Oletteko tahattomasti nähneet toisten seksiä livenä?
Itse olen kerran eräällä mökillä yöllä nähnyt, kun tuttavapari alkoi naida luullen minun nukkuvan. Olin parvella ja sieltä näkyi kaikki alakerran makuuhuoneeseen. Olin himoinnut , mutta en saanut tuota naista kauan ennen silloista miestään ja oli se tosi kiihottavaa katsella kun hän nai ja kaikki näkyi...
Jos olette nähneet, pitikö hyväillä itse samalla tai jälkeen?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Katottiin puun takaa vähän aikaa kun nahkatakkinen poika pani häntä tosi nopeeta ja ääntelyistä ja liikkeistä päätellen he taisivat laueta yhtä aikaa. Ei tunnettu kumpaakaan mut tyttö oli kyl tosi nätti kun hän nousi istumaan ja hällä oli tosi pitkät semmoset kiiltävän ruskeet hiukset jotka oli varmaan ihan täynnä moskia kun hän niitä siinä alkoi pöyhiä. Poika oli aika kookas tyttöön nähden ja hällä oli puolestaan ihan tummat vähän kiharat lyhyet hiukset.
Nahkatukkainen poika, jolla oli tummat, lyhyet hiukset... Kannattais oikolukea nämä juttunsa. Vink vink.
Olen kerran puistossa nähnyt kun öariskunnalta öetti itsehillintä. Siis ihan keskellä kaupunkia, nurmikolla. Poknik, pussailua ja sitten yhtäkkiä molemmat veti housut alas ja raivokasta panoa. Olisin jäänyt katsomaan mutta kun oli tyttis mukana enkä ollut sen kanssa vielä duunannut niin sitä ujostutti.
Kaverin luona vieraspatjalla nukuin. Alkoi kuulua sängystä ähinää, läpsytystä yms selkeitä naimisen ääniä. Oli kiihottavaa ja runkkasin kuunnellen luontonäytelmää, En edes yrittäny estellä ääniä, mutta ei se nyt mitään huutamistakaan ollu. Siinä sitten tulin pitkin peittoja, eikä kaverillakaan kauaa menny kun tuli hiljaisuus.
Seuraavana aamuna keiteltiin kahvit kaikki hymyillen, eikä puhuttu koko asiasta mitään. Vuotta myöhemmin läpällä tuli puheeksi, että kuulin teijän naimisen. Kaveri siihen, että niin mekin sun runkkaamises.
Eikä tartte sanoakaan, että olis ollu ehkä tsäänssit mennä jopa mukaan. Tiedän! Mutta miettikääpä vaikka - miten. Mä en keksiny siinä rytäkässä. Mitä aikoisit sanoa? Moi mä täällä - vai?
Ihan kiva episodi kuitenkin oli.
Nuori pari oli erittäin julkisessa paikassa niin että nainen oli takapuoli pitkänä ja mies lykki seisaaltaan menemään. Esteetöntä näkymää oli todella paljon ja sattumalta ajauduin melko lähelle kun tuli tunne että mitä täällä tapahtuu, käänsin katsetta ja näin touhun. Siinä meni kyllä pasmat todella sekaisin.
Onhan noita sattunut nuorempana etenkin. Kaveripariskunta yrittänyt hiljaa panna samassa huoneessa ja hytissä ja joskus oon yllättänyt kesken touhun jotkut vahingossa pölähtämällä huoneeseen. Kerran heräsin siihen, että paras kaverini (nainen siis) sormetti itseään yöllä unissaan niin että litinä kävi, oltiin jotain 16 vuotta, heh.
Ja toki oon kuullut myös naapurin äänekästä seksimenoa.
Ei minua oo koskaan haitannu, ihan luonnollista toimintaahan se seksi on. Joskus kiihottanutkin ja itseänkin alkanut kuumottaa.
Nykyään aikuisena olis kiva harrastaa pariskuntaseksiä, eli molemmat parit naivat samassa huoneessa, sais välillä vilkasta ja kiihottua kuulemastaan. Ei ole semmosta paria osunut kohdalla että olis tuntunut edes mahdolliselta.
Olen voinut tämän kertoa jossakin, mutta olin nuorena opiskelijana siivoilemassa kansalaisopiston käytön jälkeen yläkoulun puu- ja metallikässäluokkia. Lähellä lisäsiiven päässä oli roskiskatos, jossa kävin tyhjäilemässä astioita. Sen vieressä aika kapean kaiteen takana oli betoniluiska kohti öljypoltinkellaria ja sähkökeskusta. Satuin kurkkaamaan kaiteen yli ja näin nuoren tytön ja pojan makaavan päällekkäin siinä luiskassa.
Sievä tyttö oli tiukasti kokonaan pojan alla ja kietoi nahkatakkista käsivarttaan tämän niskaan levitellessään ja koukistellessaan jalkojaan. Likan tummat farkut ja valkoiset pikkarit lojuivat pitkin luiskaa vähän alempana. Pojan housut olivat polvissa ja upeat pakarat supistelivat nopeiden työntöjen aikana. Jäin totaalisen jumiin siihen näkymään ja tottakai se kiihotti niin kauheasti. Hivelin pari kertaa itseäni housujen päältä, mutta en kehdannut jatkaa.
Viimeinen vilkaisu kaiteen yli pariin ja tytön molemmat kädet olivat koukussa hänen päänsä yläpuolella ja poika piti ranteista toisella kädellään. Oli pakko vaan jatkaa duunia, mutta noin kiihottuneena se oli tosi vaikeaa. En meinannut pystyä keskittymään mihinkään. Oli jo vähän hämärää mutta aika lämmitä alkukesällä ja muutaman kymmenen metrin päässä oli äänekäs maansiirtokone hommissa, jotenka tänä päivänäkin luulen, etteivät he kuulleet tai huomanneet mun läsnäoloa ja tirkistelyä.
Olin nuorempana majoittunut naiskaverin sohvalle yhden kesän ajaksi niin hän rakasteli miesystävänsä kanssa makkarissa jossa oli vain liukuovi eli näin myös sopivasti kun pitivät hiukan valoja päällä. Itsellä ei ollut siihen aikaan seksisuhdetta niin kyllä siinä tuli masturboitua katsellessa ja kuunnellessa moneen kertaan:)
Luulin aluksi ettei naiskaverini tiennyt että katselin salaa kunnes otti suoraan puheeksi oliko hyvät näkymät. Aluksi yritin valehdella että olin vain nukkunut mutta kaverini sanoi että sen kun vain katselet ja kuuntelet jos haluat ettei häntä haittaa:)
Olen pari kertaa nähnyt kesällä ulkona. Ei sytytä yhtään, päin vastoin. Jotenkin epäkiihottavaa. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa nähnyt kesällä ulkona. Ei sytytä yhtään, päin vastoin. Jotenkin epäkiihottavaa. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Minulla samat ajatukset. Äkkiä vaan pois, en halua nähdä. En pidä ollenkaan kiihottavana.
Olin nukkumassa serkun huoneessa ja sinne tuli sitten kyseinen jätkä uuden tyttöystävänsä kanssa. Oli ollut mökkibileet vajaan kilometrin päässä ja olin kyllästynyt juhlimiseen ja ryyppäämiseen sen illan osalta. Teeskentelin nukkuvaa ja pari alkoi kiehnata sängyllä peiton alla. Serkku oli innokas ja neito oli mukana juonessa. Vaatteet lensivät lattialle ja peitto kohosi tytön polvien myötä. Sängyn natinaa, tuhinaa, moiskautuksia, ininää, murinaa, litinää, kaikkea noita kuului ja peitto putosi sitten myös sängystä. Näin kaiken, kiihotti tajuttomasti ja runkkasin. Sain kaksi aivan käsittämättömän voimakasta koko vartaloa kouristavaa orgasmia melkein peräkkäin. Roiskin pitkin patjaani ja paniikissa yritin pyyhkiä sitä paperilla, jonka löysin housujeni taskusta. En saanut enää unta sinä yönä.
Lukiossa 2000-luvun alussa. Mulla oli hyppytunti ja ajattelin tehdä läksyjä. Oppilaskunnan kioski/huone oli kiinni, mutta infotaulusta huomasin, että ruotsin luokka oli vapaana ja kokeilin, että ovi avautui. Kuvittelin olevani siellä lukemassa rauhassa. Oli valtava yllätys nähdä toisiaan jatkuvasti käytävillä nuoleva pari rakastelemassa open pöydällä. En jäänyt katsomaan, vaan suljin hiljaa oven. Siihen aikaan mikä tahansa vähänkin seksiltä näyttävä oli kiihottavaa, mitä sitten itse aktin näkeminen. Tuntui, että räjähdän. En seurustellut vielä itse silloin. Ujonpuoleisena poikana oli vaikeaa löytää tyttöä.
Festareilla, lähistöllä leirintäalueella yöllä nuoripari oli makuullaan tyttö alla huoltorakennuksen seinustalla. Ohitin heidät ja katselin vähän aikaa. Se näytti aika kuumalta menolta ja uskaliaalta tuollaisessa paikassa.
Olin talkkarina eräässä oppilaitoksessa ja käräytin opiskelijat kouluajan jälkeen kiekkokaukalon laidalta touhuissa. Olin auraamassa ja näin liikettä. Oli varmasti mahtava paikka tytölle alimmaisena maata siellä. Tuli mieleen lähinnä oma nuoruus ja se kun ei voinut tehdä sitä tyttökaverin kanssa kotona tai hänen kotonaan.
Nuoruudessa oli kaksikin outoa episodia. Yksi oli sellainen nuori pariskunta, jotka tuli yöpymään mun luokse kun eivät voineet yöpyä omien vanhempiensakaan luona, syystä jota en nyt enää muista.
Virittelin heille sitten lattialle patjan ja saivat nukkua siinä. Kateltiin leffoja ja mentiin nukkumaan. Minä nukuin ylempänä parvella (kämppäni oli ihan yksiö). En tiedä miksi aavistelin mitä sielä patjalla tulee tapahtumaan. Olivat hyvin sylikkäin jo leffaa katsellessa. Siksi esitin nukkuvaa. Pientä kuiskimista kuului ja kyllä sen jotenkin sieltä peiton muodoista näkyi, että poika asettui tytön päälle ja peiton keskiosa alkoi tehdä ylösalas liikettä. Alussa se oli sellaista hiljaista hyssyttelyä ja pientä ähkimistä. Pimeässä huoneessa äänet kuuluu hyvin. Itselläni seisoi kuin rautakanki ja yritin hiljaa hivuttaa käsiä kalsarin reunasta sisään. Etten säikytä heitä. Parin minuutin kuluttua äänistä tarvinnut enää niin välittää. Kuten ylempänäkin joku kirjotti. Eivät enää edes yrittäneet peitellä ääniä enkä sitten minäkään. Äänistä päätellen ainakin minä ja kaveri tultiin. Tytöstä en tiedä.
Toinen kerta oli taas muutamia vuosia myöhemmin ja itse olin se yökyläilijä. Silloin nukuin olohuoneen sohvalla ja nuorella kaveripariskunnalla oli ihan oma makuuhuoneensa. Yöllä havahduin hereille hyvin äänekkääseen panemisen ääniin. Varsinkin nainen piti oikein kunnolla ääntä. En nähnyt heitä mutta runkkasin kuitenkin samalla kun kuuntelin ääniä.
Aamulla ei asiasta mitään puhuttu mutta myöhemmin tuli puheeksi episodi, että kuulin ja tulin muuten teijän sohvalle...
Yhdellä laivareissulla taasen minä olin se paneskelija joka ei saanut paneskelurauhaa kun hytin jakavilla kavereilla oli kovasti koko ajan asiaa hyttiin samaan aikaan kun hyvin tiesivät mitä sielä tapahtuu. Millon piti kaljaa hakea tai kameran laturia.
Vierailija kirjoitti:
Olin nukkumassa serkun huoneessa ja sinne tuli sitten kyseinen jätkä uuden tyttöystävänsä kanssa. Oli ollut mökkibileet vajaan kilometrin päässä ja olin kyllästynyt juhlimiseen ja ryyppäämiseen sen illan osalta. Teeskentelin nukkuvaa ja pari alkoi kiehnata sängyllä peiton alla. Serkku oli innokas ja neito oli mukana juonessa. Vaatteet lensivät lattialle ja peitto kohosi tytön polvien myötä. Sängyn natinaa, tuhinaa, moiskautuksia, ininää, murinaa, litinää, kaikkea noita kuului ja peitto putosi sitten myös sängystä. Näin kaiken, kiihotti tajuttomasti ja runkkasin. Sain kaksi aivan käsittämättömän voimakasta koko vartaloa kouristavaa orgasmia melkein peräkkäin. Roiskin pitkin patjaani ja paniikissa yritin pyyhkiä sitä paperilla, jonka löysin housujeni taskusta. En saanut enää unta sinä yönä.
Tää on paras.
Panin miehen kanssa kun olin kaveri naisen kanssa kahden miehen luona iltaa viettämässä. Oli meillä jotain sutinaa ja pussailua ollut aikaisemmin mutta sen miehen luona halusin sitä miestä ja sen kaveri ja minun tyttö kaveri katsoivat kun me naitiin siinä olohuoneessa. Mies oli minua 10 vuotta vanhempi.
Festarialueen parkkipaikka oli reilun puolen kilometrin päässä telttailuun varatusta alueesta ja kirosin kun huomasin illalla että olin unohtanut jotain tärkeää autolle. Parkkipaikan reunalla näin upeaan kuntoon laitetun 1960-luvun jenkkiauton ja ajattelin käydä ihastelemassa sitä kun kerran tänne saakka jouduin kävelemään.
Kurkistin sisään kartturin puolen sivuikkunasta kun kerran siitä suunnasta tulin ja leuka loksahti. Suoraan naaman edessä oli pieni pyöreä teinitytön paljas peppu aivan auki ja pojan penis työntyi pimppiin kun selällään olevan pojan päällä hajareisiin makaava tyttö työnteli itseään siihen.
Katselin lumoutuneena miten limoista tahmeat pienet häpyhuulet liimautuivat kalun varteen ja venyivät pitkälle ulos pimpistä ja painuivat taas jonnekin isojen häppärien sisään näkymättömiin kun tyttö työnteli hitaan nautinnollisesti kalua sisälleen omaan tahtiinsa selkää köyristelemällä. Ehkä poika oli niin humalassa ettei se edes tajunnut mitä tapahtui koska vain tyttö liikkui ja poika tuntui makaavan alla melkein tajuttomana.
Tyttö makasi mahallaan pohjan päällä hiukset kasvoilla roikkuen eikä kumpikaan nähnyt minua vaikka olin ikkunan takana puolen metrin päässä takapuolesta. Jossain vaiheessa penis lerpahti niin että se lipsahti ulos puolijäykkänä eikä tyttö saanut sitä enää sisäänsä kädellä sokkona sovittamalla ja jouduin häipymään paikalta kun se alkoi nousta ylös pojan päältä.
Kiikaroin merelle ja vahingossa kiikarini osui nuoren parin asuntoon, jossa oli verhot auki. Tämä nuori pari oli täydessä touhussa ja minä jäin tietysti katsomaan seksi sessiota. Hetken päästä nuori mies meni alasti parvekkeelle tupakalle. Tilanne ei ollut kiihottava, mutta kivahan sitä oli seurata.
Olen nähnyt - lapsena "yllätin" vanhempani, se oli aika kauheaa. Aikuisena olen nähnyt kavereiden puuhastelua, ja se on ollut lähinnä vaivaannuttavaa - ei ole tehnyt mieli kosketella ketään eikä mitään sen jälkeen.