Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten oltua eilen yksin baarissa ja en mene enää ikinä

Vierailija
01.04.2018 |

Kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. Yksin sain olla koko yön ja yksikään mies ei lähestynyt :( Nyt se on sitten viimeistään varmaa: mä olen ruma. Tosiaan kukaan ei tullut juttelemaan joten lopulta rohkaistuin ja menin itse juttelemaan eräälle miehelle joka istui yksin. Ei ehditty jutella kuin noin 10 sekuntia kun hänen kaverinsa tuli siihen ja sanaakaan sanomatta mies jätti mut yksin pöytään ja lähti kaverinsa matkaan. Tuntui niin nololta! Lähdin kotiin ja oli viimeinen kerta yksin baarissa.

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono tuuri, mutta kyllä sinun pitää ymmärtää ettei kyseinen mies edusta kaikkia suomalaisia miehiä. Varmasti moni mies antaisi vastakaikua jos lähestyisit heitä, mutta nyt satuit valitsemaan sellaisen joka ei ilmeisesti ollut kiinnostunut sinusta.

Ajattelepa sitä että miesten täytyy usein kokea kymmeniäkin pakkeja löytääkseen kumppanin. Joten ei mikään ihme jos miehiä kiinnostaa vielä vähemmän aloitteen tekeminen tänä päivänä. 

T. Mies

Kun olen ollut miltei selvinpäin baarissa naiset eivät ole minusta kiinnostuneita oikeastaan ollenkaan. Kuuden paukun jälkeen alkaa seuraa kummasti löytymään ja ei haittaa vaikka joskus pakkejakin tulisi, sehän nyt on normaalia. Selvinpäin ei siis kannata mennä baariin naisia iskemään, jatkuvat pakit käyvät itsetunnon päälle.  Nykyisin ei tosin ole tavetta enää käydä baareissa. Kannattaisikohan naistenkin alkaa juomaan hiukan enemmän.

Vierailija
142/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono tuuri, mutta kyllä sinun pitää ymmärtää ettei kyseinen mies edusta kaikkia suomalaisia miehiä. Varmasti moni mies antaisi vastakaikua jos lähestyisit heitä, mutta nyt satuit valitsemaan sellaisen joka ei ilmeisesti ollut kiinnostunut sinusta.

Ajattelepa sitä että miesten täytyy usein kokea kymmeniäkin pakkeja löytääkseen kumppanin. Joten ei mikään ihme jos miehiä kiinnostaa vielä vähemmän aloitteen tekeminen tänä päivänä. 

T. Mies

Kun olen ollut miltei selvinpäin baarissa naiset eivät ole minusta kiinnostuneita oikeastaan ollenkaan. Kuuden paukun jälkeen alkaa seuraa kummasti löytymään ja ei haittaa vaikka joskus pakkejakin tulisi, sehän nyt on normaalia. Selvinpäin ei siis kannata mennä baariin naisia iskemään, jatkuvat pakit käyvät itsetunnon päälle.  Nykyisin ei tosin ole tavetta enää käydä baareissa. Kannattaisikohan naistenkin alkaa juomaan hiukan enemmän.

Tuo on totta. Minäkin olen selvinpäin niin jäykkä, ettei naiset kiinnostu. Valitettavasti joudun juomaan paljon ennen kuin olen tarpeeksi rento ja alkaa olemaan hauskaa. Silloin on naisiakin välillä löytynyt. Eivät edes ymmärrä kuinka kännissä olen, koska se ei näy ulospäin minään örveltämisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan lähesty kukaan. Ei edes Armaksessa! Siellä kerran joku jo tuiterissa oleva sanoi, että liian hyvän näköinen. Kiva. Eikä Teerenpelissä ole kukaan jutellut, eikä Pikku Hanhessa. Eikä Public cornerissa. Eikä missään muuallakaan koskaan.

Olen kasvoista kaunis mutta ylipainoinen kolmekymppinen.

Enpä ole kymmeneen vuoteen käynyt Tampereen keskustassa baarissa naisia katselemassa. Syy on se, että kovin oli vaikeaa päästä jutun alkuun ainakin silloisina aikoina. Poikkeuksetta tuli aika negatiivista palautetta vaikka opiskelin yliopistossa. Kävin varmaan väärissä paikoissa. Ilmeisesti monet miehet ovat oppineet, että tyhjän saa pyytämättäkin kun eivät tule jutteleen. Eipä silti, naisystävä löytyi ihan vierestä karaokekapakasta.

Vierailija
144/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonot mahkut on tavallisella alle 180cm vaalealla tukevahkolla suomalaisella miehellä löytää seuraa baarista tai netistäkään.

Naisilta tulee melko usein hyvin tylyjä vastauksia/ kohtelua.

Onnistumisprosentti on siellä 1-3% paikkeilla.

Naiset ei tee juuri koskaan aloitetta, vaikka olisi kiinnostustakin.

Pari kertaa on nainen tullut juttelemaan 10 vuotta sitten, mutta silloin olin onnellisesti varattu.

Vierailija
145/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, I feel you! 

Tulee mieleen yksi juhannus -90-luvun alkupuolella, kun oltiin tyttöystävien kanssa kukkamekkoinemme tanssilavalla. Ystäväni joko haettiin tanssimaan tai löysivät tuttuja joiden kanssa juttelivat, mä odottelin, josko joku tulisi hakemaan. No ei tullut, itse rohkaistuin sit hakemaan yhtä. Pakithan siitä seuras, voihan nolo!

Koen olevani aika tavis, en kaunis mutten erityisen rumakaan. No, näin se vain joskus menee. Ja löysin minäkin aviomiehen kuitenkin onneksi, ja löydät sinäkin, tsemppiä <3

Vierailija
146/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ilmeinen seuranhaku ja tarvitsevuus on yksi pahimmista turn-offeista. Itse en koskaan lähesty yksin olevia ja ilmeisesti seuraa etsiviä ja heidän lähestymisensä torjun heti kohteliaasti. Liika epätoivo on epäviehättävää. Ei ole kummoinen suositus, jos tyypillä ei ole edes ystäviä. Tulee myöskin tunne, että tuolle kelpaa kuka tahansa. Jokainenhan haluaa tuntea olevansa erityinen.

Yksinolevasta saa helposti takiaisen, josta ei pääse eroon jos muutaman ystävällisen sanan sanoo. Parempi on siis välttää kaikkea kanssakäymistä.

Tämä voi kuulostaa tylyltä, mutta valitettavasti vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen. Ihminen on laumaeläin, ja alitajuisesti useimmat välttävät yksinäisiä ja epäsuosittuja.

Eri asia ovat yksin olevat, jotka eivät tarvitse seuraa ja ovat tyytyväisiä omissa oloissaan. Se yleensä näkyy ja muut ovat kiinnostuneet heistä.

No, itse olen tällainen ystävätön. Ehkä tämän takia onkin sitten vaikeaa niitä ystäviä saada. Silti en voi syyttää itseäni kaikesta ja ihmisillä on eri syitä yksinäisyyteen. En koskaan voisi myöskään olla mikään "takiainen". Silti toivoisin, että olisi myös niitä jotka haluaisivat tulla juttelemaan ja ymmärtäisivät "meitäkin".  Ei aina se, että on paljon seuraa merkitse, että on hyvä tyyppi. Itselle se, että olisi pari hyvää ystävää riittäisi, en kaipaa mitään porukkaa. Myönnän kyllä, että tuskin olisin se kaikkein  mielenkiintoisin tyyppi silti :)

Vierailija
147/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus loves you kirjoitti:

Laittakaapa nyt jo niitä perusteluja että miksi sielä baarissa pitää käydä yksin ? " Katselemassa menoa" " tuulettumassa" ym. Suvaitsevuus näissä asioissa saattaa viedä pohjalle, ensin pikkusormi ja sitten koko käsi jne. Raamattu sanoo, että " pienikin hapatus pilaa koko taikinan" . Voitteko rehellisesti sanoa, että ikinä ei tule mieleen baarissa ollessanne tai punkkua/olutta/siideriä vetäessänne, että tämä ei ole oikein? Eikö ikinä omaatuntoa soimaa?

En ole mikään sanomaan kenenkään uskosta, sydämen tila ratkaisee jonka tietää yksin Jumala. Mutta en käsitä miksi ei ennemmin tekisi jotain rakentavaa hajottavan sijasta?

niin, sitten nämä tapaukset on todella harvassa että siellä joku ketään evankelioisi. Eihän siellä edes ole syntisiä jos se ei ole syntiä baareissa käydä.

Ottaen huomioon suomalainen kulttuuri, on syytä opettaa seurakunnissa ja olla myös itse esimerkkinä toisille täyttä absolutismia.

Monet monet kerrat olen törmännyt huomioon uskomattomien osalta siihen että he ihmettelevät uskovien alkoholin käyttöä.

Itselleni uskoontulon myötä oli täysin selvää täysraittius. Se on koitunut pelastukseksi ja siunaukseksi jo lähes 30 vuoden ajan.

Alkoholin käytössä uskovien osalta törmää usein samaan ilmiöön kuin muussakin synninharjoittamisessa, että sitä puolustellaan kiivaasti, eikä edes halutakkaan luopua siitä.

Hieman kärjistäen vertaisin asiaa vaikka väkivallan käyttöön. parempi ehdoton nollalinja kuin puolustella lieviä pahoinpitelyitä ja tuomita vain törkeät tapaukset. Meidän on syytä pitää vanhurskautta voimassa tässä hengellisesti pimenevässä maailmassa.

olen ulkomailla ollessa tavannut rukoilevia kristittyjä, jota sitten illan tultua juovat itsensä viinistä juovuksiin. Minulle siinä on syvä ristiriita.

Vierailija
148/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin kans kerran rehvakkaasti baariin kun kukaan kaveri ei lähtenyt ja mies oli jossain toisissa juhlissa. En ehtinyt kuin sisään päästä niin joku nuori poikaporukka näki asiakseen kertoa minulle että "hyi v-ttu mikä läski". Otinkin siitä sitten takin ja taksin kotiin, enkä ole koskaan enää yksin baariin mennyt. Tapahtumasta aikaa 9 vuotta.

Vierailija
149/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo helppoo kirjoitti:

Aika huonot mahkut on tavallisella alle 180cm vaalealla tukevahkolla suomalaisella miehellä löytää seuraa baarista tai netistäkään.

Pari kertaa on nainen tullut juttelemaan 10 vuotta sitten, mutta silloin olin onnellisesti varattu.

Tämä totta. Viisi vuotta sitten tein tilastoa nettideittailustani (tai siis minulle sopivista naisten nettiprofiileista). Yli 80% minulle iän perusteella sopivista naisista olivat laittaneet hakemansa kumppaninsa ehdoiksi pitkä, tumma, hoikka/urheilullinen vartalo. Näistä yli 60% oli vielä ehtona akateeminen tausta.

Itse olen 172cm "pitkä", tukevahko ja vaalea, sekä akateeminen. Olen melko hyvännäköinen ja miehekäs.

Luulen, että aika harva suomalainen mies vastaa noita naisten vaatimuksia.

Nykyään olen pitkässä parisuhteessa suomalaisen naisen kanssa, jonka isä on ulkomaalainen. Hän pitää vaaleista miehistä.

Vierailija
150/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mene kirjoitti:

Itse menin kans kerran rehvakkaasti baariin kun kukaan kaveri ei lähtenyt ja mies oli jossain toisissa juhlissa. En ehtinyt kuin sisään päästä niin joku nuori poikaporukka näki asiakseen kertoa minulle että "hyi v-ttu mikä läski". Otinkin siitä sitten takin ja taksin kotiin, enkä ole koskaan enää yksin baariin mennyt. Tapahtumasta aikaa 9 vuotta.

Todella paskalta kuulostaa, mutta sanoisin että 25-35-vuotiaissa miehissä todella harva sanoisi mitään tuollaista ihan tuntemattomalle naiselle tai ylipäätään kenellekään. Ja jos sanoo, niin tuskin sellaisen miehen kanssa kukaan nainen haluaa kauaa olla.

Vierailija
151/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt vaan oo sattunut istumaan gay baarissa 😂😂😂

Lahden suosituimmassa baarissa olin. Ap

Tuo Lahti on tuossa se virhe. Miehet ei ehdi seurustella, kun on kiire vetämään huumeita.

Hahhaa, osuit asian ytimeen! :D

Vierailija
152/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä.Kukaan mies ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, ei edes baarissa yrittänyt saada minua sänkyyn. Nuorena kerroin parille ihastukselleni tunteistani, toinen suhtautui ihan asiallisesti, mutta sanoi ei kiitos, toinen antoi todella ilkeät pakit. Sen jälkeen en ole itsekään tehnyt aloitetta.

Äitini on sellainen ihminen, että miehet pitää hänestä kovasti ystävänä ja hänellä on paljon myös miespuolisia ystäviä. Minäkin tulen hyvin toimeen miesten kanssa, mutta vain kaverina, kukaan ei koskaan kiinnostu sen kummemmin. En kuitenkaan ole ulkonaisesti miesmäinen, tykkään hirveästi vaatteista ja kosmetiikasta ja meikeistä, joten en ole mikään rekkakuski. (En toki puhu miehille meikeistä tai vaatteista, jos joku nyt niin luuli)

En enää edes odota löytäväni ketään, mutta tämä on aina askarruttanut minua, koska en ole itse osannut keksiä, miksi olen niin kelpaamaton kenellekään. Kuvauksen takia on tietysti vaikea sanoa ja voi olla, että arvioin itseäni väärin, mutta millaiset teidän tuntemanne naiset ovat niitä, joita kukaan ei huoli? Ja miehetkin saa vastata, että millainen nainen ei kelpaa kenellekään? Tai hyppääkö jokin asia tuosta kuvauksestani silmille, mikä selittäisi kelpaamattomuuteni?

Mä en tykkää yhtään vaatteista, kosmetiikasta ja meikeistä. Puhdas ja siisti kyllä olen ja aina on ainakin juttuseuraa löytynyt. Mikäli et ole kovin lihaksikas olet kyllä pikkuisen pulskan puolella, sorry vaan.

Vierailija
153/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet lähesty minuakaan, vaikka en ole ruma. Kauniiksikin on sanottu. Mutta ei todellakaan miehet lähesty! En usko että sinäkään olet ruma.

En sitten tiedä killaisia miehet lähestyvät. Ehkä sellaisia helpostilähestyttävän näköisiä. Iloisia ekstrovertteja.

Ehkä baarissa lähestytään naista jolta uskotaan saavan p.llua.  Muu asia ei juuri kiinnosta.

Vierailija
154/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehiä myös muuallakin kuin kapakoissa,  tuli mieleen kun seuraavana kerran käy (ruoka)kaupassa niin pidä silmäsi auki.  

Vierailija
155/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet lähesty minuakaan, vaikka en ole ruma. Kauniiksikin on sanottu. Mutta ei todellakaan miehet lähesty! En usko että sinäkään olet ruma.

En sitten tiedä killaisia miehet lähestyvät. Ehkä sellaisia helpostilähestyttävän näköisiä. Iloisia ekstrovertteja.

Suomalaisia miehiä ei kiinnosta naiset niin paljon, että viitsisivät lähestyä. Sen lisäksi monella on niin huono itsetunto, että se ei kestä naisen kieltäytymistä. Nämä yhdessä tai tai erikseen syynä.

Kun tarpeeksi kauan yksin ei viitsi enää edes yrittää löytää seuraa. Kun viimein saat aikaiseksi lähteä baarin ja kun näet siellä yhdellä vilkaisulla että ei ole näkyvissä edes potentiaalista yhden yön kumppania ei jaksa edes jäädä notkumaan. Mua kiinnosta baarien seuraelämä sinänsä tippaakaan vaan naisen löytäminen on ainoa motiivi astua sisään. Ap naisena tietysti on paljon laajempi otos mistä valita.

Nettideittailu on yksi mutta kun käy tarpeeksi monilla treffeillä jotka eivät johda mihinkään ei jaksa edes panostaa niihin tippaakaan.

En ole oikeastaan ollut koskaan ihastuksia lukuunottamatta rakastunut joten en osaa kai edes kaivata sitä niin paljoa. Toisaalta se tekee minut haavoittuvaisemmaksi mutta toisaalta tiedän sen itsekin. Säätöjä on ollut mutta kun niissä useinmiten pitäisi hyppiä naisen oikkujen mukaan seksiä saadakseen niin paras hetki noissa on orgasmin lisäksi kun painat oven kiinni lähtiessäsi.

Vierailija
156/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristivärinen mukava mies kirjoitti:

Ei oo helppoo kirjoitti:

Tämä totta. Viisi vuotta sitten tein tilastoa nettideittailustani (tai siis minulle sopivista naisten nettiprofiileista). Yli 80% minulle iän perusteella sopivista naisista olivat laittaneet hakemansa kumppaninsa ehdoiksi pitkä, tumma, hoikka/urheilullinen vartalo. Näistä yli 60% oli vielä ehtona akateeminen tausta.

Itse olen 172cm "pitkä", tukevahko ja vaalea, sekä akateeminen. Olen melko hyvännäköinen ja miehekäs.

Luulen, että aika harva suomalainen mies vastaa noita naisten vaatimuksia.

Nykyään olen pitkässä parisuhteessa suomalaisen naisen kanssa, jonka isä on ulkomaalainen. Hän pitää vaaleista miehistä.

Mitä tämä "hän pitää vaaleista/tummista miehistä" oikein tarkoittaa? Onko oikeasti niin hassuja ihmisiä, että heille hiustenväri on oleellinen asia ihmisessä? En ymmärrä! Minä olen ihastunut niin vaaleisiin, tummiin, ristiverisiin kuin punatukkaisiinkin miehiin. Ei kai edes kaukoihastuminen nyt mitenkään voi TUKANväristä olla kiinni, saati kun opit tuntemaan ihmistä? Avatkaa vähän kiitos! Jotenkin hassua ja idioottia, sorry nyt vain!

Vierailija
157/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 33 v kirjoitti:

Miehet iskee vain nuoria tyttöjä ja naisia. Jos olet yli 30 vuotias saat itse iskeä miehesi. Nuorena miehet iski paljon ja joka paikassa. Kun ikää ja itsevarmuutta tuli niin ei koskaan...

Valehtelet. Palstamiehet aina sanovat, että KAIKILLE naisille pursuaa miehiä ovista ja ikkunoista.

Vierailija
158/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

No mutta, et lukenut hänen kirjoitustaan tarkasti, hän sanoi olleensa jo 28:lla treffeillä, muttei natsannut sittenkään.

Minäkään en silti usko hetkeäkään, etteikö hänestä olisi kiinnostunut montakin miestä, heitä tai paremminkin sanoen, sitä yhtä oikeaa ei vaan ole vielä löytynyt jostain syystä.

Kapakat ovat varmaan vääriä paikkoja etsiä yhtään mitään kumppania, parhaat ja kunnollisimmat miehet löytyy nimittäin kristillisistä seurakunnista.

Niin ikään samoin vinkkinä miehille; seurakunnista löytää myös kauneimmat ja puhdassieluisimmat neidot. 

T: Uskisnainen

Vierailija
159/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei päde vain miehiin, vaan lähes kaikki haluavat olla iloisen, vilkkaan ja itsevarman ihmisen seurassa, ikävä kyllä.

Vierailija
160/166 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Provo.

Juuri näin. Asian huomasi viimeistään tuosta viestistä, jossa ap alkoi ruikuttaa, että "eihän naiset voi jäädä ilman lähestymisiä". Joku tylsiintynyt mamma yrittää taas provota siitä, että pariutuminen ei muka olisi naisille noin tuhat kertaa helpompaa kuin miehille, vaikka kaikki mahdolliset indikaattorit kertovat muuta.

Mikä helkutin MAMMA, kuule hän ei sanallaan maininnut olevansa kenenkään äiti!!

Sitäpaitsi täällä käy kaikenlaista väkeä ja mitä olen huomannut, ehkä ihan vähiten niitä mainitsemiasi mammoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän