Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua mua ja itseluottamukseni rapistuu

Vierailija
20.04.2018 |

Olen niin raivostunut ja surullinen että pakko avautua tästä jonnekin, nimittäin tunnen itseni niin rumaksi. Olen normaali painoinen, mutta tuntuu että tarvitsisin saada reisistä hoikemmat, lisäksi olen lähes täysin rinnaton ja lääkityksen vuoksi tukkakaan ei kasva. Yritän pitää itsestäni huolta, mutta ulkonäössäni on vain liikaa noita asioita joille en voi mitään vaikka kuinka yrittäisin, tuntuu etten riitä.
Mies ihailee salaa rintavia ja kauniita naisia, seksiä on enää vain harvoin ja minä en uskalla tehdä yhtäkään aloitetta torjutuksi tulemisen pelossa...en vain kestäisi sitä enää.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi ap ja oma kokemukseni näin a-kuppisena on myös tuo, että isot rinnat tosiaan tuntuisivat olevan miesten katseen vangitsijoita. Ärsyttäähän se, mutta mun ratkaisu on ollut elää ilman miestä.  Ei tarvi tuntea jatkuvaa huonommuutta asiasta jolle ei voi mitään.

Minulla on ihan samat ajatukset ja kokemukset asiasta. En jaksa tai halua enää ikinä kokea huonommuutta asiasta, jolle en voi mitään, joten olen kokonaan luopunut miehistä ja toiveista saada hyvä parisuhde. Miehet juoskoon isojen tissien perässä kun kerran millään muulla ei tunnu olevan merkitystä.

Ja ei, jos joku ehdottaa ratkaisuksi silikoneja, niin minä en voi valitettavasti lääketieteellisistä syistä sellaisia laitattaa.

Jisses mitä uhriutumista. Onhan tämä vain dramatiikkaa, eikä teidän oikea suhtautuminen tissittömyyteen?

Kukaan ei ole täydellinen, ja käytännössä melkein kaikki ovat "huonompia" kuin jotkut muut, jollain tavalla. Sen kanssa on nyt vaan elettävä. 

Vierailija
82/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi ap ja oma kokemukseni näin a-kuppisena on myös tuo, että isot rinnat tosiaan tuntuisivat olevan miesten katseen vangitsijoita. Ärsyttäähän se, mutta mun ratkaisu on ollut elää ilman miestä.  Ei tarvi tuntea jatkuvaa huonommuutta asiasta jolle ei voi mitään.

Minulla on ihan samat ajatukset ja kokemukset asiasta. En jaksa tai halua enää ikinä kokea huonommuutta asiasta, jolle en voi mitään, joten olen kokonaan luopunut miehistä ja toiveista saada hyvä parisuhde. Miehet juoskoon isojen tissien perässä kun kerran millään muulla ei tunnu olevan merkitystä.

Ja ei, jos joku ehdottaa ratkaisuksi silikoneja, niin minä en voi valitettavasti lääketieteellisistä syistä sellaisia laitattaa.

Jisses mitä uhriutumista. Onhan tämä vain dramatiikkaa, eikä teidän oikea suhtautuminen tissittömyyteen?

Kukaan ei ole täydellinen, ja käytännössä melkein kaikki ovat "huonompia" kuin jotkut muut, jollain tavalla. Sen kanssa on nyt vaan elettävä. 

Lisäksi yli puolet miehistä välittävät eniten pepusta tai reisistä, alle puolet rinnoista. Molempia edellämainittuja voi muokata ihan treenillä, ei tarvita leikkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa ettei se kaunius pelkistä rinnoista ole kiinni, naismakua on joka lähtöön. Esimerkkinä pienrintaiset voivat korostaa vyötäröä, sääriään ja reisiään ja harvassa ovat miehet joita naisten hiuslisäkkeet tai peruukit inhottaa. Se on paljolti siitä kiinni että hoksaa oman kroppansa vahvuudet ja korostaa niitä. Itseä viehättää joko isot rinnat tai kauniit reidet, siinä missä lapsuudesta asti kaverini tykkää enemmän pepuista. Niin kauan kun et sairaalloisen ylilihava ole tai elefanttitautinen niin jotakin seksikästä voit aina tuoda omasta olemuksestasi esiin.

Kaunius XDD

Vierailija
84/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joutunut poistattamaan silikoni-implantit (en suosittele niiden laittoa) Olen ollut saman miehen kanssa ennen, jälkeen niiden laiton ja myös niiden poiston. Ensin hänvastusti niiden ottamista kun ovat epäluonnolliset ja nyt tyyliin valittaa että olen vienyt hänen tissinsä just kun pääsi niidenkin makuun...tämä on tosi tarina, Miehet ovat sikoja...tai jotain hirviöitä.

Sinä otat silikonit vaikka miehesi vastustaa? Keneen oikein yritit tehdä vaikutuksen? Et mieheesi ainakaan.

Ja sitten kun homma ei mennytkään kuten halusit, koska et kuunnellut miestäsi, niin mies on sika ja hirviö?

Sinä se hirviö olet.

Älä kehtaa ...Minulla oli pahasti eripariset rinnat siksi laitettiin ja ne itse halusin kun ajattelin että mielummin kaksi isompaa, kuin pientä. Mies vastusti "tekotissejä" mutta jälkikäteen kertoi pitäneensä niistä isommista ja harmittui kun niistä piti luopua.

Vierailija
85/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin raivostunut ja surullinen että pakko avautua tästä jonnekin, nimittäin tunnen itseni niin rumaksi. Olen normaali painoinen, mutta tuntuu että tarvitsisin saada reisistä hoikemmat, lisäksi olen lähes täysin rinnaton ja lääkityksen vuoksi tukkakaan ei kasva. Yritän pitää itsestäni huolta, mutta ulkonäössäni on vain liikaa noita asioita joille en voi mitään vaikka kuinka yrittäisin, tuntuu etten riitä.

Mies ihailee salaa rintavia ja kauniita naisia, seksiä on enää vain harvoin ja minä en uskalla tehdä yhtäkään aloitetta torjutuksi tulemisen pelossa...en vain kestäisi sitä enää.

Jos nyt ottaisit järjen käteen ja miettisit että maailmassa on monta miljardia miestä jotka sinut haluaisivat. Eli  heivaa se hemmo, jos sä et ole sen tyyppiä.

Vierailija
86/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompensoivat tekijät joita voisit kehittää on esim. itsetunto, asenteet ja ajatusmaailma. Oma olosi voisi ainakin helpottua, jos oikeasti tajuaisit, että kaikki miehet ei viehäty ensisijaisesti tisseistä ja erokin on mahdollisuus. Itsensä kehittäminen sisäisesti on mahdollista ja suositeltavaa kaikille, läpi elämän.

Jos tuntuu että suhde satuttaa, eroa. Ihan oikeasti. Opit kyllä pärjäämään yksin ja se voisi tehdä sinulle hyvää, kyllä se sopiva kumppanikin todennäköisesti löytyy aikanaan. Ja jos ei löytyisikään, parempi kai yksin tyytyväisenä kuin yhdessä onnettomana? Jos mies kritisoi ulkonäkösi "virheitä" se ei tarkoita että sussa olisi vikaa, se tarkoittaa että miehesi on pikkumainen ja pinnallinen, eikä ole sulle sopiva kumppani.

Ja tuo kommentti siskoistasi ja heidän tasoistaan... se kertoo pinnallisesta ajatusmaailmasta sinunkin osalta. En sano että olisit huono ihminen tai mitään, mutta sun ajatukset vaikuttaa aika synkiltä ja vääristyneiltä. Ihmiset on yksilöitä, ei tasoja, ja kai siskoissasi nyt on muutakin hyvää kuin ulkonäkö? Ihminen ei ole pelkkää pintaa vaan niin paljon enemmänkin. Jos määrittelet itsesi ja jopa perheenjäsenet noin pinnallisesti niin vähemmästäkin itsetunto vahingoittuu. Ulkonäköhän on vain yksi alati muuttuva, objektiivisesti havaittava ja sattumanvaraisesti muodostuva osa ihmisessä, eikä sen varaan kannata rakentaa itsetuntoaan.

Vierailija
87/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ottaisit järjen käteen ja miettisit että maailmassa on monta miljardia miestä jotka sinut haluaisivat. Eli  heivaa se hemmo, jos sä et ole sen tyyppiä.

Vaikka maailmassa miehiä riittää en voi ikävä kyllä olla mitenkään varma löytäväni itselleni sopivaa sellaista. On minullakin jotain kriteerejä ja toiveita hänen suhteen vaikken olekaan virheetön.

ap

Vierailija
88/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompensoivat tekijät joita voisit kehittää on esim. itsetunto, asenteet ja ajatusmaailma. Oma olosi voisi ainakin helpottua, jos oikeasti tajuaisit, että kaikki miehet ei viehäty ensisijaisesti tisseistä ja erokin on mahdollisuus. Itsensä kehittäminen sisäisesti on mahdollista ja suositeltavaa kaikille, läpi elämän.

Jos tuntuu että suhde satuttaa, eroa. Ihan oikeasti. Opit kyllä pärjäämään yksin ja se voisi tehdä sinulle hyvää, kyllä se sopiva kumppanikin todennäköisesti löytyy aikanaan. Ja jos ei löytyisikään, parempi kai yksin tyytyväisenä kuin yhdessä onnettomana? Jos mies kritisoi ulkonäkösi "virheitä" se ei tarkoita että sussa olisi vikaa, se tarkoittaa että miehesi on pikkumainen ja pinnallinen, eikä ole sulle sopiva kumppani.

Ja tuo kommentti siskoistasi ja heidän tasoistaan... se kertoo pinnallisesta ajatusmaailmasta sinunkin osalta. En sano että olisit huono ihminen tai mitään, mutta sun ajatukset vaikuttaa aika synkiltä ja vääristyneiltä. Ihmiset on yksilöitä, ei tasoja, ja kai siskoissasi nyt on muutakin hyvää kuin ulkonäkö? Ihminen ei ole pelkkää pintaa vaan niin paljon enemmänkin. Jos määrittelet itsesi ja jopa perheenjäsenet noin pinnallisesti niin vähemmästäkin itsetunto vahingoittuu. Ulkonäköhän on vain yksi alati muuttuva, objektiivisesti havaittava ja sattumanvaraisesti muodostuva osa ihmisessä, eikä sen varaan kannata rakentaa itsetuntoaan.

Tuo "parempi kai yksin tyytyväisenä kuin yhdessä onnettomana" kommentti on vähän kökkö...siis miten takaat ettei jäisi yksin onnettomaksi? Mielestäni yhdessä onneton on vaihtoehtona tuohon verrattuna se parempi.

Itsetunnon ja oman ajatusmaailman muovaaminen on yllättävän vaikeaa ja aikaa vievää. Tiedän koska yritän, samoin kuin kehittyä paremmaksi ihmiseksi...tuskin kukaan haluaa kehittyä huonommaksi versioksi itsestään?

Mun ajatukset on ajoittain hyvin synkkiä ja vääristyneitä ja annan myös joskus katkeruudelle vallan.

Osaan hyvin nähdä miten sisareni ovat kauniita ja mukavia, fiksuja ja menestyneitä elämässään ja miten helppo heistä on pitää. Samaa en taas pysty näkemään omalla kohdallani.

ap

Vierailija
89/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Mene vieraisiin, äläkä etsi itsesä vikaa.

Vierailija
90/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

trine kirjoitti:

Olen jo kauan aikaa ollut sitä mieltä, että IHMINEN otetaan sellaisena kuin hän on. Ei oteta sitä minkä tielle sattuu ja sitten haaveillaan jostain utopistisen "ihanasta" ihmisestä, jota ei ole olemassakaan...

<3

Vierailija
91/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsooko ei tissimiehet tissejä ollenkaan?  vai ei vaan välitä niistä? vai mitä se tarkoittaa???

Kyllähän ne huomion herättää, ja näyttää kivoilta. Lähinnä vaatteiden alla. Mun puolesta rintsikat voisi jäädä päälle seksissä. Huomion tietty paljaita rintojakin, koska yleensä vaikuttaa että nainen pitää siitä.

Kropan oikeasti kiinnostavat osuudet, jotka herättää himot, on kaikki kylkuluiden ja polvien välillä.

Miks rintsikat vois jättää päälle seksissä? Etkö tykkää nähdä niitä paljaana vai? yleensä miehet vaatii et just rintsikat yms. pitää riisuu vaik mielummin pitäs ne päällä

Vierailija
92/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihan tosissani. Suuri osa ihmisistä on tosiaan jollain tapaa epätäydellisiä, mutta jotkut asiat painaa vaakakupissa enemmän kuin toiset. Vaikeahan sitä voi olla uskoa, mutta tämä nyt vaan on sellainen puute ja asia, että siihen ei ole enää muuta ratkaisua kuin luopua leikistä. Olen lopen kyllästynyt siihen että minua pidetään jonain kakkosluokan naisena, hädin tuskin edes sellaisena, asian takia mihin en pysty itse vaikuttamaan. Pitäkää siis tunkkinne.

Vierailija
93/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten naisissa sytyttävät elämänasenne ja ryhti. Siinä ei ehdi persettä ja tissejä liikaa tuijottaa, jos hymyilee, on positiivinen ja ryhdikäs. Ei auta pakarat eikä hinkit, jos nainen kieriskelee itsesäälissä, naama naarasnorsun välineellä.

Jep, minulta puuttu isojen rintojen lisäksi täysin tuo oikea elämänasennekin

ap

En ihmettele. Kyllähän tosiasia kuitenkin on että pieni - ja isorintaisia kohdellaan miesten ja toisten naistenkin toimesta eri tavalla. On helppoa hymyillä ja kehittää positiivista elämänasennetta kun tietää isoine tisseinensä kelpaavansa suurimalle osalle miehistä. Pienirintainen joutuu isotissipakotuksen keskellä aina tuntemaan riittämättömyttä.

Minä ainakin olen kurkkuani myöten täynnä koko asiaa ja miehiä, ja kuten jo edellä totesin, on parempi elää ilman jatkuvaa taistelua tuulimyllyjä vastaan. Miehet juoskoon minun puolestäni isojen tissien perässä ja vaikka tukehtukoon niihin.

Miehet eivät juokse isotissisten perässä. Useimmilla ei ehkä itsevarmuus riitä siihen tai mikä ikinä onkaan syynä. Sitten muodostuu massoittain näitä suhteita, joissa mies on tyytymätön kumppaninsa ulkonäköön.

Ei herran jestas.. nyt te olette jo niin upeita, että miehet ei edes uskalla juosta perässä.

facepalm

Vierailija
94/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten naisissa sytyttävät elämänasenne ja ryhti. Siinä ei ehdi persettä ja tissejä liikaa tuijottaa, jos hymyilee, on positiivinen ja ryhdikäs. Ei auta pakarat eikä hinkit, jos nainen kieriskelee itsesäälissä, naama naarasnorsun välineellä.

ap

En ihmettele. Kyllähän tosiasia kuitenkin on että pieni - ja isorintaisia kohdellaan miesten ja toisten naistenkin toimesta eri tavalla. On helppoa hymyillä ja kehittää positiivista elämänasennetta kun tietää isoine tisseinensä kelpaavansa suurimalle osalle miehistä. Pienirintainen joutuu isotissipakotuksen keskellä aina tuntemaan riittämättömyttä.

Minä ainakin olen kurkkuani myöten täynnä koko asiaa ja miehiä, ja kuten jo edellä totesin, on parempi elää ilman jatkuvaa taistelua tuulimyllyjä vastaan. Miehet juoskoon minun puolestäni isojen tissien perässä ja vaikka tukehtukoon niihin.

Miehet eivät juokse isotissisten perässä. Useimmilla ei ehkä itsevarmuus riitä siihen tai mikä ikinä onkaan syynä. Sitten muodostuu massoittain näitä suhteita, joissa mies on tyytymätön kumppaninsa ulkonäköön.

Ei herran jestas.. nyt te olette jo niin upeita, että miehet ei edes uskalla juosta perässä.

facepalm

Kyllähän nyt isoryntäinen nainen on sen verran monta miestä lannistanut kaikessa upeudessaan, eikä missään muussa, että vain kaikkein itsevarmimmat yksilöt pääsevat näistä taivaanlahjoista nauttimaan, saatika heitä lähestymään.

Vierailija
95/124 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

facepalm

Kyllähän nyt isoryntäinen nainen on sen verran monta miestä lannistanut kaikessa upeudessaan, eikä missään muussa, että vain kaikkein itsevarmimmat yksilöt pääsevat näistä taivaanlahjoista nauttimaan, saatika heitä lähestymään.

Olet oikeassa. Isot tissit on pääasia, viis naamasta, kiloista tai luonteesta, tai yhtään mistään. Isotissinen on aina upea jumalatar naisenkuvatusten joukossa. Miesten kaikki suhteet kenenkään muun kuin isotissisten kanssa on pelkkä feikkiä ja tyytymissuhteita paremman puutteessa. Kannattaisi vaan kaikkien turhakenaisten luopua leikistä ja jättää miehet näille upeuksille niin kaikki olisivat tyytyväisempiä.

Vierailija
96/124 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Mene vieraisiin, äläkä etsi itsesä vikaa.

Oletko varma? tai siis miten se käy mielestäsi ilmi näistä teksteistä?

ap

Vierailija
97/124 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi yli puolet miehistä välittävät eniten pepusta tai reisistä, alle puolet rinnoista. Molempia edellämainittuja voi muokata ihan treenillä, ei tarvita leikkauksia.

Näin olen tehnytkin, mutta se onnistuu vain tiettyyn pisteeseen asti ja tietyissä rajoissa.  Jossain kohtaa tulee myös oma raja vastaan siinäkin kuinka paljon ja mitä on valmis uhraamaan tuollaisten asioiden eteen. Sitten jos vertaa sitä siihen että jollakin vain sattuu kasvamaan isot, hyvät tissit ilman mitään vaivaa ja hänkin voi muokata alakroppaansa kuin paljon huvittaa, jos haluaa (hänenhän ei edes tarvitse, kun on siunaantunut muitakin avuja) niin tuntuuhan se järin epäreilulle.

ap

Vierailija
98/124 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen tehnytkin, mutta se onnistuu vain tiettyyn pisteeseen asti ja tietyissä rajoissa.  Jossain kohtaa tulee myös oma raja vastaan siinäkin kuinka paljon ja mitä on valmis uhraamaan tuollaisten asioiden eteen. Sitten jos vertaa sitä siihen että jollakin vain sattuu kasvamaan isot, hyvät tissit ilman mitään vaivaa ja hänkin voi muokata alakroppaansa kuin paljon huvittaa, jos haluaa (hänenhän ei edes tarvitse, kun on siunaantunut muitakin avuja) niin tuntuuhan se järin epäreilulle.

ap

Sama juttu se on miehillä kaikkien geneettisten asioiden suhteen. Syntyykö pitkäksi leveäharteiseksi matalaääniseksi komistukseksi isolla peniksellä, kaikesta voi katkeroitua jos haluaa.

Vierailija
99/124 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sama juttu se on miehillä kaikkien geneettisten asioiden suhteen. Syntyykö pitkäksi leveäharteiseksi matalaääniseksi komistukseksi isolla peniksellä, kaikesta voi katkeroitua jos haluaa.

Tiedän, ja ymmärrän hyvin miehen katkeroitumisen jos ei kasva tiettyihin raameihin sopivaksi. Toisaalta jossain aasiassa eivät miehet ole järin pitkiä tai raamikkaita jne. joten heille varmasti löytyy ottajia sieltä suunnalta, jos ei muualta.

ap

Vierailija
100/124 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut uusia vastauksia, mutta jatkanpa tätä omaa avautumistani aiheesta.  Jos vaikka jollakulla olisi jotain järkevää sanottavaa,  tai ihan mitä vain.

Näiden vuosien yhdessäoloaikana on myös hyvin käynyt ilmi että mies pitää pitkähiuksista naista viehättävänä ja ovathan pitkät hiukset upeat, tahtoisin sellaiset itsekin mutta sen lisäksi että rintani eivät kasva, ei suostu kasvamaan hiuksetkaan. Lapsuudessa minullakin oli vielä upea ja pitkä tukka joka nyt on muisto vain.

"koska sä kasvatat pitkän tukan?" "kasvata hei pitkä tukka" ovat kommentteja joita olen kuullut miehen suusta useamman kerran...huolimatta siitä että hän tietää että tahtoisin kyllä pitkät upeat hiukset  jos ne vain kasvaisivat sellaisiksi.

Kaikki tämä on johtanut omalta osin siihen, että olen todella epävarma erityisesti miehen seurassa, varsinkin jos menemme ulos alan heti kokea hirveää mitättömyyden tunnetta verratessani itseäni muihin naisiin.  Sellaisiin, joilla on noita asioita jotka itseltäni puuttuu tai joista ajattelen mieheni pitävän.

En varsinaisesti syytä miestä tästä, mutta sanottakoon ettei hän ainakaan ole onnistunut parantamaan itsetuntoani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi