Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, kiltti naapuri ottaa rappukäytävän pistokkeesta sähköä, mitä tekisit?

Vierailija
01.04.2018 |

Ilmoittaisitko isännöitsijälle vai et? Miksi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin kyttäämistä ja keräisin kansion täydeltä tietoa tästä naapurista.

Vierailija
2/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään, ihan sama mulle jos joku pöllii sähköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin kyttäämistä ja keräisin kansion täydeltä tietoa tästä naapurista.

En kyllä ajattelisi tuon olevan kyttäämistä, kun ei postilaatikkoon menevää johtoa oikein voi olla huomaamattakaan.

Vierailija
4/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokra-asunto? Ihan normaalia, en ilmottaisi mihinkään

Vierailija
5/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin hän sitä sähköä ottaa. Joku erittäin kuluttava kone, niin voisin huomauttaa. Muuten olettaisi, että menee tarpeeseen.

Vierailija
6/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin omaa elämääni, siivoja tulee jossain kohtaa käyttämään imuria ja käräyttää tai ei.

Eri asia jos pistotulppa on selvästi viallinen, asunnosta tulee savua ym.

Vierailija
7/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiliksestä riippuen joko kävelisin ohi tai irrottaisin sähköjohdon pistokkeesta ja jatkaisin matkaa.

Vierailija
8/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen kaksiosainen haaroituspistoke väliin ja oma jatkojohti siihen. Valitat toki naapurille sähkökatkoksesta aiheutunutta harmia.

Vierailija
9/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sato. Ajattelin jos laittaisi pullopussin roikkumaan ovesta? Itsekin olen pienituloinen niin ei pysty rahallisesti auttamaan, mutta tuon naapurin olen joskus kaupungilla nähnyt dyykkaavan roskiksiakin, siitä on kyllä useampi vuosi.

Vierailija
10/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mihin hän sitä sähköä ottaa. Joku erittäin kuluttava kone, niin voisin huomauttaa. Muuten olettaisi, että menee tarpeeseen.

En osaa sanoa, ihan hiljaista tuntui olevan muuten.

Vierailija
11/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sato. Ajattelin jos laittaisi pullopussin roikkumaan ovesta? Itsekin olen pienituloinen niin ei pysty rahallisesti auttamaan, mutta tuon naapurin olen joskus kaupungilla nähnyt dyykkaavan roskiksiakin, siitä on kyllä useampi vuosi.

Saton ryöstövuokrilla voi ihan hyvin toimia noin

Vierailija
12/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti isännöitsijää kiinnostaa, jos sähköt on katkaistu. Seuraavaksi jää yhtiövastikkeet ja vuokrat rästiin. Sähkön maksavat sitten muut asukkaat yhtiövastikkeissaan.

Vierailija
13/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti isännöitsijää kiinnostaa, jos sähköt on katkaistu. Seuraavaksi jää yhtiövastikkeet ja vuokrat rästiin. Sähkön maksavat sitten muut asukkaat yhtiövastikkeissaan.

No vuokralla olen tässä itsekin. Voisin kuvitella ihmisen tietäen että vuokran maksaa suoraan sossu. Harmiton, ihan mukava kaveri sinänsä.

Vierailija
14/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin isännöitsijälle. Minä en halua maksaa naapurin sähkönkäyttöä vastikkeesssani. Sillä onko loisnaapuri kiltti vai ei ole mitään merkitystä

Vierailija
15/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan pyytäisin asettelemaan johdon niin ettei siihen vahingossakaan kompastu.

Vierailija
16/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä piru siinä on, että Sato pitää vuokria niin hemmetin korkealla? Ei ne läävät ole sen parempia, kun muutkaan. Rosvomeininkiä! Miten kukaan voi olla aravakelpoinen ja silti maksaa kiskurivuokria? Kaikille ei heru asumistukea.

Vierailija
17/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIhän yksi johto/sulake edes kestä kuin alle 4kW.

Vierailija
18/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin arvelin, niin tarpeeseen menee. Jos dyykaa roskiksakin. Antaisin olla. Tuskin käyttää niin paljon, että vaikuttaa muiden vuokriin.

Vierailija
19/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vuokralla olen tässä itsekin. Voisin kuvitella ihmisen tietäen että vuokran maksaa suoraan sossu. Harmiton, ihan mukava kaveri sinänsä.

Jos vuokran maksaa sossu, niin he maksavat myös sähkölaskun, joten ei mitään syytä tuollaiselle. Tosin sossuhan laittaa rahat sähkölaskuun joko asiakkaan tilille tai maksavat suoraan laskun, ja tämänhän voi asiakas itse valita kummin toimitaan. Voihan olla, että hän on halunnut rahat omalle tililleen ja käyttänyt rahat johonkin "tärkeämpään" (esim päihteisiin).

Vierailija
20/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiiliksestä riippuen joko kävelisin ohi tai irrottaisin sähköjohdon pistokkeesta ja jatkaisin matkaa.

Se johto menikin Tyyne-mummon hengityskoneeseen. :'(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi