Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko pistäneet merkille seuraavat paradoksit

Vierailija
15.04.2018 |

- Suurimmat juoruajat pitävät eniten kiinni yksityisyydestään
- Narsistit eivät siedä puoltakaan niistä loukkauksista joita itse suoltavat
- Itseään herkiksi kuvailevat ovat niitä kovimpia ihmisiä (herkkyydestä kertovia aforismeja fb:ssä ja Nalle Puh-sitaatteja työhuoneen seinällä

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroideilla itseänsä myrkyttävät bodarit jotka esiintyvät julkisuudessa terveys- ja laihdutusasintuntijoina.

Vierailija
102/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö paradoksi vai ei, mutta tuntuu, että ne jotka hauskuuttavat ihmisiä eniten tai ovat muuten vain aidosti kilttejä ovat sisimmissään niitä, joita elämä on runnonut kovaa.

Ehkä tuollaiset "ryhmän hassuttelijat" ja "auttajat" toivovat, ettei muut joutuisi kohtaamaan samanlaista kaltoinkohtelua ja siksi koittavat saada toisia hymyilemään ja auttamaan heitä pyyteettömästi, vaikka heitä itseään sattuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo että ei ole rasisti, niin se on aina rasisti.

Vierailija
104/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku aloittaa "ei millään pahalla" niin lause on taatusti sellainen mitä kukaan ei sanoisi hyvää hyvyyttään.

Vierailija
105/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka arvostavat koulutusta todella korkealle, ovat harvemmin itse korkeasti koulutettuja.

T. Yliopisto-opiskelija

Vierailija
106/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka arvostavat koulutusta todella korkealle, ovat harvemmin itse korkeasti koulutettuja.

T. Yliopisto-opiskelija

Nyt on aika paksu väite.

En ole ikinä tavannut tohtoria, joka ei arvostaisi koulutusta todella paljon.

Vierailija
107/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paradoksi on, että lähes kaikki ihmiset ovat reilusti ikäistään nuoremman näköisiä ja varsinkin naisia luullaan lähes aina tyttärensä sisareksi.

Vierailija
108/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän verkkopaitaa repii niin sitä vähemmän siinä on reikiä.

Vierailija
109/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut naisesta, joka ei löytäisi miestä lihavuutensa takia.

Ikisinkut on tikkulaihoja. Kumma.

Itse tunnen kaksi ikisinkkua naista, kumpikin n . 50 kg ylipainoisia.

Vierailija
110/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yliopisto-opiskelija

Nyt on aika paksu väite.

Justiinsa juttelin vähän aikaa sitten väitelleen tohtorin kanssa, joka kutsui tohtorintutkintoaan haistapaskatutkinnoksi. Olen aika samaa mieltä alkuperäisen väitteen kanssa, eli aika harva pitkälle kouluttautunut arvostaa akateemisia opintoja kovin korkealle. Niillä on lähinnä instrumentaaliarvo.

Vierailija
111/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jyrkemmät mielipiteet, sen tyhmempi ihminen.

Vierailija
112/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tunteettomilta vaikuttavat, toisia piikittelevät ja toisten kustannuksella nauravat ihmiset eivät siedä yhtäkään vastoinkäymistä tai vitsiä itsestään. Loukkaantuvat, itkevät tai raivoavat saman tien, jos heihin kohdistuu lainkaan arvostelua. Olen tuntenut monta tällaista ihmistä.

Vierailija
113/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yliopisto-opiskelija

Nyt on aika paksu väite.

Koiria ja sotilaita koulutetaan, muut opiskelevat.

T. Tohtori

Vierailija
114/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruaja voi puhua itsestään paljon, mutta muista vielä enemmän.

Sen sijaan utelija on sellainen, joka kysyy toiselta loputtoman määrän intiimejä asioita, mutta ei kerro halaistua sanaa itsestään.

Vierailija
115/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siirappisempia päivityksiä parisuhteestaan kirjailee someen, sitä varmemmin seuraa ero.

Vierailija
116/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille aina sattuu ja tapahtuu (lähinnä kaikkea negatiivista josta riittää valitusta aina kun näkee) ja kun tuttunsa on elämäänsä tyytyväinen eikä etsimällä etsi draamaa tai epämääräisiä suhteita niin "Elämää pitää elää!"  

Ja tuo, että juoruilija ei kerro itsestään mitään.. parikin tuttua tunnistan tuosta. Mietin vain miksi olettavat minun olevan kiinnostuneita tuskin naamatuttujen asioista, mieluummin kuulisin hänen asioistaan. 

On osunut kohdalle myös humble bragaajia eli jotka eivät nyt "mitenkään itseään kehu" mutta aina muistavat kertoa kuinka he ovat huonoista lähtökohdista huolimatta saaneet itselleen talot ja tavarat. 

Vierailija
117/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän osaa, sitä isompi pönötys ja luulot omasta erinomaisuudesta. Esim. terveydenhoidossa näkyy siinä, että aniharva lääkäri enää nykypäivänä esittää mitään jumalaa, hyvin ovat nöyriä asiakaspalvelijoita. Hoitajat taas kuvittelevat tekevänsä rakettitiedettä.

Vierailija
118/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruminta ja ilkeintä aina  on arvostella ihmisessä hänen ikäänsä (...siis kun ei mitään muuta arvosteltavaa ihmisessä keksi, tai kun sillä arvostelijalla ei oikeasti ole mitään kanttia arvostella hänessä yhtään  mitään. )

Voi aina ystävällisesti vinkata arvostelijalle, että kannattaa k#olla nuorena, niin ei joudu samanlaiseen ikävään tilanteeseen kuin ikänsä tähden kritisoitu.

Vierailija
119/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristiinakoo kirjoitti:

Niin totta. Sama pätee "olen kiltti" ja "olen hyvä äiti" saatikka "olen hyvä ihminen" väittämiin. Nämä kun ovat arvioita, joita antavat muut, eikä niitä voi antaa itse itselleen. Etenkin tuo viimeinen on mielestäni kaikkein paksuin väite, monin tavoin :D Juokse pakoon ja äkkiä, jos joku näitä suustaan päästää :)

En pystynyt kerran pidättelemään naurunpyrskähdystä, kun opiskeluryhmässä piti mainita hyviä ominaisuuksia itsestään ja yksi kirkkain silmin ja vakavin naamoin totesi olevansa "hyvä ihminen kaikin puolin". Katsoi minua murhaavasti :D

Vierailija
120/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit tai luonnevikaiset eivät koskaan kykene kehumaan tai antamaan tunnustusta työkaverilleen.

Se muille menevä kehu kun on itseltä pois. 

Totppaavat mm muiden ideat vähätellen, hetken päästä esittävät ne pokkana omina ideoinaan.