Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua mua ja itseluottamukseni rapistuu

Vierailija
20.04.2018 |

Olen niin raivostunut ja surullinen että pakko avautua tästä jonnekin, nimittäin tunnen itseni niin rumaksi. Olen normaali painoinen, mutta tuntuu että tarvitsisin saada reisistä hoikemmat, lisäksi olen lähes täysin rinnaton ja lääkityksen vuoksi tukkakaan ei kasva. Yritän pitää itsestäni huolta, mutta ulkonäössäni on vain liikaa noita asioita joille en voi mitään vaikka kuinka yrittäisin, tuntuu etten riitä.
Mies ihailee salaa rintavia ja kauniita naisia, seksiä on enää vain harvoin ja minä en uskalla tehdä yhtäkään aloitetta torjutuksi tulemisen pelossa...en vain kestäisi sitä enää.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi ap ja oma kokemukseni näin a-kuppisena on myös tuo, että isot rinnat tosiaan tuntuisivat olevan miesten katseen vangitsijoita. Ärsyttäähän se, mutta mun ratkaisu on ollut elää ilman miestä.  Ei tarvi tuntea jatkuvaa huonommuutta asiasta jolle ei voi mitään.

Vierailija
2/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi ap ja oma kokemukseni näin a-kuppisena on myös tuo, että isot rinnat tosiaan tuntuisivat olevan miesten katseen vangitsijoita. Ärsyttäähän se, mutta mun ratkaisu on ollut elää ilman miestä.  Ei tarvi tuntea jatkuvaa huonommuutta asiasta jolle ei voi mitään.

On sitäkin tullut monet kerrat harkittua, mutten tiedä olisiko yksinelokaan sen arvoista. Ajoittain on kyllä tullut niin voimakkaita katkeruudenkin tunteita jolloin suorastaan vihaa kaikkia miehiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa ettei se kaunius pelkistä rinnoista ole kiinni, naismakua on joka lähtöön. Esimerkkinä pienrintaiset voivat korostaa vyötäröä, sääriään ja reisiään ja harvassa ovat miehet joita naisten hiuslisäkkeet tai peruukit inhottaa. Se on paljolti siitä kiinni että hoksaa oman kroppansa vahvuudet ja korostaa niitä. Itseä viehättää joko isot rinnat tai kauniit reidet, siinä missä lapsuudesta asti kaverini tykkää enemmän pepuista. Niin kauan kun et sairaalloisen ylilihava ole tai elefanttitautinen niin jotakin seksikästä voit aina tuoda omasta olemuksestasi esiin.

Vierailija
4/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun kannattaisi keskittyä muihin asioihin. Tee juttuja joista pidät ja jotka lisäävät hyvinvointiasi. Ole aktiivinen ja harrasta. Luo itsellesi omannäköinen, hyvä elämä äläkä mieti tuota juttua. Samalla seksielämäsikin todennäköisesti paranee, koska korvien välissä nämä jutut pitkälti ovat. Itsevarma on kiinnostava.

Vierailija
5/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet väärän miehen kanssa?

Vierailija
6/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissileikkaus ei ole nyt niin kallis etteikö siihen voisi säästää. Jos siis koet tissisi olevan suhteentappaja.

Vierailija
7/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun mielestäsi pitäisi tehdä? Mennä kauneusleikkauksiin ja yrittää muuttaa ulkonäköä toisen ihmisen mieleiseksi?

Vai heivata se typerys ja alkaa elämään omaa elämää?

Toisen ihmisen mielipiteen mukaan eläminen on loputon suo. Jos teetät itsellesi isot rinnat, sinulla ei ole tarpeeksi hoikkaa vyötäröä... 

Olen jo kauan aikaa ollut sitä mieltä, että IHMINEN otetaan sellaisena kuin hän on. Ei oteta sitä minkä tielle sattuu ja sitten haaveillaan jostain utopistisen "ihanasta" ihmisestä, jota ei ole olemassakaan...

Vierailija
8/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et yleensä näe, kun sinun takamuksesi vangitsee katseemme. Vaikka naiset aina yrittää peilaavien pintojen kautta tarkistaa, kattooko se :D

Vierailija
9/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa, joka saa sinut voimaan huonosti? Mieti asiaa näin. Ja miten olet saanut selville, että mies ihailee salaa? Mitä jos ei ihailekaan ja se on vaan sinun oma päänsisäinen viritelmä, koska sinulla on huono itsetunto?

Vierailija
10/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissileikkaus ei ole nyt niin kallis etteikö siihen voisi säästää. Jos siis koet tissisi olevan suhteentappaja.

En tiedä suosittelisnko, mutta toisaalta en ole tissimies. Pidä ne kuitenkin kohtuuden rajoissa jos otat. Koripallot voivat vangita katseita kun ovat vaatteiden peitossa, mutta ei niin paljon sitten enää, kun vaatteet otetaan pois. 

Vierailija
11/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne on suurimmalla osalla avioliitossa olevista miehistä, mutta se on tämän palstan mukaan ihan oikein heille.

Vierailija
12/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko ei tissimiehet tissejä ollenkaan?  vai ei vaan välitä niistä? vai mitä se tarkoittaa???

Vierailija
13/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa ettei se kaunius pelkistä rinnoista ole kiinni, naismakua on joka lähtöön. Esimerkkinä pienrintaiset voivat korostaa vyötäröä, sääriään ja reisiään ja harvassa ovat miehet joita naisten hiuslisäkkeet tai peruukit inhottaa. Se on paljolti siitä kiinni että hoksaa oman kroppansa vahvuudet ja korostaa niitä. Itseä viehättää joko isot rinnat tai kauniit reidet, siinä missä lapsuudesta asti kaverini tykkää enemmän pepuista. Niin kauan kun et sairaalloisen ylilihava ole tai elefanttitautinen niin jotakin seksikästä voit aina tuoda omasta olemuksestasi esiin.

Laittaudun kyllä ulos lähdettäessä naisellisesti ja huolitellusti.  Ja vaikka joskus joku kehuunutkin, niin silti ei se oma rakas koskaan. Eipä sitten kotioloissa jaksa turhaan panostaa, kun niin monet kerrat nähty ettei toimi. Ja voitko muka tosissaan sanoa ettei joku peruukki haittaa miestä? luulisi tuollaisen olevan todella iso turn off miehelle.

ap

Vierailija
14/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoni-implantteja olen harkinnut, mutta lääkäri sanoi ettei voi suositella niitä minulle varauksetta. Oma terveys kuitenkin ennen muuta.

ap

Vierailija
15/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä helvettiin tollaset miehet. Ainakin itsellä 1 tärkeä kriteeri seurusteluun ryhtyessä on se, että seurustelu kyseisen ihmisen kanssa on pakko voittaa sinkkuus eli sen on oltava elämänlaadullisuudeltaan parempaa.

Mieluummin yksin kuin masentavassa suhteessa.

Vierailija
16/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinun kannattaisi keskittyä muihin asioihin. Tee juttuja joista pidät ja jotka lisäävät hyvinvointiasi. Ole aktiivinen ja harrasta. Luo itsellesi omannäköinen, hyvä elämä äläkä mieti tuota juttua. Samalla seksielämäsikin todennäköisesti paranee, koska korvien välissä nämä jutut pitkälti ovat. Itsevarma on kiinnostava.

Hankalaa olla itsevarma, kun en ole sitä koskaan ollut. mun on niin vaikea luottaa ihmisiin, etten oikein ystävysty kehenkään.

Tuntuu että olen tästä miehestä riippuvainen...tuntuu etten saisi toista miestä hänen tilalleen jos hän jättäisi minut.

ap

Vierailija
17/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet miehen kanssa, joka saa sinut voimaan huonosti? Mieti asiaa näin. Ja miten olet saanut selville, että mies ihailee salaa? Mitä jos ei ihailekaan ja se on vaan sinun oma päänsisäinen viritelmä, koska sinulla on huono itsetunto?

Hän on lähes suoranaisesti myöntänyt että isommat rinnat herättävät enemmän haluja kuin pienet ja ne kiinnittävät huomion.  Minä taas olen myöntänyt omaavani surkean itsetunnon.

ap

Vierailija
18/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika hyvä itsetunto, jos sä edes huomaat sen murenevan siitä, ettei mies halua sinua.

Vierailija
19/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan sitten vaan. Ja tuon miehen kanssa ei varmaan itsetunto parane.

Vierailija
20/124 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan sitten vaan. Ja tuon miehen kanssa ei varmaan itsetunto parane.

Käyn jo!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi