Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää tehkö avioehtoa ja jääkö kotiin hoitamaan lapsia

Vierailija
12.04.2018 |

Näin mahdollistatte miehenne syrjähypyt ja sen että hän on aina niskan päällä.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, en tehnyt kumpaakaan ja hyvin menee.

Vierailija
2/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee avioehdon, pitää olla tarkkana, että molemmat tienaa yhtä paljon.

Ilmainen työ kodin hyväksi ei kannata, sairastuminen, lisääntyminen ym. on huono juttu.

Avioehto on merkki siitä, että ei sitouduta avioliittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäynti on paras tae omalle tulevaisuuden turvalle, vaikka toinen tienaisi kuinka paljon.

Vierailija
4/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avioehdon tekemättä jättäminen takaisi sen että mies ei voisi tehdä syrjähyppyä tai pääsisi niskan päälle. Haluan ainakin turvata oman omaisuuteni avioehdon. Lapset olemme pieninä hoitaneet kotona yhteisellä päätöksellä ja vuorotellen olemme olleet kotona.

Vierailija
5/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut omaisuutta ennen avioliittoa ja ei ole isoja perintöjä tulossa.

Sovimme että avioehtoa ei tarvita koska kaikki avioliiton aikana tienattu on yhteistä ja mahdollisessa erossa kaikki puoliksi.

Vierailija
6/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan avioehdon tehdä, mutta se kannattaa teettää lakimiehellä. Ei sen aina tarvitse olla poissulkeva.

Meillä on avioehto avioeron varalta, tehtiin itse netin mallin mukaan. Yhteinen omaisuus on kummankin nimissä ja yhdessä maksettu, perinnöt kumpikin pitää itsellään. Näin siis tapahtuipa ero tai ei.

Vierailija
7/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisiminen se vaan kerää palstamammoilta aina näitä yläpeukkuja.

Vierailija
8/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäynti on paras tae omalle tulevaisuuden turvalle, vaikka toinen tienaisi kuinka paljon.

Ja kun vielä jättää ne lapsetkin tekemättä.

Vierailija
9/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut omaisuutta ennen avioliittoa ja ei ole isoja perintöjä tulossa.

Sovimme että avioehtoa ei tarvita koska kaikki avioliiton aikana tienattu on yhteistä ja mahdollisessa erossa kaikki puoliksi.

Näin se pitäisi ollakin. Kaksi ihmistä tuo entiset elämänsä yhteen ja jos se yhteinen elämä jostain syystä päättyy, molemmat jatkavat puolikkaat taskussaan. Jotenkin säälittää ihmiset jotka menevät naimisiin mutta koko ajan valmistautuvat eroon ja kyräilevät "ettei toi sitten hyödy musta mitenkään.. Minun rahat ja omaisuus!" hyh.

Vierailija
10/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älkää tehkö te muut.Mulla ei olis hätää mitää jos olisin puolet saanu.Kakarat mukaan ja pihalle.

Vierailija
11/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se perheellinen mies rahaa tarvitsee muuta kuin perheelleen?

Vierailija
12/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt se on loisimista kun EI jää hoitamaan lapsia kotiin? Mielenkiintoista.

Vierailija
13/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen avioehtoon voi kirjata mitä haluaa, esimerkiksi miten menetellään, jos toinen on hoitanut lapsia kotona pidempään.

Vierailija
14/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka EI tee nykyään avioehtoa? Kuinka sinisilmäistä ja luottavaista ihmistä täällä on?

Avioehto on itselleni sitä, että kunnioitetaan toista itsenäisenä ihmisenä (johon olen rakastunut) ja sitten vasta taloudellisena me-yksikkönä (yhteiset hankinnat).

Vierailija
15/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen avioehtoon voi kirjata mitä haluaa, esimerkiksi miten menetellään, jos toinen on hoitanut lapsia kotona pidempään.

Eikös ainakin Amerikassa jotkut julkkikset ole määritelleet avioehdossa myös syrjähypyille hinnan.

Vierailija
16/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään jäänyt. Me sovittiin, että siinä kohtaa kun minä hoidan yhteisiä lapsia kotona, menee kaikki palkkatulot puoliksi. Näistä on sitten säästetty, maksettu asuntoa, ostettu ruokaa. Ihan mukavasti oma varallisuus myös kotona ollessa siis kertynyt. Lasten kotihoito on ollut miehelle ehdottoman tärkeää, hän on kotiäidin kasvatti. Palkkaeron takia lähinnä minä olen ollut kotona.

Vierailija
17/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka EI tee nykyään avioehtoa? Kuinka sinisilmäistä ja luottavaista ihmistä täällä on?

Avioehto on itselleni sitä, että kunnioitetaan toista itsenäisenä ihmisenä (johon olen rakastunut) ja sitten vasta taloudellisena me-yksikkönä (yhteiset hankinnat).

Sinä siis epäilet että puolisosi on vain rahojesi perässä? Miksi ihmeessä menit sellaisen ihmisen kanssa naimisiin???

Vierailija
18/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ollaan niin sinisilmäisiä ettei tiedetä mihin nimensä laittaa.Oikeusapu on täynnä varmaankin näitä tapauksia vaan sieltä ei paljoa herunut.

Vierailija
19/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii tehdä avioehtoa, kun ei mene edes naimisiin. :)

Vierailija
20/110 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina on oletuksena, että juuri miehellä on enemmän varallisuutta? Voi olla myös toisinpäin ja silloin nimenomaan on syytä tehdä avioehto, varsinkin jos nainen jää kotiin hoitamaan lapsia. Muutenhan mies vie mennessään puolet naisen varallisuudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän