Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asiakaspalvelijoille iloksi: kammottavin asiakkaasi ja miten selvisit hänestä? (ev)

Vierailija
22.04.2006 |

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pojalla" oli palveluammattilaiseksi huono asenne, jos asiakas pyörätuolissa ja pyytää hakemaan jotain ylimääräistä, niin tottakai häntä autetaan, vaikka se vaatisikin vähän ylimääräistä kävelyä.

Vierailija
22/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siitä että työt eivät lopu tekemällä! luuletteko että niillä kitumarketin työntekijöillä on jotenkin tekemisen puutetta?

ja se toinen työntekijähän kehui sitä että sillä toisella työntekijällä oli silmää auttaa pyörätuolimummoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaista " en tiedä" saa kuulla siellä. Ei minkäänlasita koulutusta tarvi sinne?

Vierailija
24/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä citarin ja prisman ym. " pikku" -pojista ja tytöistä on jotain yliopisto-opiskelijoita tienaamassa opiskelun ohella vähän ylimääräistä rahaa. Ei niitä oikeesti kiinnosta mikään asiakaspalvelu, vaan raha... Että se siitä asiakaspalvelusta ja kauppias-asenteesta :D

Vierailija
25/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksittäinen kuultu lause ei kerro kenenkään asenteesta yhtään mitään, paitsi tietysti kuulijan!

Vierailija
26/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitinkin.

Vierailija
27/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se kuulu meidän tehtäviin, kertoo aika paljon asenteesta, varsinkin kun toisti sitä useamman kerran. Palvelualalla palvellaan, ja jos ei itse osata, haetaan paikalle sellainen, joka osaa.

Vierailija
28/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt pari vuotta asiakas joka on ollut aina todella hankala! Minä olen myös tämän " yliystävällisen" palvelun kannattaja näissä tapauksissa, vaikka itseään se narina ja sättiminen ärsyttää aivan suunnattomasti. Yksi kaunis päivä tämä täti tuli sitten kukkapuskan kanssa ja sanoi muuttavansa pois ja halusi kiittää minua erittäin hyvästä palvelusta vuosien varrella. Jäin todellakin hoomoilaseksi!

Vierailija
29/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä työtä tehdään jos ehditään, se taisi olla pointtina eikö vain?

Vierailija
30/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ylimääräistä työtä tehdään jos ehditään, se taisi olla pointtina eikö vain?

Vierailija
31/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinun mielestäsi varsinainen työ pitäisi jättää tekemättä ja hoitaa (työnantajan määrittelemät) toisarvoiset työt ensisijaisesti?!

TUOLLA asenteella taas ei työelämässä pärjää. ehkä kotiäitinä..

Vierailija
32/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuuluu kaikille niin kauan kuin asiakaspalvelusta on kyse!

Vierailija
33/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan käteni pystyyn. jos asia on noin citymarketissa, en voi muuta kuin todeta että olin väärässä.

Vierailija
34/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en ole Cittarissa töissä, mutta kaupassa kuitenkin!

Tosin pidän työstäni ja tiedän mikä on työ numero 1. asiakas!

Vierailija
35/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta sinun mielestäsi varsinainen työ pitäisi jättää tekemättä ja hoitaa (työnantajan määrittelemät) toisarvoiset työt ensisijaisesti?!

TUOLLA asenteella taas ei työelämässä pärjää. ehkä kotiäitinä..

työnantaja olisikaan juuri älynnyt työntekijälle sanoa. Veljeni oli joskus kouluaikoinaan pienessä ruokakaupassa töissä ja oli ilmeisesti varustettu samanlaisella silmällä kuin tuo pyörätuolillista auttanut tapaus. Hän sai jatkuvasti todella positiivista palautetta asiakkailta ja työnantajaltaan, kauppiaalta. He oikein surivat, kun veljeni lopetti hommat. Varmasti hän ehti siitä huolimatta tehdä ne " varsinaiset" työt.

Kauppiaidenkin etu on , että asiakkaat kävelevät uudestaankin ovesta sisään. Samoin pankkien, vakuutuslaitosten jne. Joku Kela on sellainen lafka, että sitä ei valitettavasti voi toiseen vaihtaa ja välillä sen kyllä huomaa. Minä olen muutamia palveluita vaihtanut toiseen paikkaan, kun asiakaspalvelijalle on sattunut muutaman kerran huono päivä. En ole asiakaspalvelussa viitsinyt asiasta valittaa ja olen omasta mielestäni muutenkin käyttäytynyt ihan asiallisesti. Tervehtinyt jne. Yhdestä kerrasta en vielä yleensä hermostu, mutta pari kolme kertaa alkaa olla jo tapa.

Vierailija
36/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhelimen toisessa päässä (sen sijaan että olisi vain kieltäytynyt) alkoi vaahdota, että hän vastustaa näitä tutkimuksia. Selitin, että tutkimuksella selvitetään mitä kohderyhmä pitää k.o. mainonnasta. Hän alkoi rähjätä, että vastustaa yleensäkin mainontaa ja kaupallisuutta ja sellaista yhteiskuntaa joka nostaa ne niin pintaan. Minä siihen: " Jos Te olette tyytymätön tähän yhteiskuntajärjestelmään jossa me elämme, on kyllä olemassa tuloksellsiempiakin tapoja yrittää vaikuttaa siihen kuin puhelinhaastattelijalle puhelimessa huutaminen."

tää ei ollut pahin tietenkään, erilaisissa töissä opiskeluaikana on tullut kohdattu psykoosissa olevia ihmisiä yms. jotka olleet rankempia, mutta heille nyt ei tartte mitään ' lohkaista' takaisin

Vierailija
37/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori jos nyt sotkin sun lauantairauhaa =)

30/32

Vierailija
38/73 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. Kelassa asioivat asiakkaatkin voisivat mennä itseensä. Ei se ole mikään pajatso, mistä rahaa tippuu kelle vaan koska vaan. Byrokratiaa tietysti riittää, mutta jos ihmiset ajatuksen kanssa lukisivat sen lomakkeen eivätkä tulisi siihen tiskille sitä täyttämään, niin jonotkin pienenisi puolella. Niin ja Kelahan ei päätä tulorajoista yms. vaan valtio ja lakipykälät.

Vierailija
39/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko koskaan katsoneet " lentokenttä" -ohjelmaa? itse lentokenttävirkailijana taputan käsiäni aika usein virkailijoiden tempauksille. :0)

Vierailija
40/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään ihmiset tosiaan valittavat, jos eivät saa palvelua ja aivan varmasti jää urakehitys alalla, kun saa tarpeeksi moitteita. Palvelualtis ja ystävällinen henkilö pärjää, vaikka tekisi ne " pomon määräämät" työt vähän myöhemminkin, koska ainakin itse annan myös positiivista palautetta, kun saan ystävällistä palvelua. Sinä tuskin pärjäisit tuolla asenteella kotiäitinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi