Terapeuttihullulla on asiaa, osa2
Joku poisti ensimmäisen ketjuni; syytä en tiedä (kertoisiko joku?).
Tekisi mieli itkeä itseni tainnuksiin. Olen niin surullinen. Jokin minussa kaipaa edelleen häntä, mutta olen täynnä sellaista vihaa, raivoa ja katkeruutta sitä julmuria kohtaan. Ei mua kukaan koskaan lohduta tai rakasta. Yksin täällä maailmassa pitää olla. Ilman rakkautta. Ikuisesti ja aina. Ikinä en enää pääse sellaiseen tilanteeseen, että mulla olisi yhteys toiseen ihmiseen ja että joku minua rakastaisin. Sillä en ole rakkauden arvoinen. Siksi hän kohteli mua huonosti ja nöyryytti sekä huijasi.
Hän oli mun ainoa toivoni, mun ainoa turvani, mun ainoa rakkauteni. Omassa elitistisessä hybriksessään hän halveksi minua ja halusi tuhota kaltaiseni arvottoman ali-ihmisen. Olen katkera sille vampyyrille.
Kommentit (105)
Ap, sinun pitää suojella itseäsi, vetää omat rajasi. Mitä enemmän itsestäsi av:lla jaat, sitä enemmän ihmiset saa reviteltävää asioistasi ja pahentavat haavojasi mitätöimällä kokemuksiasi ja tekemällä tyhjäksi. On kuin heittäisit elämäsi hyeenalauman revittäväksi, kun kerrot kaiken. Toisaalta on hyvä, kun puhuu asioista mutta tekisit sen sellaisessa paikassa,jossa se on turvallista eikä käänny sinua itseäsi vastaan. Haluat varmasti hyväksyntää muilta ja tulla nähdyksi ja kuulluksi, mutta valikoi huolella, kenelle avaat sydämesi asioita. Täällä on paljon porukkaa, joka nauttii toisten kiusaamisesta ja vähät välittää hyvinvoinnistasi. Älä kuuntele sellaisia, äläkä anna pedoille aihetta mässäilyyn. En voi tietää tilannettasi, mutta tuli mieleen, että aiheutat itsellesi vahinkoa ja sinun pitäisi välittää itsestäsi edes sen verran, että suojelet itseäsi pahalta.
En mitenkään usko, että tämän ketjun aloittaja on Kivikissaäiti, vaikka moni nyt haluaakin herkutella ajatuksella.
Tämä ap on pyörinyt palstalla ainakin vuodesta 2014, hänellä oli alkuun paljon perheväkivaltaan, alistamiseen ja nöyryyttämiseen liittyviä juttuja ja kertoi lähinnä miehestään. Terapeutti tai mikä tämä ihastus nyt onkaan tuli kuvioihin vasta myöhemmin.
Kivikissaäiti on palstaillut "tunnistettavasti" ehkä noin vuoden, ja kirjoitustyylikin on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään usko, että tämän ketjun aloittaja on Kivikissaäiti, vaikka moni nyt haluaakin herkutella ajatuksella.
Tämä ap on pyörinyt palstalla ainakin vuodesta 2014, hänellä oli alkuun paljon perheväkivaltaan, alistamiseen ja nöyryyttämiseen liittyviä juttuja ja kertoi lähinnä miehestään. Terapeutti tai mikä tämä ihastus nyt onkaan tuli kuvioihin vasta myöhemmin.
Kivikissaäiti on palstaillut "tunnistettavasti" ehkä noin vuoden, ja kirjoitustyylikin on erilainen.
Juuri näin. Muistan myös keskustelut joissa TH puhuu lapsistaan ja juuri noita patjalla nukkumisia sun muita. Alussa en osannut yhdistää tätä terapeuttia tuohon väkivallasta kertovaan, mutta myöhemmin sekin selkeni. Sinänsä erikoista että niissä ketjuissa AP puhui lapsistaan, kuten moni palstalainen muistaa, mutta näissä kieltää lapsien olemassaolon. Veikkaisin siis ehkä osittaista trollia, toki sen takana olevalla ihmisellä on oikeastikin ongelmia.
Transferenssi eli tunteensiirto on ihan normaali asia terapiassa. On terapeutin ammattitaidottomuutta jos ei osannut sitä käsitellä muuten kuin torjumalla potilaan. Tätä potilas varmasti olisi viimeiseksi tarvinnut. Ap vaikuttaa olevan pahasti läheisriippuvainen ja traumatisoitunut. Paraneminen on mahdollista, mutta se vaatii pitkän työn ja hyvin usein hengellisen heräämisen. Onko 12 askeleen ohjelmat tuttuja? Esim. AAL, anonyymit lähesiriippuvat, tms.?