen rintojen lisäksi täysin tuo oikea elämänasennekin
ap
En ihmettele. Kyllähän tosiasia kuitenkin on että pieni - ja isorintaisia kohdellaan miesten ja toisten naistenkin toimesta eri tavalla. On helppoa hymyillä ja kehittää positiivista elämänasennetta kun tietää isoine tisseinensä kelpaavansa suurimalle osalle miehistä. Pienirintainen joutuu isotissipakotuksen keskellä aina tuntemaan riittämättömyttä.
Minä ainakin olen kurkkuani myöten täynnä koko asiaa ja miehiä, ja kuten jo edellä totesin, on parempi elää ilman jatkuvaa taistelua tuulimyllyjä vastaan. Miehet juoskoon minun puolestäni isojen tissien perässä ja vaikka tukehtukoon niihin.
Juurikin tuo! ja kun tota samaa olet kestänyt ihan kouluajoilta saakka, niin kyllä se pienet tissit alkaa pian näkymään naamastakin :D ...ei mutta ihan totta.
Eivätkä kaikki pienirintaiset omaa terhakoita tissejä, hyvää persettä, superkauniita kasvoja tai mitään muutakaan millä erottua erityisenä edukseen.
ap
Juuri näin. Pitäisi olla todella kauniskasvoinen, hoikka ja siro tms jotta pystyisi kompensoimaan pienirintaisuuttaan. Pienirintainen tavis on miesten silmissä lähinnä roskaa. Ei todellakaan kiinnosta enää olla mukava tai esittää aurinkoista naamaa kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisissa sytyttävät elämänasenne ja ryhti. Siinä ei ehdi persettä ja tissejä liikaa tuijottaa, jos hymyilee, on positiivinen ja ryhdikäs. Ei auta pakarat eikä hinkit, jos nainen kieriskelee itsesäälissä, naama naarasnorsun välineellä.
ap
En ihmettele. Kyllähän tosiasia kuitenkin on että pieni - ja isorintaisia kohdellaan miesten ja toisten naistenkin toimesta eri tavalla. On helppoa hymyillä ja kehittää positiivista elämänasennetta kun tietää isoine tisseinensä kelpaavansa suurimalle osalle miehistä. Pienirintainen joutuu isotissipakotuksen keskellä aina tuntemaan riittämättömyttä.
Minä ainakin olen kurkkuani myöten täynnä koko asiaa ja miehiä, ja kuten jo edellä totesin, on parempi elää ilman jatkuvaa taistelua tuulimyllyjä vastaan. Miehet juoskoon minun puolestäni isojen tissien perässä ja vaikka tukehtukoon niihin.
Juurikin tuo! ja kun tota samaa olet kestänyt ihan kouluajoilta saakka, niin kyllä se pienet tissit alkaa pian näkymään naamastakin :D ...ei mutta ihan totta.
Eivätkä kaikki pienirintaiset omaa terhakoita tissejä, hyvää persettä, superkauniita kasvoja tai mitään muutakaan millä erottua erityisenä edukseen.
ap
Juuri näin. Pitäisi olla todella kauniskasvoinen, hoikka ja siro tms jotta pystyisi kompensoimaan pienirintaisuuttaan. Pienirintainen tavis on miesten silmissä lähinnä roskaa. Ei todellakaan kiinnosta enää olla mukava tai esittää aurinkoista naamaa kenellekkään.
Nuorempan kun oli ircin galleriassa kuvia miehiltä vakio kommenttina tuli "missä sun tissit on?!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Nuorempan kun oli ircin galleriassa kuvia miehiltä vakio kommenttina tuli "missä sun tissit on?!"
Tuollaiset kommentit ansaitsee vähintäänkin yhtä ilkeän vastakommentin. Nykyään osaan jo antaa samalla mitalla takaisin, toista oli nuorempana kun olin vielä jossain määrin elämänmyönteinen ja kuvittelin, että maailma on vähemmän pinnallinen kuin millaiseksi se on lopulta vuosien varrella osoittautunut.
Musta tuntuu, ettei ap:n ongelma ole tissit vaan mies. Mieti, haluatko olla loppuelämäsi sellaisen miehen kanssa jolle et kelpaa juuri sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Mun kahdella siskoista on runsaat povet ja molemmilla sattumoisin tasoistaan komeammat miehet...toki tämä vain oma mielipide. samoin vähemmän yllättäen myös kohtalaisen komea veljeni on pariutunut tällaisen suht. povekkaan tavisnaisen kanssa. Tiedän että vähän ilkeästi sanottu, mutta näin nyt vain koen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, ettei ap:n ongelma ole tissit vaan mies. Mieti, haluatko olla loppuelämäsi sellaisen miehen kanssa jolle et kelpaa juuri sellaisena kuin olet.
Joku muu voisi arvella asian olevan toisinkin päin. Ja en tiedä...pelkään etten näillä avuilla saisi ketään toistakaan joten koen että olisi viisainta tyytyä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kahdella siskoista on runsaat povet ja molemmilla sattumoisin tasoistaan komeammat miehet...toki tämä vain oma mielipide. samoin vähemmän yllättäen myös kohtalaisen komea veljeni on pariutunut tällaisen suht. povekkaan tavisnaisen kanssa. Tiedän että vähän ilkeästi sanottu, mutta näin nyt vain koen.
ap
Näihän se menee, isot rinnat kompensoivat kummasti. Ei tarvii olla kummoinenkaan kroppa tai naama, niin kyllä vaan vientiä riittää jos tissiä löytyy. Monilla rintavilla naisilla on korkea käsitys itsestään juuri rintojensa vuoksi, vaikka pienemmillä rinnoilla varustettuina eivät olisi minkään näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
http://shockedby.com/Content/Article/3484/Girls-with-flat-chest-be-like…
Painu takas laudalle, urpå!
Nykyään on ainakin medioissa valloillaan raivostuttava ajatus että vain toinen näistä on ns. oikea nainen...arvaatteko kumpi?
http://www.alankabout.com/files/ashley_graham_curves_in_bikinis_9617812…
https://m.media-amazon.com/images/G/01/Shopbop/p/prod/products/maryy/ma…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miehet eivät juokse isotissisten perässä. Useimmilla ei ehkä itsevarmuus riitä siihen tai mikä ikinä onkaan syynä. Sitten muodostuu massoittain näitä suhteita, joissa mies on tyytymätön kumppaninsa ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Näihän se menee, isot rinnat kompensoivat kummasti. Ei tarvii olla kummoinenkaan kroppa tai naama, niin kyllä vaan vientiä riittää jos tissiä löytyy. Monilla rintavilla naisilla on korkea käsitys itsestään juuri rintojensa vuoksi, vaikka pienemmillä rinnoilla varustettuina eivät olisi minkään näköisiä.
Missä tällaisia naisia muka on? Miten he pukeutuvat arkisin?
Itse olen mieluummin yksin kuin kuuntelen miesten jatkuvia parannusehdotuksia ulkonäöstäni, vertailuja eksiin tai muihin naisiin. Tekee ne sitä useille muillekin naisille, mutta itse en jaksa enää kuunnella.
Minä olen joutunut poistattamaan silikoni-implantit (en suosittele niiden laittoa) Olen ollut saman miehen kanssa ennen, jälkeen niiden laiton ja myös niiden poiston. Ensin hänvastusti niiden ottamista kun ovat epäluonnolliset ja nyt tyyliin valittaa että olen vienyt hänen tissinsä just kun pääsi niidenkin makuun...tämä on tosi tarina, Miehet ovat sikoja...tai jotain hirviöitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joutunut poistattamaan silikoni-implantit (en suosittele niiden laittoa) Olen ollut saman miehen kanssa ennen, jälkeen niiden laiton ja myös niiden poiston. Ensin hänvastusti niiden ottamista kun ovat epäluonnolliset ja nyt tyyliin valittaa että olen vienyt hänen tissinsä just kun pääsi niidenkin makuun...tämä on tosi tarina, Miehet ovat sikoja...tai jotain hirviöitä.
Niin, no mitäs annoit sille ne tissit sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät juokse isotissisten perässä. Useimmilla ei ehkä itsevarmuus riitä siihen tai mikä ikinä onkaan syynä. Sitten muodostuu massoittain näitä suhteita, joissa mies on tyytymätön kumppaninsa ulkonäköön.
Tämä on hyvä kommentti. just näinhän se taitaa mennä...
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ainakin medioissa valloillaan raivostuttava ajatus että vain toinen näistä on ns. oikea nainen...arvaatteko kumpi?
http://www.alankabout.com/files/ashley_graham_curves_in_bikinis_9617812…
https://m.media-amazon.com/images/G/01/Shopbop/p/prod/products/maryy/ma…
-
Lihava vasemmalle, hoikka oikealle.
Feministimedia, eli nykyinen valtamedia, saisi jo mennä konkurssiin.
t. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Sinä otat silikonit vaikka miehesi vastustaa? Keneen oikein yritit tehdä vaikutuksen? Et mieheesi ainakaan.
Ja sitten kun homma ei mennytkään kuten halusit, koska et kuunnellut miestäsi, niin mies on sika ja hirviö?
Sinä se hirviö olet.
ap