Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat Finnair kokemukset

Eitodellakaanfinnair
01.04.2018 |

Säätämistä, myöhästelyä, tylytystä ja asiakkaan syyttelyä. Mitä vielä?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran huopaa (muilla jo oli niitä, mutta minulla ei). Ilmeisesti tämä sattui olemaan joku emopomo, koska sain niin halveksuvan katseen ja kommentin, että kyllä niitä sitten myöhemmin jaetaan!?!

Vierailija
2/145 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehviläisen aikaan moni asia meni huonompaan suuntaan, mm.tarjoiluista nipistettiin, lakkoilua oli vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut silloin vielä matkustellut paljoa, automaatit oli just tullut. "Voinko auttaa" kysyi heppu ja kun selvisi että lippuni on eri yhtiölle, hän oli erittäin töykeä, vaikka ei ollut ruuhkaa tms.

Vierailija
4/145 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoimmat komemukset eivat ole mitaan verrattuna mita sai kokea Kiinassa paljon matkustaessa, mutta mita noista. Reissut tuli mainiosti tehtya. En hae mitaan elamyksia lennoilta, vain suunnilleen aikataulussa siirtymista.

Finskin mobiilisovellus voisi olla kayttajaystavallisempi.

Vierailija
5/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyse sinun Kiinan kokemuksistasi, ei kahta täysin eri asiaa voi vertailla, mahdat olla yksinkertainen tapaus. Varmaan paljon matkustaessa Kazakstanissa tai Angolassa tai missä vaan vastaavassa on eri kokemukset.

Nyt puhutaan FINNAIRISTA joka markkinoi itseään parhaana vaikka on siitä kaukana.

Miten voi monella ihmisellä luetun ymmärtäminen olla noin huonoa....kas kun sinne Kiinaan asti olet päässyt. Olisit pysynyt siellä.

Vierailija
6/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Finnair taitaa olla huonoin lentoyhtiö Euroopassa, poislukien halpalentoyhtiöt. Ainoastaan Finnairilla ja halpalentoyhtiöillä ei tarjota edes ateriaa Euroopan sisäisillä lennoilla. Finskin liput eivät kuitenkaan ole halpishinnoissa. Yritän lentää yleensä millä tahansa muulla lentoyhtiöllä.

Vierailija
7/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair valittiin Kiinassa Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi, mutta tuulipuvut itkee kun eivät saa kahden tunnin lennolla täyttä kolmen ruokalajin ateriaa.

Vierailija
8/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Finnair taitaa olla huonoin lentoyhtiö Euroopassa, poislukien halpalentoyhtiöt. Ainoastaan Finnairilla ja halpalentoyhtiöillä ei tarjota edes ateriaa Euroopan sisäisillä lennoilla. Finskin liput eivät kuitenkaan ole halpishinnoissa. Yritän lentää yleensä millä tahansa muulla lentoyhtiöllä.

Turkish airlines tarjoaa ateriat lennoilla. SAS otti ne pois jo ennen Finnairiakin.

Jos lennät Istanbulin kautta vaikka Lontooseen, saat 2 ruokaa, 1 per lento. Kyllä sitä kannattaa Istanbulin kautta silloin lentää.

Vierailija
9/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkish airlines tarjoaa ateriat lennoilla. SAS otti ne pois jo ennen Finnairiakin.

Jos lennät Istanbulin kautta vaikka Lontooseen, saat 2 ruokaa, 1 per lento. Kyllä sitä kannattaa Istanbulin kautta silloin lentää.

Ja näin oikeasti muutama "maailmanmatkaaja" oikeasti ajattelee.

Vierailija
10/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran huopaa (muilla jo oli niitä, mutta minulla ei). Ilmeisesti tämä sattui olemaan joku emopomo, koska sain niin halveksuvan katseen ja kommentin, että kyllä niitä sitten myöhemmin jaetaan!?!

Valehtelet.

Kaukolennoilla huovat ovat valmiiksi jokaisen penkillä ja lyhyillä lennoilla huopia on vain muutamia eikä niitä todellakaan "jaeta".

Vierailija
11/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, lopettakaa jo tää ainainen Finnairin ja Saara Aallon haukkuminen.

Vierailija
12/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut silloin vielä matkustellut paljoa, automaatit oli just tullut. "Voinko auttaa" kysyi heppu ja kun selvisi että lippuni on eri yhtiölle, hän oli erittäin töykeä, vaikka ei ollut ruuhkaa tms.

Vaadit varmaan R-kioskillakin K-kaupan palveluita?

Vierailija
13/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairin liput ovat muuten selvästi halvempia kun ostaa Suomen ulkopuolelta, sen olen ulkomailla asuessani huomannut. Suomessa asuvilta Finski kiskoo kyllä kovimman hinnan mutta tuulihousut maksavat kiltisti ja siitä huolimatta kehuvat palstoilla erinomaisuutta. :)

Vierailija
14/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, lopettakaa jo tää ainainen Finnairin ja Saara Aallon haukkuminen.

Voisikohan Finnair muuten alkaa Saaran sponsoriksi? Olisi jotenkin sopivaa.

Vierailija
15/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä taas mättää kun Suomi on paska, suomalaiset ei osaa käyttäytyä, saatikka pukeuta.

Näin puhuu sellaiset ihmiset jolla ei ole mitään käsitystä muun maailman menosta.

Käykää välillä muualla niin huomaatte kuinka mahtava paikka Suomi on.

Vierailija
16/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän valitettu Finskin vanhoista ja tympeistä lentoemoista tässä ketjussa.

Vierailija
17/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Mikähän siinä taas mättää kun Suomi on paska, suomalaiset ei osaa käyttäytyä, saatikka pukeuta.

Näin puhuu sellaiset ihmiset jolla ei ole mitään käsitystä muun maailman menosta.

Käykää välillä muualla niin huomaatte kuinka mahtava paikka Suomi on.

No riippuu vähän mihin maahan vertailee, on paljon mahtavampiakin paikkoja kuin Suomi. Vai tarkoittaako "käykää välillä muualla" jotain kehitysmaata...

Vierailija
18/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finnairin liput ovat muuten selvästi halvempia kun ostaa Suomen ulkopuolelta, sen olen ulkomailla asuessani huomannut. Suomessa asuvilta Finski kiskoo kyllä kovimman hinnan mutta tuulihousut maksavat kiltisti ja siitä huolimatta kehuvat palstoilla erinomaisuutta. :)

Ja et maailmankansalaisena tiedä sitä, että niin toimii kaikki muutkin lentoyhtiöt lähtömaansa ulkopuolella.

Lisäksi suomalaiset ovat häviävän pieni osa Finnairin matkustajista.

Vierailija
19/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja et maailmankansalaisena tiedä sitä, että niin toimii kaikki muutkin lentoyhtiöt lähtömaansa ulkopuolella.

Lisäksi suomalaiset ovat häviävän pieni osa Finnairin matkustajista.

Ei kaikki lentoyhtiöt sentään, kyllä se enemmän riipuu siitä onko suora lento vai ei. Finnairilla on suhteessa enemmän stop over -lentoja kuin suurilla yhtiöillä ja siksi hintaero korostuu enemmän.

Vierailija
20/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on naurettava, koska ilmaiseksi saa vain MUSTIKKAMEHUA, vettä, teetä ja kahvia.

Jostain naurettavista käntyistä pitäisi maksaa!!!

Matkustan paljon ja mua ottaa päähän tuo kitsastelu.

Ärsyttää todellakin, jos lipussa lukee "operated by Finnair", vaikka olisi vaikkapa British Airwaysin lento.

BA:lla palvelu pelaa huomattavasti paremmin: ilmaiseksi saa esim. viiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme