Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asiakaspalvelijoille iloksi: kammottavin asiakkaasi ja miten selvisit hänestä? (ev)

Vierailija
22.04.2006 |

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menimme elektroniikkaliikkeeseen ja kysyimme nuorelta myyjältä jostain tuotteesta, vastaus oli; en tiedä, oon vain töissä täällä..

eipä sitten tullut mieleen ottaa selvää, ei ilmeisesti ollut proviikkapalkalla

lähdimme vain pois ja uudestaan emme ko liikkeeseen ole menneet

Vierailija
62/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vaikka jotkut väittivät pitävänsä työstä ja heillä oli jopa koulutus alalle, niin hekin tekivät noita samoja juttuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi tekevänsä niistä hilloa. Aikansa siinä väiteltyämme hain myymälänjohtajan paikalle ja kysyin että suostuuko myymään miehelle. Suostui lopulta. Eli perkasin sitten kaikki ylikypsät ja homeiset marjat sille miehelle. YÖK!!!!

Vierailija
64/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden ominaisuuksien takiako hän halusi ostaa niitä pilaantuneita mansikoita?

Vierailija
65/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja tekisi mieli päästä kotiin HETI!! Kuka se on, joka Sinut baarista vie kotiin? No se on tietysti taksikuski! Entäs jos taksijono oli pitkä, keli kylmä ja Sinulla liian vähän vaatteita päällä? Entäs jos puolison kanssa tuli riitaa? Jos Sinut heitettiin baarsista ulos? Jos rahat loppuivat kesken? Jos puoliso petti Sinua? Jos kantapäässä on rakko? Tai ihan mitä vain, kenen on syy?? No tietysti sen taksikuskin, joka tyhjänä ajaa ylinopeutta takaisin keskustan tolpalle saadakseen kyytiin seuraavan viluisen ja väsyneen asiakkaan, joka mahdollisesti kotimatkan aikana oksentaa penkille, ei muista edes kiittää, mutta pääsee kuitenkin turvallisesti kotiovelle asti!!

Ja usko tai älä, ammatistani en luovu!!!

Vierailija
66/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne...no,vaikea tehdä amalgaamipaikka,kun ei ole edes koko työpaikalla n.6vuoteen ollut olemassakaan kyseisiä tarpeita;) katsoi siis väärää hammasta

Vierailija
67/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muita naispuolisia taksikuskeja koneen ääressä? Siis meitä, jotka elämme tällä, ei niinkään satunnaisia tuuraajia....?

Ehkä tämä on väärä palsta, mutta ns. tilaisuus tekee varkaan.. ;=))

Vierailija
68/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä liikaa rahaa. Onnekseni olin toiminut juuri ko. lafkan rahastusohjeiden mukaan ja laittanut saamani rahan erilleen enkä suoraan oikeaan lokerikkoon. Satuinpa muistamaan senkin, että sain häneltä erittäin ruttuisen rahan, joten minun oli helppo todistaa päällikölle saaneeni naisen väittämää suuremman rahan. Siitä huolimatta sain niskoilleni naiselta kunnon raivarin ja haukut. Koko ruokailun ajan kuulin salin yli huorittelua. Soittamamme poliisit tulivat sitten keräämään seurueen pois.

Toisen kerran eräs komea nuori mies ramppasi kassallani ja sai vihdoin kehuttua minua ja ehdotettua lähempää tuttavuutta. Kun tyrmäsin ehdotukset kohteliaasti enkä enää voinut olla samalla tavalla ystävällinen (meni jo pojalla yli), hän lähti erittäin loukkaantuneena pois :-)

Vierailija
69/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla hyvin tiukat ohjeet siitä mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Mekin ollaan saatu " haukkuja" esimieheltä siitä, että yritetään palvella asiakkaita liian hyvin =) Toimeksiantaja maksaa vaan tietyistä jutuista ja tietystä palvelusta, joten enempää ei tehdä (vaikka kuinka tekisi mieli palvella asiakasta!!) Tätä on nyt taottu esimiehen puolelta niin paljon, että pakko kai se on totella...

Vierailija
70/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teistäkin moni on sanonut toivottavansa hyvät päivän jatkot yms. vaikka kuinka olisi ollut ärsyttävä asiakas..Työkaverille joku asiakas sanoi että haista paska ja työkaveri ihan pokkana asiakkaalle, että kiitos samoin :D Asiakas hiljeni ihan täysin! =)=)=)

Vierailija
71/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soneraplazalta kun olin juuri sieltäkin lukemasta samanlaista ketjua (tämä ei siis ole minun kirjoittama):

Tämä ei ole negatiivista asiakkaalta, mutta jäänyt mietityttämään ja hymyilyttämään kun minun myyjänä oletetaan tietävän ihan ihme juttuja. Eräs nainen oli ostamassa tyttärelleen puseroa lahjaksi. Ei tiennyt kokoa, mutta että hän on 34 v ja kolmen lapsen äiti.. Hmmm.. katsonpa taulukosta minkä kokoisia he ovat ü.

Vierailija
72/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-uskovainen " kahjo" , jolle on joutunut sanomaan, että ole hyvä ja lähde. Siinä saanut kuulla olevansa syntinen jne.

-joku miesasiakas, joka odotti palvelua suoraan ovelta tyyliin, että mitä herra etsi ja olkaa hyvä tulkaa tänne päin ja tässä olisi blää blää ja sitten seisomaan takavasemmalle valmiina kantamaan ostoksia perässä liikkeessä. Kehoitin käyttäytymään asiallisesti tai poistumaan liikkeestä. Ilmoitti soittavansa omistajalle millä tiedän ettei ole vaikutusta.

-eräs joka paasasi käyneensä liikkeessä usein ja vaati päästä takahuoneeseen varastoon katsomaan löytyykö sieltä mitään. Ilmoitin omistajan säännön, joka on ettei kukaan mene sinne. Raivosi ja sitten häippäsi.

-pervo, joka käy aina välillä ja ostaa jotain. Raha otettava vastaan ts.

en ota käteen vaan anna laskea tiskille. En puhu mitään.

jne.

Vierailija
73/73 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

soneraplazalta kun olin juuri sieltäkin lukemasta samanlaista ketjua (tämä ei siis ole minun kirjoittama):

Tämä ei ole negatiivista asiakkaalta, mutta jäänyt mietityttämään ja hymyilyttämään kun minun myyjänä oletetaan tietävän ihan ihme juttuja. Eräs nainen oli ostamassa tyttärelleen puseroa lahjaksi. Ei tiennyt kokoa, mutta että hän on 34 v ja kolmen lapsen äiti.. Hmmm.. katsonpa taulukosta minkä kokoisia he ovat ü.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi