Riita mummin kanssa, mummi heitti lapsen Harry Potter -kirjat takkaan
Olenko kohtuuton? Suutuin mummille, mummi oli heittänyt 10-v tytön rakkaat Harry Potter -kirjat palamaan. Tyttö itkee nyt ja sanoo ettei halua enää mennä ikinä mummille kylään, mummi sanoo että tuommoiset kirjat on paholaisen juttua.
Kommentit (41)
Mummi saa lähteä paholaisen asialle ostamaan uudet tuhoamiensa kirjojen tilalle.
Tee rikosilmoitus tuosta mummosta. Tuohan on täysin häiriintynyt tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten tehtävä on valvoa että lapset eivät tee vahingollisia asioita. Piste.
Mummolle betonisaappaat jalkaan ja heittäkää se järveen.
En mä ainakaan lasta edes päästäisi tuollaiselle mummille.
Mummo ei taida olla ihan tervepäinen. Alkava muistisairaus?
Huoli-ilmoitus, muistisairaalle tyypillisen aggression ensioireita.
Mun äiti olis voinut tehdä noin, ihan oikeasti. En saanut koskaan lukea Harry Potteria, koska noituus on paha!
Vierailija kirjoitti:
Mummi saa lähteä paholaisen asialle ostamaan uudet tuhoamiensa kirjojen tilalle.
Ei suostu missään nimessä, on uskovainen mummi ja sanoo ettei suvaitse noituutta. Mummille nyt tuli paha mieli kun tyttö haukkui mummia tyhmäksi ja sanoi ettei tule enää kylään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti olis voinut tehdä noin, ihan oikeasti. En saanut koskaan lukea Harry Potteria, koska noituus on paha!
Äitisi oli ankeuttaja.
Tapahtuiko tämä 20 vuotta sitten?
Vanhan Testamentin aikaan Harry Potter olisi kivitetty siinä missä muutkin noidat.
Kuka hullu pitää tulta takassa helteellä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se rikos on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suostu missään nimessä, on uskovainen mummi ja sanoo ettei suvaitse noituutta. Mummille nyt tuli paha mieli kun tyttö haukkui mummia tyhmäksi ja sanoi ettei tule enää kylään.
Ap
Hyvä että tuli.
Oliko mummu superwoke ja suuttunut Rowlingin tránssùkommenteista?