Kuka maksaa maatiaiskissasta 800 -1000 e ?
Näkyy olevan suht kovat hinnat torissa.
Oman kissan sain vuonna 2001 ilmaiseksi, tuotiin vielä ovelle asti.
Kommentit (23)
Ennen vanhaan noista pennuista haluttiin eroon.
Ainoastaan puhdasrotuisesta norjalaisesta metsäkissasta voisin maksaa tonnin. Mut en maatiaisesta. Omassa on puolet norskia ja puolet maatiaista. Sain hänet sopuhintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan sai kossupullon kun kävi niitä listimässä.
100-200 e on ok. Kaikki yli 500 e on rosvousta.
Me joilla rahaa on, paremmat ihmiset.
Köyhä rupusakki olkoot ilman kissaa, nälkäänhän kisu kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
100-200 e on ok. Kaikki yli 500 e on rosvousta.
Jep, omani maksoi 150€, eikä haitannut yhtään
Saan ilmaiseksi, kun haluan enkä aio niistä maksaakaan.
Tuo on vastuullisen kasvattajan kasvattaman rotukissan hinta ja rekisterikirja pitää olla mukana! Ei mikään sekarotuinen jossa myyjä kutsuu itseään "kasvattajaksi".
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta silloin moni hommasi kesäkissan jota hylkäsi.
Rahaahan niiden elättämiseen menee. Luulisi monen antavan pois pikkurahalla.
Aina sama loru "kerrothan vähän itsestäsi ja millaiseen kotiin kisu tulisi"
V...n omaperäistä.
En tiedä. Itse otin kissanpennun aikoinaan löytöeläinkodista ja se maksoi n. 100 e. Toisaalta 1000 e on aika pieni summa mitä kissan pitämiseen on mennyt. Viimeisin lääkärikäynti oli 1500 e. Itse olen sitoutunut kissan pitämiseen ja hoito maksaa mitä maksaa. Hyvä jos kissan ottaminen siis vaatii varallisuutta.
Kaksikymmentä vuotta sitten maksoin 20e. Käypä hinta.
Maksettiin 50€ kissanpennusta noin 10 vuotta sitten. Kylläpä on hinnat nousseet jos noin paljon maatiainen maksaa.
kannustaa pentutehtailuun
Mun naapurissa asui akka joka osti rotukoiran kasvattajalta , ja koiralla oli jokin lonkkavika ja se piikitettiin aika pian. Sitten se muija osti SAMALTA kasvattajalta toisen samanrotuisen heti perään ja sillä oli SAMA vika. Piikille.
Tosi valopää.
Kasvattaja oli vain pahoitellut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse otin kissanpennun aikoinaan löytöeläinkodista ja se maksoi n. 100 e. Toisaalta 1000 e on aika pieni summa mitä kissan pitämiseen on mennyt. Viimeisin lääkärikäynti oli 1500 e. Itse olen sitoutunut kissan pitämiseen ja hoito maksaa mitä maksaa. Hyvä jos kissan ottaminen siis vaatii varallisuutta.
Vai niin. Että herraväelle vain kissat. Dorka.
Nykymaailma vihaa eläinten ja ihmisten yhteiseloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Että herraväelle vain kissat. Dorka.
No mikä sinusta on oikea ratkaisu? Se että kissan saa ilmaiseksi, mutta ei ole varaa hoitaa? Liian moni on lopettanut kissan sen takia, ettei ole varaa maksaa lääkärikäyntiä. Toisaalta kenenkään ei tarvitse maksaa tuota 800-1000 e, kun maatiaisen saa taatusti halvemmallakin, jos vähän jaksaa nähdä vaivaa.
Asun Helsingissä. Tienaan hyvin. Muiden ongelma mitä kissa maksaa.
Joo ei kyllä tule tuohon hintaa muu kuin rotukissa.
Lääkärikulutkin on sitä luokkaa että alkaa olla paremman väen harrastuksia.