Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat Finnair kokemukset

Eitodellakaanfinnair
01.04.2018 |

Säätämistä, myöhästelyä, tylytystä ja asiakkaan syyttelyä. Mitä vielä?

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on keskimääräistä huonompi kuluttajansuojan toteuttaja!

Tässä Faktaa: https://yle.fi/uutiset/3-10223163

Asiakkaasta ei piitata todellakaan.

Tämä kannustaa kyllä muiden lentoyhtiöiden käyttöön!

Vierailija
142/145 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se avohoito ihanaa kun milloin mihinkin aiheeseen fiksoituneet mt-potilaat pääsevät jankkaamaan agendaansa someen.

Ai niinku sä, joka oot täällä jankkaamassa? :'D

Nyt hei valoja päälle vai onko jo valot päällä mutta ei ketään kotona? Kaada sitä mustikkamehua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt Finskillä varmaan satoja kertoja Suomen sisäisistä lennoista kaukolentoihin ja aina saanut tosi hyvää palvelua. 

Vierailija
144/145 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin Finnair on yksi maailman turvallisimpia lentoyhtiöitä niin lennän sillä. Sama onko ns. p*ska palvelu ja tuplahinnat, haudassa ei paljoa kiinnosta saiko lennolla lämmitettyä ateriaa vai ei. 

Minulle riittää että kun lennän, niin haluan päästä turvallisesti perille ja tämän (häviävän pienenkin) todennäköisyyden maksimoinnista olen valmis maksamaan.

Silti itse aiheeseen, ei ole yhtäkään pahaa samaa finskistä. Pelkkää hyvää palvelua, viimeksi häämatkalla saimme stuerteilta ilmaiset skumpat. :)

Vierailija
145/145 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnair valittiin Kiinassa Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi, mutta tuulipuvut itkee kun eivät saa kahden tunnin lennolla täyttä kolmen ruokalajin ateriaa.

Taidat olla itse aika tuulipuku, kun sinua yleensä kiinnostaa liikkua maailmalla. Katselet tavallisesti hengittäviä ihmisiä kohteessa aivan ihmeissäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi