Mikä saa ns. "pelimiehet" lopulta vakiintumaan?
Teorioita? Kyllästyvät naisten vaihteluun ja yhtäkkiä sitoutuminen alkaakin vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta ja kiehtoa?
Kommentit (91)
Eiköhän riipu "pelimiehestä". Ei sekään mikään homogeeninen ryhmä ole. Esim. jo se, miten pelimies määritellään: toiset "pelimiehet" ovat ihan avoimesti irto- ja kevytsuhteiden perässä, toiset taas myyvät joko tahallaan tai vahingossa väärää rahaa (antavat ymmärtää halauvansa suhteen, vaikka eivät halua). Riippuu siis paljon, mistä syystä "pelimies" vakiintuu.
Rakastuin.
Sitten olikin jäljellä sellainen juttu, että piti tuo tuleva vaimo saada vakuuttumaan pelimiehen pelien olevan nyt pelattu :D Onneksi uskoi lopulta eikä ole joutunut katumaan. Kohta tulee 10 vuotta täyteen.
Ei kaikki halua olla parisuhteessa vain siinä olemisen takia. Itsekin ilm. jonkinlaiseksi "pelinaiseksi" leimautunut vaikka todellisuudessa sitoutuisin heti, jos siihen sopiva kumppani sattuisi kohdille. Mulla on hyvä olla just näin, joten ei ole aikomustakaan olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei tunnu oikealta. Varmasti monella "pelimiehellä" sama. Teoria; asettuu sitten kun löytää sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua olla parisuhteessa vain siinä olemisen takia. Itsekin ilm. jonkinlaiseksi "pelinaiseksi" leimautunut vaikka todellisuudessa sitoutuisin heti, jos siihen sopiva kumppani sattuisi kohdille. Mulla on hyvä olla just näin, joten ei ole aikomustakaan olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei tunnu oikealta. Varmasti monella "pelimiehellä" sama. Teoria; asettuu sitten kun löytää sopivan.
Tämä. Ainakin omalla kohdalla sain pelimiehen maineen puhtaasti siitä, että pelasin aina avoimin kortein mitä sitoutumiseen tulee ja toisaalta olin seksuaalisesti kiinnostunut periaatteessa jokaisesta tapaamastani naisesta.
Kun tapasin tämän mun vaimon rakastuin häneen aivan totaalisesti koska löysin sen mitä etsin.
Mä en ihan usko tohon ”asettuu sitten kun löytää sopivan”. Miten jotkut miehet panevat satoja naisia eikä kukaan heistä muka ole sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan usko tohon ”asettuu sitten kun löytää sopivan”. Miten jotkut miehet panevat satoja naisia eikä kukaan heistä muka ole sopiva?
Mä tiesin 7-vuotiaana millaisen naisen haluan. Siis aivan tarkalleen, enkä ollut valmis tinkimään mistään. En ole pannut "satoja naisia". Pelimiehen maineen saa vähemmälläkin - useat kymmenet riittää siihen.
Minä väitän, että rakastunutta teeskentelevä ja vakiintumista kaikille lupaileva pelimies/huijari ei todennäköisesti koskaan vakiinnu. Rehellisesti korttinsa aina näyttävä pelimies sen sijaan voi vakiintua.
Vierailija kirjoitti:
Saattavat kuitenkin lopettaa, kun ikää alkaa kertyä ja jokainen panokokemus alkaa muistuttaa jotakin aiempaa. Juttelin tästä kerran erään panomiehen kanssa, joka kutsui itseään huoraksi ja valitti sitä, ettei yksikään nainen tuntunut enää ainutlaatuiselta. Minustakin tuntui jotenkin surulliselta olla sellaisen miehen kanssa, jolle olin vain yksi monien joukossa, vaikka hän olikin teknisesti taitava.
Ei mikään. Kun olet yli 35v niin tajuat, että ei parisuhde taitanutkaan olla minun juttuni. Kokemuksena ne kaikki naiset, joista jokaista rakastit omalla tavallasi. ikuinen poika, luotu hakemaan elämyksiä ja antamaan niitä.
Henkinen kasvu. Oppii tuntemaan itsensä. Tajuaa syynsä käyttöytymiselleen. Tajuaa elämän tarkoituksen. Tajuaa, millaisen elämän haluaa. Tms.
Itsensä ulkopuolelta muutos ei tule.
Ei kai mikään. Naurattaa kun kaverin vaimo luulee, että se sai paatuneen pelimiehen vakiintumaan, mutta ei voisi olla enempää väärässä :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mikään. Naurattaa kun kaverin vaimo luulee, että se sai paatuneen pelimiehen vakiintumaan, mutta ei voisi olla enempää väärässä :D
Taidat olla se palstailija, joilla on useampia mielikuvitusvaimoja, -tyttöystäviä ja -panoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla se palstailija, joilla on useampia mielikuvitusvaimoja, -tyttöystäviä ja -panoja.
Ja sinä ilmeisesti se, joka ei osaa lukea edes lyhyttä tekstiä
Vierailija kirjoitti:
ExPelimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiesin 7-vuotiaana millaisen naisen haluan. Siis aivan tarkalleen, enkä ollut valmis tinkimään mistään. En ole pannut "satoja naisia". Pelimiehen maineen saa vähemmälläkin - useat kymmenet riittää siihen.
Minä väitän, että rakastunutta teeskentelevä ja vakiintumista kaikille lupaileva pelimies/huijari ei todennäköisesti koskaan vakiinnu. Rehellisesti korttinsa aina näyttävä pelimies sen sijaan voi vakiintua.
Olet itse määritellyt itsesi pelimieheksi. Naisten mielestä vauva-palstalla hengaileva lässyn lässyn-mies ei ole välttämättä mikään pelimies. Kuulostat enemmän ripustautuvalta tyypiltä.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta kun näkee vähän enemmän elämää, tajuaa, miten "pelimiehen" myytti on todella myytti. Ihmiset saavat pelimiehen/naisen maineen ihan eri syistä.
ExPelimies(?) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExPelimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ainakin omalla kohdalla sain pelimiehen maineen puhtaasti siitä, että pelasin aina avoimin kortein mitä sitoutumiseen tulee ja toisaalta olin seksuaalisesti kiinnostunut periaatteessa jokaisesta tapaamastani naisesta.
Kun tapasin tämän mun vaimon rakastuin häneen aivan totaalisesti koska löysin sen mitä etsin.
Kuulostat tosi lässyltä ja naismaiselta. Ja olet vauva-palstalla. Tuskin mikään oikea pelimies olet ollutkaan.
Osa pelimiehistä pelaa edelleen, vaikka olisivatkin vakiintuneet. Esim jotkut lätkäpelaajat. Joten onko kysymys se, mikä saa pelimiehen muodostamaan pysyvän suhteen vai että mikä saa pelimiehen pysyvään ja lojaalin suhteeseen?
Juupa juu... :D ja sinäkään et varmasti ole oikea k**ipää koska niillä on pokkaa heitellä juttujaan ihmisille päin naamaa. Täällä liikkuvat vain pienet harmaat sormella liiskattavat hiiret sillä asialla. Sellaiset kuten sinä.
Mutta vastasin kun kysyttiin. Olen nainut vähän alta 90 naisen kanssa ennen vakiintumista. Se tekeekö se minusta "aidon" pelimiehen riippuu varmaankin siitä kuka asiaa määrittelee.
Nuo naiset voivat olla tasoltaan mitä vaan. Pelimies tarkoittaa hurmaavaa ja tietyllä tavalla myös kovaa miestä, ei mitään tunteellista lässyn lässyn-tyyppiä.
Ei mikään. Pelitilanne vain vähän vaihtuu ja haastetta tulee lisää ;)