Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko pistäneet merkille seuraavat paradoksit

Vierailija
15.04.2018 |

- Suurimmat juoruajat pitävät eniten kiinni yksityisyydestään
- Narsistit eivät siedä puoltakaan niistä loukkauksista joita itse suoltavat
- Itseään herkiksi kuvailevat ovat niitä kovimpia ihmisiä (herkkyydestä kertovia aforismeja fb:ssä ja Nalle Puh-sitaatteja työhuoneen seinällä

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan turvallisuuttaan esiin tuovaa miestä saattaa olla aihetta varoa.

Vierailija
202/208 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti herkkä pyrkii peittämään tuota pirrettään itsessään koska tietää että siihen helposti isketään, ei ne sitä tuo esille mitenkään puheissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimmat feministit ja sisaruutta naisille tarjoavat ovat ensimmäisenä heittämässä kiveä naista kohtaan joka on seksuaalisesti vapautunut.

Vierailija
204/208 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidosti herkkä pyrkii peittämään tuota pirrettään itsessään koska tietää että siihen helposti isketään, ei ne sitä tuo esille mitenkään puheissa.

Tuossahan nyt ei ole mitään logiikkaa, tai no riippuu miten tuon "aidosti herkän" määrittelet... Onko se eri asia kuin herkkä?

Vierailija
205/208 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjöyrjökoskinen kirjoitti:

Rahavaltaa arvostelevat hinkuvat itse rahaa joka luukulta

Tämä taitaa päteä omalla kohdallani. Vituttaa tämä köyhä elämä ja vaikka kapitalismi on arveluttava paskasysteemi niin ilmeisesti hiukan fiksumpi ihminen saattaa järjestää asiansa ihan mukaviksi sopivalla alkupääomalla jota minulla sattuu olemaan, jonka aion sijoittaa parhaan kykyni mukaan niin että ainakin osittain tulen elättämään itseni muiden ihmisten työllä, en omallani joka olisi kuitenkin moraalisesti oikein minun mielestäni.

Vierailija
206/208 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeemiin kriittisesti suhtautuva tulee oppineeksi miten systeemi toimii, ja tyhmähän sitä vain olisi jos ei käyttäisi tietojaan omaksi edukseen.

Vierailija
207/208 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovimmat feministit ja sisaruutta naisille tarjoavat ovat ensimmäisenä heittämässä kiveä naista kohtaan joka on seksuaalisesti vapautunut.

Fiksummissa feministipiireissä slutshaming tunnistetaan ja siitä saa kyllä kritiikkiä.

Vierailija
208/208 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat herkkiä, joidenkin kuori vaan on paksumpi kuin toisten.