Mikä saa ns. "pelimiehet" lopulta vakiintumaan?
Teorioita? Kyllästyvät naisten vaihteluun ja yhtäkkiä sitoutuminen alkaakin vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta ja kiehtoa?
Kommentit (91)
Tuttavapiirissä on eräs tällainen, joka pyöritti järjettömän määrän naisia, joskus jotain kevyttä tapailua, muttei ikinä vakavaa suhdetta. 25 ikävuoden paikkeilla ehkäisy petti silloisen tapailukumppanin kanssa, päättivät pitää lapsen, menivät lapsen syntymän jälkeen naimisiinkin. Lapsi on kohta 3-vuotias, ja kaikki ovat ihan huuli pyöreinä siitä, että pariskunta on vieläkin yhdessä ja vaikuttaa onnelliselta.
Kiinnostaisi tietää, mitä tämän miehen päässä on liikkunut viime vuosina, mikä sai sitoutumaan. On hyvä isä ja puhuu lapsestaan kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan usko tohon ”asettuu sitten kun löytää sopivan”. Miten jotkut miehet panevat satoja naisia eikä kukaan heistä muka ole sopiva?
Mieti kaikkia niitä ihmisä joita itse olet kohdannut elämäsi aika. Töissä, harrastuksessa, kaupassa, ihan missä vaan missä olet tekemissä muiden kanssa.
Miksi joku niistä ei ollut sinulle sopiva?Jaa-a, mutta ei sen selvittämiseksi niitä ole kuitenkaan tarvinnut panna.
Joka on sun ongelma koska....? Mut siis säästä vaan mitä sulla tarjolla onkaan. Madot kyllä sen lopuksi syö.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mikään. Naurattaa kun kaverin vaimo luulee, että se sai paatuneen pelimiehen vakiintumaan, mutta ei voisi olla enempää väärässä :D
Tuo on aina yhtä hupaisaa kuunneltavaa. Kertoo yleensä harvinaisen selvästi siitä, ettei tyttöystävä/vaimo itsekään oikein usko moiseen ihmeeseen, mutta yrittää sitkeästi vakuuttaa muita ja etenkin itseään. Sitten on tietysti ne, jotka oikeasti uskoo omaan erinomaisuuteensa ja siihen että vain HÄN itse onnistui siinä mitä muutkin yritti.
Noloja naisia, jotka tipahtavat aikanaan kovaa ja korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan usko tohon ”asettuu sitten kun löytää sopivan”. Miten jotkut miehet panevat satoja naisia eikä kukaan heistä muka ole sopiva?
Oletko valmis hyväksymään totuuden? Olen täällä kertaallen yrittänyt sanoa, ja urpohan minä olen, kun sellaista uskallan edes päästä suustani.
Se on alitajuista testaamista. Helpot naiset siitetään kerran, haastavampi tapaus kertoo naaraan sisäisesti omaksutusta tasosta (parhaiden naisten ei tarvitse juosta joka miehen sängyssä, todistaakseen haluttavuuttaan). Irtoseksiin on naisellakin oikeus, mutta älä kuvittele, että saisit parisuhteen haaroja levittämällä.
Joo pelimiehen saa parisuhteeseen pihtaamalla. Itsekin oisin saanut montakin, mutta kun en kiinnostu irtosuhteisiin valmiista miehistä. Eli ihmettelen, miksi joku edes haluaisi saada pelimiehen sitoutumaan? Minun puolestani pelailkoot rauhassa pelinaisten kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Pelinainen, jonka pelimies haluaa saada vain ja ainoastaan itselleen.
Pelimieskään ei huoli noin käytettyä naista kuin yhdeksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko valmis hyväksymään totuuden? Olen täällä kertaallen yrittänyt sanoa, ja urpohan minä olen, kun sellaista uskallan edes päästä suustani.
Se on alitajuista testaamista. Helpot naiset siitetään kerran, haastavampi tapaus kertoo naaraan sisäisesti omaksutusta tasosta (parhaiden naisten ei tarvitse juosta joka miehen sängyssä, todistaakseen haluttavuuttaan). Irtoseksiin on naisellakin oikeus, mutta älä kuvittele, että saisit parisuhteen haaroja levittämällä.
Tiedän aika monta jotka ovat saaneet suhteen haaroja levittämällä että ei nyt ihan uponnut tämä.
Nyt puhutaan pelimiehistä, siis miehisä, joilla on varaa valita. Mutta jätämpä asian tähän, turha on seinille puhua, kun kaiku vain vastaa.
Ei kai ne naiset, joilla on varaa valita, valitse pelimiestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti kaikkia niitä ihmisä joita itse olet kohdannut elämäsi aika. Töissä, harrastuksessa, kaupassa, ihan missä vaan missä olet tekemissä muiden kanssa.
Miksi joku niistä ei ollut sinulle sopiva?Jaa-a, mutta ei sen selvittämiseksi niitä ole kuitenkaan tarvinnut panna.
Häh? Panetko sinä selvittääksesi onko joku sinulle sopiva kumppaniksi?
Minä olen aina pannut ihan vain seksin takia. Potentiaalisen kumppanin sopivuuden selvitän ihan muilla tavoilla.
Kun kohdalle sattuu tarpeeksi kaunis, hyvärunkoinen ja nuori nainen.:)
Vierailija kirjoitti:
Kun kohdalle sattuu tarpeeksi kaunis, hyvärunkoinen ja nuori nainen.:)
Ja jolla vajausta päässä niin paljon, että pelimiehen ottaa. :)
Mun tuntemat on vakiintuneet, kun joku nainen on jaksanut roikkua tai tullut raskaaksi yms. Nainen on usein vähän "vaatimaton" ulkoisesti pelimiehelle. Sitten sitä naista voi roikottaa siinä ja nainen saa olla onnellinen, kun pelimies jaksaa hänen kanssaan olla. Pettää tietysti koko ajan. Voi hetken olla alussa uskollinen, mutta palaa tapoihinsa. Ei koskaan jätä sitä harmaavarpustaan, jos harmaavarpunen ei kyllästy pelimiehen touhuun. Tosin jättämisen uhatessa hurmaa taas puolisonsa ja kulissit pysyy kunnossa jne.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat on vakiintuneet, kun joku nainen on jaksanut roikkua tai tullut raskaaksi yms. Nainen on usein vähän "vaatimaton" ulkoisesti pelimiehelle. Sitten sitä naista voi roikottaa siinä ja nainen saa olla onnellinen, kun pelimies jaksaa hänen kanssaan olla. Pettää tietysti koko ajan. Voi hetken olla alussa uskollinen, mutta palaa tapoihinsa. Ei koskaan jätä sitä harmaavarpustaan, jos harmaavarpunen ei kyllästy pelimiehen touhuun. Tosin jättämisen uhatessa hurmaa taas puolisonsa ja kulissit pysyy kunnossa jne.
Nimenomaan. Pelimiehen vakiintumaan saaneet ovat tietyllä tapaa vähän "säälittäviä" naisia. Siis ei välttämättä seksuaalisesti "helppoja", mutta sellaisia tossukoita, jotka antaa anteeksi ja on itse aika kilttejä naisia. Usein niiden isäkin on ollut pelimies ja sieltä oppineet, ettei muunlaisia miehiä oikein olekaan. Joskus iän myötä tai pakon edessä (mies lähtee) voimaantuvat tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
ExPelimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua olla parisuhteessa vain siinä olemisen takia. Itsekin ilm. jonkinlaiseksi "pelinaiseksi" leimautunut vaikka todellisuudessa sitoutuisin heti, jos siihen sopiva kumppani sattuisi kohdille. Mulla on hyvä olla just näin, joten ei ole aikomustakaan olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei tunnu oikealta. Varmasti monella "pelimiehellä" sama. Teoria; asettuu sitten kun löytää sopivan.
Tämä. Ainakin omalla kohdalla sain pelimiehen maineen puhtaasti siitä, että pelasin aina avoimin kortein mitä sitoutumiseen tulee ja toisaalta olin seksuaalisesti kiinnostunut periaatteessa jokaisesta tapaamastani naisesta.
Kun tapasin tämän mun vaimon rakastuin häneen aivan totaalisesti koska löysin sen mitä etsin.
Kuulostat tosi lässyltä ja naismaiselta. Ja olet vauva-palstalla. Tuskin mikään oikea pelimies olet ollutkaan.
Osa pelimiehistä pelaa edelleen, vaikka olisivatkin vakiintuneet. Esim jotkut lätkäpelaajat. Joten onko kysymys se, mikä saa pelimiehen muodostamaan pysyvän suhteen vai että mikä saa pelimiehen pysyvään ja lojaalin suhteeseen?
Hienosti sait lannistettua tuon miehen lässyksi. Itse olet akka joka haluaa että mies vaan " tulee ja ottaa " ja sitten ruikutat kun se sun jälkeen menee ja ottaa jokun toisen vaikka luulit olevas jotain erityistä
Vierailija kirjoitti:
Haluavat jotain syvempää
Niinpä. Ovat aika ressukoita joskus. Tosi moni on mulle sitä itkenyt, miten pinnallista ja tunteetonta se elämä on, kun kukasta kukkaan lentelelee. Miten kaipaa pysyvyyttä ja rakkautta. Aika säälittävää jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Panetko sinä selvittääksesi onko joku sinulle sopiva kumppaniksi?
Minä olen aina pannut ihan vain seksin takia. Potentiaalisen kumppanin sopivuuden selvitän ihan muilla tavoilla.
Niin minäkin. Seksi sen sijaan kuuluu minulla vain parisuhteeseen.
Kun mies vanhenee, alkaa sen markkina-arvon valuutta vähitellen vaihtua ulkonäön ja nuoruuden energian sijasta enemmänkin omaisuuden ja maineen puolelle. Jos jälkimmäisistä kumpaakaan ei juuri ole, pelit alkaa olla pelattu ja on paras tyytyä siihen minkä vielä saa, siis pysymään parisuhteessa. Rikkaat ja kuuluisat voivat olla pelimiehiä vaikka hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat jotain syvempää
Niinpä. Ovat aika ressukoita joskus. Tosi moni on mulle sitä itkenyt, miten pinnallista ja tunteetonta se elämä on, kun kukasta kukkaan lentelelee. Miten kaipaa pysyvyyttä ja rakkautta. Aika säälittävää jotenkin.
Ei jessus. *huutonaurua* Sä et siis tunnista pelimiestä manöövereineen vaikka se ihan suoraan kertoisi (tai itkisi) olevansa pelimies?
Ei ihme että p*llua tulee näille pelureille ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat jotain syvempää
Ei jessus. *huutonaurua* Sä et siis tunnista pelimiestä manöövereineen vaikka se ihan suoraan kertoisi (tai itkisi) olevansa pelimies?
Ei ihme että p*llua tulee näille pelureille ovista ja ikkunoista.
No eipä kellekään noista tullut eli väärin pelattu. :)
Jaa-a, mutta ei sen selvittämiseksi niitä ole kuitenkaan tarvinnut panna.