Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat Finnair kokemukset

Eitodellakaanfinnair
01.04.2018 |

Säätämistä, myöhästelyä, tylytystä ja asiakkaan syyttelyä. Mitä vielä?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes mannerten välisillä lennoilla Finskiltä ei tipu ilmaista ruokaa.

Täysin alta lipan.

Vierailija
22/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan monta kertaa vuodessa Euroopan sisällä, ja enpä ole havainnut mitään suuria eroja eri lentoyhtiöiden palvelutasossa. Koettu on Finnair, Lufthansa, SAS, (konkurssiin mennyt) Air Berlin, Norwegian, Ryanair ja easyJet. Näistä ainoastaan Ryanairilta olen saanut huonoa palvelua (järkyttäviä jonoja check-in tiskillä, ei jatkolentomahdollisuutta eli jos ensimmäinen lento on myöhässä, joudut ostamaan uuden lipun, yms). 

Minulle lentäminen ei ole sen ihmeellisempää kuin bussilla matkustaminen, valitsen lentoyhtiön hinnan ja itselleni parhaiten sopivien aikataulujen perusteella. Ruokatarjoilu ei kiinnosta yhtään 2-3 tunnin lennoilla. Finnairin palvelu on hyvää perustasoa, ja hinnat vähän reitistä riippuen joko halvat tai keskihintaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huonoin kokemus Finskillä oli vuosi sitten keväällä, kun myytävät Hesarit loppui jo koneen etuosassa :-(. Olin ihan palasina.

Vierailija
24/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnair on naurettava, koska ilmaiseksi saa vain MUSTIKKAMEHUA, vettä, teetä ja kahvia.

Jostain naurettavista käntyistä pitäisi maksaa!!!

Matkustan paljon ja mua ottaa päähän tuo kitsastelu.

Ärsyttää todellakin, jos lipussa lukee "operated by Finnair", vaikka olisi vaikkapa British Airwaysin lento.

BA:lla palvelu pelaa huomattavasti paremmin: ilmaiseksi saa esim. viiniä.

Et matkusta paljon jos et saa viiniä ilmaiseksi. Finnairin platinakortilla saa myös turistiluokassa brenkkua, yleensä vielä koko seurueelle jos on useampia matkassa. Muutenkaan en ymmärrä ainaista Finnairin mollaamista, selkeästi Euroopan parhaita lentioyhtiöitä. 

Vierailija
25/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttakaa vaan ilmaisen ruuan ja viinin takia.

Lentäkää vaikkapa halpisyhtiöllä nimeltä Virgin tullaksenne toisiin aatoksiin.

Turkish Airways on myös erittäin hyvä vaihtoehto luxus-palveluun, vaikka matkustaisi ihan tavisluokassa.

Vierailija
26/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ongelma on aika surkea palveluhalu etenkin vanhoilla tädeillä. Kunhan pääsevät eläkkeelle niin nuoret ja energiset typyt hoitavat. Ihmettelen myös että esim. Pariisiin lentäessä saa vain mustikkamehua ja kahvia. Esim KLM tarjoilee paljon enemmän.

Vierailija
27/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes mannerten välisillä lennoilla Finskiltä ei tipu ilmaista ruokaa.

Täysin alta lipan.

Miksi esität täysin naurettavia valheita?

Vierailija
28/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennon myöhästyessä kuulutettiin myöhästymisen johtuvan lastausongelmasta. Korvauksia hakiessa syy olikin säässä, joten korvauksia ei saanutkaan...

Vierailija
29/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ruoka ole ilmaista muillakaan yhtiöillä, se on siinä lipun hinnassa. 

Vierailija
30/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finnair on naurettava, koska ilmaiseksi saa vain MUSTIKKAMEHUA, vettä, teetä ja kahvia.

Ärsyttää todellakin, jos lipussa lukee "operated by Finnair", vaikka olisi vaikkapa British Airwaysin lento.

Et matkusta paljon jos et saa viiniä ilmaiseksi. Finnairin platinakortilla saa myös turistiluokassa brenkkua, yleensä vielä koko seurueelle jos on useampia matkassa. Muutenkaan en ymmärrä ainaista Finnairin mollaamista, selkeästi Euroopan parhaita lentioyhtiöitä. 

Ei ole mitään Finnairin platinakortteja, koska en käytä Finnairia kuin pakon edessä: operated by Finnair.

Se on väärin, että ostan liput BA:lta tai AF:lta, joissa palvelu todellakin pelaa, mutta joudunkin Finnairin mustikkamehukoneeseen!!!!

Finnair ei ole muuten mitenkään parhaita eurooppalaisia lentoyhtiöitä kuin siksi, että suomalaiset kuvittelevat, että Finskin kone ei koskan tipu, koska se on suomalainen.

Vierailija
31/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lensin lapsen ollessa vauva ja taapero useilla lennoilla Euroopassa ja Atlantin yli. Finskillä oli lapsen kanssa ehdottomasti paras palvelu. Samoin lentoaseman palvelut Suomessa omaa luokkaansa.

Vierailija
32/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään Finnairin platinakortteja, koska en käytä Finnairia kuin pakon edessä: operated by Finnair.

Se on väärin, että ostan liput BA:lta tai AF:lta, joissa palvelu todellakin pelaa, mutta joudunkin Finnairin mustikkamehukoneeseen!!!!

Finnair ei ole muuten mitenkään parhaita eurooppalaisia lentoyhtiöitä kuin siksi, että suomalaiset kuvittelevat, että Finskin kone ei koskan tipu, koska se on suomalainen.

No jos lennät paljon ja käytät BA:ia, sinulla on varmasti OWE. Se riittää siihen viiniisi. AF on muuten yksi paskimpia lentoyhtiöitä kaikilla mittareilla. 

Tiedän olevan paljon parempiakin yhtiöitä kuin Finnair, mutta silti puhutaan Euroopan standardeilla erittäin hyvästä ja luotettavasta yhtiöstä. Myös bisnesluokan konsepti pitkillä lennoilla on varsin kilpailukykyinen verrattuna esim tuohon BA:iin. Ykköseen vertailu ei mielekästä olisikaan.

Vierailija
33/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Mikähän siinä taas mättää kun Suomi on paska, suomalaiset ei osaa käyttäytyä, saatikka pukeuta.

Näin puhuu sellaiset ihmiset jolla ei ole mitään käsitystä muun maailman menosta.

Käykää välillä muualla niin huomaatte kuinka mahtava paikka Suomi on.

Niin, ja toisessa ketjussa porukkaa vituttaa Jasper Pääkkösestä tämänpäiväiset otsikot : "Pärjääkö se nyt MUKA? "

Ei helvetti, aina samaa oman pesän likaamista. Tällä palstalla ei koskaan iloita yhdenkään suomalaisen menestystä missään paikassa tai asiassa.

Vierailija
34/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ruoka ole ilmaista muillakaan yhtiöillä, se on siinä lipun hinnassa. 

No ei, Finnairilla on samanhintaiset lennot kuin hyvillä lentoyhtiöillä joilla on tarjoilu lennolla. Halpisyhtiöt on sitten erikseen.

Vierailija
35/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Finnair on huono, koska muutama alkoholisti ei saa ilmaista viinaa parin tunnin lennolla?

Jepjep.

Vierailija
36/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Finnair on huono, koska muutama alkoholisti ei saa ilmaista viinaa parin tunnin lennolla?

Jepjep.

Ruuasta siis puhuttiin, mutta sinä junttina ajattelit heti viinaa. Finnair -materiaalia.

Vierailija
37/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin kokemukseni on varmaan se, kun Finnairilta loppui sämpylät juuri ennen minua ja kaveriani (istuttiin viimeisellä rivillä). Saatiin vaan nopeat pahoittelut, mutta kun olin aikani ihmetellyt eikö heillä oikeasti ollut antaa mitään tilalle lentoemäntä toi meille kaksi lentoemännille tarkoitettua sämpylää, jotka siis sisälsivät vain sämpylän ja juuston (ei voita tai mitään muuta). Lähinnä tuossa jäin ihmettelemään miten kurjilla eväillä ne lentoemännät itse elää.

Vierailija
38/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Ruuasta siis puhuttiin, mutta sinä junttina ajattelit heti viinaa. Finnair -materiaalia.

Ja jos saisit sen ruoan kahden tunnin lennollasi, niin valittaisit siitäkin kuinka hirveää paskaa se oli.

Kaukolennoilla syö mielellään, ja niillä tarjotaankin kaksi ateriaa.

En ymmärrä miten se syöminen siellä koneessa on teille niin kovin tärkeää.

Ja juu, on pitkän matkalaisia ja diabeetikkoja, mutta sitten voikin syödä kentällä tai ostaa sen ruoan koneeseen.

Vierailija
39/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viiniä kuuluu ilmaiseksi saada.

Mustikkamehu en nääs lievennä lentopelkoa.

Vierailija
40/145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin kokemukseni on varmaan se, kun Finnairilta loppui sämpylät juuri ennen minua ja kaveriani (istuttiin viimeisellä rivillä). Saatiin vaan nopeat pahoittelut, mutta kun olin aikani ihmetellyt eikö heillä oikeasti ollut antaa mitään tilalle lentoemäntä toi meille kaksi lentoemännille tarkoitettua sämpylää, jotka siis sisälsivät vain sämpylän ja juuston (ei voita tai mitään muuta). Lähinnä tuossa jäin ihmettelemään miten kurjilla eväillä ne lentoemännät itse elää.

Henkilökunnalla on omat laadukkaat ruokansa jotka tulee erikseen lennoille.

tietäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän