Mikä saa ns. "pelimiehet" lopulta vakiintumaan?
Teorioita? Kyllästyvät naisten vaihteluun ja yhtäkkiä sitoutuminen alkaakin vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta ja kiehtoa?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
ExPelimies(?) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExPelimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua olla parisuhteessa vain siinä olemisen takia. Itsekin ilm. jonkinlaiseksi "pelinaiseksi" leimautunut vaikka todellisuudessa sitoutuisin heti, jos siihen sopiva kumppani sattuisi kohdille. Mulla on hyvä olla just näin, joten ei ole aikomustakaan olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei tunnu oikealta. Varmasti monella "pelimiehellä" sama. Teoria; asettuu sitten kun löytää sopivan.
Tämä. Ainakin omalla kohdalla sain pelimiehen maineen puhtaasti siitä, että pelasin aina avoimin kortein mitä sitoutumiseen tulee ja toisaalta olin seksuaalisesti kiinnostunut periaatteessa jokaisesta tapaamastani naisesta.
Kun tapasin tämän mun vaimon rakastuin häneen aivan totaalisesti koska löysin sen mitä etsin.
Kuulostat tosi lässyltä ja naismaiselta. Ja olet vauva-palstalla. Tuskin mikään oikea pelimies olet ollutkaan.
Osa pelimiehistä pelaa edelleen, vaikka olisivatkin vakiintuneet. Esim jotkut lätkäpelaajat. Joten onko kysymys se, mikä saa pelimiehen muodostamaan pysyvän suhteen vai että mikä saa pelimiehen pysyvään ja lojaalin suhteeseen?
Juupa juu... :D ja sinäkään et varmasti ole oikea k**ipää koska niillä on pokkaa heitellä juttujaan ihmisille päin naamaa. Täällä liikkuvat vain pienet harmaat sormella liiskattavat hiiret sillä asialla. Sellaiset kuten sinä.
Mutta vastasin kun kysyttiin. Olen nainut vähän alta 90 naisen kanssa ennen vakiintumista. Se tekeekö se minusta "aidon" pelimiehen riippuu varmaankin siitä kuka asiaa määrittelee.
Nuo naiset voivat olla tasoltaan mitä vaan. Pelimies tarkoittaa hurmaavaa ja tietyllä tavalla myös kovaa miestä, ei mitään tunteellista lässyn lässyn-tyyppiä.
Se mitä olin aikanaan piiskan ja viinan voimalla baareissa on kokolailla eri asia kuin mitä nyt olen kahden lapsen isänä vakiduunilla...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän riipu "pelimiehestä". Ei sekään mikään homogeeninen ryhmä ole. Esim. jo se, miten pelimies määritellään: toiset "pelimiehet" ovat ihan avoimesti irto- ja kevytsuhteiden perässä, toiset taas myyvät joko tahallaan tai vahingossa väärää rahaa (antavat ymmärtää halauvansa suhteen, vaikka eivät halua). Riippuu siis paljon, mistä syystä "pelimies" vakiintuu.
Olen sitten varmaan vahingossa pelimies. Väärää rahaa en tiedä hallussa pitäneeni. Ja läpi se menee naisillekin, vaikka yritän varoitella, etten tunne alkupeää. Usein seksin jälkeen sen sitten huomaakin olevan feikkiä, mutta rikos on jo tehty.
Saanko syntini anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan usko tohon ”asettuu sitten kun löytää sopivan”. Miten jotkut miehet panevat satoja naisia eikä kukaan heistä muka ole sopiva?
Ihan helposti, tapaathan sinäkin varmasti satoja ihmisiä ja silti varmsti haluat ehkä vain muutaman kanssa ystävystyä, niin että aikaa viettäisit tiivisti heidän kanssaan. Luonnollisesti parisuhteeseen on tai tulisi ainakin mielestäni olla vielä tarkemmat kriteerit kuin ystävyyssuhteeseen joten... ja puhumattakaan siitä miten harvan kanssa ne järkiperäiset ja kemialliset palikat loksahtaisi kohdalleen parisuhdetta ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan usko tohon ”asettuu sitten kun löytää sopivan”. Miten jotkut miehet panevat satoja naisia eikä kukaan heistä muka ole sopiva?
Mieti kaikkia niitä ihmisä joita itse olet kohdannut elämäsi aika. Töissä, harrastuksessa, kaupassa, ihan missä vaan missä olet tekemissä muiden kanssa.
Miksi joku niistä ei ollut sinulle sopiva?
Mielenkiintoinen kysymys, tai siis, olisi kiva tietää vastaus.
Uskon, että vaihtelu alkaa tuntua tylsältä, kun kokemukset toistuu. Naisia pitää aina vähän naurattaa, ennen kuin haarat aukeaa. Tylsää lopulta, kun sen osaa ja erilaiset naistyypit on koluttu läpi. Lopultahan siinä joutuu vähän esittämään innostusta ja jännitys hiipuu, kun arvaa naisen seuraavan askeleen. Vaikka jokainen ihminen vähän erilainen onkin!
Jos käytökseen liittyy päihteily ja biletys, se alkaa käydä kropan ja mielen päälle ennen pitkää. Silloin on kiva rauhoittua kotiin ja uusiin, terveempiin harrastuksiin kumppanin kanssa.
Joistain alkaa ehkä tuntua ikävältä myös se, että satuttaa naisten (/miesten) tunteita jatkuvasti, sillä kumppanithan loukkaantuvat kaikenlaisesta jatkuvasti, vaikkei nyt niin oikeutta olisikaan. Toisten skitsoilut ja harmin aiheet voi alkaa siis rasittaa ennen pitkää ja tuntua, että yhdessä kumppanissa olisi sittenkin ehkä myös vähemmän harmia.
ExPelimies(?) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExPelimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua olla parisuhteessa vain siinä olemisen takia. Itsekin ilm. jonkinlaiseksi "pelinaiseksi" leimautunut vaikka todellisuudessa sitoutuisin heti, jos siihen sopiva kumppani sattuisi kohdille. Mulla on hyvä olla just näin, joten ei ole aikomustakaan olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei tunnu oikealta. Varmasti monella "pelimiehellä" sama. Teoria; asettuu sitten kun löytää sopivan.
Tämä. Ainakin omalla kohdalla sain pelimiehen maineen puhtaasti siitä, että pelasin aina avoimin kortein mitä sitoutumiseen tulee ja toisaalta olin seksuaalisesti kiinnostunut periaatteessa jokaisesta tapaamastani naisesta.
Kun tapasin tämän mun vaimon rakastuin häneen aivan totaalisesti koska löysin sen mitä etsin.
Kuulostat tosi lässyltä ja naismaiselta. Ja olet vauva-palstalla. Tuskin mikään oikea pelimies olet ollutkaan.
Osa pelimiehistä pelaa edelleen, vaikka olisivatkin vakiintuneet. Esim jotkut lätkäpelaajat. Joten onko kysymys se, mikä saa pelimiehen muodostamaan pysyvän suhteen vai että mikä saa pelimiehen pysyvään ja lojaalin suhteeseen?
Juupa juu... :D ja sinäkään et varmasti ole oikea k**ipää koska niillä on pokkaa heitellä juttujaan ihmisille päin naamaa. Täällä liikkuvat vain pienet harmaat sormella liiskattavat hiiret sillä asialla. Sellaiset kuten sinä.
Mutta vastasin kun kysyttiin. Olen nainut vähän alta 90 naisen kanssa ennen vakiintumista. Se tekeekö se minusta "aidon" pelimiehen riippuu varmaankin siitä kuka asiaa määrittelee.
Minä määrittelisin sinut h*uoraksi. :)
Pelinainen, jonka pelimies haluaa saada vain ja ainoastaan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pannut varmaan lähemmäs 150 eri kanssa. Ei kenekään niistä ollut edes tarkoitus olla sopiva. Pelkkää seksiä hain. Ei seksillä parisuhdetta saada aikaan.
ExPelimies(?) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExPelimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis siitä määrästä löytänyt sopivaa, vaikka tiesit jo 7v mitä haluat? Kuten jo sanottu paskapuhetta.
Kokemukseni mukaan pelimiehet eivät koskaan muutu. Sama meno jatkuu yli viisikymppisenäkin. Siinä välissä on vain kausia, jolloin esittävät vakiintunutta (mennään naimisiin, hankitaan lapsia jne.), mutta oikeasti meno jatkuu entisellään (pettävät vaimojaan ja muille naisille lirkuttelu jatkuu jne).
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan pelimiehet eivät koskaan muutu. Sama meno jatkuu yli viisikymppisenäkin. Siinä välissä on vain kausia, jolloin esittävät vakiintunutta (mennään naimisiin, hankitaan lapsia jne.), mutta oikeasti meno jatkuu entisellään (pettävät vaimojaan ja muille naisille lirkuttelu jatkuu jne).
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Oletko valmis hyväksymään totuuden? Olen täällä kertaallen yrittänyt sanoa, ja urpohan minä olen, kun sellaista uskallan edes päästä suustani.
Se on alitajuista testaamista. Helpot naiset siitetään kerran, haastavampi tapaus kertoo naaraan sisäisesti omaksutusta tasosta (parhaiden naisten ei tarvitse juosta joka miehen sängyssä, todistaakseen haluttavuuttaan). Irtoseksiin on naisellakin oikeus, mutta älä kuvittele, että saisit parisuhteen haaroja levittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko valmis hyväksymään totuuden? Olen täällä kertaallen yrittänyt sanoa, ja urpohan minä olen, kun sellaista uskallan edes päästä suustani.
Se on alitajuista testaamista. Helpot naiset siitetään kerran, haastavampi tapaus kertoo naaraan sisäisesti omaksutusta tasosta (parhaiden naisten ei tarvitse juosta joka miehen sängyssä, todistaakseen haluttavuuttaan). Irtoseksiin on naisellakin oikeus, mutta älä kuvittele, että saisit parisuhteen haaroja levittämällä.
T. 15v Jonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aika monta jotka ovat saaneet suhteen haaroja levittämällä että ei nyt ihan uponnut tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aika monta jotka ovat saaneet suhteen haaroja levittämällä että ei nyt ihan uponnut tämä.
Nyt puhutaan pelimiehistä, siis miehisä, joilla on varaa valita. Mutta jätämpä asian tähän, turha on seinille puhua, kun kaiku vain vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin allekirjoittaa tämän. Toki ikäkin vaikuttaa, itsekin nuorempana oli "siistiä" kerätä lisää miehiä, aikansa kun sai juosta niin into siitäkin alkoi loppua, oli nähnyt tarpeeksi. Toisaalta varmasti missä vaiheessa vain olisin voinut asettua aloilleen, jos olisi seurustelumiehessä sopiva sattunut kohdalle.
Toki kaikista ei ole missään elämänvaiheessa parisuhteeseen, mutta nämä lienee vähemmistö.
Olen "pelinainen", pari pitkää suhdetta on ollut. Hyviä miehiä molemmat ja rakkaus ja sen hetkinen tarve rauhaan elämässä on saanut vakiintumaan. Sitten alkaa taas pelailut kiinnostaa. Eli omaan kokemukseen peilaten ei mikään lopullisesti. Jotkut ihmiset vaan on sellaisia.
Pelimies= persoonallisuushäiriöinen, empatiakyvytön mies - ei koskaan muutu.
Itse olin tuollaisen kanssa reilut 20 vuotta enkä edes kehtaa kertoa mitä kaikkea annoin hänelle anteeksi, kunnes se lopullinen niitti tuli että oikeasti jätti mut toisen takia, jonka kanssa oli sen 2 vuotta. Sillä kertaa akka laittoi pihalle ja nyt ei kelpaa enää kuin baariruusuille kännissä yhdeksi yöksi.
[/quote]Mä tiesin 7-vuotiaana millaisen naisen haluan. Siis aivan tarkalleen, enkä ollut valmis tinkimään mistään. En ole pannut "satoja naisia". Pelimiehen maineen saa vähemmälläkin - useat kymmenet riittää siihen.[/quote]
Onnittelut 7-vuotiaan tasolle jäämisestä :D
Löytää viimeinkin ihmisen jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä.