Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tahattomasti nähneet toisten seksiä livenä?

Vierailija
18.04.2018 |

Itse olen kerran eräällä mökillä yöllä nähnyt, kun tuttavapari alkoi naida luullen minun nukkuvan. Olin parvella ja sieltä näkyi kaikki alakerran makuuhuoneeseen. Olin himoinnut , mutta en saanut tuota naista kauan ennen silloista miestään ja oli se tosi kiihottavaa katsella kun hän nai ja kaikki näkyi...

Jos olette nähneet, pitikö hyväillä itse samalla tai jälkeen?

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse en ole, mutta kun mies lähti panemaan paikalle soittamaansa satunnaista exäänsä, otti mukaansa 4 muuta,ja kaikki he todistivat tätä aktia sitten ihan aamupäivään asti, siis yksiössä. 

Vierailija
182/182 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin talkkarina eräässä oppilaitoksessa ja käräytin opiskelijat kouluajan jälkeen kiekkokaukalon laidalta touhuissa. Olin auraamassa ja näin liikettä. Oli varmasti mahtava paikka tytölle alimmaisena maata siellä. Tuli mieleen lähinnä oma nuoruus ja se kun ei voinut tehdä sitä tyttökaverin kanssa kotona tai hänen kotonaan.

Toimin nuorempana huoltomiehenä ja mennessäni taloyhtiön pyykkitupaan yllätin siellä pariskunnan.

Ehkä 15-16-vuotias poika jyysti siellä takaapäin kuin viimeistä päivää pöydänreunaa vasten nojaavaa, huomattavasti nuoremman näköistä tyttöä.

He huomasivat tuloni mutta eivät malttaneet keskeyttää vaan vasta kun poika oli lauennut ja vetänyt kortsumulkkunsa ulos hän tarjosi säikähtäneen näköistä tyttöä myös minulle, jotta en kertoisi heistä kenellekään.

Ajoin heidät ulos ja käskin olemaan jättämättä kortsujansa pitkin lattioita toisten noukittavaksi.

Mä olen kanssa yllättänyt naapurieni lapset taloyhtiön pesutuvasta kun olin menossa sinne pyykkieni kanssa. Ne olivat pystärissä takaapäin seinää vasten, säikähtivät avatessani oven ja pakenivat paikalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan