Oletteko tahattomasti nähneet toisten seksiä livenä?
Itse olen kerran eräällä mökillä yöllä nähnyt, kun tuttavapari alkoi naida luullen minun nukkuvan. Olin parvella ja sieltä näkyi kaikki alakerran makuuhuoneeseen. Olin himoinnut , mutta en saanut tuota naista kauan ennen silloista miestään ja oli se tosi kiihottavaa katsella kun hän nai ja kaikki näkyi...
Jos olette nähneet, pitikö hyväillä itse samalla tai jälkeen?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Olen voinut tämän kertoa, mutta en koskaan unohda sitä, mitä näin aika vilaukselta. Katselin, kuinka he tanssivat potkiaisdiskossa. He suutelivat jatkuvasti ja keinuivat ihan lähekkäin. Kävin välillä invavessassa ja kuljin salista koulun puolelle välioven kautta, joka oli jäänyt auki sen jälkeen, kun alkajat etsivät kenkiään osana potkiaisriittejä. Menin yläkertaan lokerolleni ja palasin takaisin alas oppilaskunnan huoneen ja kioskin ohi. Kioskista kuului pientä vikinää ja raskasta hengitystä. Kurkkasin tiskin taakse ja siellä oli farkkujalat suorana maassa ja toiset tosi hoikat ja sievät olivat niiden molemmin puolin levällään polvet koukussa farkut ja valkoiset pienet pikkuhousut mytyssä toisessa nilkassa. Keltainen pienikokoinen oli lattialla. Kurkotin vähän eteenpäin ja se tanssin aikana kuumana käynyt pari oli siellä rakastelemassa ja nopeista työnnöistä päätellen saavuttamassa orgasmia. Tyttö kietoutui pojan niskaan ja häippäsin äkkiä takaisin saliin. Koko tilanne näytti jotenkin niin upealta ja tosi kiihottavalta.
*keltainen pienikokoinen tennari* piti sanoa.
En tahattomasti ikävä kyllä mutta tarkoituksella monesti.
Kerran olen, vastapäisen opiskelija-asuntolan ikkunasta näkyi kun pariskunta paneskeli kämpässään, oletettavasti jättivät verhot tarkoituksella auki. En jäänyt katsomaan pidempään, toimitus näytti omiin silmiin lähinnä kiusalliselta. Runkkailu ei tullut mieleenkään.
Olen nähnyt, kun isosiskoni otti suihin poikaystävältään. Itselläni ei ollut silloin vielä kokemusta pojista, niin tilanne tuntui jotenkin epätodelliselta. Kiihotti, mutta en kosketellut itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen, vastapäisen opiskelija-asuntolan ikkunasta näkyi kun pariskunta paneskeli kämpässään, oletettavasti jättivät verhot tarkoituksella auki. En jäänyt katsomaan pidempään, toimitus näytti omiin silmiin lähinnä kiusalliselta. Runkkailu ei tullut mieleenkään.
Mä taas ihan oikeasti runkkasin varmaan viikon putkeen monta kertaa päivässä, lukion vessassakin päivän aikana sen jälkeen, kun satuin näkemään käytävällä kaunis tyttö aina seinää vasten nojaavan ja siinä suutelevan parin kielistudion varastossa päällekkäin.
Pakko oli seisoa ovenraossa aivan järkyttävässä stondiksessa niin kauan, että näin, miten nirvanapaitakundi pääsi sievän tytön päällä huipulle. Ei tässä vaiheessa elämää hävetä mitenkään myöntää tota. Ihan eri asia kuin katsella näytöltä jotakin näyteltyä pokea. Se oli niin aitoa! Kaipaa myös silloista omaa teinitestoyliannostusta.
Olin sienestämässä, niin tuli iloinen yllätys. Siellä oli korit levällään ja äijä pisteli orinlailla. Olihan se keskellä hiljaisuutta todella kiihottavaa. Sieni/ marja metsässä perse pystyssä. Onneks hallitsin haluni kotia saakka..
En ole koskaan, mutta se on ollut yksi fantasioistani jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihan oikeasti runkkasin varmaan viikon putkeen monta kertaa päivässä, lukion vessassakin päivän aikana sen jälkeen, kun satuin näkemään käytävällä kaunis tyttö aina seinää vasten nojaavan ja siinä suutelevan parin kielistudion varastossa päällekkäin.
Pakko oli seisoa ovenraossa aivan järkyttävässä stondiksessa niin kauan, että näin, miten nirvanapaitakundi pääsi sievän tytön päällä huipulle. Ei tässä vaiheessa elämää hävetä mitenkään myöntää tota. Ihan eri asia kuin katsella näytöltä jotakin näyteltyä pokea. Se oli niin aitoa! Kaipaa myös silloista omaa teinitestoyliannostusta.
Tästä tuli niin flashback! Mulla oli kulahtanut isobroidin vanha Nirvana-paita koulussa, pitkä hevitukka, ketjuja jne., olin kovaa jätkää ja täynnä himoa panin tyttöystävääni hyppytunneilla. Puolustukseksi voi sanoa vaan testot, nuoruuden, hulluuden ja tyttiksen runollisen kauneuden.
Scanian hytistä levarilla nuorilta näyttävät lähärissä Carinan takapenkillä. Ajoin hitaasti ohitse ja oli vaikeaa olla katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Olin iltalenkillä ja katselin aluksi epäuskoisena ehkä 10 metrin päässä tien toisella puolella. Tyttö nojasi seinään ja poika nylkytti edestä. Piti kiinni tytön käsistä pään päällä ja suuteli rajusti. Olivat niin lähekkäin, että oli vaikea nähdä oliko hän tytön sisällä, mutta sitten kun he päättivät siirtyä vaakatasoon ei asiasta jäänyt epäilystä. Paikka oli aika syrjäinen, muttei mitenkään piilossa. Kotiin päästyäni oli pakko helpottaa oloa omin käsin, sillä mies oli vielä töissä. Aamulla sitten miehen kanssa suihkussa. Vieläkin kiihottaa ajatella. N29
Vähän samantapainen kokemus työmatkalla. Katselin aluksi kauempaa, sitten uskaltauduin lähemmäs ja lopulta, kun näin selvästi, ettei maassa pojan alla makaavalla tytöllä ollut hätää, jätin heidät rauhaan. Jatkoin matkaa töihin ja oli kyllä vaikeaa rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin iltalenkillä ja katselin aluksi epäuskoisena ehkä 10 metrin päässä tien toisella puolella. Tyttö nojasi seinään ja poika nylkytti edestä. Piti kiinni tytön käsistä pään päällä ja suuteli rajusti. Olivat niin lähekkäin, että oli vaikea nähdä oliko hän tytön sisällä, mutta sitten kun he päättivät siirtyä vaakatasoon ei asiasta jäänyt epäilystä. Paikka oli aika syrjäinen, muttei mitenkään piilossa. Kotiin päästyäni oli pakko helpottaa oloa omin käsin, sillä mies oli vielä töissä. Aamulla sitten miehen kanssa suihkussa. Vieläkin kiihottaa ajatella. N29
Vähän samantapainen kokemus työmatkalla. Katselin aluksi kauempaa, sitten uskaltauduin lähemmäs ja lopulta, kun näin selvästi, ettei maassa pojan alla makaavalla tytöllä ollut hätää, jätin heidät rauhaan. Jatkoin matkaa töihin ja oli kyllä vaikeaa rentoutua.
Sama tulisi mulla mieleen, että mitä tuolla oikein tapahtuu. Itsellä on vain vilkaisukokemus isosiskon ja hänen poikaystävänsä peitonheilutukseen. Suljin oven ja yritin unohtaa koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tulisi mulla mieleen, että mitä tuolla oikein tapahtuu. Itsellä on vain vilkaisukokemus isosiskon ja hänen poikaystävänsä peitonheilutukseen. Suljin oven ja yritin unohtaa koko jutun.
Et sitten pystynyt unohtamaan kun täällä palstailet. Eihän tommoista oikeasti voi unohtaa!
Kerran nuorena kotibileissä. Tuli huono olo ja menin pimeään makkariin. Siellä oli kähmäilemässä kaksi luokkatoveriani, jotka äkkiä irrottautuivat toisistaan. En tajunnut tilannetta ja sanoin vaan että lepään hetken. Hetken odoteltuaan ajattelivat minun sammuneen ja siitä alkoi vaatteet vähentyä. Jumankauta se kesti. Asennot vaihtui ja minä esitin kiltisti nukkuvaa, että saavat rauhassa touhuta. Kun lopettivat, maagisesti heräsin ja kehuin että tekipä hyvää nukkua vähän humalaa pois. Ei kiihottanut eikä haitannut, ennemmin jonkinlaisella kunnioituksella suhtauduin, itsepä keskeytin.
Oman miehen kanssa Rodoksella perhoslaaksossa päädyttiin harrastamaan seksiä. Huomasin muutaman tyypin kauempana katsomassa meidän touhuja mutta en kiimoissani välittänyt siitä, ehkä kiihotuin vain lisää 😊
Mentiin kaverin ja kahden tytön kanssa baarista jatkoilla toisen tytön yksiöön.
Toinen tytöistä sammahti melko pian omalle sängylleen ja muutkin ehdottivat nukkumaan menoa...no mikäs siinä. Menin sohvalle ja kaveri toisen tytön kanssa sohvan viereen patjalle.
En saanut unta ja pian alkoikin panemisen äänet kuulua patjalta... kuuntelin ja vähän katselinkin, ei kyllä kiihottanut yhtään mutta en kehdannut sanoakaan mitään että en pilaa kaverin pillun saantia 😊
Asentoakin välillä vaihtoivat mutta humala taisi tehdä tehtävänsä kun orgasmiin asti ei kumpikaan päässyt... lopettivat ja nukahtivat.
Keräsin kamppeeni, otin lähtöryypyt pöydällä olleesta leijona-viinapullosta ja kävelin kotiin.
Kahdesti olen kaupungin ulkoilualueella törmännyt tahtomattani panevaan pariin. Ensimmäisellä kerralla siellä oli vieläpä kaksi paria samassa puuhassa. Kyllä siinä tuli vähän outo tunne, kun ei mitenkään voinut etukäteen edes kuvitella, että joutuisi yllättäen näkemään toimintaa. Kyseessä livat niin yleiset paikat, että kyseisten parien täytyi varmasti saada lisäpotkua juuri siitä, että tulevat nähdyiksi.
Kerran näin puistossa keskellä päivää, kun juoppo pariskunta makasi nurtsilla ja ukko työnteli rytmikkäästi sormeaan sammuneen naistoverinsa sisään. Menin kyllä väliin ja sanoin että jättää sammuneen rauhaan, jatkakoon sitten luvan kanssa kun toinen on herännyt. Joo ei kiihottanut.
Nuorena yhden firman rekrytilaisuudessa saunatiloissa meitä oli enää muutama paikalla ja ihmettelin, että missä muut. Tökkäsin itseni saunan puolelle ja missä yllärinä olikin opiskelukaveri ylös alas pumppaamassa naispuolista rekrytoijaa perinteisessä lähetyssaarnaajassa :) Harmittaa vieläkin, etten yrittänyt mukaan. Tämä Mäkkylässä, niille jotka arvaavat firman. (Kaveri ei sitten mennyt siihen firmaan töihin, minä menin)
Toisen kerran laivan hytissä ja vissiin pari muutakin tapausta on tullut nähtyä.
Tämä tapahtui kymmenisen vuotta sitten. Olimme silloisen tyttöystäväni kanssa vierailulla hänen vanhempiensa mökillä. Paikkalla oli tyttöystäväni äiti sekä tyttöystäväni parikymppinen veli. Illalla saunottiin ja tuo veli meni saunaan yhtä aikaa äitinsä kanssa. Jonkun ajan kuluttua lähdin hakemaan liiteristä takkapuita ja satuin vilkaisemaan saunalle. Saunan ikkunasta näin, kun tuo tyttöystäväni veli pani äitiään saunassa. Takaapäin veti ja kova oli ähinä, kuului siihen liiterille saakka. Hiljaa poistuin paikalta, enkä koskaan puhunut asiasta tyttöystävälleni tai muillekkaan.
Olen voinut tämän kertoa, mutta en koskaan unohda sitä, mitä näin aika vilaukselta. Katselin, kuinka he tanssivat potkiaisdiskossa. He suutelivat jatkuvasti ja keinuivat ihan lähekkäin. Kävin välillä invavessassa ja kuljin salista koulun puolelle välioven kautta, joka oli jäänyt auki sen jälkeen, kun alkajat etsivät kenkiään osana potkiaisriittejä. Menin yläkertaan lokerolleni ja palasin takaisin alas oppilaskunnan huoneen ja kioskin ohi. Kioskista kuului pientä vikinää ja raskasta hengitystä. Kurkkasin tiskin taakse ja siellä oli farkkujalat suorana maassa ja toiset tosi hoikat ja sievät olivat niiden molemmin puolin levällään polvet koukussa farkut ja valkoiset pienet pikkuhousut mytyssä toisessa nilkassa. Keltainen pienikokoinen oli lattialla. Kurkotin vähän eteenpäin ja se tanssin aikana kuumana käynyt pari oli siellä rakastelemassa ja nopeista työnnöistä päätellen saavuttamassa orgasmia. Tyttö kietoutui pojan niskaan ja häippäsin äkkiä takaisin saliin. Koko tilanne näytti jotenkin niin upealta ja tosi kiihottavalta.