Mies ei halua mua ja itseluottamukseni rapistuu
Olen niin raivostunut ja surullinen että pakko avautua tästä jonnekin, nimittäin tunnen itseni niin rumaksi. Olen normaali painoinen, mutta tuntuu että tarvitsisin saada reisistä hoikemmat, lisäksi olen lähes täysin rinnaton ja lääkityksen vuoksi tukkakaan ei kasva. Yritän pitää itsestäni huolta, mutta ulkonäössäni on vain liikaa noita asioita joille en voi mitään vaikka kuinka yrittäisin, tuntuu etten riitä.
Mies ihailee salaa rintavia ja kauniita naisia, seksiä on enää vain harvoin ja minä en uskalla tehdä yhtäkään aloitetta torjutuksi tulemisen pelossa...en vain kestäisi sitä enää.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi ap ja oma kokemukseni näin a-kuppisena on myös tuo, että isot rinnat tosiaan tuntuisivat olevan miesten katseen vangitsijoita. Ärsyttäähän se, mutta mun ratkaisu on ollut elää ilman miestä. Ei tarvi tuntea jatkuvaa huonommuutta asiasta jolle ei voi mitään.
Minulla on ihan samat ajatukset ja kokemukset asiasta. En jaksa tai halua enää ikinä kokea huonommuutta asiasta, jolle en voi mitään, joten olen kokonaan luopunut miehistä ja toiveista saada hyvä parisuhde. Miehet juoskoon isojen tissien perässä kun kerran millään muulla ei tunnu olevan merkitystä.
Ja ei, jos joku ehdottaa ratkaisuksi silikoneja, niin minä en voi valitettavasti lääketieteellisistä syistä sellaisia laitattaa.
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan sitten vaan. Ja tuon miehen kanssa ei varmaan itsetunto parane.
Saako terapia naisen rinnat kasvamaan vai millä tavalla se muuttaa asian?
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa ettei se kaunius pelkistä rinnoista ole kiinni, naismakua on joka lähtöön. Esimerkkinä pienrintaiset voivat korostaa vyötäröä, sääriään ja reisiään ja harvassa ovat miehet joita naisten hiuslisäkkeet tai peruukit inhottaa. Se on paljolti siitä kiinni että hoksaa oman kroppansa vahvuudet ja korostaa niitä. Itseä viehättää joko isot rinnat tai kauniit reidet, siinä missä lapsuudesta asti kaverini tykkää enemmän pepuista. Niin kauan kun et sairaalloisen ylilihava ole tai elefanttitautinen niin jotakin seksikästä voit aina tuoda omasta olemuksestasi esiin.
Laittaudun kyllä ulos lähdettäessä naisellisesti ja huolitellusti. Ja vaikka joskus joku kehuunutkin, niin silti ei se oma rakas koskaan. Eipä sitten kotioloissa jaksa turhaan panostaa, kun niin monet kerrat nähty ettei toimi. Ja voitko muka tosissaan sanoa ettei joku peruukki haittaa miestä? luulisi tuollaisen olevan todella iso turn off miehelle.
ap
Niinno täsmennän että itse pyörin metallipiireissä ja elämäni naiset ovat järjestäen olleet rokkari/goottinaisia, peruukit ja hiuslisäkkeet ovat hyvin tavallisia niissä piireissä. Paksu meikki ja korsetit myös. Ei miehiä laittautuminen haittaa, päinvastoin huomiota satelee naisille jotka ovat eksoottisen näköisiä näyttivät sitten kuinka keinotekoisilta.
Kotioloissa on mielestäni turha meikata jossei teillä nyt erillinen sopimus ole että näytätte toisillenne hienoilta kokoajan. Sepä oikeastaan kiteyttää koko "kauneuden" idean. Suurimman osan ihmisistä saa komeiksi ja kauniiksi riittävällä laittamisella ja maskeerauksella, ammattimallien pitää tehdä työtä sen eteen että näyttävät miltä näyttävät ja silloinkin heidän kuvia tehdään fotarissa vielä nätimmäksi. Mutta heidän kotonaan hekin istuvat sille pytylle vääntämään aamukakkaansa, niin että mahamakkarat roikkuu silmäpussien kanssa kilpaa. Ihminen on pohjimmiltaan luihin sidottu nestesäkki, "kauneus" on kuin erillinen taito jolla voit tehdä itsestäsi vähän enemmän kuin tavallisen ihmisen näköisen.
Ei kukaan näytä jatkuvasti hyvältä, tämän väärän käsityksen voi helposti saada koska ihmisillä on tapana verrata omia "kameran takana"-kohtauksia toisten "parhaihin paloihin". Jos äijäsi ei jaksa katsella sinua arkipäivänä kun tuijotatte töllöä pömpöt pullottaen illallisen jälkeen, niin kyseessä on joko hyvin pinnallinen jätkä tai vaihtoehtoisesti joko teillä on parisuhteessa jotain kitkaa tai hänen elämässään jotain kriisiä joka saa ukon etäisemmäksi. Jos olisin parisuhteessa missä toinen osapuoli jatkuvasti nalkuttaa ulkonäöstä, silloin tekisin sopimuksen jossa molemmat käyvät salilla ja laittautuvat pitkin päivää ja jos siihen suostuta niin lemppaisin sen naisenhyväkkään. Tai toisinpäin naisena tekisin samoin.
Minäkin olen kalju ja rinnaton. Vaimo usein torjuu aloitteeni seksiin, eikä itsetuntoni enää kestä sitä.
Kaksoisstandardi kirjoitti:
Minäkin olen kalju ja rinnaton. Vaimo usein torjuu aloitteeni seksiin, eikä itsetuntoni enää kestä sitä.
Sulla mitään vaimoa edes ole. Kannattaa olla vaan hiljaa jos et keksi mitään fiksua sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko ei tissimiehet tissejä ollenkaan? vai ei vaan välitä niistä? vai mitä se tarkoittaa???
Kyllähän ne huomion herättää, ja näyttää kivoilta. Lähinnä vaatteiden alla. Mun puolesta rintsikat voisi jäädä päälle seksissä. Huomion tietty paljaita rintojakin, koska yleensä vaikuttaa että nainen pitää siitä.
Kropan oikeasti kiinnostavat osuudet, jotka herättää himot, on kaikki kylkuluiden ja polvien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa edes ole. Kannattaa olla vaan hiljaa jos et keksi mitään fiksua sanottavaa.
Oletteko joskus kuulleet tai miten suhtautuisitte mieheen, jonka itsetunnon haluton nainen vie?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko joskus kuulleet tai miten suhtautuisitte mieheen, jonka itsetunnon haluton nainen vie?
Onko se haluton nainen itsetunnoton?
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin miestä selvittämään mistä naisen haluttomuus johtuu. Mikäli syy on joku sellainen mihin ei voi vaikuttaa eikä tilannetta millään yhdessä korjata, miehen olisi parempi etsiä itselleen uusi nainen.
Naisten haluttomuuden taustalla on usein emotionaalisia syitä ja tunneyhteyden katkeaminen, miesten haluttomuuden syyksi riittää naisen liian pienet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi ap ja oma kokemukseni näin a-kuppisena on myös tuo, että isot rinnat tosiaan tuntuisivat olevan miesten katseen vangitsijoita. Ärsyttäähän se, mutta mun ratkaisu on ollut elää ilman miestä. Ei tarvi tuntea jatkuvaa huonommuutta asiasta jolle ei voi mitään.
Sä et yleensä näe, kun sinun takamuksesi vangitsee katseemme. Vaikka naiset aina yrittää peilaavien pintojen kautta tarkistaa, kattooko se :D
Voi rähmä, puoli vuosisataa mun piti elää korkean älykkyysosamääräni kanssa, eikä ole koskaan tullut mielen eteiseenkään peilata asiaa. Kiitti vinkistä, taisi vain tulla vähän myöhään. Terveisin haaskattu tiimalasi.
Ja ap, älä toljota rintojasi, saat vain niskasi kipeäksi ja sieluusi vamman. Älä tuijota miehen katseen suuntaakaan. Sinä kadehdit isoja, ja niiden kantaja kadehtii sinua. Itse olen lapsesta saakka ihaillut nimenomaan pieniä rintoja, kuinka ne silti ovat niin naiselliset, vaikka pehmuketta niissä ei olisi ollenkaan. Silloin huomio kiinnittyy senkin edestä kauniisiin nänneihin. Ja vartalon tietty poikamaisuus taas korostaa kasvojen herkkyyttä.
Avarra ap mielesi, älä kadehdi ja vihaa ketään. Olet hyvä noin. Jos miehesi ei sitä ymmärrä, se on väärä mies sinulle. Jos taas itse et ymmärrä, saatat olla väärä ihminen itsellesi. Miksi riitelisit kalliisti itseäsi vastaan, kun aivan ilmaiseksi voit elää sovussa ja ylpeänä?
Eroa Ap niin itsetuntosi paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinun kannattaisi keskittyä muihin asioihin. Tee juttuja joista pidät ja jotka lisäävät hyvinvointiasi. Ole aktiivinen ja harrasta. Luo itsellesi omannäköinen, hyvä elämä äläkä mieti tuota juttua. Samalla seksielämäsikin todennäköisesti paranee, koska korvien välissä nämä jutut pitkälti ovat. Itsevarma on kiinnostava.
Hankalaa olla itsevarma, kun en ole sitä koskaan ollut. mun on niin vaikea luottaa ihmisiin, etten oikein ystävysty kehenkään.
Tuntuu että olen tästä miehestä riippuvainen...tuntuu etten saisi toista miestä hänen tilalleen jos hän jättäisi minut.
ap
Totta kai se tuntuu siltä, mutta miksi se olisi oikeasti totta?
Luottamus ja itsevarmuus ovat siitä kivoja asioita, että niitä voi hankkia ihan huomaamattaankin, ja niiden kertyminen tuntuu hyvältä. Ainoa mitä tarvitsee tehdä on, että lakkaat sabotoimasta itseäsi.
Vaikutat nuorelta ihmiseltä. Siinä vaiheessa maailmaa katsoo omien kyltymättömien tarpeiden kautta, ja ihmettelee, löytyykö niille koskaan tyydyttäjää. Kunnes eräänä päivänä oivaltaa, että on oppinut tyytymään, ja elämä on tasaantunut pääasiassa riittävän miellyttäväksi. Äkkiä sinua kiinnostaakin enemmän toisten tarpeet kuin omat. Rintojasi et edes muista. Kunnes eräänä päivänä katsot, miten kauniisti ne uhmaaavat aikaa, keveytensä takia. Ja alat jutella niillekin. Kuten juttelet lapsille, eläimille, vanhoille ja ennen pitkää ikäisillesikin. Ja se kaikki tyydyttää sinut.
Vilkuilijamiestä et enää muistakaan silloin. Joko hän oppi nauttimaan sinusta ja päätit että hänestä on enemmän iloa kuin surua. Tai sitten kävi toisinpäin, ja hyvä niin. Opitpahan hänen takiaan ymmärtämään, mihin toisia tarvitaan ja mihin ei.
Vierailija kirjoitti:
Eroa Ap niin itsetuntosi paranee.
Ei se välttämättä ole ihan niin yksinkertaista. Jotkut haavat eivät parane kovinkaan helpolla ja sinkkuna niitä voi tulla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan samat ajatukset ja kokemukset asiasta. En jaksa tai halua enää ikinä kokea huonommuutta asiasta, jolle en voi mitään, joten olen kokonaan luopunut miehistä ja toiveista saada hyvä parisuhde. Miehet juoskoon isojen tissien perässä kun kerran millään muulla ei tunnu olevan merkitystä.
Ja ei, jos joku ehdottaa ratkaisuksi silikoneja, niin minä en voi valitettavasti lääketieteellisistä syistä sellaisia laitattaa.
Kyllä nyt itsekin parina päivänä on tuo ajatus ollut hyvin vahvana mielessä. Jospa musta ei vaan ole parisuhteeseen näillä ominaisuuksilla. En tahdo enää sellaista kokemusta parisuhteessa, että tunnen olevani jotenkin puutteellinen näin. Nykyisessä suhteessa on tullut tunne, että mies on vain hetkellisesti "tyytynyt" muhun, kun ei ole parempaa, eli rintavampaa naista saanut. Ällöttää koko ajatuskin ja siksi mielummin olisi vaikka yksinkin kun tietää sen toisen halut, tajuaa että on hävinnyt kilpailun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt itsekin parina päivänä on tuo ajatus ollut hyvin vahvana mielessä. Jospa musta ei vaan ole parisuhteeseen näillä ominaisuuksilla. En tahdo enää sellaista kokemusta parisuhteessa, että tunnen olevani jotenkin puutteellinen näin. Nykyisessä suhteessa on tullut tunne, että mies on vain hetkellisesti "tyytynyt" muhun, kun ei ole parempaa, eli rintavampaa naista saanut. Ällöttää koko ajatuskin ja siksi mielummin olisi vaikka yksinkin kun tietää sen toisen halut, tajuaa että on hävinnyt kilpailun.
ap
Et silti ole vielä eronnut? Oletko saanut seksiä tekemäsi aloituksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Et silti ole vielä eronnut? Oletko saanut seksiä tekemäsi aloituksen jälkeen?
Emme ole eronneet, en ole tehnyt aloitteita moniin vuosiin, mutta seksiä on kyllä hänen aloitteesta ollut.
ap
Eniten naisissa sytyttävät elämänasenne ja ryhti. Siinä ei ehdi persettä ja tissejä liikaa tuijottaa, jos hymyilee, on positiivinen ja ryhdikäs. Ei auta pakarat eikä hinkit, jos nainen kieriskelee itsesäälissä, naama naarasnorsun välineellä.
Niin ja mikähän tässä ongelma. Empä tiedä montaakaan suhdetta jossa nainen haluais miestään ei se saa itsetunnolle käydä toisinaan päin!
Siihen kuule tottuu. Ei meidänkään perheessä nainen halua mua. Vaikka joka ilta vonkaisin, sekä miellyttäisin naistani niin ehkä kerran kuussa saan. Sama homma on melkein kaikilla kavereillani.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko ei tissimiehet tissejä ollenkaan? vai ei vaan välitä niistä? vai mitä se tarkoittaa???
Katsoo peppumiehet myös tissejä, mutta huomio vaan korostuu takapuoleen.
Täääh?? haluatko avata tätä vähän?