Ootteko pistäneet merkille seuraavat paradoksit
- Suurimmat juoruajat pitävät eniten kiinni yksityisyydestään
- Narsistit eivät siedä puoltakaan niistä loukkauksista joita itse suoltavat
- Itseään herkiksi kuvailevat ovat niitä kovimpia ihmisiä (herkkyydestä kertovia aforismeja fb:ssä ja Nalle Puh-sitaatteja työhuoneen seinällä
Kommentit (208)
Aidosti herkkä pyrkii peittämään tuota pirrettään itsessään koska tietää että siihen helposti isketään, ei ne sitä tuo esille mitenkään puheissa.
Kovimmat feministit ja sisaruutta naisille tarjoavat ovat ensimmäisenä heittämässä kiveä naista kohtaan joka on seksuaalisesti vapautunut.
Vierailija kirjoitti:
Aidosti herkkä pyrkii peittämään tuota pirrettään itsessään koska tietää että siihen helposti isketään, ei ne sitä tuo esille mitenkään puheissa.
Tuossahan nyt ei ole mitään logiikkaa, tai no riippuu miten tuon "aidosti herkän" määrittelet... Onko se eri asia kuin herkkä?
Yrjöyrjökoskinen kirjoitti:
Rahavaltaa arvostelevat hinkuvat itse rahaa joka luukulta
Tämä taitaa päteä omalla kohdallani. Vituttaa tämä köyhä elämä ja vaikka kapitalismi on arveluttava paskasysteemi niin ilmeisesti hiukan fiksumpi ihminen saattaa järjestää asiansa ihan mukaviksi sopivalla alkupääomalla jota minulla sattuu olemaan, jonka aion sijoittaa parhaan kykyni mukaan niin että ainakin osittain tulen elättämään itseni muiden ihmisten työllä, en omallani joka olisi kuitenkin moraalisesti oikein minun mielestäni.
Systeemiin kriittisesti suhtautuva tulee oppineeksi miten systeemi toimii, ja tyhmähän sitä vain olisi jos ei käyttäisi tietojaan omaksi edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kovimmat feministit ja sisaruutta naisille tarjoavat ovat ensimmäisenä heittämässä kiveä naista kohtaan joka on seksuaalisesti vapautunut.
Fiksummissa feministipiireissä slutshaming tunnistetaan ja siitä saa kyllä kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat herkkiä, joidenkin kuori vaan on paksumpi kuin toisten.
Mun kokemuksen mukaan turvallisuuttaan esiin tuovaa miestä saattaa olla aihetta varoa.