Mies ei halua mua ja itseluottamukseni rapistuu
Olen niin raivostunut ja surullinen että pakko avautua tästä jonnekin, nimittäin tunnen itseni niin rumaksi. Olen normaali painoinen, mutta tuntuu että tarvitsisin saada reisistä hoikemmat, lisäksi olen lähes täysin rinnaton ja lääkityksen vuoksi tukkakaan ei kasva. Yritän pitää itsestäni huolta, mutta ulkonäössäni on vain liikaa noita asioita joille en voi mitään vaikka kuinka yrittäisin, tuntuu etten riitä.
Mies ihailee salaa rintavia ja kauniita naisia, seksiä on enää vain harvoin ja minä en uskalla tehdä yhtäkään aloitetta torjutuksi tulemisen pelossa...en vain kestäisi sitä enää.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi ap ja oma kokemukseni näin a-kuppisena on myös tuo, että isot rinnat tosiaan tuntuisivat olevan miesten katseen vangitsijoita. Ärsyttäähän se, mutta mun ratkaisu on ollut elää ilman miestä. Ei tarvi tuntea jatkuvaa huonommuutta asiasta jolle ei voi mitään.
Minulla on ihan samat ajatukset ja kokemukset asiasta. En jaksa tai halua enää ikinä kokea huonommuutta asiasta, jolle en voi mitään, joten olen kokonaan luopunut miehistä ja toiveista saada hyvä parisuhde. Miehet juoskoon isojen tissien perässä kun kerran millään muulla ei tunnu olevan merkitystä.
Ja ei, jos joku ehdottaa ratkaisuksi silikoneja, niin minä en voi valitettavasti lääketieteellisistä syistä sellaisia laitattaa.
Kyllä nyt itsekin parina päivänä on tuo ajatus ollut hyvin vahvana mielessä. Jospa musta ei vaan ole parisuhteeseen näillä ominaisuuksilla. En tahdo enää sellaista kokemusta parisuhteessa, että tunnen olevani jotenkin puutteellinen näin. Nykyisessä suhteessa on tullut tunne, että mies on vain hetkellisesti "tyytynyt" muhun, kun ei ole parempaa, eli rintavampaa naista saanut. Ällöttää koko ajatuskin ja siksi mielummin olisi vaikka yksinkin kun tietää sen toisen halut, tajuaa että on hävinnyt kilpailun.
ap
Siis onko tämä miehesi pettänyt sinua? Useastikin? Vai onko tämä tilanne nyt sinun pääsi sisäistä kuviteltua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et silti ole vielä eronnut? Oletko saanut seksiä tekemäsi aloituksen jälkeen?
Emme ole eronneet, en ole tehnyt aloitteita moniin vuosiin, mutta seksiä on kyllä hänen aloitteesta ollut.
ap
Yrittääkö mies miellyttää sinua seksissä? Kuinka usein seksiä on? Kuvittele miltä tuntuisi jos mies lopettaisi aloitteiden tekemisen. Sellaisiakin suhteita on, joissa mies ei oikaisti tee aloitteita eikä seksiä ole. Taidat valittaa turhaan ja varmasti valitat jos seksiä on miehen alotteesta useamman kerran kuussa. Mene terapiaan tai ota ne silarit.
Mun mies oli n.75kg kun tavattiin (vähä liian hoikja) ja viimeset vuodet se on painanut 105kg.on pitkä. Ja mä oon halunnut sitä joka päivä monen vuoden ajan. Ongelmaksi tuli se että mies ei halunnut mua (ja mun paino on ehkä 4-5kg enemmän kuin tavatessamme 10 vuotta sitten ja silloin olin alipainoinen bmi mukaan nyt normaali, 55kg).
Tissit meni pilalle, imetyksen takia, enkä ole asian kanssa sinut vieläkään vaikka siitä on 8vuotta aikaa.
Olisin todella kaivannut ja tarvinnut tunnetta että kelpaan miehelle, että hän kiihottuu mun läheisyydestä niinku minä hänen.
Asiaa pahensi se että tästä ei voinut puhua 😢
Minä yritin, mies sanoi vaan että ei tiedä miksi ei halua ja sen olisi pitänyt riittää mulle. Ei riittänyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mikähän tässä ongelma. Empä tiedä montaakaan suhdetta jossa nainen haluais miestään ei se saa itsetunnolle käydä toisinaan päin!
Siihen kuule tottuu. Ei meidänkään perheessä nainen halua mua. Vaikka joka ilta vonkaisin, sekä miellyttäisin naistani niin ehkä kerran kuussa saan. Sama homma on melkein kaikilla kavereillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole eronneet, en ole tehnyt aloitteita moniin vuosiin, mutta seksiä on kyllä hänen aloitteesta ollut.
ap
On taas joku huuhaa tyyppi kitisemässä. Itse ei tehdä minkään eteen mitään, ei aloitetta jne. Mutta mies yrittää sua ja silti väität ettei hän halua
Miksi reisistäsi pitäisi saada hoikemmat? Sittenkö sinä ja miehesi olisitte onnellisia erikseen ja yhdessä, jos ne olisi muutaman sentin pienemmät? Huomaatko itsekin, miten käsittämmättömän tyhmä ja pinnallinen ja väärä ajatus tuo on. "Sitten kun sentti sieltä ja hiustupsu täältä, niin olisin onnellinen".
Voin kertoa: muutaman sentin pienemmän reidet EI tee sinua oikeasti onnelliseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
On taas joku huuhaa tyyppi kitisemässä. Itse ei tehdä minkään eteen mitään, ei aloitetta jne. Mutta mies yrittää sua ja silti väität ettei hän halua
Minä olen törmänny tuohon samaan, että miehen pitäsi olla vonkaamassa ja sitten kun se kyllästyy jatkuviin pakkeihin ja vähentää sitä vonkaamistaan, niin nainen kokee ettei ole enää haluttava miehen silmissä.
Tee ulkonäöllesi kaikki mitä voit, huolla kynnet, värjää tukka, osta ihania vaatteita, hanki pieni rusketus solariumilla ja syö kevyesti. Tästä tulee jo parempi olo! Pienet rinnat eivät tee rumaksi eivätkä isot kauniiksi. Itse olen epävarma isoista rinnoistani ja koen että mieheni häpeää niitä tai enemmänki ehkä tuntee miehistä epävarmuutta jos puen topin joka korostaa rintojani. Rintojani on vaikea peittää. Mies kommentoi että herutan. Joten eivät isot rinnat ole mikään lahja. Ne roikkuvat ilman liivejä ja niiden peittely on etenkään kun ei halua näyttää halvalta. Ihania toppeja on vaikea löytää koska olkaimettomat liivit on ehdoton no no. Jos miehesi ei hyväksy sinua, on jossain joku joka rakastaa sinua pienirintaisena ja tuollaisena pakkauksena kuin olet! Usko tai älä, mutta itse taas kadehdin naisia joilla on tyylikkäät pienet rinnat ja hillitty kaula-aukko!!
Niin kauniisti ja rakentavasti kirjoitettu että liikutuin totaalisesti. Kiitos kirjoittajalle. Näin se juuri on.
Vierailija kirjoitti:
Jospa olet väärän miehen kanssa?
Tuohon en kommentoi mitään näillä tiedoilla. Mutta aapeelle sanon sen verran, että itse tykkään nimen omaan a-kupin rinnoista, enkä todellakaan ole ainoa. Samoin tykkään naisista jotka eivät meikkaa ja värjää hiuksiaan, enkä todellakaan ole ainoa.
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon en kommentoi mitään näillä tiedoilla. Mutta aapeelle sanon sen verran, että itse tykkään nimen omaan a-kupin rinnoista, enkä todellakaan ole ainoa. Samoin tykkään naisista jotka eivät meikkaa ja värjää hiuksiaan, enkä todellakaan ole ainoa.
Sama juttu täälläkin. Pienet A tai AA on mun mielestä aina paljon viehättävämmät kuin isommat mutta vähänkin löysät tai roikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täälläkin. Pienet A tai AA on mun mielestä aina paljon viehättävämmät kuin isommat mutta vähänkin löysät tai roikkuvat.
Ärsyttää niin aina tämmöset joissa oletuksena ettei pienet rinnat roiku ja ovat automaattisesti muodoltaan jotenkin hyvät. Entä jos ovatkin veltostuneet ja täynnä raskausarpia?!
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisissa sytyttävät elämänasenne ja ryhti. Siinä ei ehdi persettä ja tissejä liikaa tuijottaa, jos hymyilee, on positiivinen ja ryhdikäs. Ei auta pakarat eikä hinkit, jos nainen kieriskelee itsesäälissä, naama naarasnorsun välineellä.
Jep, minulta puuttu isojen rintojen lisäksi täysin tuo oikea elämänasennekin
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää niin aina tämmöset joissa oletuksena ettei pienet rinnat roiku ja ovat automaattisesti muodoltaan jotenkin hyvät. Entä jos ovatkin veltostuneet ja täynnä raskausarpia?!
No just näin, sinäpä sen sanoitkin...eivät pienet rinnat ole vakiona varusteltuna paremmalla ulkomuodolla
ap
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuokin ole tosi pinnallinen lähestymistapa? Itse meikkaan ja käytän hiusjatkeita tai peruukkia
ap
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisstandardi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kalju ja rinnaton. Vaimo usein torjuu aloitteeni seksiin, eikä itsetuntoni enää kestä sitä.
Sulla mitään vaimoa edes ole. Kannattaa olla vaan hiljaa jos et keksi mitään fiksua sanottavaa.
Oletteko joskus kuulleet tai miten suhtautuisitte mieheen, jonka itsetunnon haluton nainen vie?
Neuvoisin miestä selvittämään mistä naisen haluttomuus johtuu. Mikäli syy on joku sellainen mihin ei voi vaikuttaa eikä tilannetta millään yhdessä korjata, miehen olisi parempi etsiä itselleen uusi nainen.
Naisten haluttomuuden taustalla on usein emotionaalisia syitä ja tunneyhteyden katkeaminen, miesten haluttomuuden syyksi riittää naisen liian pienet tissit.
Myös naisen haluttomuuden syynä voi olla tämän liian pienet tissit tai jokin muu osa vartaloaan jonka kokee väärän laisena. Ikävä kyllä näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisissa sytyttävät elämänasenne ja ryhti. Siinä ei ehdi persettä ja tissejä liikaa tuijottaa, jos hymyilee, on positiivinen ja ryhdikäs. Ei auta pakarat eikä hinkit, jos nainen kieriskelee itsesäälissä, naama naarasnorsun välineellä.
Jep, minulta puuttu isojen rintojen lisäksi täysin tuo oikea elämänasennekin
ap
En ihmettele. Kyllähän tosiasia kuitenkin on että pieni - ja isorintaisia kohdellaan miesten ja toisten naistenkin toimesta eri tavalla. On helppoa hymyillä ja kehittää positiivista elämänasennetta kun tietää isoine tisseinensä kelpaavansa suurimalle osalle miehistä. Pienirintainen joutuu isotissipakotuksen keskellä aina tuntemaan riittämättömyttä.
Minä ainakin olen kurkkuani myöten täynnä koko asiaa ja miehiä, ja kuten jo edellä totesin, on parempi elää ilman jatkuvaa taistelua tuulimyllyjä vastaan. Miehet juoskoon minun puolestäni isojen tissien perässä ja vaikka tukehtukoon niihin.
Keskustelkaa! Pitäisi myös kumppania valitessa ihan oikeasti muistaa, että siinä sitoudutaan persoonaan, eikä sillä hetkellä fyysiseen olemukseen. Ihminen muuttuu koko elämänsä, on sairauksia ja loukkaantumisia, jotka voi muuttaa koko olemusta. Seksuaalisuus ja halut kun lähtee kuitenkin ensisijaisesti pään sisältä.
Mulla alkoi olla tovi sitten suht pöhöttynyt ja ruma olo, ja huomasin, että miehelläkin epävarmuus hiipi, kun otti vaatteet pois (vaikka minun mielestä hän on aina ollut kuuma ja haluttava), nyt ollaan käyty pari kuukautta salilla ja seksiä on taas paljon enemmän. Voi tietty vähän johtua keväästäkin. :) Olisiko teillä jotain yhteistä harrastusta, missä saisitte toisistanne parhaat puolet esiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kalju ja rinnaton. Vaimo usein torjuu aloitteeni seksiin, eikä itsetuntoni enää kestä sitä.
Sulla mitään vaimoa edes ole. Kannattaa olla vaan hiljaa jos et keksi mitään fiksua sanottavaa.
Oletteko joskus kuulleet tai miten suhtautuisitte mieheen, jonka itsetunnon haluton nainen vie?
Neuvoisin miestä selvittämään mistä naisen haluttomuus johtuu. Mikäli syy on joku sellainen mihin ei voi vaikuttaa eikä tilannetta millään yhdessä korjata, miehen olisi parempi etsiä itselleen uusi nainen.
Naisten haluttomuuden taustalla on usein emotionaalisia syitä ja tunneyhteyden katkeaminen, miesten haluttomuuden syyksi riittää naisen liian pienet tissit.
Myös naisen haluttomuuden syynä voi olla tämän liian pienet tissit tai jokin muu osa vartaloaan jonka kokee väärän laisena. Ikävä kyllä näin
Ihan varmasti voi, ja usein varmaan onkin. Mielikuva haluttavasta naisesta on hyvin suppea ja siihen kuvaan ei esim. pienet rinnat kuulu. Vaikea toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan, jos joka tuutista saa kuulla olevansa vääränlainen, jopa omilta seksikumppaneiltaan.
Tuttu tunne, mies halunnut minua viimeksi 10kk sitten.
Ja povekas olen eli....