En ole koskaan saanut syödä niin paljon ja niin hyvää ruokaa kuin nyt VHH:lla
En edes tajua, miksi en ole muuttanut ruokavaliotani aikaisemmin. Nyt saan nauttia täyttävää ruokaa ja voida hyvin, silti paino putoaa ja vartalo kiinteytyy. Mikään konsti ei ole koskaan ollut näin tehokas!
Ahh, mieleni täyttyy onnesta ajatellessani kuinka ihana seuraava ateria tulee olemaan ja kuinka en todellakaan missään vaiheessa tule kituuttamaan tai tuntemaan minkään moista heikotusta tämän ruokavalion vuoksi ❤️
Kommentit (342)
Oletko kauan ollut ja paljonko pudonnut? Viikon verran olen itse tässä ollut vvh:lla. Kilo mennyt, mutta en ole ollut ketoosissa.
Minuakin kiinnostaa! Kuinka nopasti paino putoaa? Kuvailkaa joku yhden päivän ateriat.
Ei noi kituuttajat edes ymmärrä hyvän ruuan päälle :D:D
Vierailija kirjoitti:
Ei noi kituuttajat edes ymmärrä hyvän ruuan päälle :D:D
Totta, VHHlaiset seuraavat gurunsa oppeja eivätkä nauti elämästä. Ortorektikkoja selkeästi.
Nyt alkoi kiinnostaa. Kertokaahan hyviä esimerkkejä ruuistanne.
Hienoa! Itse taas olen aina saanut syödä hyvää ruokaa niin paljon kuin haluan, ei kieltolistoja, ei rajoituksia, ei paino-ongelmia. Sopii minulle parhaiten tämä kaikki on sallittua -malli. :)
Vierailija kirjoitti:
Googleta vhh!
Kannaattaakohan kasvissyöjän kokeilla vhh:ta? Syön kyllä kalaa sillointällöin mutta en ollenkaan lihaa tai kanaa.
Mä laihduin, mutta mulle tuli muita ongelmia siitä, eli kaikille se ei sovi. Mä tarvitsen hedelmiä ja leipää vatsan toimintaan. Muuta sokeria ilman pärjään kyllä.
Joo, osaan kyllä googlettaa, mutta alkoi kiinnostaa kun täällä hehkutetaan niitä megahyviä herkkuruokia, että mitä ne sitten ovat? ap:n mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa! Kuinka nopasti paino putoaa? Kuvailkaa joku yhden päivän ateriat.
Laitan tähän eiliset ruuat. Valinnanvaraa on kuitenkin paljon, joten samanlaista ruokaa ei tarvitse syödä joka päivä.
Aamu: sardiinia purkillinen, herneversoja, punajuuripaistosta
Päivä: juures-juustokeittoa
Ilta: paistoin pannulla voissa jauhelihaa ja kasviksia, jälkkäriksi kermavaahtoa, jossa marjoja.
Kahvia juon, jos väsyttää (kerman kera)
Vierailija kirjoitti:
Kannaattaakohan kasvissyöjän kokeilla vhh:ta? Syön kyllä kalaa sillointällöin mutta en ollenkaan lihaa tai kanaa.
Mitä nyt syöt? Eli elätkö leivällä, pastalla, perunalla ja puurolla vai miksi mietityttää?
vieläkö joku tällasta humpuukia noudattaa
Samat sanat! Lchf:lla vuoden alusta. En ole koskaan ennen syönyt ja voinut näin hyvin. Paino pudonnut 5 kg normaalipainon sisällä. Vyötärö tullut taaas esiin. Ei tarvitse kärsiä nälkää, laskea kaloreita tai punnita kituannoksia. Mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt syöt? Eli elätkö leivällä, pastalla, perunalla ja puurolla vai miksi mietityttää?
Puuroa joka aamu, leivästä olen päässyt irti. Pastaa ja perunaa menee myös aikalailla.
Vierailija kirjoitti:
Aamupala näyttää kovasti samalta kuin päivän muut pääruoat, eli aamulla voi vaikka paistaa pekonia/lihaisia nakkeja (Snellmanilla on todella hyvä vaihtoehto hh suhteen), muuta lihaa, kananmunia, kasviksia mielen mukaan. Tällä pysyy kylläisenä klo 13 tienoille. Vuorotyöläisenä aamuvuoroon menijänä paras kaveri on rasvakahvi (googleta ohje), jolla pysyy hyvin kylläisenä seuraavaan ruokahetkeen asti.
Lounaalla ja päivällisellä samantyyppinen kattaus, laiskana saatan syödä kasviksia, 2% raejuustoa, lihaa, panostaessa teen kesäkurpitsanuudeleita ja kanaa. Kermaa sekaan niin tulee hyvä kanakastike.
Herkutteluun teen vhh-lettuja, ohje löytyy googlettamalla. Lisään sekaan teelusikallisen nestemäistä makeuttajaa niin kananmuna ei maistu liikaa läpi. Tähän lisäämällä pinaattia saa herkullisia pinaattilettuja. Päälle kermavaahtoa kohtuudella. Kannattaa liittyä Vähähiilihydraattinen ruokavalio-ryhmään Facebookissa, siellä on todella hyviä ohjeita jopa vuokaleipään jos on tottunut puputtamaan sellaisia. Upea tsemppiryhmä!
Mulla -15kg puolessa vuodessa, normaalipainoon matkaa vielä samanlainen ja eteenpäin mennään koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu myös kasvissyöjällä. Vhh on kasvispainotteinen ruokavalio.
En usko, mikään ei ole herkullisempaa kuin esim tuore leipä tai pastaruuat. En haluaisi elää ilman.
Näin on!!! Yli 5 vuotta jo herkuteltu VHH:lla ja paino pysyy 55kilossa:)