Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko onnistuneet saamaan 3-4-kymppisenä uuden ystävän? Miten?

Vierailija
29.09.2026 |

Miten ihmeessä nykyään pystyy saamaan ystäviä? Lapsiperhe-elämä tuo omat rajoituksensa toki näkemisiin. 

Minulla on pari äitikaveria, meillä on ihan mukavaa yhdessä ja samanikäiset lapset. En voi sanoa, että meillä olisi paljon muuta yhteistä, mutta arvostan heitä.

Mikä teitä yhdisti, miten usein näette uutta ystävää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a

Vierailija
2/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta ja koulusta olen löytänyt ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hakemalla frendie - ystävä sovelluksesta. Useampaa olen tavannut. Yksi helmi sitten löytyi. Olemme niin samanlaisia. Viihdytään yhdessä. Tavataan viikottain kahvilla, lenkillä, käydän kiertelemässä kaupoissa, elokuvissa ym. Juttua riittää 

Vierailija
4/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työpaikalta satuin kerran samaan huoneeseen ihmisen kanssa jonka kanssa synkkasi tosi hyvin (olin kyllä tällöin vielä vähän alle 30). Sitten aloitin myös vähän alle 3-kymppisenä joukkuelajin jonka parista on löytynyt paljon ystäviä (monet tuon 30v rajapyykin jälkeen).

Vierailija
5/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Työpaikalta satuin kerran samaan huoneeseen ihmisen kanssa jonka kanssa synkkasi tosi hyvin (olin kyllä tällöin vielä vähän alle 30). Sitten aloitin myös vähän alle 3-kymppisenä joukkuelajin jonka parista on löytynyt paljon ystäviä (monet tuon 30v rajapyykin jälkeen).

Ja siis ollaan tuon duunikaverin kanssa nykyään läheisiä ystäviä, vaikka ei olla 15 vuoteen oltu enää samassa työpaikassa.

Vierailija
6/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista naapureista ja työkavereista. Yhden Suomi24 -chatista.

Vierailija
7/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan ystävystyminen on muuttunut jostain syystä vuosi vuodelta hankalammaksi ja harvinaisemmaksi. Syytä tuohon en osaa sanoa, mutta ihmisten käyttäytymisessä on tapahtunut selvästi jotain kummallista. Kenties somella on osansa tuossa?

Vierailija
8/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-v. sain useamman ihanan uuden ystävän muutettuamme ulkomaille. Ja ystävyyssuhteet ovat pysyneet, nyt olen jo 65-v. 
Täällä ihmiset eivät ole niin sulkeutuneita kuin Suomessa, naapureita tervehditään, lenkkipolulla tervehditään jne. 
Tässä taannoin olin sattuneesta syystä yksin illalliskonsertissa ja kuinka ollakaan, viereisessä pöydässä istuneet 2 naista kutsuivat minut pöytäänsä alkuruoan jälkeen ja meillä oli oikein hauska loppuilta! Vaikea uskoa, että voisi tapahtua Suomessa. 

Vierailija
9/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37-v. sain useamman ihanan uuden ystävän muutettuamme ulkomaille. Ja ystävyyssuhteet ovat pysyneet, nyt olen jo 65-v. 
Täällä ihmiset eivät ole niin sulkeutuneita kuin Suomessa, naapureita tervehditään, lenkkipolulla tervehditään jne. 
Tässä taannoin olin sattuneesta syystä yksin illalliskonsertissa ja kuinka ollakaan, viereisessä pöydässä istuneet 2 naista kutsuivat minut pöytäänsä alkuruoan jälkeen ja meillä oli oikein hauska loppuilta! Vaikea uskoa, että voisi tapahtua Suomessa. 

Ai niin miten?

Lasten luokkatoverien vanhempien kanssa järjestettiin illanistujaisia. Miehen työkavereiden kesken myös. Heidän vaimoistaan tuli minulle hyviä ystäviä ja olemme jopa matkustelleet yhdessä. 

Vierailija
10/10 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain useitakin. Jopa uusia sukulaisia äkkirikastuttuani. Naisetkin rakastuivat eikä alkava kalju ja lyhyys, pieni kalukaan haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi