Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syy miksi moni mies ihastuu helposti nuorempiin naisiin: kyse ei ole ulkonäöstä

Vierailija
29.10.2025 |

Vanhemmat naiset ovat usein unohtaneet kuinka olla femininiisiä esim. 

-pehmeys 

-ihailu 

-kyky vastaanottaa miehen energiaa sen sijaan että yrittäisi kilpailla sen kanssa

Mies ei halua olla naisen emotionaalinen nyrkkeilysäkki. He haluavat rauhaa. Eivät jatkuvaa valtataistelua ja draamaa. 

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh. En tiedä oliko vahinko, mutta osuit ap ihan naulan kantaan

Vierailija
2/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset on kokemattomampia, eivätkä osaa reagoida kaikkeen (rehellisesti). Reagoivat kyllä, kunhan tutustuvat paremmin. Sitä odotellessa, että aikapommi purkautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään listaan vielä positiivisuus, iloisuus ja kyky innostua. Sellainen peruspositiivinen asennoituminen kaikkiin asioihin.

Vierailija
4/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee myös toiseen suuntaan. Aikuinen nainen ei jaksa jatkuvasti palvoa ja ihailla ketään.

Vierailija
5/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret likat antaa peppusekiä enemmän kuin vanhemmat akat.

Vierailija
6/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansplaining 😄

Mies yrittää olla vaikuttamatta pinnalliselta ja käyttää kiertoilmaisuja kuten naisellisuus, pehmeys, ym shaissea. Totta kai kyse on ulkonäöstä ja suurin osa miehistä on pinnallisia

Vierailija
7/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, sitä draamaa nyt vaan tulee kun mies jatkuvasti säätää nuorempien työkaverinaisten kanssa......

Vierailija
8/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen ei tunne vielä rajojaan eikä arvosta itseään. Hän saattaa olla myös vähän naivi, jonka vuoksi ei ymmärrä, että jotkut ihmiset on tahalleen kostonhimoisia tms.

Sitten siinä 30-40 ikävuoden välillä selviää, että kiltteys voi olla haitallinen piirre sekä loppupeleissä tällä ollaan yksin ja mahdollisesti hänet on hylätty, ei jaksa enää olla pehmeä vaan muuttuu kyyniseksi.

Joillan onnekkailla naisilla on sellainen mies, joka tukee ja kannattelee, sekä antaa naiselle tilaa olla pehmeä ja pysyä sellaisena. Ilman miehen apua nainen muuttuu kovaksi.

Vierailija
9/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiih näitä amerikkalaisten huruhuru-vaikuttajien höpöjuttuja! Sanoista sen huomaa, on rauhaa ja energioita. Ihan vinkkinä, että jos kovasti tuntuu, että nainen tahtoo kilpailla ja taistella vallasta, niin olisiko syynä että mies haluaa vääntää naisesta pehmeän ihailijan ja myötäilijän tukemaan häntä elämän päähenkilönä. Kummasti loppuu päästä vedetty valtataistelu kun mies lakkaa kuvittelemasta naisen olevan häntä varten oleva tukihenkilö ja sivuosan esittäjä, jolle ei kuulu sama autonomia, jota hän pitää itsestäänselvänä ja ansaittuna itselleen. Se on ihan omasta asenteesta kiinni.

Vierailija
10/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään listaan vielä positiivisuus, iloisuus ja kyky innostua. Sellainen peruspositiivinen asennoituminen kaikkiin asioihin.

Juuri näin! Tästä se on kiinni.

Vierailija
11/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret likat antaa peppusekiä enemmän kuin vanhemmat akat.

Mikä peppuseksissä on niin hyvää?

Pillussa on lihakset ja kiihotuksessa häpyhuulet turpoavat ja orgasmi tekee viimeisen silauksen.

Vierailija
12/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeys on joillakin. Jos mies nalkuttaa ja valittaa liikaa, ihailu muuttuu rasittuneisuudeksi.

Vierailija
13/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä, että miehet ihastuvat naisiin, joilta saa ihailua. Harvoin oma vaimo jaksaa ylistää tyyliin roskapussin viemisestä, mutta nuoret naiset jaksavat.

Riitelystä olen eri mieltä. Kuulin kerran noin 45 v miehen pahoittelevan parikymppisille miehille sitä, että joutuvat kestämään nuorten naisten kiukutteluita. Kuulemma vasta nelikymppinen nainen on riittävän rauhallinen.

Vierailija
14/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se positiivisuus ja iloisuus! Jokapaikassa näet parikymppisiä naisia nauramassa ja hymyilemässä mutta +30v jo sitruuna suussa. 

Vierailija
15/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se positiivisuus ja iloisuus! Jokapaikassa näet parikymppisiä naisia nauramassa ja hymyilemässä mutta +30v jo sitruuna suussa. 

Niin, parikymppiset eivät ole vielä kohdanneet elämän raadollisuutta.

Vierailija
16/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni vanhemmista tykkäävä taas perustelee valintojaan sillä, ettei jaksa nuorten naisten prinsessasyndroomia ja draamaa. Hassua, miten ne omat mieltymykset voi aina kääntää niin päin, että ne jotka ei ole juuri mun parisuhdetyyppiäni on kaikin tavoin kauheita.

Sitten kun kasvaa tällaisesta yli voi tajuta, ettei omia preferenssejä tarvitse perustella yhtään kenellekään. Sinä saat tykätä nuoremmista, tai vanhemmista, tai blondeista, tai sairaanhoitajista, tai aasialaisista, tai ihan mistä haluat - ja ne muut joista sinä et tykkää voi silti olla ihan okei ihmisiä ja sopia suhteeseen jonkun muun kanssa.

Vierailija
17/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt miksi asia on myös toisin päin.

Olen n. 45-vuotias nainen. Pidän itseäni henkisesti 20-30 -vuotiaana. Olen kokenut elämässä paljon pahaakin mutta elänyt ihan ns. normaalia elämää. Nyt vasta tän ikäsenä on ollut mahdollisuus toteuttaa niitä asioita mistä pari-kolmekymppisenä vaan haaveili. 

Mä ainakin koen, että olen henkisesti edelleen se sama nuori, ja voin hyvin kuvitella ihastuvani minua nuorempiin miehiin. Olen itse jotenkin jämähtänyt/aloitanut elämään kuin 25 vuotias. Siksi mun aivoissa esim. 48-vuotias mies on jo ikäloppu. Ja siis hänen ulkonäkönsä on liian vanha ja ryppyinen minulle. Vaikka siis olen itsekin jo ryppyinen!

Vierailija
18/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin parikymppisenä tosi kiukkuinen ja stressasin asiasta kuin asiasta. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä seesteisemmäksi muutun. 

Vierailija
19/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansplaining 😄

Mies yrittää olla vaikuttamatta pinnalliselta ja käyttää kiertoilmaisuja kuten naisellisuus, pehmeys, ym shaissea. Totta kai kyse on ulkonäöstä ja suurin osa miehistä on pinnallisia

Yksikin nainen joka käyttää termiä mansplaining tai manspread, en halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
20/152 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä toimii sillä tavalla, että se tappaa naisesta positiivisuuden, iloisuuden ja kyvyn innostua. Hyvin usein niin käy sen jälkeen, kun on muutettu yhteen. Pelkässä tapailusuhteessa nuo säilyvät paremmin.